AEW 2021

Svar
ElGuaje

Re: AEW 2021

Legg inn av ElGuaje »

Likte Dynamite veldig godt, og en av de bedre de siste ukene/månedene imo.

Flott åpning med Regal/Bryan/Mox. Lurer på hvilken vei de går videre her.

Ekstremt mye stikk rundt Brawl Out/CM Punk i Elite v DT, så man begynner jo nesten lure på om alt er work igjen :lol: Hadde hatt noe i mot det, men de har ofret mye energi rundt resten av AEW, hvis det viser seg å kun være work.
Elite burde forresten gå tilbake til vanlig entrance sang. Wayward Son var fantastisk på Full Gear, men føler at det fort kan miste sin betydning hvis de skal fortsette å bruke den en stund til.

House of Black er tilbake! Håper de får en enda bedre push denne gangen her.

Jamie Hayter (og Toni Storm) er nå offisielt Womens Champ. Aner ikke skadeomfanget på Rosa, men er nok det riktige å gjøre uansett.

Deilig å se at Starks vinner turneringen. Starks v MJF bør bli veldig underholdende.

Jericho v Ishii var som alle Ishii-kamper de siste fem årene, men dæven så underholdende det er. Og kassa til Jericho, fyttigrisen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Synd å se Regal forsvinne, utrolig mye morsomt man kunne gjort med han, men fint å se at han får dra tilbake til WWE for å trene/være med sin egen sønn.

Kommer til å savne all den seksuelle spenningen mellom Regal og "Man in the Mask" Excalibur

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Takeshita er så nydelig i ringen

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg ser ikke på AEW, men kommer ikke utenom resultater. Og, jeg har en bror som digger AEW. Han er dog forbanna over at Wardlow ble begravd forrige uke? Noe folk kjenner seg igjen i?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: man jan 02, 2023 2:30 pm Jeg ser ikke på AEW, men kommer ikke utenom resultater. Og, jeg har en bror som digger AEW. Han er dog forbanna over at Wardlow ble begravd forrige uke? Noe folk kjenner seg igjen i?
Vil ikke si han ble «begravd» fordi han taper en kamp mot Samoa Joe..

Wardlow sin karakter stagnert veldig etter han vant TNT-tittelen, og etter at Joe nå har klippet han hans lille manbun, så ser jeg heller en mulighet til å få en ny arc/motivasjon for hans karakter.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kenny Omegas "Battle Cry" spilles i pausen/når spillerne kommer på banen igjen mellom Arsenal - Newcastle faktisk.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tror heller ikke Wardlow er begravd, heller en måte å få en liten forandring på karakter.

Er det andre her som er dritlei JAS? Jeg orker ingenting derfra. I utgangspunktet er jeg stor fan av Daddy Magic, Daniel Garcia og Tay Melo. Men altså. Den eneste som er tolererbar er Daddy Magic. Det greiene til Tay og Anna er det verste jævla dritten ever. Det er ingenting av noenting. Det er Vince på amfetaminbooking. Og alt tar så JÆVLA LANG TID. Alle feudene de er i tar 10 år. Få det vekk. Klarer meg så jævla fint uten Y2J atte hjelp. Høydepunkt hver episode uten Y2J nå

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Jay Briscoe er død,bilulykke. Trist nyhet å våkne til.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ja, utrolig triste nyheter..kun 38 år gammel

Hvil i fred, Jay.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Han var en ROH legende. 2 ganger World champion og utallige tag team titler. Han vil bli dypt savnet.
Hvil i fred.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Tatt atlfor tidlig, uff for en tragisk nyhet

Hvil i fred Jay

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Bilde

Uff, får håpe det går bra med jentene som var i bilene

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »








Gjorde også en fin hedring av Jay på nattens Dynamite. Bra at WBD til slutt snudde i deres håndtering av "Jay Briscoe-saken" og lot Mark dukke opp på Dynamite, og lot dem hedre Jay på en ordentlig måte. På bursdagen til Jay også.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

MJF kommer inn en sjelden gang og påminner oss om at han er strålende i ringen. Takeshita er som alltid nydelig å se på i ringen.


The Gunns tar tag team-titlene ja. Det er heat i det minste, men om det er "bra" heat eller "go away" heat er jeg ikke sikker på. De er mislikt i hvert fall. Så får man se hvem tar titlene fra dem. FTR snarest hadde vært fint, men usikker på hvordan deres planer med AEW er.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor feb 09, 2023 8:44 pm MJF kommer inn en sjelden gang og påminner oss om at han er strålende i ringen. Takeshita er som alltid nydelig å se på i ringen.


The Gunns tar tag team-titlene ja. Det er heat i det minste, men om det er "bra" heat eller "go away" heat er jeg ikke sikker på. De er mislikt i hvert fall. Så får man se hvem tar titlene fra dem. FTR snarest hadde vært fint, men usikker på hvordan deres planer med AEW er.
Og ikke minst hvorfor han er beste heelen in the biz. Det var en promo det

Jeg liker The Gunns jeg, gode i ringen, karismatiske, og har en av de beste theme sangene i wrestling verden i dag. Er et eller annet med når to ekte brødre vinner tag titler også som jeg bare liker. Syntes Aclaimed har sunket litt etter de vant tag titlene, så for min del helt greit å bytte tittel eier nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør feb 11, 2023 1:10 pm
ElGuaje skrev: tor feb 09, 2023 8:44 pm MJF kommer inn en sjelden gang og påminner oss om at han er strålende i ringen. Takeshita er som alltid nydelig å se på i ringen.


