AEW 2021

Svar
CPMunk

Re: AEW 2021

Legg inn av CPMunk »

Buddy Murphy vs Kenny Omega. Det er en match jeg gjerne skulle sett.

chains

Legg inn av chains »

ElGuaje skrev: man aug 09, 2021 4:59 pm Fete bilder fra entrancen til Black.

https://twitter.com/JJWilliamsWON/statu ... 7851480064
Wow, for en aura han har.
Og for ei tid vi går i møte!
Black, Miro, Punk, Danielson, Elite vs Hangman, og muligens Rotunda.
Lenge siden jeg har gledet meg sånn til å se wrestling hver uke

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: man aug 09, 2021 5:24 pm Buddy Murphy vs Kenny Omega. Det er en match jeg gjerne skulle sett.
Bilde

Men ja, jeg og!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: man aug 09, 2021 5:32 pm
CPMunk skrev: man aug 09, 2021 5:24 pm Buddy Murphy vs Kenny Omega. Det er en match jeg gjerne skulle sett.
Bilde

Men ja, jeg og!
Dette er akkurat grunnen. Hvem gjør move-settet best? Tror Murphy holder høyere tempo, men Omega har bedre utførelse.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Tony Khan sa det skulle være 2 UFC mestre på Dynamite. Jeg så ingen. Fake news eller bare satt de i crowden?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Er HFO den verste faction i verden? The Hybrid 2 sin eneste fete ting er Angelico som går til ringen. Blade taper alt som betyr noe. Hele greia er så håpløst. Tror Matt Hardy er fryktelig misfornøyd med hvordan han har endt opp med HFO og tror og håper at han skal finne noe nye greier!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Og btw. Dante Martin? Altså. Han er SÅ smooth i ringen, så enorm flyt i det han gjør. Han er 20. Det er kriminelt hvor bra han er!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Christian Cage tar Impact tittelen fra Kenny Omega, men ellers skjedde det lite på Rampage.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør aug 14, 2021 11:01 am Christian Cage tar Impact tittelen fra Kenny Omega, men ellers skjedde det lite på Rampage.
Kul twist, og herlig åpning av Rampage. Main event og TNT title matchen gikk vel ganske som forventet ja, kult at Fuego fikk et lite øyeblikk da.

Er definitivt neste uke det virkelig skjer. Ellers lurer jeg på hvordan de gjør det på Rampage generelt, med bare 1 times show. Regner med de holder på litt lenger for fansen der, men det er vel kanskje bare house show typ greier?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Gøy for Christian, og publikum ser ut til å digge det. Er jo også en smart måte å bygge opp tittelkampen på All Out, som kanskje ikke så mange har hatt lyst til å se på en PPV.

Hadde alltid tenkt at Adam Page skulle bli den første til å slå Omega, og at det skulle bli starten på slutten av han som belt collector. Men nå vil jeg anta at det er den siste tittelen han taper, og at han kommer til å gjøre alt han kan for å ikke miste den viktigste tittelen. Og som en helhet mener jeg at de har gjort det riktig her. Bare rart å se Omega tape i en singles match igjen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør aug 14, 2021 11:08 am
CPMunk skrev: lør aug 14, 2021 11:01 am Christian Cage tar Impact tittelen fra Kenny Omega, men ellers skjedde det lite på Rampage.
Kul twist, og herlig åpning av Rampage. Main event og TNT title matchen gikk vel ganske som forventet ja, kult at Fuego fikk et lite øyeblikk da.

Er definitivt neste uke det virkelig skjer. Ellers lurer jeg på hvordan de gjør det på Rampage generelt, med bare 1 times show. Regner med de holder på litt lenger for fansen der, men det er vel kanskje bare house show typ greier?
Vil tippe at det i løpet av få uker blir et steg opp fra Dark og under Dynamite. Så nok et sted for unge talenter får lov til å skinne enda litt mer før de kommer opp på Dynamite. NXT-light (2014-2021) kanskje?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Tror ikke de har det oppsettet for bare 1 time med show. Blir nok enten mer for publikum før og/eller etter tv tiden går ut. Rart å hype opp uke 2 når man debuterer show uken før, men TK kan ikke hype da selv om han er booker of the year.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør aug 14, 2021 11:39 am
Crabsen skrev: lør aug 14, 2021 11:08 am
CPMunk skrev: lør aug 14, 2021 11:01 am Christian Cage tar Impact tittelen fra Kenny Omega, men ellers skjedde det lite på Rampage.
Kul twist, og herlig åpning av Rampage. Main event og TNT title matchen gikk vel ganske som forventet ja, kult at Fuego fikk et lite øyeblikk da.

