Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Manchester United

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: man des 06, 2021 9:44 am Jeg mener Dalot aldri har fått en skikkelig fair sjanse. Skal også sies at han har levert veldig variabelt og tidvis elendig for oss. Men sånn som AWB har holdt på er det rart OGS ikke prøvde å gi ham noen kamper. Særlig når vi spiller med CR7 på topp er det jo litt poeng i å dunke et og annet innlegg inn i boksen. Der er det klasseforskjell på de to.

Også enig i at CR7 ikke bør ta frispark. Bruno, Telles, Mata mfl er folk jeg heller se dem. CR7 er mye mer nyttig for oss hvis han går etter evt returer fra keeper.
Enig. Det han har levert har til tider vært for dårlig, men Man Utd har vært så dårlige som lag at det rett og slett er vanskelig å bedømme. Samme gjelder kanskje AWB, men han virker veldig begrenset.

Det Dalot leverte i går er noe av det beste vi har sett fra en høyreback i Man Utd på en god stund. Han har ganske mye med seg i grunnen. Virker som en vinnerskalle med veldig bra fysikk (stor og rask). Standingen han hadde/har i Portugal kan også tyde på at det bor mer i han enn vi har sett til nå.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

"Brandon Williams, on loan from Manchester United, has been labelled the 'best player on the pitch' despite Norwich falling to their first defeat under Dean Smith as Tottenham won 3-0 on Sunday."
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... n-22379104

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: man des 06, 2021 9:36 pm Man må jo bare la seg imponere av denne karen. Var tydelig sliten mot slutten i går - ikke så overraskende etter 2 brutale 90-minuttere på 68 timer - men likevel finner han i en alder av 37 år krefter til dette:



Regner med han får seg en velfortjent hvil i midtuka.
Blir nok noe rotasjon. Men Ragn vil nok fortsette å drille inn så mye av den nye elleveren som mulig.

Foretrekker at svake Fernandes, Mctom og Rash får smake benk.

Henderson får nok stå i mål siden det er en lav risiko kamp, CR trenger hvile, Greenwood går nok inn her. Seige Maguire bør byttes ut med Bailly som også trenger å drilles i den høye linja.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: man des 06, 2021 9:44 am Jeg mener Dalot aldri har fått en skikkelig fair sjanse. Skal også sies at han har levert veldig variabelt og tidvis elendig for oss. Men sånn som AWB har holdt på er det rart OGS ikke prøvde å gi ham noen kamper. Særlig når vi spiller med CR7 på topp er det jo litt poeng i å dunke et og annet innlegg inn i boksen. Der er det klasseforskjell på de to.

Også enig i at CR7 ikke bør ta frispark. Bruno, Telles, Mata mfl er folk jeg heller se dem. CR7 er mye mer nyttig for oss hvis han går etter evt returer fra keeper.
De få gangene han har kommet innpå så har det jo vært smått skrekkelig, f.eks CL og kampen mot Watford. Når det samtidig skorter på resultatene så er det jo vanskelig å gi spilleren muligheter...Men ja, fortsetter han å levere slik han har gjort de siste kampene så har jeg liten tro på at AWB kommer til å være i nærheten av lagoppstillingen med det første.

Skal bli interessant å se hva som skjer med Shaw på vb.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Harduetforslag skrev: tir des 07, 2021 10:33 am De få gangene han har kommet innpå så har det jo vært smått skrekkelig, f.eks CL og kampen mot Watford. Når det samtidig skorter på resultatene så er det jo vanskelig å gi spilleren muligheter...Men ja, fortsetter han å levere slik han har gjort de siste kampene så har jeg liten tro på at AWB kommer til å være i nærheten av lagoppstillingen med det første.

Skal bli interessant å se hva som skjer med Shaw på vb.
Denne sesongen ja, men kan man si at AWB har vært bedre? AWB bidrar mindre offensivt i tillegg. At vi spilte drittdårlig burde ikke være eta argument imot å endre litt. Alt gikk jo åt skogen, og likevel fikk de samme folkene (AWB inkl)spille. Dalot har levert ok i AC Milan, og vist i all fall glimtvis tidligere at han om ikke annet kan takle OG gå på et meningsfullt løp eller slå et innlegg. Sånn det er nå bør Dalot være førstevalg.

