NRKs storstasinger - underliggende pk

Svar
Winnowill

Re: NRKs storstasinger - underliggende pk

Legg inn av Winnowill »

Ka9nen skrev: tor apr 07, 2022 11:43 pm Er det virkelig VELDIG MANGE som ikke vet om de er gutt eller jente i disse dager? Hva slags indoktrinering er det som foregår i norsk skole?

Eller hva menes med "veldig mange"?

Kan ikke huske at det var noen som hadde dette problemet da jeg var i den alderen.
Det er visst det. Kvinneguiden sin Familie seksjon flommer over av frustrerte foreldre som klager sin nød over poden/podettens sin famlende kjønnsidentitet som er sterkt påvirket og influensert av TikTok sitt meget store utvalg av unge søkende som identifiserer seg som noe mellom det ene og det andre av «kjønn» og dette forandrer seg hos 10-14 åringene ganske så daglig. De tror de er lesbisk? Eller egentlig en gutt fordi atte? Eller de er ikke-binære, eller aseksuelle? Eller alien? Klovn? Politiker? Alt ettersom dagsform og TikTok video såklart 😌

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Pernille skrev: tir mar 22, 2022 7:21 pm På lørdag tok det skikkelig av. Koss til Kvelds med en eller annen rapper fra Tveita, samisk joike-grand-prix fra nord som mer så ut som et innslag fra Team Antonsen og deretter tre episoder med noe melaninrikt lesbisk hiphop-greier fra Bergen.
"Koss til kvelds" er et dårlig program uansett. Det hadde ikke hjulpet med bare blendahvite og "normale" folk heller der :)

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ka9nen skrev: tor apr 07, 2022 11:43 pm Er det virkelig VELDIG MANGE som ikke vet om de er gutt eller jente i disse dager? Hva slags indoktrinering er det som foregår i norsk skole?

Eller hva menes med "veldig mange"?

Kan ikke huske at det var noen som hadde dette problemet da jeg var i den alderen.
Jeg kan ikke helt se at det skjer så veldig mye i norsk skole rundt dette. I USA er det derimot på vei til å ta helt av både med tanke på antall kjønn og hvordan seksualundervisningen er i ferd med å ende opp med en stor bolk som er irrelevant for de fleste.

Og om det er så mange er jo et litt vanskelig spørsmål. Det kommer jo an med hva slags utgangspunkt en ser spørsmålet fra. Men det har jo foregått en del forskning de senere årene som har vist at det å avvente i stedet for å behandle barn og ungdom med tvetydig kjønnsidentitet har hatt den mest positive effekten, noen få tilfeller korrigerende hormonbehandling til det som er biologisk kjønn også.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Fringegirl skrev: søn apr 10, 2022 8:40 am
Pernille skrev: fre mar 25, 2022 5:56 pm Målet er nok å løfte minoritetsgrupper slik at de blir mer synlige og ikke føler seg overkjørt av majoritetskulturen.
Lurer på hvor mye den multikulturelle av det eldre slaget «kan ikke det norske språk» som ser NRK og hvor mye av de oppvoksende andregenerasjoner som har sine SoMe, YouTube og mulighet for å finne innhold på nettet fra den eventuelle kulturen/språket de hegner om, slår på Nrk på lørdagen og benker seg med familien foran tven resten av kvelden og nikker fornøyd til det kulturelle innslagene som vies på den norske kanalen blandt ørten internasjonale kalaner.

Tipper det er ganske mange, jeg. 🤡
Mye rart enkelte har for seg :) Hvis de sender f.eks. britiske krimserier på afrikanske eller asiatiske kanaler, så tror jeg neppe de gjør det for at "minoritetsgrupper" i de landene ikke skal føle seg "overkjørt". Og tenk om de har talkshow e.l. med hvite deltagere i.. Grøss og gru. (Ironivarsel)

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Fringegirl skrev: søn apr 10, 2022 8:48 am
Det er visst det. Kvinneguiden sin Familie seksjon flommer over av frustrerte foreldre som klager sin nød over poden/podettens sin famlende kjønnsidentitet som er sterkt påvirket og influensert av TikTok sitt meget store utvalg av unge søkende som identifiserer seg som noe mellom det ene og det andre av «kjønn» og dette forandrer seg hos 10-14 åringene ganske så daglig. De tror de er lesbisk? Eller egentlig en gutt fordi atte? Eller de er ikke-binære, eller aseksuelle? Eller alien? Klovn? Politiker? Alt ettersom dagsform og TikTok video såklart 😌
Skulle jeg fått barn en dag så tror jeg de må vokse opp på en øy, langt vekk fra moderne sivilisasjon, apper og slikt. Tipper sannsynligheten for alt prat om "kjønnsidentitet" faller med 99.9%.

