Manchester United

Svar
Glycinello

Re: Manchester United

Legg inn av Glycinello »

6. februar. Lest We Forget. RIP Busby Babes.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

La oss si United bestemmer seg for å anke det røde kortet ila dagen/morgendagen. Aldri i verden om FA (eller hvem det er som ser på anken) klarer å behandle den før Onsdag.
Så med andre ord om FA for første gang i historien evner å utvise et snev av fornuft i en sak vedrørende Man Utd å bortfalle det røde kortet, så må Casemiro uansett stå over en kamp. Noe som vel uansett gjør det enklere for FA å bare la avgjørelsen bli stående, typ minste motstands vei for de idiotene som vanlig.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

fugletitteren skrev: søn feb 05, 2023 12:50 pm Med de nye bildene/videoen så er det helt klart at det røde kortet er absurd feil. Hughes gjør heller ingen forsøk på å fjerne grepet, som er en helt naturlig reaksjon hvis noe tar kvelertak på en.

Bare synd FA ikke ikke tåler loss of face i en sak mot United. Så her snakket man nok får døve ører og ignoranter.

Situasjonen sett under et er det HELT forbanna hårreisende at resultatet blir rødt på Casemiro. Hvem satt i VAR bussen i går egentlig?

Tungt med denne dømmingen so er denne sesongen, det er helt sikkert. Kostet Man Utd en seriøs tittelkamp.
Latterlig rødt når man ser den videoen ja. Ser ikke så bra ut på stilbildene, men videoen avslører harmløsheten ganske greit. Hughes døde ikke akkurat og det der.

Har gitt opp VAR egentlig, når man ikke får straffen mot Forest sist og albuen mot CP ikke fører til reaksjon mens Casemiro utvises for dette. Fullstendig amatørmessig.

FA vil sikkert gi Casemiro en ekstra kamp dersom man prøver seg på anken, bare for å gjøre det liksom....

Mehell

Legg inn av Mehell »

Busby babes.
Forever United.


MentalM

Legg inn av MentalM »

fugletitteren skrev: man feb 06, 2023 9:28 am La oss si United bestemmer seg for å anke det røde kortet ila dagen/morgendagen. Aldri i verden om FA (eller hvem det er som ser på anken) klarer å behandle den før Onsdag.
Så med andre ord om FA for første gang i historien evner å utvise et snev av fornuft i en sak vedrørende Man Utd å bortfalle det røde kortet, så må Casemiro uansett stå over en kamp. Noe som vel uansett gjør det enklere for FA å bare la avgjørelsen bli stående, typ minste motstands vei for de idiotene som vanlig.
Ikke avskriv hvor fort det går. Douglas Luiz sitt røde mot Fulham ble fjernet dagen etter kampen. Likt med at VAR ga dommer beskjed om å se på situasjonen og det endte med rødt. (det var riktignok en torsdagskamp)

Her er det dog mulig etter regelverket å si det skulle være rødt, men er ekstremt strengt hvis man ser videoen som har kommet etter på (på tv bildene forstår jeg rødt veldig godt). Spent på å se hva de gjør...

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

MentalM skrev: man feb 06, 2023 11:24 am
fugletitteren skrev: man feb 06, 2023 9:28 am La oss si United bestemmer seg for å anke det røde kortet ila dagen/morgendagen. Aldri i verden om FA (eller hvem det er som ser på anken) klarer å behandle den før Onsdag.
Så med andre ord om FA for første gang i historien evner å utvise et snev av fornuft i en sak vedrørende Man Utd å bortfalle det røde kortet, så må Casemiro uansett stå over en kamp. Noe som vel uansett gjør det enklere for FA å bare la avgjørelsen bli stående, typ minste motstands vei for de idiotene som vanlig.
Ikke avskriv hvor fort det går. Douglas Luiz sitt røde mot Fulham ble fjernet dagen etter kampen. Likt med at VAR ga dommer beskjed om å se på situasjonen og det endte med rødt. (det var riktignok en torsdagskamp)

Her er det dog mulig etter regelverket å si det skulle være rødt, men er ekstremt strengt hvis man ser videoen som har kommet etter på (på tv bildene forstår jeg rødt veldig godt). Spent på å se hva de gjør...
Er en forskjell, her gjelder det Man Utd.
Neida... Joda.

Kan ikke skjønne at å holde noen i kragen skal kvalifisere til direkte rødt kort.
Og det blir jo enda mer komisk å single ut den situasjonen all den tid f.eks Schlupp faktisk gjør noe som etter reglene er klink rødt kort.


fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Syltynn argumentasjon. Nok et eksempel på at i VAR har man potensielt en Ferrari mellom hendene, men man velger å kjøre den som om det er en Opel.
Grusom måte å praktisere systemet på.