Enig i at venstrebacken er ganske mer åpen for diskusjon nå. Shaw har som de fleste vært dårlig denne sesongen, men forrige sesong tror jeg at jeg kun hadde satt Bruno over ham i en fiktiv POTY-konk. Shaw vet vi jo faktisk kan være jævlig og burde være en ok fit for RR. Men Telles har stått frem i hans fravær.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: tir des 07, 2021 10:49 am
Harduetforslag skrev: tir des 07, 2021 10:33 am De få gangene han har kommet innpå så har det jo vært smått skrekkelig, f.eks CL og kampen mot Watford. Når det samtidig skorter på resultatene så er det jo vanskelig å gi spilleren muligheter...Men ja, fortsetter han å levere slik han har gjort de siste kampene så har jeg liten tro på at AWB kommer til å være i nærheten av lagoppstillingen med det første.

Skal bli interessant å se hva som skjer med Shaw på vb.
Denne sesongen ja, men kan man si at AWB har vært bedre? AWB bidrar mindre offensivt i tillegg. At vi spilte drittdårlig burde ikke være eta argument imot å endre litt. Alt gikk jo åt skogen, og likevel fikk de samme folkene (AWB inkl)spille. Dalot har levert ok i AC Milan, og vist i all fall glimtvis tidligere at han om ikke annet kan takle OG gå på et meningsfullt løp eller slå et innlegg. Sånn det er nå bør Dalot være førstevalg.

Enig i at venstrebacken er ganske mer åpen for diskusjon nå. Shaw har som de fleste vært dårlig denne sesongen, men forrige sesong tror jeg at jeg kun hadde satt Bruno over ham i en fiktiv POTY-konk. Shaw vet vi jo faktisk kan være jævlig og burde være en ok fit for RR. Men Telles har stått frem i hans fravær.
Tja, kampen mot Villarreal la ikke akkurat grunnlaget for noen søknad om mer spilletid, skortet på det meste i begge endene, det virket som om Dalot manglet det meste. Solskjær gikk litt i samme sporene til en viss forgjenger, for mye tillit til spillere som ikke leverte og resultatene uteble, mens alternativene murret i bakgrunnen over manglende muligheter. Per dags dato så burde Dalot være førstevalget, definitivt.

Man kan jo bli fristet til å tenke at det er noe mentalt med Shaw og Maguire, etter EM og smellen i finalen, vanskelig å si. Begge er jo flerfoldige nivåer under det man forventer og det er mye å gå på.

Skal bli interessant å se hvordan Rashford/Greenwood løfter seg fremover, begge har et stykke å gå når det kommer til lagspill.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Tinkler skrev: tir des 07, 2021 3:06 pm
Å, herregud, jeg blir helt svimmel av glede! 👍

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Squad rotation

"I haven't finally decided (my team) but it makes sense we will rest a few players due to the crowded fixture list.

"We need to make sure we have as many recovered players as possible but also need the positive momentum.

"The first game in this group we lost at Young Boys so we need to make up for that."

Do players need to adapt to new demands?

"If I look back at Palace I don't think we lacked energy. Obviously first half hour was almost perfect, the way we pressed all over the pitch. Didn't expect it on that level.

"Second-half wasn't same tempo but we still controlled the game."

What would be a successful season?

"Success can only be achieved with development. If we can develop team in next six months.

"(Sunday) showed how team can play. Still room for improve. The first clean sheet at Old Trafford since April, it was clear where the priorities should be.

"At the end successful hopefully means playing in the Champions League, and the FA Cup. Not an easy draw. It's like another Premier League game."

Two coaching appointments confirmed

"It won't be that many. Very happy to work with staff I met last week, they gave me a lot of help.

"We have decided to bring in sport scientist with Sasha Lense, he will be introduced as soon as he has visa and work permit.

"I will also have another assistant coach with Chris Armas."

