Hvor mange gull tar Norge i Beijing?

Svar
TheBaseline

Re: Hvor mange gull tar Norge i Beijing?

Legg inn av TheBaseline »

GoingKronos skrev: lør feb 12, 2022 2:24 pm
TheBaseline skrev: man feb 07, 2022 11:51 am
jeg som gjettet 8-10 gull. Foreløpig er jeg nærmere.
Godt gjettet, for det var vel på første uka du gjettet 8-10 gull? Om ikke så er du jo blitt enda dårligere å gjette enn du var under Sommer-OL.
Er ikke bare meg som gjettet ca 10 gull. Mange andre her lå på ca det samme.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

oddvar_kjempebra skrev: man jan 24, 2022 10:17 am Jeg bruker samme metode som jeg har hatt stor suksess med tidligere.
Jeg teller opp alle øvelser hvor det ikke er en overraskelse hvis Norge vinner. Den/de norske utøverne trenger altså ikke være den største favoritten.

Jeg tar så det totale antallet og deler på tre.

I de grenene hvor jeg er usikker på om en norsk seier vil være en overraskelse eller ikke gir jeg et halvt poeng. De er markert med en stjerne.

Langrenn

Sprint (m)
Sprintstafett (m)
15 km (m)
30 km (m)
50 km (m)
Stafett (m)
10 km (k)
15 km (k)
30 km (k)

10 poeng

Alpint

Lagkonkurranse
Slalom (m)
Storslalom (m)
Super-G (m)
Utfor (m)
*Super-g (k))
*Utfor (k))

6 poeng

Kombinert

Normal bakke
Stor bakke
Lagkonkurranse

3 poeng

Skiskyting

Blandet stafett
20 km (m)
10 km (m)
Jaktstart (m)
Fellestart (m)
Stafett (m)
15 km (k)
7.5 km (k)
Jakstart (k)
Fellesstart (k)
Stafett (k)

11 poeng

Hopp

*Blandet lag
Normal bakke (m)
Stor bakke (m)
Lagkonkurranse
*Normalbakke (k)

4 poeng

Skøyter

Lagtempo
*1500 m (k)
*3000 m (k)


2 poeng

Curling

Mixed double

1 poeng

Snowboard

Big Air (m)
Slopestyle (m)

2 poeng

Fristil

Big Air (m)
Slopestyle (m)
*Big Air (k)

2.5 poeng.

Tilsammen : Opprinnelig: 41. 5 gullsjanser gir 41.5/3 = 14 gull.
Justert etter korona: 40.5 gullsjanser gir 40.5/3 = 13.5 gull, rundet opp til 14 gull.
Vurderingen så langt: Vi har brukt opp 21 gullsjanser. Det burde gitt 7 gull. Vi har 8, og ligger foran skjema. 8 gull på 8 konkurransedager er ikke til kimse av.

I morgen har vi hele fire gullsjanser. Storslalom herrer, stafett herrer, og to ganger jaktstart i skiskyting.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den lør feb 12, 2022 6:13 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

oddvar_kjempebra skrev: lør feb 12, 2022 6:09 pm
oddvar_kjempebra skrev: man jan 24, 2022 10:17 am Jeg bruker samme metode som jeg har hatt stor suksess med tidligere.
Jeg teller opp alle øvelser hvor det ikke er en overraskelse hvis Norge vinner. Den/de norske utøverne trenger altså ikke være den største favoritten.

Jeg tar så det totale antallet og deler på tre.

I de grenene hvor jeg er usikker på om en norsk seier vil være en overraskelse eller ikke gir jeg et halvt poeng. De er markert med en stjerne.