Det er vel også en del moderne lærere som står og sier at det er helt vanlig å skifte kjønn eller slikt i skolen i Norge idag?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

GiPazzini_85 skrev: søn apr 10, 2022 8:59 am
Jeg kan ikke helt se at det skjer så veldig mye i norsk skole rundt dette. I USA er det derimot på vei til å ta helt av både med tanke på antall kjønn og hvordan seksualundervisningen er i ferd med å ende opp med en stor bolk som er irrelevant for de fleste.

Og om det er så mange er jo et litt vanskelig spørsmål. Det kommer jo an med hva slags utgangspunkt en ser spørsmålet fra. Men det har jo foregått en del forskning de senere årene som har vist at det å avvente i stedet for å behandle barn og ungdom med tvetydig kjønnsidentitet har hatt den mest positive effekten, noen få tilfeller korrigerende hormonbehandling til det som er biologisk kjønn også.
Jeg er stor fan av mye som kommer fra USA, men ikke dette. Og jeg tror dessverre det kommer mer og mer av dette til Norge fremover :/

Ja, det regner jeg med. Når man har fått tenkt seg om så var man kanskje ikke så forvirret likevel. Og når man forstår konsekvensene av det så vil man ikke likevel. Så den tror jeg deg på.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ka9nen skrev: søn apr 10, 2022 11:50 am
GiPazzini_85 skrev: søn apr 10, 2022 8:59 am
Jeg kan ikke helt se at det skjer så veldig mye i norsk skole rundt dette. I USA er det derimot på vei til å ta helt av både med tanke på antall kjønn og hvordan seksualundervisningen er i ferd med å ende opp med en stor bolk som er irrelevant for de fleste.

Og om det er så mange er jo et litt vanskelig spørsmål. Det kommer jo an med hva slags utgangspunkt en ser spørsmålet fra. Men det har jo foregått en del forskning de senere årene som har vist at det å avvente i stedet for å behandle barn og ungdom med tvetydig kjønnsidentitet har hatt den mest positive effekten, noen få tilfeller korrigerende hormonbehandling til det som er biologisk kjønn også.
Jeg er stor fan av mye som kommer fra USA, men ikke dette. Og jeg tror dessverre det kommer mer og mer av dette til Norge fremover :/

Ja, det regner jeg med. Når man har fått tenkt seg om så var man kanskje ikke så forvirret likevel. Og når man forstår konsekvensene av det så vil man ikke likevel. Så den tror jeg deg på.
Så vidt jeg kan se, så viser mange av rapportene de siste 20 årene at å avvente viser seg å være den beste kuren for unge som er kjønnsforvirret. Ikke akkurat sjokkerende mtp at unger i stor grad kanskje blir mer forvirret av et samfunn som seksualiserer dem mer og mer, samt at ungdom tross alt er i en veldig sårbar alder.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Kongemannen skrev: fre mar 25, 2022 6:47 pm
Helloween skrev: man mar 21, 2022 2:06 pm Den nye kvinnelige kringkastingssjefen lover MER mangfold og inkludering i NRK fremover.
Er det mulig å bli mer inkluderende. Nei mainstream media holde på med en aktiv hjernevasking der en skal se på kulørte mennesker som normalt.
Ja, for det er en skremmende tanke at man skulle begynne å se på kullørte mennesker som noe annet enn unormalt!

Pernille

Legg inn av Pernille »

Den multimediale og moderne mediabedriften NRK fortsetter å ta sin identitetspolitiske rolle som kringkaster av Politisk Korrekt™ informasjon til folket seriøst.

Er du hvit og vil flette håret: TENK DEG OM!