Van de Beek and Henderson to start tomorrow

"Well to start with they will both play tomorrow, in the first XI.

"Donny came on as a sub last Sunday. Dean is a very ambitious 'keeper, we need two."

Cavani and Varane ruled out tomorrow

"They both cannot play tomorrow but they were part of the traning today. Edi even yesterday, Rapha the first time.

"Expect them both in full training next week. Both top players. It is also about sustainability. It would be great to have them as soon as possible, but obviously for rest of season."

Jesse Lingard future

"Everybody has the chance to perform and present themselves. I am happy to give game time to quite a few of them tomorrow.

"Perfect opportunity to get to know the players."

Martial latest

"Anthony trained on Saturday and half an hour after he had pain on his knee.

"We had meeting with medical department and we agreed he should try to recover. We need to make sure he reduces pain in next few days and hopefully have him back training next week."

Surprised club didn't already have sport scientist?

"Actually I don't know the situation in other clubs. In Germany most clubs has a sports scientist. For me it is absolutely logical.

"For me it is only a question of logic. Should have an expert for the brain. Not to put them on the red sofa and holding hands with the players, but for helping the players that the brain should assist the body. Everybody in our team should think in the right way."

Confidence at the club

"As Nemanja said, if you win games it is the best tool to regain confidence. Last four games, three wins, one draw. It is about regaining confidence.

"Players have to buy in, I can tell them whatever I want. They need to make my idea of football their own. First step taken then it is about the next ones."

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

HeskeyTime skrev: tir des 07, 2021 3:46 pm

Surprised club didn't already have sport scientist?

"Actually I don't know the situation in other clubs. In Germany most clubs has a sports scientist. For me it is absolutely logical.

"For me it is only a question of logic. Should have an expert for the brain. Not to put them on the red sofa and holding hands with the players, but for helping the players that the brain should assist the body. Everybody in our team should think in the right way."

Jeg hadde altså rett (ref. tidligere innlegg). Det er ganske sjokkerende etter min mening.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

HeskeyTime skrev: tir des 07, 2021 3:46 pm "Players have to buy in, I can tell them whatever I want. They need to make my idea of football their own. First step taken then it is about the next ones."
Det virker som natt og dag ift Solskjær.
missChance skrev: tir des 07, 2021 3:55 pm Jeg hadde altså rett (ref. tidligere innlegg). Det er ganske sjokkerende etter min mening.
Sjokkerende, men akk så lite overraskende..

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Crynix skrev: tir des 07, 2021 4:11 pm
HeskeyTime skrev: tir des 07, 2021 3:46 pm "Players have to buy in, I can tell them whatever I want. They need to make my idea of football their own. First step taken then it is about the next ones."
Det virker som natt og dag ift Solskjær.
missChance skrev: tir des 07, 2021 3:55 pm Jeg hadde altså rett (ref. tidligere innlegg). Det er ganske sjokkerende etter min mening.
Sjokkerende, men akk så lite overraskende..
Solskjær prøvde visst i begynnelsen av 2020, gudene vet hvorfor det ikke ble noe av. Men det er jo også altfor sent.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

missChance skrev: tir des 07, 2021 3:08 pm
Tinkler skrev: tir des 07, 2021 3:06 pm
Å, herregud, jeg blir helt svimmel av glede! 👍
:lol:

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

https://theathletic.com/2998268/2021/12 ... ed_article

Interessant artikkel. Særlig i lys av vår situasjon.

We wanted to return to the core philosophy, classic RB football, but the team were never 100 per cent convinced about his match plans,” Mintzlaff said of the American’s ill-fated attempts to take Leipzig back to the heavily transition-based, vertical style of their early Bundesliga years under Ralph Hasenhuttl and Ralf Rangnick.

In the past two seasons, though, under Julian Nagelsmann, Leipzig had refined that original blueprint, adding possession football and flexible formations. “We were used to playing like that, and there were always small moments in each game when we instinctively did things contrary to the way the coach wanted them,” goalkeeper Peter Gulacsi said on Monday.