Langrenn

Sprint (m)
Sprintstafett (m)
15 km (m)
30 km (m)
50 km (m)
Stafett (m)
10 km (k)
15 km (k)
30 km (k)

10 poeng

Alpint

Lagkonkurranse
Slalom (m)
Storslalom (m)
Super-G (m)
Utfor (m)
*Super-g (k))
*Utfor (k))

6 poeng

Kombinert

Normal bakke
Stor bakke
Lagkonkurranse

3 poeng

Skiskyting

Blandet stafett
20 km (m)
10 km (m)
Jaktstart (m)
Fellestart (m)
Stafett (m)
15 km (k)
7.5 km (k)
Jakstart (k)
Fellesstart (k)
Stafett (k)

11 poeng

Hopp

*Blandet lag
Normal bakke (m)
Stor bakke (m)
Lagkonkurranse
*Normalbakke (k)

4 poeng

Skøyter

Lagtempo
*1500 m (k)
*3000 m (k)


2 poeng

Curling

Mixed double

1 poeng

Snowboard

Big Air (m)
Slopestyle (m)

2 poeng

Fristil

Big Air (m)
Slopestyle (m)
*Big Air (k)

2.5 poeng.

Tilsammen : 40. 5 gullsjanser gir 41.5/3 = 14 gull.
Vurderingen så langt: Vi har brukt opp 21 gullsjanser. Det burde gitt 7 gull. Vi har 8, og ligger foran skjema. 8 gull på 8 konkurransedager er ikke til kimse av.

I morgen har vi hele fire gullsjanser. Storslalom herrer, stafett herrer, og to ganger jaktstart i skiskyting.
I morgen vil jeg ikke være fornøyd med 1/3 uttelling. Dersom vi ser den dagen isolert.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

KingKongHalvor skrev: tor jan 27, 2022 11:49 pm Vært noen gode OL nå, hjulpet av corona blir det skuffende denne gangen. Ikke like ille som Torino, vi ender med 7 gull.
Jeg sprakk, heldigvis🥳

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

I morgen har det norske stafettlaget startnummer 1.
Marte Olsbu Røiseland har start nummer 1 i jaktstarten for kvinner.
Johannes Thingnes Bø har start nummer 1 i jaktstarten for menn.
Henrik Kristoffersen har start nummer 1 i storslalom.

Synd jeg ikke er overtroisk.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

oddvar_kjempebra skrev: man jan 24, 2022 11:43 am
Team Ingebrigtsen skrev: man jan 24, 2022 11:40 am
oddvar_kjempebra skrev: man jan 24, 2022 11:32 am

Det var optimisten sin det :)
Først og fremst VELDIG forsiktig når det gjelder skiskyting, synes formutvikling tilsier at vi er favoritter på alle 11 øvelser, så 7/11 høres lite ut. Spesielt føles det ut som om de norske er på vei oppover formmessig, og de franske og svenske på vei nedover. Russland mulig joker på herresiden, de har bedre utvikling på formen enn Frankrike og Sverige.
Skiskytingen i Beijing er veldig værutsatt og kan fort få bingopreg over seg. Bjørndalen (som er av få som har vært der) sier at pga været tror han at det ikke det blir noen konger eller dronninger i skiskyting og at medaljene vil spres utover.
Bjørndalen tok veldig feil, de beste utnytter også vanskelige forhold. Vi ser at de samme navnene, som forventet, dominerer totalt i dette OL.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Vi lager en regel her og nå. Ingen går tilbake i tråden for å se på gamle tips..

► Show Spoiler

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Mehell skrev: søn feb 13, 2022 6:13 am Vi lager en regel her og nå. Ingen går tilbake i tråden for å se på gamle tips..

► Show Spoiler
Blir fort 4 gull kun på dagen i dag :)

Henrik Kristoffersen
Stafett menn
Marte Olsbu Røiseland
Johannes Thingnes Bø

Mehell

Legg inn av Mehell »

Team Ingebrigtsen skrev: søn feb 13, 2022 6:17 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 6:13 am Vi lager en regel her og nå. Ingen går tilbake i tråden for å se på gamle tips..