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Pernille skrev: man mai 02, 2022 12:09 pm Den multimediale og moderne mediabedriften NRK fortsetter å ta sin identitetspolitiske rolle som kringkaster av Politisk Korrekt™ informasjon til folket seriøst.

Er du hvit og vil flette håret: TENK DEG OM!
Milde måne. Absurd.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Justice 97 skrev: man mai 02, 2022 6:27 pm
Pernille skrev: man mai 02, 2022 12:09 pm Den multimediale og moderne mediabedriften NRK fortsetter å ta sin identitetspolitiske rolle som kringkaster av Politisk Korrekt™ informasjon til folket seriøst.

Er du hvit og vil flette håret: TENK DEG OM!
Haha, fy faen. Er det mulig....! Noe så pinlig.
Så man kan ikke bruke frisyrer som kommer fra andre steder i verden?

Hva blir det neste? Ikke spis kebab?

Dette er for meg rasisme. Hva om vi nekter folk som kom til Norge å gå i mariusgenser eller spise brunost fordi det er VÅR kultur? Det er selvsagt uhørt.

Trist at man tar inn slik galskap i media.
Sist redigert av PapaSmurf den man mai 02, 2022 6:35 pm, redigert 1 gang totalt.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jeg sier som Bill Burr, svarte bør isåfall ikke appropriere skateboard eller flyreiser siden det er hvit kulturarv.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 6:34 pm
Justice 97 skrev: man mai 02, 2022 6:27 pm
Pernille skrev: man mai 02, 2022 12:09 pm Den multimediale og moderne mediabedriften NRK fortsetter å ta sin identitetspolitiske rolle som kringkaster av Politisk Korrekt™ informasjon til folket seriøst.

Er du hvit og vil flette håret: TENK DEG OM!
Haha, fy faen. Er det mulig....! Noe så pinlig.
Så man kan ikke bruke frisyrer som kommer fra andre steder i verden?

Hva blir det neste? Ikke spis kebab?

Dette er for meg rasisme. Hva om vi nekter folk som kom til Norge å gå i mariusgenser eller spise brunost fordi det er VÅR kultur? Det er selvsagt uhørt.

Trist at man tar inn slik galskap i media.
Skal man i Menings-seksjonen i media bare ta inn ting alle er enige om? Det framstår jo mer som en form for sensur.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Jeg har lest alle innlegg i denne tråden og skjønner fortsatt ingenting. Hva er det som egentlig blir diskutert?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

LANISTA skrev: man mai 02, 2022 6:46 pm Jeg har lest alle innlegg i denne tråden og skjønner fortsatt ingenting. Hva er det som egentlig blir diskutert?
Velkommen til FD!

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Justice 97 skrev: man mai 02, 2022 6:35 pm
Helt enig, dette er klar og tydelig rasisme. Man kan jo tenke seg oppstandelsen om det gikk andre veien.
...eller noen som ytrer: "Vi vil ikke flette håret, fordi afrikanerne gjør det".

Hvordan hadde NRK og resten av media taklet en slik kommentar?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

missChance skrev: man mai 02, 2022 6:45 pm
PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 6:34 pm
Justice 97 skrev: man mai 02, 2022 6:27 pm

Haha, fy faen. Er det mulig....! Noe så pinlig.
Så man kan ikke bruke frisyrer som kommer fra andre steder i verden?

Hva blir det neste? Ikke spis kebab?

Dette er for meg rasisme. Hva om vi nekter folk som kom til Norge å gå i mariusgenser eller spise brunost fordi det er VÅR kultur? Det er selvsagt uhørt.

Trist at man tar inn slik galskap i media.
Skal man i Menings-seksjonen i media bare ta inn ting alle er enige om? Det framstår jo mer som en form for sensur.
Mulig. Men det er lov å ha en viss redaksjonell vurdering. Og dette burde blitt veid og funnet for lett eller for dumt.

Klart diskriminerende innlegg burde ikke slippe inn i riksmedia. Slikt hører til i fringemediene på de politiske flankene.

Man kunne akseptert det om NRK slipper det til for å vise hvilke holdninger som er i ferd med å danne seg i samfunnet, men jeg tviler på at det er begrunnelsen.

