AEW 2021

Svar
CPMunk

Re: AEW 2021

Legg inn av CPMunk »

Veldig gøy at matchene kan gå begge veier.
Jeg håper da CM Punk tar et tap her mot Eddie Kingston. Punk taper ikke ansikt og Eddie trenger og fortjener en seier nå.
Tittelfighten håper jeg på Hangman seier. Føler da at Kenny fortsatt kan være champ om neste feud er enten på dette nivået eller over. En ny Danielsson match har potensiale.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

JAAAA!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

"Årets booker" har en smoking hot babyface på rosteren sin og aner ikke hva man skal gjøre med han.... Eneste måten CM Punk skulle vunnet den matchen på var om han gikk full heel turn og jukset seg åpenbart til en seier.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Likte Full Gear svært, svært godt! Men altså er jeg den eneste som sliter med Britt Baker DMDmatcher når ALLE matchene hun tar del i så er det 3 mot 1? Det er så jævla obvious hvem som vinner at jeg klarer ikke leve meg inn i det. Not the slightest

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Noen små tanker rundt Full Gear et par dager etter

Darby vs MJF

Likte denne her svært godt, og begge viser hvorfor de har en stor fremtid foran seg. Digger at MJF vant med en headlock takedown, som han lovet.

FTR vs Lucha Bros

Synes det var en veldig underholdende match, men med en rar avslutning. Var visst en audible etter at Dax visstnok pådro seg en skade. Håper det går bra med han.

Miro vs Bryan Danielson
Nok en strålende match her. Ikke så mye å si i grunn. Får se hva planen er videre med Miro nå.

Jurassic Express & Cage vs Superkliq
Har ikke fått sett da Fite klikket og spoilet resultatet for meg. Får eventuelt se den senere. Så ut som en morsom match utifra høydepunktene.

Cody & Pac vs Andrade & Malakai Black

En match som man aldri klarte å bli investert i. Dette føltes ut som en match på Dynamite. Fint å se at PAC fikk sikre seieren. Ville mye heller sett Shida vs Deeb 3.

Britt Baker vs Tay Conti
Nok en match man ikke klarte å bli investert i, så det var litt tunge 30-40 minutter for min del dette her sammen med tag matchen. Største problemet er at feuden ikke har vært interessant nok, og at Tay Conti på dette tidspunktet ikke er en troverdig utfordrer til å ta tittelen.

CM Punk vs Eddie Kingston

Digget denne fra start til slutt. Føltes ut som en fight. Kingston uttalte seg at han ikke kom for å vinne, men for å gi CM Punk juling, og det lyktes han i hvert fall med til tross for at han tapte. Så får man se hva planen er videre for Eddie Kingston.

Inner Circle vs ATT

Helt ok underholdning. Merkelig at en multi man NO DQ match startet som en tradisjonell tag team match. Gir jo ikke mening når man ikke kan diskvalifiseres. Enkelte steder hvor de bommet på timingen, tenker vel da spesielt på Junior Dos Santos mot slutten av matchen.

"Hangman" Adam Page vs Kenny Omega

Tenk at man endelig skulle komme hit etter så lang tid. En historie jeg har vært ekstremt investert i, og dette er en av de beste storylinene jeg har fått oppleve.

Entrancen til Adam Page, "we're proud of you" - Graphics team, selve matchen fra start til slutt, nikket og bekreftelsen til Matt Jackson, Hangman som kastet ølen og går heller for gruppeklemmen med Dark Order. Ah, det er så mye.

Så har man kommet til det neste kapittelet i denne historien, Adam Page sitt run som champion. Det er vanskelig å opprettholde momentumet av et bra run som champ etter en så bra "chase" etter tittelen, men håper at de har noe smart på gang her. Og det har jeg stor tro på.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Anbefaler forresten miniserien "The Good, The Bad and The Elite" hvor noen har klippet sammen hele historien til Adam Page på en fantastisk måte. Fem episoder på 20-30 episoder hver. Adam Page selv har hyllet den.


Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Interessant tweener turn fra Bryan? For all del, gjør feuden med Hangman mye bedre nå, men kom veldig brått på. Håp om at han kanskje bringer tilbake eco warrior gimmicken etterhvert å?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

For noen promoer vi kommer til å få med Punk vs MJF, dette blir så bra

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor nov 18, 2021 10:59 am For noen promoer vi kommer til å få med Punk vs MJF, dette blir så bra
Her bør CM Punk gå på sitt første tap.