Er definitivt neste uke det virkelig skjer. Ellers lurer jeg på hvordan de gjør det på Rampage generelt, med bare 1 times show. Regner med de holder på litt lenger for fansen der, men det er vel kanskje bare house show typ greier?
Vil tippe at det i løpet av få uker blir et steg opp fra Dark og under Dynamite. Så nok et sted for unge talenter får lov til å skinne enda litt mer før de kommer opp på Dynamite. NXT-light (2014-2021) kanskje?
Godt mulig det, eller at det etterhvert blir en egen brand på linje med Dynamite, og vi får den Dynamite vs Rampage balansen som RAW vs SD har. Med den rosteren de har kunne jeg gjerne sett det, men da må Rampage først bygges opp, og det gjør de vel med å plassere den litt under Dynamite, men samtidig ganske høy over Dark og Elevation. De 2 sistnevnte kunne da funket som et rekruteringsshow for Dynamite og Rampage.

Men spørsmålet var egentlig bare ang tiden. Regner med fans ikke kommer dit for å se ett 1 times show, så det er vel mer som skjer der men som de ikke viser, altså ala house show style. Eller vil det bli brukt for filming av Dark og Elevation også? Nå som jeg faktisk tenker litt over det gir sistnevnte ganske mye mening.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør aug 14, 2021 11:55 am Tror ikke de har det oppsettet for bare 1 time med show. Blir nok enten mer for publikum før og/eller etter tv tiden går ut. Rart å hype opp uke 2 når man debuterer show uken før, men TK kan ikke hype da selv om han er booker of the year.
Ja er litt merkelig å promotere uke 2 showet så heftig, og ikke like mye som uke 1 showet, før sistnevnte i det hele tatt har skjedd. Men, har jo selvsagt alt å gjøre med Punk, og selvsagt størelsen på arenaen de har neste uke, som er den største arenaen AEW har hatt til sin disposisjon. Rampage uke 1 føltes veldig ut som Fastlane på mange måter. Mania (Rampage uke 2) er det alle ser frem til og booker imot, men så har man dette showet man "må" gjennom først før man kommer dit.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: lør aug 14, 2021 12:37 am Og btw. Dante Martin? Altså. Han er SÅ smooth i ringen, så enorm flyt i det han gjør. Han er 20. Det er kriminelt hvor bra han er!
Fikk virkelig skinne her ja! Enormt potensiale.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Hvordan reagerer vi om CM Punk ikke dukker opp på fredags kveld?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: tir aug 17, 2021 5:57 pm Hvordan reagerer vi om CM Punk ikke dukker opp på fredags kveld?
Med mye misnøye på diverse sosiale forum

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

48 timer til dette


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg er ikke så sikker på om CM Punk dukker opp på fredag, men håper jeg tar feil. Forøvrig tidenes entrance Jericho hadde.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ikke superfan av UFC/MMA vs wrestling og alt det der..

MEN..

Dan Lambert sine promoer - WOW! Dæven så god han er på mikrofonen

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Var generelt en meget underholdende episode av Dynamite.

Litt mye "indy kick outs" mellom i hvert fall Spears og Guevara, men var jo en underholdende kamp.

Gøy å se et heit publikum, se at folk faktisk er over med publikum, og at det faktisk går an å vinne i hjembyen sin. Begge Sammy og Britt i Pittsburgh var nydelig å se.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor aug 19, 2021 10:13 pm Jeg er ikke så sikker på om CM Punk dukker opp på fredag, men håper jeg tar feil. Forøvrig tidenes entrance Jericho hadde.
Enig! Kunne gått begge veier, men heldigvis ble det magisk! De holdt seg overraskende bra i sync hele veien.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Regner med jeg ikke er eneste her som ser live inatt? Starter ikke før kl 04.00, men da er det jo herlig at SmackDown går de 2 timene før.

For en historisk natt dette er dere, buckle up!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Så ikke live, men måtte starte med Rampage i dag. Første gang jeg har sett 17 min av et AEW show uten å spole. Glad de åpnet med Punk, men også litt skuffet da det har vært "hemmelig". De kunne like så godt bare annonsert han på showet når det blir gjort på den måten.
Men nå gjenstår det å se om "you still got it" 5 september.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

WOW FOR ET POP!

Allerede 1 million visninger

https://www.youtube.com/watch?v=KrZXDqREmaU

chains

Legg inn av chains »

Chicago hadde ikke glemt hvem CM Punk var☺️
Aldri vært en mega fan selv, men fikk jaggu en tåre i øyekroken av den debuten

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vi alle visste det kom (vel utenom CpMunk), men fy faen jeg var virkelig ikke forbredt. Tror jeg har sett entrancen og promoen minst 10 ganger nå, og gråter hver gang. Fy faen så fantastisk dette er

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Må si jeg begynner å lure på om jeg er fan av CM Punk. Har dere virkelig sett det flere ganger og begynt å grine? Jeg så hele opptreden 1 gang, ikke "no sell", men det ga meg bare ingenting. Promoen var også så som så. Selvfølgelig var ingenting planlagt, som Punk selv innrømmet.