Det påpekes at det ble problematisk å gå fra Nagelsmann-fotball til Marsch-fotball, som ligger nærmere Rangnick i spillestil. Hvorvidt dette faktisk var problemet kan helt sikkert diskuteres, men temaet er uansett interessant. Skal ikke se bort fra at Marsch blir assistent for Rangnick igjen i nærmeste fremtid…

Det gjøres et poeng av at Leipzig utviklet seg fra mer direkte, pressfotball til større fokus på ballbesittelse fra Rangnick/Hassenhutl til Nagelsmann. En lignende utvikling har man sett hos en engelsk rival man ikke trenger nevne ved navn. For vår del kan vi kanskje få en lignende diskusjon i sommer ved at Rangnick settes opp mot typer som Pochettino og ten Hag?

Selv om jeg fra et rent underholdningsperspektiv er enda mer begeistret for Rangnick-fotball er kanskje en slik utvikling nødvendig for å kunne ta de siste stegene? Det skal også sies at Rangnick var den som ansatte Nagelsmann i Leipzig. Sånn sett trenger det ikke være en motsetning her, men snarere snakk om mulighet for en naturlig utvikling.

Vi er veldig tett på og endelig gjøre noe riktig. Blir ikke overrasket om vi går fra å være en behagelig rival til en veldig irriterende en på veldig kort tid nå.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Hva er det man i united.no mener skurrer med Carricks avgang?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Harduetforslag skrev: tir des 07, 2021 11:22 am Tja, kampen mot Villarreal la ikke akkurat grunnlaget for noen søknad om mer spilletid, skortet på det meste i begge endene, det virket som om Dalot manglet det meste.
Nei, men den burde heller ikke bety at han avskrives og gi AWB klippekort slik det har vært. Minner som du sa litt for mye om en annen manager vi hadde som ga en kamp her og der, bortsett fra at han gjerne kastet dem under bussen offentlig når de merkelig nok ikke slo til etter lange tider uten kamptrening. Nå vil jeg også tro han stiller foran AWB i køen, og med flere minutter i beina bør det bli enda bedre fremover. Kan Newcastle finne på å kjøpe AWB?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: tir des 07, 2021 5:41 pm
Harduetforslag skrev: tir des 07, 2021 11:22 am Tja, kampen mot Villarreal la ikke akkurat grunnlaget for noen søknad om mer spilletid, skortet på det meste i begge endene, det virket som om Dalot manglet det meste.
Nei, men den burde heller ikke bety at han avskrives og gi AWB klippekort slik det har vært. Minner som du sa litt for mye om en annen manager vi hadde som ga en kamp her og der, bortsett fra at han gjerne kastet dem under bussen offentlig når de merkelig nok ikke slo til etter lange tider uten kamptrening. Nå vil jeg også tro han stiller foran AWB i køen, og med flere minutter i beina bør det bli enda bedre fremover. Kan Newcastle finne på å kjøpe AWB?
Absolutt, men har i det minste lettere for å forstå at AWB er blitt prioritert, gitt prestasjonene til Dalot når han har fått muligheten, kontra mange av de andre valgene til Solskjær, f.eks Donny. I det ene øyeblikket er det spillere som omtrent ikke blir gitt minutter, uavhengig av hvordan det går, mens Lingard som kunne og burde vært solgt prioriteres, og i neste øyeblikket blir spillere uten håp om minutter slengt innpå i pausen for å snu et oppgjør. Er vanskelig å bli klok på hva som egentlig ligger bak.

Hadde vært fantastisk hvis Newcastle hadde lagt inn bud på AWB og Jesse.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

tbb skrev: tir des 07, 2021 5:21 pm Hva er det man i united.no mener skurrer med Carricks avgang?
Her er jeg så skamløs at jeg rett og slett copypaster hele artikkelen:






«Vi kunne blitt sittende her hele kvelden, i alle fall om jeg skulle tatt dere med på hele tankeprosessen», smilte Michael Carrick.

Skuldrene på den strøkne klubbdressen var søkkvåte, og Carrick ville vært unnskyldt om begge øyekrokene hadde vært det samme.