The Gunns tar tag team-titlene ja. Det er heat i det minste, men om det er "bra" heat eller "go away" heat er jeg ikke sikker på. De er mislikt i hvert fall. Så får man se hvem tar titlene fra dem. FTR snarest hadde vært fint, men usikker på hvordan deres planer med AEW er.
Og ikke minst hvorfor han er beste heelen in the biz. Det var en promo det

Jeg liker The Gunns jeg, gode i ringen, karismatiske, og har en av de beste theme sangene i wrestling verden i dag. Er et eller annet med når to ekte brødre vinner tag titler også som jeg bare liker. Syntes Aclaimed har sunket litt etter de vant tag titlene, så for min del helt greit å bytte tittel eier nå.
Haha, rå promo ja. Han er usaklig komplett for å være (snart) 27 år.

Har ikke noe imot The Gunns, er jo et klassisk feigt chicken shit tag team, men vet ikke om de er 100% klare for å være champs allerede nå, men det er jo bare en måte man får funnet ut Av det på. Føler at Acclaimed hadde en stor feud til å gå på, men ser ikke problemet at man blir frarøvet den heller, for et lag som nettopp Gunns.

Tag team divisjonen er jo litt tynn nå etter Trios kom inn, så kanskje ikke så dumt å endre litt på ting. Men sjukt at Gunns vant tittelen mens PnP aldri kommer til å gjøre det.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

PnP vant aldri pga Jericho. Fy faan så jævla dritt hans stables er. ALLE blir dratt ned av han. ALLE feuder er bare evigvarende ræl. FY FAAN JEG ER SÅ LEI. Den fyren som var leading guy i AEW er nå en fyr som holder tilbake f.eks. Daniel Garcia. Og ALLE han feuder med ende rjo opp med å bli stuck i 3/4 år. HVEM bryr seg?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Vanskelig å være uenig i dette. Jericho sine feider blir så sykt urelevante når man til slutt kommer til den avgjørende PPV-matchen.

Jericho har tendensen til å finne den «nye» som er mest over hos publikum, starte en feide med dem for å holde sin egen relevanse oppe(jeg forstår han, det er smart), men alle disse personene går ut av disse feidene mindre over enn før, og har mistet all momentum de hadde før denne eviglange feuden startet.

Det som gjorde Jericho sitt ROH-run bra, var at det var nye personer hele tiden, så folk mistet aldri noe momentum.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Der hvor man har en annen rutinert wrestler i D-Bry som faktisk får folk OVER ved å tape for han så taper man alt ved å surre rundt med jævla Jericho. Jeg blir så jævla sliten. Skulle ønske han hadde gått å surra i gudsforlatte WWE, men der var jeg ikke så heldig

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: søn feb 19, 2023 1:30 am i gudsforlatte WWE
Sikter du til det beste wrestlingselskapet med minst 100 mils margin per idag, eller ett annet? Tviler stert på at Jericho hadde fått en stor rolle i dagens WWE, de hadde garantert tatt han vel imot tilbake, men det hadde vært primært for å få andre folk over, betraktelig bedre enn det Tony prøver på over der

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Sikter til World Wrestling Entertainment ja

Citano

Legg inn av Citano »

Var det fra nå vi bør/skal bytte fra FITE til DAZN?

chains

Legg inn av chains »

har tatt en liten pause etter jul, hva er DAZN? et steg opp fra FITE?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Citano skrev: tor mar 02, 2023 12:49 am Var det fra nå vi bør/skal bytte fra FITE til DAZN?
Jeg vet faktisk ikke. Har ikke hatt FITE-abonnement på en god stund, så er ikke helt oppdatert på den fronten.

Citano

Legg inn av Citano »

Stemmer at DAZN var det nye for oss.

Det ble sendt ut e-post til de i Norge som hadde AEW-FITE abonnement i slutten av januar at fra 1. mars (i går) så ville Dynamite og Rampage bli sendt med en 30 dagers forsinkelse i Norge (og en del andre land).
Dette fordi AEW og streaming-tjenesten DAZN hadde inngått en avtale om eksklusive streaming-rettigheter for oss i Norge (og de fleste andre europeiske land) i tiden fremover. Avtalen gjelder fra nå i mars og utover.
Prisen er høyere for oss, selv om vi bl.a. kan se på Impact.
Det som irriterer meg er at Picture-in-Picture kommenteringen har blitt byttet ut med reklame og om man vil se PPV's så koster det fremdeles litt ekstra.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Veldig bra PPV imo. Godt med kun syv matcher, håper TK tar læring.

Elite v HoB, Hangman v Mox og Danielson v MJF er alle verdt å se, for de som ikke har gjort det!

► Show Spoiler

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

House of Black med ekstremt sterk booking. Jeg elsker det!

Men HVORFOR MÅ JEFF JARRETT OG JAY LETHAL VÆRE PÅ TV HELE TIDEN? De har så JÆVLA TURN-OFF heat. Jeg får vondt i magen av å se de. Alt de gjør er så cringe og ræva. Hvor er Miro? Lance Archer?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

VIKINGO PÅ AEW ONSDAGEN. FYFFF

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Har booket Brody King så sykt bra de siste ukene, så gjør de dette på Rampage....

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: fre mar 17, 2023 11:43 pm VIKINGO PÅ AEW ONSDAGEN. FYFFF
Mot Omega. Holyy

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»