Shock factor 2/10
Promo 5/10
CM Punk vs Darby Allin interesse 6/10 (mest for å se hvordan punk er i ringen i dag)
Publikum 9/10

Spent på seertallet da. 700k sist fredag, som TK var storfornøyd med.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør aug 21, 2021 2:18 pm Må si jeg begynner å lure på om jeg er fan av CM Punk. Har dere virkelig sett det flere ganger og begynt å grine? Jeg så hele opptreden 1 gang, ikke "no sell", men det ga meg bare ingenting. Promoen var også så som så. Selvfølgelig var ingenting planlagt, som Punk selv innrømmet.

Shock factor 2/10
Promo 5/10
CM Punk vs Darby Allin interesse 6/10 (mest for å se hvordan punk er i ringen i dag)
Publikum 9/10

Spent på seertallet da. 700k sist fredag, som TK var storfornøyd med.
Våkna opp på feil bein idag? Eller bare insett at du mister tronen din på tippekonk toppen inatt?

Du skal selvsagt ha din mening, men her er jeg så uenig på så mange fronter som det går ann å bli. Dette er det største som har skjedd i wrestling på forferdelig lang tid, enten man liker det eller ei. At wrestling fans endelig viser følelser igjen pga av dette er da helt fantastisk, er det ikke? Selv følte jeg meg som en liten unge når jeg satt oppe inatt å se wrestling, og det kan jeg virkelig ikke huske sist jeg gjorde (muligens Miz sin første cash, men det er nå meg). Og når jeg ser reaksjonene verden over var jeg tydeligvis lang ifra den eneste. At ikke alle føler det samme er jo selvfølgelig også naturlig, men hver ihvertfall litt glad på andres vegne.

De shock factor, promo, match og publikum punktene dine skal du få ha, det er din mening. Men det at det ikke var noe shock factor var jo helt naturlig etter hvordan de har bygget mot dette. Som de sa i presse møte etter showet å, de ga fansen alle hintene mulig, men det er CM Punk, det er på en måte alltid den lille usikkerheten på "skjer det virkelig?". Var veldig usikker på builden til å begynne med da jeg egt først ville ha det som en suprise return. Men når jeg så alle som tok seg wrestling verden igjen igår kveld/inatt, og reaksjonen fra publikum, er jeg veldig glad de gjorde det slik de gjorde. Promoen syntes jeg også var helt perfekt, slår KO på mer eller mindre alle andre promoer jeg har hørt siste 5 årene. Selvsagt har det mye å gjøre med settingen rundt promoen, om ikke alt. Men utførelsen er akkurat den samme som før å. Dette er en promo wrestling fans verden over har drømt om i over 7 år, snakket om eller forestilt seg utallige ganger på forskjellige tidspunkt. Så når det endelig faktisk skjer blir det jo noe helt spesielt. Når det gjelder Darby vs Punk er heller ikke det den matchen jeg helst vil se, men for en første match tilbake, og stilen dems generelt, tror jeg det egt er en perfekt match. Men det får vi jo ikke vite før All Out.

Nei dette her var for min del alt jeg kunne ønsket og mer. Fryktet de skulle vente helt til siste minutt av showet, "ta en NXT" og få frem trademark logoen, før Punk kommer ut og vinker hei før kameraet går sort. At det åpnet showet, og at vi faktisk fikk en lang promo i tillegg var over all forventing. Og som sagt, en av favorittpromoene mine siste årene. Igjen så skjønner jeg at ikke alle føler det samme, mange liker jo bare ikke Punk generelt å, men når man ser så mange være så spent før et wrestlingshow, så mange komme tilbake bare for å se hva som skjer på dette wrestling showet inatt, og reaksjonene det fikk i etterkant. Vær litt positiv bare, dette er jo helt fantastisk for wrestling generelt, alle selskaper. Mer hype, mer interesse, flere fans, hva mer kan vi be om?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Skulle ønske jeg delte følelsene deres, for jeg liker Punk. Har alltid gjort helt siden jeg først ble introdusert for han på SvR2008. Fulgte ikke så mye med på hva som skjedde i WWE da, men det kom litt senere.
Spol frem til Juni 2008 (mulig jeg bommer på måned her) når han cashet inn på Edge og jeg ble fan for fullt.
Det er ikke uten grunn navnet mitt er som det er. Litt humor bak det da, men er jo opprinnelig på grunn av at jeg er CM Punk fan.
Jeg vet ikke hvorfor jeg er "negativ" når jeg egentlig ønsket dette. Kan det være at tiden ble for lang? Eller kanskje den UFC karrieren han burde vært foruten? Eller bare det at you either die a hero or live long enough to become the villain? Ikke vet jeg.

Jeg har sett Jericho sin entrance flere ganger da. Gleder meg til han og Punk er i ringen sammen igjen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»