AEW 2021

Svar
Crabsen

Re: AEW 2021

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør okt 16, 2021 9:43 am Alle sammen må se Suzuki vs Danielson! Fytti for en match, PPV-verdig for å si det mildt.

https://youtu.be/ipHzmucwYtc?t=1711
Fy faen for en match!

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

En av de beste kampene jeg har sett i det siste. Minner meg om en skikkelig bra japansk match. Leste på nettet et sted at noen sammenlignet den med Joe VS Kobashi fra 2005. Jeg ser litt av likheten men jeg syns denne var litt annerledes. Men ca like bra. Deilig å ha Bryan tilbake der han sluttet i 2010.
Jeg har ikke sett no AEW siden tidlig i fjor men ser at det må gjøres noe med. Skal prøve å få tak i så mange Dynamite og Rampage episoder som mulig til uka, ihvertfall fra de siste månedene.
Og en ting til, finnes det en kulere og mer badass japansk wrestler enn Suzuki?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ikke la dere lure av Suzuki vs Danielson. Var for all del en bra match. Ingen tvil om det. Men sjekk heller ut Ilja Dragunov vs A-Kid på ukens NXT UK.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Suzuki mot Danielson var så mye. På den beste måten ever. Murder Grandpa er en sjuk jævla fyr! Og runet til Danielson sålangt har vært en JOY. På alle måter. Topp matcher, drømmematcher. Jeg elsker det! Match of the weekend

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: tir okt 19, 2021 9:26 pm Suzuki mot Danielson var så mye. På den beste måten ever. Murder Grandpa er en sjuk jævla fyr! Og runet til Danielson sålangt har vært en JOY. På alle måter. Topp matcher, drømmematcher. Jeg elsker det! Match of the weekend
Jepp!

Ligger an til Danielson vs Mox på Full Gear og.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Fet promo(pakke) for Miro.


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

En time med MJF, for dere som ønsker det


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Selvfølgelig måtte Cody gå over Black. Det er ikke rart AEW sliter med å ha interessante diskusjoner på forumet her når det skjer så mye forutsigbart på showene deres at det er til å bli gal av.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: søn okt 24, 2021 11:30 am Selvfølgelig måtte Cody gå over Black. Det er ikke rart AEW sliter med å ha interessante diskusjoner på forumet her når det skjer så mye forutsigbart på showene deres at det er til å bli gal av.
Drittresultat, men, så lenge Black vinner neste (som forhåpentligvis blir siste) match, kan jeg akseptere det. Blir litt dumt å ha en feud der ene vinner 4-0 sammenlagt, 3-1 er helt innafor det. Men jeg skulle heller sett Black vinne her og Cody turne fullstendig

Forøvrig håper jeg alt går bra med Archer, skummel landing. Forhåpentligvis ingenting altfor seriøst

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Får vi en fjerde match på PPVet? Uansett kunne de heller spart denne matchen til da.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

For de interesserte. Tony Nese og Arturo Ruas (Tiger Ruas) på AEW Darktapings denne uken. Arturo Ruas vært på AEW Dark tidligere, da som Adrian Jaoude, nå wrestler han som Tiger Ruas, sistnevnte var forøvrig med på Josh Barnetts Bloodsport i helgen, hvor han fighta mot Josh Barnett selv. Der var forøvrig en annen kar som kanskje vil gjøre en match i AEW også muligens, Tom Lawlor

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Liker det at du ikke nevner at Bryan Danielson også skal være på Dark.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Mest fordi Bryan Danielson er AEW-signert og vært det en stund så ikke så unormalt. Adam Cole Bay Bay var der også. Samme med Paul Wight. Men tenkte mest på.
Tidligere UFC-fighter Arjun Singh var også med på AEW Dark forøvrig

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ser ikke på Dark. Sliter med å følge med på Rampage og Dynamite til tider. Rosteren er begynt å bli alt for stor.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Istedenfor å klage, er det ikke bare å IKKE se på? Og rosteren er da ikke så stor heller

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Er vel at hans 90 dager er over, men kommer det til å skje noe med en gang?


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Salihovic91 skrev: ons okt 27, 2021 11:06 pm Istedenfor å klage, er det ikke bare å IKKE se på? Og rosteren er da ikke så stor heller
Kan jo også bare legge ned hele tråden og heller la deg blogge i stede da alle må være enig med deg?

Jeg tvinger meg ikke igjennom timesvis med AEW i uken. Det meste blir spolt forbi, også prøver jeg å få med meg alt av interesse. Mye av det er jo bra, men det er også så mye som ikke er så bra. Slik er det med WWE sine programmer også.

Og siden rosteren ikke er så stor, hvor mange har de på rosteren?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

ElGuaje skrev: tor okt 28, 2021 11:26 am Er vel at hans 90 dager er over, men kommer det til å skje noe med en gang?

Er det neste helg det er PPV?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor okt 28, 2021 4:52 pm
ElGuaje skrev: tor okt 28, 2021 11:26 am Er vel at hans 90 dager er over, men kommer det til å skje noe med en gang?

Er det neste helg det er PPV?
To uker. 13 november.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Da er det vel bare Smackdown som er om 2 dager da. Men Bray trenger jo ikke komme inn i AEW i det han er fri. Kan godt gi det et forsøk på en overraskelse.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kan vi få denne versjonen av Mox hver uke please?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Håper de også holder Kingston unna Mox nå. De er bedre hver for seg enn sammen.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nok en nydelig uke av Dynamite og Rampage.

Digger at Danielson leverer strålende matcher hver uke, på begge show, og at han ikke har en ordentlig finisher.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg vet Bryan Danielson er veldig lidenskapelig når det kommer til wrestling, men hvorfor i alle dager ofrer han brystet sitt så ofte? Nok en singles match der det blir til kjøttdeig. Uansett en solid match og jeg selv digger det at man ikke trenger å bruke finisheren. Det kan faktisk hjelpe på å pushe alle moves.

Kingston vs CM Punk neste uke?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 4:22 pm Jeg vet Bryan Danielson er veldig lidenskapelig når det kommer til wrestling, men hvorfor i alle dager ofrer han brystet sitt så ofte? Nok en singles match der det blir til kjøttdeig. Uansett en solid match og jeg selv digger det at man ikke trenger å bruke finisheren. Det kan faktisk hjelpe på å pushe alle moves.

Kingston vs CM Punk neste uke?
La merke til det med kassa til BD da han returnerte til WWE. Da tenkte jeg at han bare hadde vært lenge ute, så kroppen var ikke like herdet som før. Men han blir jo sånn relativt ofte, så mulig det skjer ganske lett og at det ikke er så vondt/farlig som det ser ut + at det gir en kul visuell effekt.

Men dette er ren synsing fra min side.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Mulig han bare "bruiser" lett og at dette ser mye verre ut enn hva det egentlig er. Merket dette også i WWE men ikke så ofte som i AEW.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Må si jeg digget den versjonen man så av Moxley i ringen mot 10, og håpet han skulle squashe Cassidy nå i kveld, før han og Danielson mest sannsynlig ville gått en strålende match på Full Gear. Men det er ikke det viktige nå. Håper at dette går bra og god bedring til Moxley.


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Kjipt at Jon sliter med alkohol. Håper han kommer seg.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en match Miro vs Danielson kommer til å bli!

Er faktisk ikke sikker på hvem som kommer til å vinne heller. Holder en liten knapp mot Miro, som da kan bli av (forhåptenligvis) Page første utfordrere.

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Merker at jeg gleder meg til Full Gear. Satser bare på at avkommet til IRS dukker opp. Om ikke blir jeg djupt såra og vonbroten.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»