Jeg er mot diskriminering av mennesker basert på kjønn, etnisitet og legning. Men det må gå begge veier. Det er ikke bare kvinner, homofile og mennesker med mørk hud som kan rammes av diskriminering.

Og jeg ville sett den som forsvarte et leserinnlegg i NRK der en hvit ville nekte mørkhudede å bruke «hvite frisyrer». Tygg litt på den.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:06 pm
missChance skrev: man mai 02, 2022 6:45 pm
PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 6:34 pm

Så man kan ikke bruke frisyrer som kommer fra andre steder i verden?

Hva blir det neste? Ikke spis kebab?

Dette er for meg rasisme. Hva om vi nekter folk som kom til Norge å gå i mariusgenser eller spise brunost fordi det er VÅR kultur? Det er selvsagt uhørt.

Trist at man tar inn slik galskap i media.
Skal man i Menings-seksjonen i media bare ta inn ting alle er enige om? Det framstår jo mer som en form for sensur.
Mulig. Men det er lov å ha en viss redaksjonell vurdering. Og dette burde blitt veid og funnet for lett eller for dumt.

Klart diskriminerende innlegg burde ikke slippe inn i riksmedia. Slikt hører til i fringemediene på de politiske flankene.

Man kunne akseptert det om NRK slipper det til for å vise hvilke holdninger som er i ferd med å danne seg i samfunnet, men jeg tviler på at det er begrunnelsen.

Jeg er mot diskriminering av mennesker basert på kjønn, etnisitet og legning. Men det må gå begge veier. Det er ikke bare kvinner, homofile og mennesker med mørk hud som kan rammes av diskriminering.

Og jeg ville sett den som forsvarte et leserinnlegg i NRK der en hvit ville nekte mørkhudede å bruke «hvite frisyrer». Tygg litt på den.
Dette er P3 - de har meninger om mye rart, fra "Sopp i tissen er vanlig" til "– Eg er blitt kalla rasist, «fatphobic» og «anti-vaxxer»".
Alt er ikke ment for at "voksne" skal kunne si seg enig.
Så må de regne med å få motbør for det de skriver.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

missChance skrev: man mai 02, 2022 7:15 pm
PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:06 pm
missChance skrev: man mai 02, 2022 6:45 pm

Skal man i Menings-seksjonen i media bare ta inn ting alle er enige om? Det framstår jo mer som en form for sensur.
Mulig. Men det er lov å ha en viss redaksjonell vurdering. Og dette burde blitt veid og funnet for lett eller for dumt.

Klart diskriminerende innlegg burde ikke slippe inn i riksmedia. Slikt hører til i fringemediene på de politiske flankene.

Man kunne akseptert det om NRK slipper det til for å vise hvilke holdninger som er i ferd med å danne seg i samfunnet, men jeg tviler på at det er begrunnelsen.

Jeg er mot diskriminering av mennesker basert på kjønn, etnisitet og legning. Men det må gå begge veier. Det er ikke bare kvinner, homofile og mennesker med mørk hud som kan rammes av diskriminering.

Og jeg ville sett den som forsvarte et leserinnlegg i NRK der en hvit ville nekte mørkhudede å bruke «hvite frisyrer». Tygg litt på den.
Dette er P3 - de har meninger om mye rart, fra "Sopp i tissen er vanlig" til "– Eg er blitt kalla rasist, «fatphobic» og «anti-vaxxer»".
Alt er ikke ment for at "voksne" skal kunne si seg enig.
Så må de regne med å få motbør for det de skriver.
Nesten enda verre at dette skrives på en side for ungdom.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:18 pm
missChance skrev: man mai 02, 2022 7:15 pm
PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:06 pm

Mulig. Men det er lov å ha en viss redaksjonell vurdering. Og dette burde blitt veid og funnet for lett eller for dumt.

Klart diskriminerende innlegg burde ikke slippe inn i riksmedia. Slikt hører til i fringemediene på de politiske flankene.

Man kunne akseptert det om NRK slipper det til for å vise hvilke holdninger som er i ferd med å danne seg i samfunnet, men jeg tviler på at det er begrunnelsen.