Og det tror jeg skjer.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tor nov 18, 2021 11:28 am
Crabsen skrev: tor nov 18, 2021 10:59 am For noen promoer vi kommer til å få med Punk vs MJF, dette blir så bra
Her bør CM Punk gå på sitt første tap.

Og det tror jeg skjer.
Tror og håper jeg også, før MJF går inn tittelbildet å tar den fra Hangman om et halvt års tid. En trilogi med MJF vs Punk nå der MJF vinner første, Punk andre, og MJF tredje, gjerne med en innblanding av Punk sin neste feud (Bryan f.eks).

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor nov 18, 2021 12:32 pm
ElGuaje skrev: tor nov 18, 2021 11:28 am
Crabsen skrev: tor nov 18, 2021 10:59 am For noen promoer vi kommer til å få med Punk vs MJF, dette blir så bra
Her bør CM Punk gå på sitt første tap.

Og det tror jeg skjer.
Tror og håper jeg også, før MJF går inn tittelbildet å tar den fra Hangman om et halvt års tid.
Høres også veldig riktig ut i mine ører.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

- Kan like en tweener Bryan.

- Omega tar en fortjent pause. Ser for meg, og det har allerede blitt teaset, at Adam Cole kommer til å ta mer og mer over som en leder for The Elite og ser for meg en feud mellom Cole og Omega etter hvert.

MJF vs Punk. Yes please.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Skjønner ikke hvorfor Bryan skal turne allerede, spesielt siden han har fortjent tittelmatch. Mulig det bare blir til en tweener rolle som nevnt. Crowden var uansett veldig pro Hangman Page, det er jo postivit.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Denne ukens AEW var fantastisk! Så mye som skjedde. Også toppa det seg ved at Thunder Rosa dukka opp i Fightful sitt AEWpostshow og spamma "Britt Baker would be great at dodgeball". Haha. Men Punk vs MJF mm. Elsker det. Lio Rush er fantastisk

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Og en annen sidenote siden jeg ikke gidder redigere. BRYR NOEN SEG OM HFO?! Det er det dødeste i wrestling noensinne. Gi meg heller The Great Khali v Brodus Clay 7 dager i uka

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: tor nov 18, 2021 10:16 pm Og en annen sidenote siden jeg ikke gidder redigere. BRYR NOEN SEG OM HFO?! Det er det dødeste i wrestling noensinne. Gi meg heller The Great Khali v Brodus Clay 7 dager i uka
De er ganske dølle ja, og spesielt denne "feuden" mot OC/Best Friends burde vært ferdig for en halv evighet siden.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: tor nov 18, 2021 10:16 pm Og en annen sidenote siden jeg ikke gidder redigere. BRYR NOEN SEG OM HFO?! Det er det dødeste i wrestling noensinne. Gi meg heller The Great Khali v Brodus Clay 7 dager i uka
Skriver under på denne, eneste biten av AEW jeg spoler glatt over. Synd å si, men syntes det kanskje er på tide å kaste inn håndkleet for Matt sin del nå, ihvertfall når det kommer til big time storylines. Ikke at alt er hans feil selvfølgelig, men man merker det på både in-ring og character work at han er langt unna der han en gang var. Bedre å la yngre fremtidige stjerner skinne istedenfor da

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Matt Hardy kan være parttime wrestler og manager. Men IKKE HFO. Private Party må vekk, ellers så er man Butcher som er fet og unik. Ellers itno

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Best promo of the year, hot damn

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Fantastisk promo. Snakk om å oppleve at 20 minutter bare flyr av gårde. Fine stikk begge veier.



Tror kanskje jeg holder Eddie vs Punk høyere, men det er såvidt. 55/45. Er også egentlig to ganske forskjellige promoer.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ellers et meget bra show.

- Stor tommel opp til Rosa vs Hayter

- Spoten mellom Darby og Colten(?) Gunn

- Bryr meg nada om Gunn Club, men all honnør til Billy Gunn og hans fysikk i en alder av 58.

- Lurer på hva som er planen med Team TAZ og Dante Martin.

- Bryan Danielson fortsetter å levere på et skyhøyt nivå. Mer heel enn tweener nå, som jeg først trodde at han skulle være.

- R.I.P tanna til Colt

- R.I.P Cody

- Lurer virkelig på hva som er "the end goal" når det kommer til Cody og hans karakter per dags dato. Jeg er fascinert over det som skjer i hvert fall.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

ElGuaje skrev: fre nov 26, 2021 11:00 am Ellers et meget bra show.

- Stor tommel opp til Rosa vs Hayter

- Spoten mellom Darby og Colten(?) Gunn

- Bryr meg nada om Gunn Club, men all honnør til Billy Gunn og hans fysikk i en alder av 58.