3-2-seieren mot Arsenal, to scoringer av Cristiano Ronaldo og tre særdeles viktige poeng for United var det som i utgangspunktet skulle styre agendaen etter kampen mot London-laget.

Spillerne hadde imidlertid såvidt rukket å komme seg i garderoben, og journalistene knapt rukket å flytte seg de få meterne fra presseplassene på stadion og inn i mediarommet på Old Trafford ved direktørtribunen, før nyheten sprakk.

Det 15 år lange forholdet mellom Manchester United og Michael Carrick var over.

I alle fall på et formelt plan med United som arbeidsgiver og Carrick som arbeidstaker.

«Bare tull og tøys»

40-åringen fra Wallsend ved Newcastle fortalte at han selv hadde valgt å trekke seg tilbake for å tilbringe mer tid sammen med familien, et løfte han ga dem da han la opp som spiller etter 2017/18-sesongen.

«Det tar over hele livet ditt», forklarte Carrick som også la til at avgangen skjedde på hans premisser.

Dagen etter møtte den nye manageren Ralf Rangnick pressen i en imponerende seanse som varte i godt og vel en halvtime. Der forklarte tyskeren at han hadde hatt en prat med Carrick i vel en time og forsøkt å få Carrick til å bli.

Det betyr selvsagt ikke at avskjeden kan ha vært Carricks avgjørelse, men det etterlater utvilsomt et slør av mystikk og usikkerhet.

Så langt alt vel, ikke sant?

Det var bare ett problem.

Fra kilder som står Carrick svært nær får united.no opplyst at Rangnick ikke snakket med Carrick i en time for å få han til å ombestemme seg.

«Bare tull og tøys», var karakteristikken som ble brukt.

Men hva skulle Carrick egentlig ha å tjene på å si at det var hans avgjørelse om det ikke faktisk var det?

Fordi han, helt siden han skrev under for United i 2006, har satt klubben foran seg selv.

Carrick var ikke bare en vidunderlig midtbanespiller.

Han var også en drøm for enhver manager å jobbe med, enten det var Sir Alex Ferguson, David Moyes, Louis van Gaal, José Mourinho eller frem til det siste som en viktig mann for Ole Gunnar Solskjær i nordmannens trenerteam.

– Det eneste bildet jeg har på veggen

Like før Michael Carrick skulle ha sin testimonial-kamp på Old Trafford ble undertegnede invitert til Carrington på vegne av United-Supporteren for å prate om karrieren hans på Old Trafford.

Jeg valgte å ta med 15 bilder fra Carricks karriere, mest oppturer, men også noen nedturer, og få ham til å prate om United-karrieren med utgangspunkt i bildene.

Det var bilder fra debuten, fra den eventyrlige 7-1-seieren mot Roma, FA-cuptriumfen mot Crystal Palace i 2016, men også fra det ydmykende tapet mot Midtjylland i Europa League.

Det var imidlertid ett bilde som både Carrick og jeg stoppet opp ved. Nemlig bildet der avgjørelsen i Champions League-finalen i Moskva i 2008 faller.

Alle de andre spillerne ser Edwin van der Sar redde det siste straffesparket fra Nicolas Anelka, men Carrick stirrer ned i bakken.

Han forklarte at han fremdeles ikke vet hvorfor han gjorde det.

– Men det øyeblikket er høydepunktet i karrieren min. Ingenting kan overgå den følelsen. Det var litt artig at du la merke til det bildet der, for akkurat det bildet og den bildeserien der henger på veggen hjemme i stuen min. Det er faktisk det eneste bildet fra karrieren min som henger der, smilte Carrick da jeg snakket med ham.

Det vil ikke forbause meg om han også henger opp et bilde fra en av kampene der han var manager, men triumfen i Moskva hang høyest av alle utmerkelsene og titlene han vant med United.

For Carrick vant alt som kunne vinnes i United, fansens hjerter inkludert.

Derfor var det vemodig å se Carrick forlate Manchester United etter å ha ledet laget på imponerende vis i de tre kampene han hadde ansvaret.

Uttrykket legende brukes altfor ofte i dagens fotballterminologi, men i Carricks tilfelle er det berettiget.