Jeg er mot diskriminering av mennesker basert på kjønn, etnisitet og legning. Men det må gå begge veier. Det er ikke bare kvinner, homofile og mennesker med mørk hud som kan rammes av diskriminering.

Og jeg ville sett den som forsvarte et leserinnlegg i NRK der en hvit ville nekte mørkhudede å bruke «hvite frisyrer». Tygg litt på den.
Dette er P3 - de har meninger om mye rart, fra "Sopp i tissen er vanlig" til "– Eg er blitt kalla rasist, «fatphobic» og «anti-vaxxer»".
Alt er ikke ment for at "voksne" skal kunne si seg enig.
Så må de regne med å få motbør for det de skriver.
Nesten enda verre at dette skrives på en side for ungdom.
Enda verre at du vil sensurere de unge. Et sted må de også få lære.

Corvus

Legg inn av Corvus »

PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 6:34 pm
Justice 97 skrev: man mai 02, 2022 6:27 pm
Pernille skrev: man mai 02, 2022 12:09 pm Den multimediale og moderne mediabedriften NRK fortsetter å ta sin identitetspolitiske rolle som kringkaster av Politisk Korrekt™ informasjon til folket seriøst.

Er du hvit og vil flette håret: TENK DEG OM!
Haha, fy faen. Er det mulig....! Noe så pinlig.
Så man kan ikke bruke frisyrer som kommer fra andre steder i verden?

Hva blir det neste? Ikke spis kebab?

Dette er for meg rasisme. Hva om vi nekter folk som kom til Norge å gå i mariusgenser eller spise brunost fordi det er VÅR kultur? Det er selvsagt uhørt.

Trist at man tar inn slik galskap i media.
Det er faktisk skremmende at ikke NRK evner å se at dette er rasisme de fremmer på kanalen sin.

Det er vel få andre enn nettopp NRK som kunne publisert noe som dette. Hadde det vært andre veien så hadde NRK vært blant de kjappeste med å stemple dette som grusom rasisme.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

missChance skrev: man mai 02, 2022 7:21 pm
PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:18 pm
missChance skrev: man mai 02, 2022 7:15 pm

Dette er P3 - de har meninger om mye rart, fra "Sopp i tissen er vanlig" til "– Eg er blitt kalla rasist, «fatphobic» og «anti-vaxxer»".
Alt er ikke ment for at "voksne" skal kunne si seg enig.
Så må de regne med å få motbør for det de skriver.
Nesten enda verre at dette skrives på en side for ungdom.
Enda verre at du vil sensurere de unge. Et sted må de også få lære.
Hun er 24 år. Det er strengt tatt ikke så ungt at man må ta ekstra hensyn.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:34 pm
missChance skrev: man mai 02, 2022 7:21 pm
PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:18 pm

Nesten enda verre at dette skrives på en side for ungdom.
Enda verre at du vil sensurere de unge. Et sted må de også få lære.
Hun er 24 år. Det er strengt tatt ikke så ungt at man må ta ekstra hensyn.
Er det noen som har sagt at noen skal ta ekstra hensyn? Hun skriver en mening, og hun får motbør. Det er jo helt åpenbart at P3 Meninger skal være åpen for mye rart av innlegg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:34 pm
missChance skrev: man mai 02, 2022 7:21 pm
PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:18 pm

Nesten enda verre at dette skrives på en side for ungdom.
Enda verre at du vil sensurere de unge. Et sted må de også få lære.
Hun er 24 år. Det er strengt tatt ikke så ungt at man må ta ekstra hensyn.
Usikkert. Spør Hadja Tajik :lol:

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Pernille skrev: man mai 02, 2022 12:09 pm Den multimediale og moderne mediabedriften NRK fortsetter å ta sin identitetspolitiske rolle som kringkaster av Politisk Korrekt™ informasjon til folket seriøst.

Er du hvit og vil flette håret: TENK DEG OM!
Det er langt mer vanlig at afrodamer i Vesten glatter ut håret sitt enn at hvite jenter har afrofrisyrer.

