AEW 2021

Svar
ElGuaje

Re: AEW 2021

Legg inn av ElGuaje »

Sjukt.

Man har jo ventet litt på førstemann som skulle gå fra AEW til WWE, men det at det skulle bli Cody hadde jeg aldri trodd.

Fikk man da det endelige heel turnet mange ønsket fra Cody? :lol:

Snakker vi RAW etter Mania-debut?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tir feb 15, 2022 8:42 pm Sjukt.

Man har jo ventet litt på førstemann som skulle gå fra AEW til WWE, men det at det skulle bli Cody hadde jeg aldri trodd.

Fikk man da det endelige heel turnet mange ønsket fra Cody? :lol:

Snakker vi RAW etter Mania-debut?
Nekter å tro han kommer til å dukke opp i WWE, hvertfall ikke med de kommende årene. Det gir jo bare null mening.

Tipper han tar litt time off nå for å fokusere på andre ting, før han dukker opp i AEW igjen innen slutten av året

Tror fortsatt førstemann til å gå fra AEW til WWE blir Jericho, og det tror jeg vi får se ganske snart etter hva vi ser med inner circle om dagen. Rumble neste år er mitt tips, hvis ikke før

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jericho har kontrakt til 2023 btw

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: fre feb 18, 2022 1:34 am Jericho har kontrakt til 2023 btw
Hva tenker egentlig folk om Jericho om dagen? Kan jo snu fort med en god story/karakter, men sånn som han presenteres nå, så begynner jeg å bli ganske "ferdig" med han som et "top talent" i AEW.

Man sitter vel også med følelsen at Inner Circle burde blitt splittet under feiden mot Pinnacle.


Bra Santana&Ortiz vant over han og Hager på Dynamite, men dette bygger jo mot Jericho og Kingston på Revolution. Hvis Jericho vinner den matchen der...


Han har nok ekstremt mye å tilby ellers som alt backstage, kommentator osv.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jericho har tapt seg. Føler også at eneste som har kommet godt ut av ein feid med han er MJF. Og da er MJF selv grunnen til det. Ser ikke for meg, uten at jeg vet summen, at Jericho er verdt hva han i dag blir betalt.
Om det blir en feud mot Kingston, noe som ser veldig ut som akkurat nå. Må Kingston komme ut av det seirende , ellers har Jericho nærmest null verdi for fremtiden til AEW.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Selvfølgelig kommer det en artikkel om at Jericho har forlenget dagen etter jeg skriver at han blir første fra AEW til WWE :lol: For ordens skyld har det faktisk allerede skjedd, i den annerkjente "muldvarpen" Tino Sabatelli, som gikk fra WWE til AEW, og deretter fra AEW tilbake til WWE, før han ble released ifjor.

Forøvrig enig med begge 2 over her. Jericho har alltid vært kjent for å friske opp karakteren med jevne mellomrom for å holde seg interessant, men føler ikke han har gjort det på en god stund nå, og som et resultat har han blitt fryktelig "meh" for min del. Nå som han blir værende i AEW håper jeg han turner mer psykisk ustabil heel hvor han føler at hele "familien" hans har snudd ryggen mot han, slik som det virker vi er på vei mot nå. Det kunne blitt gøy.

Tipper han tar et siste kort run i WWE før han legger opp, som hvis ikke jeg husker feil han har sagt han ønsker også, men ser ut til at det ikke blir før om et par år da

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Forøvrig var aldri Tino Sabatelli noe muldvarp. Det var rykter som ble squasha fort som faan.

Hva gjelder Jericho så har han fortsatt verdi, men som face som han er nå blir hele greia så ingenting. Det er KUN pga entrance han er litt poppin med crowdsa. Som kommentator er han og helt sjanseløs, man burde heller bruke en wrestler som er skada elns. Evt så trenger man ikke ha Y2J istedet, blir så mye skriking

Synes hele karakteren til Y2J hadde funka som heel da han er litt sånn melodramatisk fyr i 50-åra som prøver desperat å være dritkul. Det er en ok greie for å være heel det egentlig

Men ja, synes både Y2J og Matt Hardy som begge har reinventa seg selv 100 ganger hver virker det som er i hver sin greie som bare IKKE funker i det hele tatt (Matt Hardy har blitt LITT mer interessant, men det er pga Andrada ikke pga han)