- Lurer på hva som er planen med Team TAZ og Dante Martin.

- Bryan Danielson fortsetter å levere på et skyhøyt nivå. Mer heel enn tweener nå, som jeg først trodde at han skulle være.

- R.I.P tanna til Colt

- R.I.P Cody

- Lurer virkelig på hva som er "the end goal" når det kommer til Cody og hans karakter per dags dato. Jeg er fascinert over det som skjer i hvert fall.
Austin Gunn var det
Skjønner ikke hvorfor man ikke går videre med Lio og Dante. HVA har gutta i Team Taz fått ut av det? AT ALL? Ingenting
Jeg tror Bryan går heel til han taper mot Hangman i januar
Cody Rhodes er så dau at jeg får helt bleier på meg. Nå har man gått fra å være cold på han til INGEN bryr seg en drit. Like likegyldig til han som Qt er folk nå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: fre nov 26, 2021 2:48 pm
ElGuaje skrev: fre nov 26, 2021 11:00 am Ellers et meget bra show.

- Stor tommel opp til Rosa vs Hayter

- Spoten mellom Darby og Colten(?) Gunn

- Bryr meg nada om Gunn Club, men all honnør til Billy Gunn og hans fysikk i en alder av 58.

- Lurer på hva som er planen med Team TAZ og Dante Martin.

- Bryan Danielson fortsetter å levere på et skyhøyt nivå. Mer heel enn tweener nå, som jeg først trodde at han skulle være.

- R.I.P tanna til Colt

- R.I.P Cody

- Lurer virkelig på hva som er "the end goal" når det kommer til Cody og hans karakter per dags dato. Jeg er fascinert over det som skjer i hvert fall.
Austin Gunn var det
Skjønner ikke hvorfor man ikke går videre med Lio og Dante. HVA har gutta i Team Taz fått ut av det? AT ALL? Ingenting
Jeg tror Bryan går heel til han taper mot Hangman i januar
Cody Rhodes er så dau at jeg får helt bleier på meg. Nå har man gått fra å være cold på han til INGEN bryr seg en drit. Like likegyldig til han som Qt er folk nå
Det med Lio/Dante og Team Taz virker ganske forhastet akkurat nå ja. Ser ikke helt motivasjonen til Dante akkurat nå. Kan hende det endrer seg snart.

Virker som at mange bryr seg om Cody, men ikke på måten han ønsker det.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Forøvrig. Eddie Kingston er kanskje det beste som har skjedd mainstreamwrestling noensinne

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre nov 26, 2021 10:37 am Fantastisk promo. Snakk om å oppleve at 20 minutter bare flyr av gårde. Fine stikk begge veier.



Tror kanskje jeg holder Eddie vs Punk høyere, men det er såvidt. 55/45. Er også egentlig to ganske forskjellige promoer.
Miz chants på Dynamite er virkelig noe jeg ikke forventet å se i år

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre nov 26, 2021 11:00 am
- Lurer virkelig på hva som er "the end goal" når det kommer til Cody og hans karakter per dags dato. Jeg er fascinert over det som skjer i hvert fall.
Same. Veldig usikker på om det er helt håpløs booking (at de genuint fortsatt vil fortsette med han som babyface) eller helt glimrende booking, at de gir esktremt få hint hver uke, men akkurat nok til at det blir veldig fascinerende som du sier.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: fre nov 26, 2021 3:50 pm
ElGuaje skrev: fre nov 26, 2021 11:00 am
- Lurer virkelig på hva som er "the end goal" når det kommer til Cody og hans karakter per dags dato. Jeg er fascinert over det som skjer i hvert fall.
Same. Veldig usikker på om det er helt håpløs booking (at de genuint fortsatt vil fortsette med han som babyface) eller helt glimrende booking, at de gir esktremt få hint hver uke, men akkurat nok til at det blir veldig fascinerende som du sier.
Haha, ja. Det er akkurat det. Enten forferdelig eller fantastisk, men akkurat nå har jeg ikke peiling.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Snakker om Billy Gunn. Hva var greien på Rampage da han først kicker ut av coffin drop på 1 første gangen, og rett etter 3 på finishen?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det kan være de kommer seg med tiden, men nok engang viser AEW at gimmiks ikke er deres sterke side.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor des 02, 2021 9:17 pm Det kan være de kommer seg med tiden, men nok engang viser AEW at gimmiks ikke er deres sterke side.
Hvem/Hva tenker du på?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»