► Show Spoiler
Blir fort 4 gull kun på dagen i dag :)

Henrik Kristoffersen
Stafett menn
Marte Olsbu Røiseland
Johannes Thingnes Bø
Nå snør det visst kraftig i Bejing. Det kan være en fordel for stafettlaget siden andre lag kan få problemer med å stikke fra hvis det blir snø i sporet, men samtidig blir det trolig en ulempe for skiskytterne som skal gå ut først og som da må pløye for de som kommer bak.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Mehell skrev: søn feb 13, 2022 6:20 am
Team Ingebrigtsen skrev: søn feb 13, 2022 6:17 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 6:13 am Vi lager en regel her og nå. Ingen går tilbake i tråden for å se på gamle tips..

► Show Spoiler
Blir fort 4 gull kun på dagen i dag :)

Henrik Kristoffersen
Stafett menn
Marte Olsbu Røiseland
Johannes Thingnes Bø
Nå snør det visst kraftig i Bejing. Det kan være en fordel for stafettlaget siden andre lag kan få problemer med å stikke fra hvis det blir snø i sporet, men samtidig blir det trolig en ulempe for skiskytterne som skal gå ut først og som da må pløye for de som kommer bak.
Overraskende ofte er de beste best uansett forhold :)

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Team Ingebrigtsen skrev: søn feb 13, 2022 6:04 am
oddvar_kjempebra skrev: man jan 24, 2022 11:43 am
Team Ingebrigtsen skrev: man jan 24, 2022 11:40 am

Først og fremst VELDIG forsiktig når det gjelder skiskyting, synes formutvikling tilsier at vi er favoritter på alle 11 øvelser, så 7/11 høres lite ut. Spesielt føles det ut som om de norske er på vei oppover formmessig, og de franske og svenske på vei nedover. Russland mulig joker på herresiden, de har bedre utvikling på formen enn Frankrike og Sverige.
Skiskytingen i Beijing er veldig værutsatt og kan fort få bingopreg over seg. Bjørndalen (som er av få som har vært der) sier at pga været tror han at det ikke det blir noen konger eller dronninger i skiskyting og at medaljene vil spres utover.
Bjørndalen tok veldig feil, de beste utnytter også vanskelige forhold. Vi ser at de samme navnene, som forventet, dominerer totalt i dette OL.
Bjørndalen tok først og fremst feil av været. Bortsett fra på mixed-stafetten har ikke været vært så ekstremt som han spådde.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Team Ingebrigtsen skrev: søn feb 13, 2022 6:17 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 6:13 am Vi lager en regel her og nå. Ingen går tilbake i tråden for å se på gamle tips..

► Show Spoiler
Blir fort 4 gull kun på dagen i dag :)

Henrik Kristoffersen
Stafett menn
Marte Olsbu Røiseland
Johannes Thingnes Bø
Det er veldig sjelden alle gullsjanser går inn. Vi skal være glad for et eller to gull.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Ble 0 medaljer i storslalåm i dag. Blir ikke gull i stafetten. Dermed har vi vel 2 gullsjanser igjen i dag?

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Team Ingebrigtsen skrev: søn feb 13, 2022 6:17 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 6:13 am Vi lager en regel her og nå. Ingen går tilbake i tråden for å se på gamle tips..

► Show Spoiler
Blir fort 4 gull kun på dagen i dag :)

Henrik Kristoffersen
Stafett menn
Marte Olsbu Røiseland
Johannes Thingnes Bø
Henrik Kristoffersen og stafetten ble det ikke. Har 2 gullmuligheter igjen.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

oddvar_kjempebra skrev: søn feb 13, 2022 8:15 am
Team Ingebrigtsen skrev: søn feb 13, 2022 6:17 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 6:13 am Vi lager en regel her og nå. Ingen går tilbake i tråden for å se på gamle tips..