Selv om det nå er én ting med Carricks avskjed som skurrer for meg, har jeg et inderlig håp om at Carricks avskjed med United til syvende og sist skjedde på hans premisser.

Han fortjener det.

Kilde: United.no





Så det går på om RR virkelig forsøkte MC til å fortsette eller ikke. Spill for galleriet? Aner ikke, men jeg forstår at Carrick kanskje tenker at det er på tide å tenke nytt selv også.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Crynix skrev: tir des 07, 2021 6:04 pm
tbb skrev: tir des 07, 2021 5:21 pm Hva er det man i united.no mener skurrer med Carricks avgang?
Snip

Så det går på om RR virkelig forsøkte MC til å fortsette eller ikke. Spill for galleriet? Aner ikke, men jeg forstår at Carrick kanskje tenker at det er på tide å tenke nytt selv også.
De koker suppe på spiker, altså.

Lezah

Legg inn av Lezah »

RR bekreftet at Hendo og DVB starter i morra.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: tir des 07, 2021 6:35 pm RR bekreftet at Hendo og DVB starter i morra.
Og Matic er kaptein. Det tyder på at både Maguire og Bruno hviles.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Harduetforslag skrev: tir des 07, 2021 6:06 pm De koker suppe på spiker, altså.
Man kan vinkle det den veien også.

Eventuelt kan man jo også spørre seg hvorfor RR eller kildene rundt klubben snakker usant ang. temaet. Jeg ser jo ikke helt poenget med å lyve til supportere og media.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Crynix skrev: tir des 07, 2021 6:40 pm
Harduetforslag skrev: tir des 07, 2021 6:06 pm De koker suppe på spiker, altså.
Man kan vinkle det den veien også.

Eventuelt kan man jo også spørre seg hvorfor RR eller kildene rundt klubben snakker usant ang. temaet. Jeg ser jo ikke helt poenget med å lyve til supportere og media.
Overskriften høres langt mer dramatisk ut enn innholdet som presenteres, for å si det slik.

Hvorfor skulle klubben ha behov for å lyge? det hadde jo ikke akkurat vært noe sjokk, for noen, om klubben hadde kvittet seg med flere enn bare Solskjær, Carrick er jo da en ganske naturlig kandidat til å gå når det kommer inn en ny trener, uten at det er noen som helst form for dramatikk bak det.

Kanskje Ralf og Carrick tegner et litt mer idealistisk bilde av situasjonen enn det som er sannheten

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Harduetforslag skrev: tir des 07, 2021 7:10 pm Overskriften høres langt mer dramatisk ut enn innholdet som presenteres, for å si det slik.

Hvorfor skulle klubben ha behov for å lyge? det hadde jo ikke akkurat vært noe sjokk, for noen, om klubben hadde kvittet seg med flere enn bare Solskjær, Carrick er jo da en ganske naturlig kandidat til å gå når det kommer inn en ny trener, uten at det er noen som helst form for dramatikk bak det.

Kanskje Ralf og Carrick tegner et litt mer idealistisk bilde av situasjonen enn det som er sannheten
Absolutt, lite som slår sensasjonalisme når det kommer til overskrifter.

Enig i at man ikke har særlige insentiver til å forsøke å lure fansen, det er derfor jeg stiller spørsmålstegn med formålet. Jeg er for øvrig enig i at store deler av trenerapparatet bør pakke sakene sine, men ser også viktigheten av å bevare store deler av teamet i en slik overgangsperiode. Får RR inn sine erstattere i tilsvarende posisjoner vil jeg gjette at de er faglig sterkere, men med et par andre utfordringer som nåværende ansatte ikke trenger å bekymre seg for.

Jeg vet ikke helt hvem som snakker sant - RR og Carrick, eller de påståtte kildene i artikkelen. Det i seg selv er mistenkelig, men ikke særlig problematisk imo.

Saliph

Legg inn av Saliph »




8-)

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: tir des 07, 2021 9:17 pm


8-)
van der Sar, Rangnick og ten Hag ville vært en ok trio.