Og ja. Y2J MÅ tape feud mot Mad King. Eddie er så over at det er skremmende og burde vinne en stor feud. Og det er en helt grei rolle for Y2J å ta nå, vinne noen småfeuds her og der også kan f.eks. Santana & Ortiz ta den her og bli litt høyere regarda, samme med Eddie K. Og deres story blir nok noe av det samme, ingen blir vel overraska om de blir en trio fremover

Forøvrig apropos det en sa her om at Jericho kanskje ikke er verdt det han får. Jeg tør påstå han er verdt alt basert på så viktig han har vært siden AEW ble en ting og det at han fortsatt er viktig backstage. Men altså JAKE HAGER: HVEM VIL SE HAN WRESTLE EVER? Han kan IKKE promos, hans working punches er utrolig middelmådig, han har ingen aura. Det er så utrolig middelmådig. Kanskje han kan være heavy for en Y2J som ikke skjønner at han ikke lenger er noe main eventer og at han blir helt loco. Men det er også MAX av hva hans bruksområde er. MAX

Forøvrig. Bare meg som tenker at Buddy Matthews joiner House of Black typ neste uke eller?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: fre feb 18, 2022 4:51 pm Forøvrig. Bare meg som tenker at Buddy Matthews joiner House of Black typ neste uke eller?
Det er der ryktene går har jeg sett. Hadde ikke sagt nei til det. Har passer kanskje ikke inn i den visuelle stilen til House of Black, men han er en viktig brikke for hele karakteren Malakai Black.

Har veldig lyst til å se Buddy i AEW.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: fre feb 18, 2022 4:51 pm Synes hele karakteren til Y2J hadde funka som heel da han er litt sånn melodramatisk fyr i 50-åra som prøver desperat å være dritkul. Det er en ok greie for å være heel det egentlig
Kunne vært festlig det. En som prøver å være ung/hipp/kul, en som ikke klarer å gi slipp på karrieren sin, og ikke innser at Fader Tid snart er klar for å hente han. Og når han til slutt klarer å innse det, så blir det en form for et face turn før en siste match mot en heel som kan slå han en siste gang før han legger opp. (burde i teorien vært MJF, men etter hvert er det en annen person som nok trenger den rubben mer).

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tenker at jeg vil ha han mot MJF i en retirementmatch evt hvor MJF enda en gang kan bevise at han er enorm

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: fre feb 18, 2022 7:25 pm Tenker at jeg vil ha han mot MJF i en retirementmatch evt hvor MJF enda en gang kan bevise at han er enorm
Absolutt en mulighet det og. Jeg liker det.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Digg at Jay får beholde themen fra NJPW, herlig debut match

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva skjer med en big meaty men av en ladder match. Wardlowe, Keith Lee og Hobbs. Hohoho

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Helt fantastisk. I en drømmeverden hadde også Gods favorite Bulgarian i Miro vært med også, men han har litt time off pga en hamstringissue. Sier selv at han er fresk, men tror han er litt off mtp skaden. Men tenk om vi hadde fått Miro OG Brody i tillegg. Da hadde det vært big meaty men slapping meat. Det hadde vært big time awesomeness det. Men hvem tror vi vinner da? Tror vi Wardlow vinner for å gå mot MJF allerede? Eller tror vi at Keith kommer inn og knekker Sammy? Eller hvor står vi hen? Jeg har fortsatt veldig lyst på en TNTrun for Mad King Eddie Kingston, men tror ikke en laddermatch er matchtypen hans

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: lør feb 19, 2022 2:56 pm Helt fantastisk. I en drømmeverden hadde også Gods favorite Bulgarian i Miro vært med også, men han har litt time off pga en hamstringissue. Sier selv at han er fresk, men tror han er litt off mtp skaden. Men tenk om vi hadde fått Miro OG Brody i tillegg. Da hadde det vært big meaty men slapping meat. Det hadde vært big time awesomeness det. Men hvem tror vi vinner da? Tror vi Wardlow vinner for å gå mot MJF allerede? Eller tror vi at Keith kommer inn og knekker Sammy? Eller hvor står vi hen? Jeg har fortsatt veldig lyst på en TNTrun for Mad King Eddie Kingston, men tror ikke en laddermatch er matchtypen hans
Hvis jeg husker riktig,så er det i kontrakten til Wardlow at MJF kan ta over tittelkampene til Wardlow. Eller noe lignende. Så kunne vært gøy hvis Wardlow vant, og MJF krevde at han tok over tittelmatchen mot Sammy og så vant tittelen. For å bygge enda mer på splitten mellom Wardlow og MJF.