Men, vi klager ikke, det er de som blir krenket for alt.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Til saken - jeg har flere ganger fremmet at NrK burde legges ned. De har ingen funksjon som statskanal lengre.
Tidligere hadde NrK i det minste senderettigheter til WC og store idrettsbegivenheter som VM og OL, samt sendte tippekamper fra England. Nå har de ingen slike rettigheter lengre, da er det egentlig ingenting igjen - derfor har de i stedet blitt en dedikert nisjekanal for å fremme innvandring og multikultur i Norge

I den grad noen føler at dette er noe de behøver, så kan NrK være en betalingskanal man kan abonnere på.
Helt uhørt at skattebetalerne blir tvunget til å finansiere dette.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Neptun skrev: man mai 02, 2022 7:51 pm Til saken - jeg har flere ganger fremmet at NrK burde legges ned. De har ingen funksjon som statskanal lengre.
Tidligere hadde NrK i det minste senderettigheter til WC og store idrettsbegivenheter som VM og OL, samt sendte tippekamper fra England. Nå har de ingen slike rettigheter lengre, da er det egentlig ingenting igjen - derfor har de i stedet blitt en dedikert nisjekanal for å fremme innvandring og multikultur i Norge

I den grad noen føler at dette er noe de behøver, så kan NrK være en betalingskanal man kan abonnere på.
Helt uhørt at skattebetalerne blir tvunget til å finansiere dette.
NRK har fortsatt rettighetene til Fotball VM sammen med Tv2

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

PapaSmurf skrev: man mai 02, 2022 7:34 pm Hun er 24 år. Det er strengt tatt ikke så ungt at man må ta ekstra hensyn.
Nei, her er det virkelig fritt frem.

"Vi ser svarte mennesker som mister jobber, blir utestengt fra utdanningsinstitusjoner og daglig blir diskriminert når de går med de samme flettene. Ikke bare i USA, men over hele verden. Dette er grunnen til at det går under begrepet kulturell appropriasjon."

Dette gir jo ingen mening. Om det blir vanlig at folk med alle hudfarger bruker disse flettene, så forsvinner jo den nevnte rasismen.

"Kulturer er jo til for å deles, men velg heller noen andre nydelige fletter som er litt mindre problematiske."

Samme her, kulturer er til for å deles, men ikke å ta del i? Skal vi da vifte f.eks bukser for innvandrerkvinner, men si at de får holde seg til skjørt?

Dette kvinnfolket er en merkelig avart av å være mot multikultur. Her er det segregering som gjelder, tydeligvis. Usikker på om jeg vil kalle henne rasist, som noen gjør her. Men forvirret er hun, i hvert fall.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Sodajr skrev: man mai 02, 2022 7:56 pm
Neptun skrev: man mai 02, 2022 7:51 pm Til saken - jeg har flere ganger fremmet at NrK burde legges ned. De har ingen funksjon som statskanal lengre.
Tidligere hadde NrK i det minste senderettigheter til WC og store idrettsbegivenheter som VM og OL, samt sendte tippekamper fra England. Nå har de ingen slike rettigheter lengre, da er det egentlig ingenting igjen - derfor har de i stedet blitt en dedikert nisjekanal for å fremme innvandring og multikultur i Norge

I den grad noen føler at dette er noe de behøver, så kan NrK være en betalingskanal man kan abonnere på.
Helt uhørt at skattebetalerne blir tvunget til å finansiere dette.
NRK har fortsatt rettighetene til Fotball VM sammen med Tv2
Ja, det er bittelitt igjen av WC i vintersporter også, men snart forsvinner vel det også.
Jann Post & Co sitter stort sett og kommenterer i en radiokanal.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Neptun skrev: man mai 02, 2022 7:42 pm
Pernille skrev: man mai 02, 2022 12:09 pm Den multimediale og moderne mediabedriften NRK fortsetter å ta sin identitetspolitiske rolle som kringkaster av Politisk Korrekt™ informasjon til folket seriøst.

Er du hvit og vil flette håret: TENK DEG OM!
Det er langt mer vanlig at afrodamer i Vesten glatter ut håret sitt enn at hvite jenter har afrofrisyrer.

Men, vi klager ikke, det er de som blir krenket for alt.
Du blir jo krenket bare du ser en svart mann i en TV-reklame, så du kan droppe dette med "vi".

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»