Kent

Legg inn av Kent »

Er vel ingen i Ajax som våger å ta steget til United etter å ha sett hva som skjedde med Donny.

Jack

Legg inn av Jack »

Luckhurst i MEN:

Ralf Rangnick stayed behind at Manchester United's Carrington training complex to drill the club's academy prospects ahead of their possible debut against Young Boys in the Champions League tonight.

A coach ferried 13 United squad members to The Hyatt hotel on Wednesday afternoon but Rangnick was absent as he oversaw a separate training session with the youngsters.*

United added Bjorn Hardley, Charlie Wellens, Charlie Savage, Sam Mather, Zidane Iqbal, and Shola Shoretire to their Champions League squad on Wednesday evening.

The coach was due to transport the younger players to the team hotel but they are understood to have had their pre-match meal at Carrington.

Mather has been named in the Under-19s' starting line-up for this afternoon's Uefa Youth League game at Leigh but the other five are expected to be in the matchday squad tonight.

Rangnick has decided to make wholesale changes as United have already won Group F. Some regular players are believed to have been given time off after United played three games in eight days.

Dean Henderson, Tom Heaton, Aaron Wan-Bissaka, Eric Bailly, Teden Mengi, Luke Shaw, Donny van de Beek, Nemanja Matic, Jesse Lingard, Mason Greenwood, Anthony Elanga, Amad, and Juan Mata arrived at The Hyatt earlier.

Shoretire, 17, made his United debut against Newcastle in February and became United's youngest ever debutant in European competition when he came on in the goalless Europa League draw with Real Sociedad four days later.

Dutchman Hardley, 18, has trained with the first-team this season and 19-year-old Wellens, whose father Richie played once for the United first-team in 1999, was called up to first-team training in September 2019.

Savage, 18, is the son of United academy graduate and former Leicester and Wales international, Robbie, and Salford-born Mather, 17, turned professional earlier this year.Iqbal, 18, is an exciting prospect and already regarded as a trailblazer for the Asian community in professional football after he inked his first professional contract at United in April.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Robbie Savage Vol 2.0😅

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jack_Daniels skrev: ons des 08, 2021 5:07 pm Luckhurst i MEN:

Ralf Rangnick stayed behind at Manchester United's Carrington training complex to drill the club's academy prospects ahead of their possible debut against Young Boys in the Champions League tonight.

A coach ferried 13 United squad members to The Hyatt hotel on Wednesday afternoon but Rangnick was absent as he oversaw a separate training session with the youngsters.*

United added Bjorn Hardley, Charlie Wellens, Charlie Savage, Sam Mather, Zidane Iqbal, and Shola Shoretire to their Champions League squad on Wednesday evening.

The coach was due to transport the younger players to the team hotel but they are understood to have had their pre-match meal at Carrington.

Mather has been named in the Under-19s' starting line-up for this afternoon's Uefa Youth League game at Leigh but the other five are expected to be in the matchday squad tonight.

Rangnick has decided to make wholesale changes as United have already won Group F. Some regular players are believed to have been given time off after United played three games in eight days.

Dean Henderson, Tom Heaton, Aaron Wan-Bissaka, Eric Bailly, Teden Mengi, Luke Shaw, Donny van de Beek, Nemanja Matic, Jesse Lingard, Mason Greenwood, Anthony Elanga, Amad, and Juan Mata arrived at The Hyatt earlier.

Shoretire, 17, made his United debut against Newcastle in February and became United's youngest ever debutant in European competition when he came on in the goalless Europa League draw with Real Sociedad four days later.

Dutchman Hardley, 18, has trained with the first-team this season and 19-year-old Wellens, whose father Richie played once for the United first-team in 1999, was called up to first-team training in September 2019.

Savage, 18, is the son of United academy graduate and former Leicester and Wales international, Robbie, and Salford-born Mather, 17, turned professional earlier this year.Iqbal, 18, is an exciting prospect and already regarded as a trailblazer for the Asian community in professional football after he inked his first professional contract at United in April.
Far og onkel, særlig sistnevnte 😁, er helt over seg av glede.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»