► Show Spoiler
Blir fort 4 gull kun på dagen i dag :)

Henrik Kristoffersen
Stafett menn
Marte Olsbu Røiseland
Johannes Thingnes Bø
Det er veldig sjelden alle gullsjanser går inn. Vi skal være glad for et eller to gull.
Ser ut som du har rett! Blir nok 1 eller 2 gull i dag. Har allerede spolert sjansene våre i stafetten og storslalåm.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Hva skjer med de som gjettet 4 gull i dag? Vi står igjen med 1. Loool. Pissdårlig. Skandale og flaut.

startelver

Legg inn av startelver »

Nok en fantastisk medaljedag med 4 medaljer , 1 gull , 2 sølv og 1 bronse. Vi leder medaljestatistikken klart med 21 medaljer.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Korgutt skrev: lør feb 12, 2022 6:12 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør feb 12, 2022 6:09 pm
oddvar_kjempebra skrev: man jan 24, 2022 10:17 am Jeg bruker samme metode som jeg har hatt stor suksess med tidligere.
Jeg teller opp alle øvelser hvor det ikke er en overraskelse hvis Norge vinner. Den/de norske utøverne trenger altså ikke være den største favoritten.

Jeg tar så det totale antallet og deler på tre.

I de grenene hvor jeg er usikker på om en norsk seier vil være en overraskelse eller ikke gir jeg et halvt poeng. De er markert med en stjerne.

Langrenn

Sprint (m)
Sprintstafett (m)
15 km (m)
30 km (m)
50 km (m)
Stafett (m)
10 km (k)
15 km (k)
30 km (k)

10 poeng

Alpint

Lagkonkurranse
Slalom (m)
Storslalom (m)
Super-G (m)
Utfor (m)
*Super-g (k))
*Utfor (k))

6 poeng

Kombinert

Normal bakke
Stor bakke
Lagkonkurranse

3 poeng

Skiskyting

Blandet stafett
20 km (m)
10 km (m)
Jaktstart (m)
Fellestart (m)
Stafett (m)
15 km (k)
7.5 km (k)
Jakstart (k)
Fellesstart (k)
Stafett (k)

11 poeng

Hopp

*Blandet lag
Normal bakke (m)
Stor bakke (m)
Lagkonkurranse
*Normalbakke (k)

4 poeng

Skøyter

Lagtempo
*1500 m (k)
*3000 m (k)


2 poeng

Curling

Mixed double

1 poeng

Snowboard

Big Air (m)
Slopestyle (m)

2 poeng

Fristil

Big Air (m)
Slopestyle (m)
*Big Air (k)

2.5 poeng.

Tilsammen : 40. 5 gullsjanser gir 41.5/3 = 14 gull.
Vurderingen så langt: Vi har brukt opp 21 gullsjanser. Det burde gitt 7 gull. Vi har 8, og ligger foran skjema. 8 gull på 8 konkurransedager er ikke til kimse av.

I morgen har vi hele fire gullsjanser. Storslalom herrer, stafett herrer, og to ganger jaktstart i skiskyting.
I morgen vil jeg ikke være fornøyd med 1/3 uttelling. Dersom vi ser den dagen isolert.
Ble 1 gull så da regner jeg med at du ikke er fornøyd?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Mehell skrev: søn feb 13, 2022 6:13 am Vi lager en regel her og nå. Ingen går tilbake i tråden for å se på gamle tips..

► Show Spoiler
Hvorfor det? At noen er dårlige til å tippe eller trodde at norske utøvere plutselig skulle nærmest "kollapse" under OL, skal ikke gå utover andre vet du :)

Jeg tippet 16 gull til Norge, og holder meg til det.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

TheBaseline skrev: søn feb 13, 2022 12:49 pm Hva skjer med de som gjettet 4 gull i dag? Vi står igjen med 1. Loool. Pissdårlig. Skandale og flaut.
Ja, det er helt skandale altså at ikke nordmennene vinner alle øvelsene de stiller opp i.. Så flaut da gitt.. (Ironivarsel)

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

pfrog567 skrev: søn feb 13, 2022 2:24 pm
TheBaseline skrev: søn feb 13, 2022 12:49 pm Hva skjer med de som gjettet 4 gull i dag? Vi står igjen med 1. Loool. Pissdårlig. Skandale og flaut.
Ja, det er helt skandale altså at ikke nordmennene vinner alle øvelsene de stiller opp i.. Så flaut da gitt.. (Ironivarsel)
Hadde ikke forventet 4 av 4 gull i dag, syntes 50 % var realistisk. 2 gull var forventet. 1 gull er dårlig.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