At Ayew da ikke får rødt, forstå det den som kan.

MentalM

Legg inn av MentalM »

fugletitteren skrev: man feb 06, 2023 3:59 pm
Syltynn argumentasjon. Nok et eksempel på at i VAR har man potensielt en Ferrari mellom hendene, men man velger å kjøre den som om det er en Opel.
Grusom måte å praktisere systemet på.

At Ayew da ikke får rødt, forstå det den som kan.
https://www.skysports.com/football/news ... n-sent-off

Sky mener visst nok det også var riktig

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

MentalM skrev: man feb 06, 2023 4:08 pm
fugletitteren skrev: man feb 06, 2023 3:59 pm
Syltynn argumentasjon. Nok et eksempel på at i VAR har man potensielt en Ferrari mellom hendene, men man velger å kjøre den som om det er en Opel.
Grusom måte å praktisere systemet på.

At Ayew da ikke får rødt, forstå det den som kan.
https://www.skysports.com/football/news ... n-sent-off

Sky mener visst nok det også var riktig
Men premisset for påstanden er nok ikke riktig.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

tbb skrev: man feb 06, 2023 4:12 pm
MentalM skrev: man feb 06, 2023 4:08 pm
fugletitteren skrev: man feb 06, 2023 3:59 pm

Syltynn argumentasjon. Nok et eksempel på at i VAR har man potensielt en Ferrari mellom hendene, men man velger å kjøre den som om det er en Opel.
Grusom måte å praktisere systemet på.

At Ayew da ikke får rødt, forstå det den som kan.
https://www.skysports.com/football/news ... n-sent-off

Sky mener visst nok det også var riktig
Men premisset for påstanden er nok ikke riktig.
Mulig dette premisset kunne vært endret om vi la inn klage. Og tribunalet fikk tilgang til alt av levende bilder (og vinkler) fra situasjonen.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Gallagher viser at også tidligere PL-dommere kan være like korka som de nåværende.

Kent

Legg inn av Kent »

Serietittel på vei i posten?

Samma det, bare City straffes knallhardt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Saliph skrev: man feb 06, 2023 4:23 pm Gallagher viser at også tidligere PL-dommere kan være like korka som de nåværende.
Mr Derimot Gallagher går veldig sjeldent imot hva som dømmes i kampen eller VAR, så at han er korka er jeg enig i

Dale Johnson pleier å ha ok innsikt thou

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

fugletitteren skrev: søn feb 05, 2023 9:18 pm
Reddington skrev: søn feb 05, 2023 9:03 pm
TheTreble skrev: søn feb 05, 2023 7:39 pm Hvis Arsenal begynner å rote framover, så må vi gripe muligheten.

Denne sesongens utgave av City skremmer meg ikke, har store vanskeligheter med å se for meg at de kan vinne 10-15 kamper på rad, slik som i tidligere år.
Potensielt 11p opp er altfor mye å ta igjen med den stallen United har. Med Casemiro ute i tre kamper nå har jeg vanskeligheter med å se for meg 9p på de tre neste, og dette er jo i utgangspunktet kurante kamper.

Spørsmålet er jo hvordan prioriteringene blir fremover. Barca er såpass bra at United fort er underdogs selv med toppet lag i begge kampene. Vanskelig å se for seg at toppet lag torsdag mot Barca ikke påvirker den neste seriekampen ganske kraftig. Tror ikke ETH hviler noen, men kan fint kaste EL for min del.
Spillere burde absolutt spares i EL.
Selvom vi møter Barca klarer jeg ikke gire meg opp til de kampene. La de som trenger kamper spille der, fokus på PL, LC finalen og FA cupen.
Du må jo gjerne mene det. Men det kommer jo aldri, aldri, til å inntreffe. Ikke basert på hvordan EtH prioriterer og benytter troppen.
Sist redigert av DuncanE den man feb 06, 2023 4:39 pm, redigert 2 ganger totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »


Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Typisk oss at March sparkes rett før to kamper mot United. Blir vel er helt nytt Leeds i de neste kampene.

startelver

Legg inn av startelver »

Kanskje Solskjær skaffet United en tittel allikevel, det hadde tatt seg ut.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

startelver skrev: man feb 06, 2023 5:02 pm Kanskje Solskjær skaffet United en tittel allikevel, det hadde tatt seg ut.
Ja, jeg vet iallfall om én som ville brutt sammen i strigråt og tenners gnissel.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