Ellers hadde jeg likt å se at Keith Lee kom inn og vant med en gang. Han med en "open challenge" kunne vært veldig gøy.

Hobbs og Team Taz fortjener mer, så hadde likt det og, så hadde ikke hatt i mot det. Men er nederst av de tre som er klare nå. Men vil nok heller se Ricky Starks i den rollen. Han og TNT-tittelen føles ut som en god match i fremtiden.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Men det har ikke stått om den kontrakten varer fram til Revolution og beyond. Det har blitt sagt at den var det i utgangspunktet. Man ser på builden til Wardlow i matchene nå at de speller hardt på den storien med Wardlow og MJF

Citano

Legg inn av Citano »

Tony Khan prater nok engang om enda en "big surprise" på gang.
Hadde vært komisk om det faktisk er Shane O'Mac etter at Cody stakk av for å få mer penger i WWE.

Men kan jo være en annen ex. WWE wrestler eller noe mer samarbeid mellom AEW og NJPW.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Citano skrev: lør feb 19, 2022 8:09 pm Tony Khan prater nok engang om enda en "big surprise" på gang.
Utifra dette skjønner jeg at AEW ikke fikk så gode ratings denne uken. Ikke ha for store forventninger, husk at sist gang The Forbidden Door skulle åpnes var det free agent Kieth Lee det var snakk om.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør feb 19, 2022 8:30 pm
Citano skrev: lør feb 19, 2022 8:09 pm Tony Khan prater nok engang om enda en "big surprise" på gang.
Utifra dette skjønner jeg at AEW ikke fikk så gode ratings denne uken. Ikke ha for store forventninger, husk at sist gang The Forbidden Door skulle åpnes var det free agent Kieth Lee det var snakk om.
Alkurat det var vel Jay White og Keith Lee bare var en debut. Hvis jeg har skjønt det riktig.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det endte opp med å bli Jay White short notice da det gikk opp for TK at han hadde lovet noe han ikke kunne holde.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør feb 19, 2022 8:39 pm Det endte opp med å bli Jay White short notice da det gikk opp for TK at han hadde lovet noe han ikke kunne holde.
Det er sant!

zappadude

Legg inn av zappadude »

Er spent på AEW sin nye signering Nick Wayne. Ung gutten er bare 16 år, men av det jeg har sett av han i Game Changer Wrestling ( GCW ) så virker han veldig solid i ringen. Han har potensiale å nå langt om han skulle fortsette slik. Men han har en del å hente på karisma og annet,men det kommer med tiden.. Så det skal blir spennende å følge han.
Sist redigert av zappadude den søn feb 20, 2022 12:51 pm, redigert 1 gang totalt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeff hardy var også bare 16 da han dukket opp på RAW

zappadude

Legg inn av zappadude »

CPMunk skrev: søn feb 20, 2022 12:51 pm Jeff hardy var også bare 16 da han dukket opp på RAW
Ja, han startet tidlig også.. Han hadde vel sin første kamp mot Razor Ramon på Raw i 1994.

zappadude

Legg inn av zappadude »

Nick Wayne hadde sin ring debut i 2018 og inne på sitt 4 år i bransjen nå. Det vil si at han hadde sin første kamp i en alder av 12. Han kommer fra en wrestling familie, hvor hans far Buddy Wayne var wrestler i over 30 år. Han var sporadisk innom WWF og WCW.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Cardet til Revolution er fader meg stacked nå.

For en promo av MJF. Nok en gang.

BUDDY!

Jericho alltid bedre som heel, god promo her. Men mot Kingston så er det vanskelig å få en dårlig promo. Kingston må vinne på Revolution.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

► Show Spoiler
bekreftes til AEW. Personlig er det ikke noe jeg trenger å se, men hvis det blir et siste run mellom de to som tag team fair enough. Er fortsatt mange som er investert i vedkommende, det så man tidligere i år, så mulig jeg er alene her.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

En av de beste babyface promoene jeg har hørt på lang, lang tid, av MJF av alle

Hva faen er det den mannen ikke kan?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vil faktisk gå så langt i å påstå at akkurat nå, idag,, 24 feb 2022, er MJF verdens største babyface, basert på alt av reaksjoner fra alle forskjellige hold.

Hvem hadde trodd det før Dynamite inatt?

chains

Legg inn av chains »

Det må jo være mindgames, punk får se bilde av en ung MJF før den siste avgjørende GTS på revolution, nøler litt, MJF rollup 1,2,3, ferdig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»