TheBaseline skrev: søn feb 13, 2022 7:01 pm
pfrog567 skrev: søn feb 13, 2022 2:24 pm
TheBaseline skrev: søn feb 13, 2022 12:49 pm Hva skjer med de som gjettet 4 gull i dag? Vi står igjen med 1. Loool. Pissdårlig. Skandale og flaut.
Ja, det er helt skandale altså at ikke nordmennene vinner alle øvelsene de stiller opp i.. Så flaut da gitt.. (Ironivarsel)
Hadde ikke forventet 4 av 4 gull i dag, syntes 50 % var realistisk. 2 gull var forventet. 1 gull er dårlig.
Da har ikke du opplevd OL i Lake Placid-1980 (bare 1 gull) og i Calgary-1988 ble det 0 gull.. Da kan man snakke om skikkelig skuffelse og dårlige resultater.. Men så kom Albertville i 1992 da :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

pfrog567 skrev: søn feb 13, 2022 7:10 pm
TheBaseline skrev: søn feb 13, 2022 7:01 pm
pfrog567 skrev: søn feb 13, 2022 2:24 pm

Ja, det er helt skandale altså at ikke nordmennene vinner alle øvelsene de stiller opp i.. Så flaut da gitt.. (Ironivarsel)
Hadde ikke forventet 4 av 4 gull i dag, syntes 50 % var realistisk. 2 gull var forventet. 1 gull er dårlig.
Da har ikke du opplevd OL i Lake Placid-1980 (bare 1 gull) og i Calgary-1988 ble det 0 gull.. Da kan man snakke om skikkelig skuffelse og dårlige resultater.. Men så kom Albertville i 1992 da :)
Bilde

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

PapaSmurf skrev: søn feb 13, 2022 7:13 pm
pfrog567 skrev: søn feb 13, 2022 7:10 pm
TheBaseline skrev: søn feb 13, 2022 7:01 pm
Hadde ikke forventet 4 av 4 gull i dag, syntes 50 % var realistisk. 2 gull var forventet. 1 gull er dårlig.
Da har ikke du opplevd OL i Lake Placid-1980 (bare 1 gull) og i Calgary-1988 ble det 0 gull.. Da kan man snakke om skikkelig skuffelse og dårlige resultater.. Men så kom Albertville i 1992 da :)
Bilde
Ja, du er inne på noe der. Glemte meg :)

Mehell

Legg inn av Mehell »

pfrog567 skrev: søn feb 13, 2022 2:24 pm
TheBaseline skrev: søn feb 13, 2022 12:49 pm Hva skjer med de som gjettet 4 gull i dag? Vi står igjen med 1. Loool. Pissdårlig. Skandale og flaut.
Ja, det er helt skandale altså at ikke nordmennene vinner alle øvelsene de stiller opp i.. Så flaut da gitt.. (Ironivarsel)
Kan man saksøke Olympiatoppen eller noe? Jeg har garantert fått noen traumer i dag, etter å ha sett Norge feile så ekstremt. Tenke deg at det finnes utøvere fra andre nasjoner som vi faktisk ikke klarer å slå i et OL. Fy fader hvor dårlig........


Man kan selvfølgelig ha en annen vri på det hele, hvor man blir imponert over gode prestasjoner selv om Norge kanskje ikke klarer å ta gull i alt, Men det høres alt for kjedelig ut. Hvorfor skal man bli imponert over f.eks en franskmann som skyter 20 treff på 20 skudd i kraftig vind og går raskt i sporet? Eller en østerriker som klarer å vinne gull i storslalom under vanskelige forhold etter at han har vært frekk nok til å dominere øvelsen hele sesongen? Fysj, disse utenlandske utøverne kan ta seg en pære. Fader, for en frekkhet de har som kommer her og presterer bra under et mesterskap!