DuncanE skrev: man feb 06, 2023 5:16 pm
startelver skrev: man feb 06, 2023 5:02 pm Kanskje Solskjær skaffet United en tittel allikevel, det hadde tatt seg ut.
Ja, jeg vet iallfall om én som ville brutt sammen i strigråt og tenners gnissel.
:lol:

startelver

Legg inn av startelver »

greyserpent skrev: man feb 06, 2023 5:29 pm
DuncanE skrev: man feb 06, 2023 5:16 pm
startelver skrev: man feb 06, 2023 5:02 pm Kanskje Solskjær skaffet United en tittel allikevel, det hadde tatt seg ut.
Ja, jeg vet iallfall om én som ville brutt sammen i strigråt og tenners gnissel.
:lol:
:D

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Kanskje vant både OGS og Mourinho en ligatittel uten å vite det?

Van Gaal blir nok misunnelig.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

startelver skrev: man feb 06, 2023 5:02 pm Kanskje Solskjær skaffet United en tittel allikevel, det hadde tatt seg ut.
Det er lett å "ta av" når det gjelder sånne ting, men er vi enige om at realistisk sett så kommer ikke det til å skje?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

DuncanE skrev: man feb 06, 2023 4:37 pm
fugletitteren skrev: søn feb 05, 2023 9:18 pm
Reddington skrev: søn feb 05, 2023 9:03 pm

Potensielt 11p opp er altfor mye å ta igjen med den stallen United har. Med Casemiro ute i tre kamper nå har jeg vanskeligheter med å se for meg 9p på de tre neste, og dette er jo i utgangspunktet kurante kamper.

Spørsmålet er jo hvordan prioriteringene blir fremover. Barca er såpass bra at United fort er underdogs selv med toppet lag i begge kampene. Vanskelig å se for seg at toppet lag torsdag mot Barca ikke påvirker den neste seriekampen ganske kraftig. Tror ikke ETH hviler noen, men kan fint kaste EL for min del.
Spillere burde absolutt spares i EL.
Selvom vi møter Barca klarer jeg ikke gire meg opp til de kampene. La de som trenger kamper spille der, fokus på PL, LC finalen og FA cupen.
Du må jo gjerne mene det. Men det kommer jo aldri, aldri, til å inntreffe. Ikke basert på hvordan EtH prioriterer og benytter troppen.
Dessverre tar jeg ikke ut laget nei.
Tror heller ikke ETH stiller med svekket mannskap mot Barca, selvom jeg (mfl.) mener det ville vært en naturlig prioritering å spare noen kropper og hoder til PL LC finale og FA cup.

startelver

Legg inn av startelver »

Selvsagt, skjer ikke i PL. De får vel bare en heftig bot til slutt.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Folk_flesk skrev: man feb 06, 2023 6:15 pm Kanskje vant både OGS og Mourinho en ligatittel uten å vite det?

Van Gaal blir nok misunnelig.
Enda bedre, tenk om vi tildeles seriegullet 11/12-sesongen? :lol: :lol: :lol: Da blir det krise for supporterne i den lyseblå delen :lol:

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Ang dommeravgjørelser denne sesongen, noen som har ein direkte oversikt over for/imot avgjørelser som har hatt påvirkning på poeng? Syns det var mindre situasjoner i starten av sesongen, men har eksplodert siste månedene.

Tenker da på tvils situasjoner, som straffe situasjoner, røde kort, eller andre ting som har hatt påvirkning.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

startelver skrev: man feb 06, 2023 6:31 pm Selvsagt, skjer ikke i PL. De får vel bare en heftig bot til slutt.
Selvsagt. Lenge siden PL brydde seg om sportslig integritet.
Det er bare en ting de er ute etter, penger.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Kent skrev: man feb 06, 2023 4:25 pm Serietittel på vei i posten?

Samma det, bare City straffes knallhardt.
Hva skjer?

På jobb, så har ikke fått med meg noe i dag.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Retnuh skrev: man feb 06, 2023 7:13 pm
Folk_flesk skrev: man feb 06, 2023 6:15 pm Kanskje vant både OGS og Mourinho en ligatittel uten å vite det?

Van Gaal blir nok misunnelig.
Enda bedre, tenk om vi tildeles seriegullet 11/12-sesongen? :lol: :lol: :lol: Da blir det krise for supporterne i den lyseblå delen :lol:
Og den rød! Overlever de en ledelse på 21-19?!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»