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Mehell skrev: søn feb 13, 2022 7:23 pm
Kan man saksøke Olympiatoppen eller noe? Jeg har garantert fått noen traumer i dag, etter å ha sett Norge feile så ekstremt. Tenke deg at det finnes utøvere fra andre nasjoner som vi faktisk ikke klarer å slå i et OL. Fy fader hvor dårlig........


Man kan selvfølgelig ha en annen vri på det hele, hvor man blir imponert over gode prestasjoner selv om Norge kanskje ikke klarer å ta gull i alt, Men det høres alt for kjedelig ut. Hvorfor skal man bli imponert over f.eks en franskmann som skyter 20 treff på 20 skudd i kraftig vind og går raskt i sporet? Eller en østerriker som klarer å vinne gull i storslalom under vanskelige forhold etter at han har vært frekk nok til å dominere øvelsen hele sesongen? Fysj, disse utenlandske utøverne kan ta seg en pære. Fader, for en frekkhet de har som kommer her og presterer bra under et mesterskap!
:lol: :lol: :lol:

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Blir morgendagen den første dagen uten medaljer dette OL? Tror ikke det blir medalje i laghopp.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

oddvar_kjempebra skrev: man jan 24, 2022 10:17 am Jeg bruker samme metode som jeg har hatt stor suksess med tidligere.
Jeg teller opp alle øvelser hvor det ikke er en overraskelse hvis Norge vinner. Den/de norske utøverne trenger altså ikke være den største favoritten.

Jeg tar så det totale antallet og deler på tre.

I de grenene hvor jeg er usikker på om en norsk seier vil være en overraskelse eller ikke gir jeg et halvt poeng. De er markert med en stjerne.

Langrenn

Sprint (m)
Sprintstafett (m)
15 km (m)
30 km (m)
50 km (m)
Stafett (m)
10 km (k)
15 km (k)
30 km (k)

10 poeng

Alpint

Lagkonkurranse
Slalom (m)
Storslalom (m)
Super-G (m)
Utfor (m)
*Super-g (k))
*Utfor (k))

6 poeng

Kombinert

Normal bakke
Stor bakke
Lagkonkurranse

3 poeng

Skiskyting

Blandet stafett
20 km (m)
10 km (m)
Jaktstart (m)
Fellestart (m)
Stafett (m)
15 km (k)
7.5 km (k)
Jakstart (k)
Fellesstart (k)
Stafett (k)

11 poeng

Hopp

*Blandet lag
Normal bakke (m)
Stor bakke (m)
Lagkonkurranse
*Normalbakke (k)

4 poeng

Skøyter

Lagtempo
*1500 m (k)
*3000 m (k)


2 poeng

Curling

Mixed double

1 poeng

Snowboard

Big Air (m)
Slopestyle (m)

2 poeng

Fristil

Big Air (m)
Slopestyle (m)
*Big Air (k)

2.5 poeng.

Tilsammen : Opprinnelig: 41. 5 gullsjanser gir 41.5/3 = 14 gull.
Justert etter korona: 40.5 gullsjanser gir 40.5/3 = 13.5 gull, rundet opp til 14 gull.
Vurderingen så langt: Vi har brukt opp 25 gullsjanser. Det burde gitt 8-9 gull. Vi har 9 og ligger godt an. 9 gull på 9 konkurransedager.

I morgen har vi bare en gullsjanse så vidt jeg kan se. Lagkonkurranse i hopp. Men lagtempolaget på skøyter kan sikre en finaleplass og dermed medalje.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

TheBaseline skrev: søn feb 13, 2022 7:29 pm Blir morgendagen den første dagen uten medaljer dette OL? Tror ikke det blir medalje i laghopp.
Blir tøft men har troa på bronse i hvertfall. Med god klaff kan alt skje. Er mange lag som kan henge med i toppen men ser ingen klare enere.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Blir tirsdag 15.februar den største i dette OL?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»