Manchester United

Svar
Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Re: Manchester United

Legg inn av Crynix »

greyserpent skrev: tir jan 18, 2022 7:56 pm
Crynix skrev: tir jan 18, 2022 7:29 pm
Harduetforslag skrev: tir jan 18, 2022 7:28 pm

Tyskere og Franskmenn er en dårlig kombinasjon.
Tyskere og østerrikere er en enda dårligere en.
For resten ja. De finner jo tonen seg imellom ganske greit.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Potter får Chelsea til å se ut som et Championship-lag.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

greyserpent skrev: tir jan 18, 2022 9:24 pm Potter får Chelsea til å se ut som et Championship-lag.

Jinx?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

qbah skrev: tir jan 18, 2022 9:32 pm
greyserpent skrev: tir jan 18, 2022 9:24 pm Potter får Chelsea til å se ut som et Championship-lag.

Jinx?
Trur det. Chelsea knapt over midten liksom.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

greyserpent skrev: tir jan 18, 2022 9:57 pm
qbah skrev: tir jan 18, 2022 9:32 pm
greyserpent skrev: tir jan 18, 2022 9:24 pm Potter får Chelsea til å se ut som et Championship-lag.

Jinx?
Trur det. Chelsea knapt over midten liksom.

Ordna seg.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Burde vi hente Tuchel nå som han snart får sparken i Chelsea?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Saliph skrev: tir jan 18, 2022 10:58 pm Burde vi hente Tuchel nå som han snart får sparken i Chelsea?
Ønsker man virkelig Tuchel når man ser hvordan Chelsea har fremstått over en lengre periode, eventuelt tar en kikk på PSG-tiden hans?

Wellé

Legg inn av Wellé »

TheOpiate skrev: tir jan 18, 2022 11:02 pm
Saliph skrev: tir jan 18, 2022 10:58 pm Burde vi hente Tuchel nå som han snart får sparken i Chelsea?
Ønsker man virkelig Tuchel når man ser hvordan Chelsea har fremstått over en lengre periode, eventuelt tar en kikk på PSG-tiden hans?
Hvis man ser den kampen og kommer til konklusjonen at det er Tuchel man har lyst på istedenfor mannen som leder motstanderlaget skjønner jeg ingenting. Når skal klubber i PL skjønne at Potter er den tredje beste treneren i PL.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Wellé skrev: tir jan 18, 2022 11:04 pmNår skal klubber i PL skjønne at Potter er den tredje beste treneren i PL.
Håpet er aldri.

Saliph

Legg inn av Saliph »

TheOpiate skrev: tir jan 18, 2022 11:02 pm
Saliph skrev: tir jan 18, 2022 10:58 pm Burde vi hente Tuchel nå som han snart får sparken i Chelsea?
Ønsker man virkelig Tuchel når man ser hvordan Chelsea har fremstått over en lengre periode, eventuelt tar en kikk på PSG-tiden hans?
Vant ligaen begge sesongene og tok de til en CL-finale?

Neida, jeg er ikke overbevist selv. Men til hans forsvar så vil jeg tro han har hatt svært begrenset makt over spillerkjøp i både PSG og Chelsea. Tviler på at det var hans valg å kjøpe Lukaku, for eksempel.

startelver

Legg inn av startelver »

Potter er engelsk så er et perfekt valg for United.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Saliph skrev: tir jan 18, 2022 11:09 pm

Vant ligaen begge sesongene og tok de til en CL-finale?

Neida, jeg er ikke overbevist selv. Men til hans forsvar så vil jeg tro han har hatt svært begrenset makt over spillerkjøp i både PSG og Chelsea. Tviler på at det var hans valg å kjøpe Lukaku, for eksempel.
Joda, men så spørs det hvor stor prestasjon det i utgangspunktet er å vinne Ligue 1 med PSG? Sliter også litt med å legge for mye vekt på en CL-sesong som blir så sterkt preget av pandemien(samt ett veldig spesielt sluttspill). Når han fikk sparken så lå de faktisk på tredjeplass i ligaen, noe som må sies å være noe svakt. Føler at han alltid har hatt ett "bottler"-preg over seg. Har tidvis sett veldig bra ut med lagene hans, men når han skal ta det siste steget så går det som regel galt. Kan for all del funke, men jeg tror det finnes bedre matcher der ute for Man Utd

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


peraleks

Legg inn av peraleks »

TheOpiate skrev: tir jan 18, 2022 11:30 pm
Saliph skrev: tir jan 18, 2022 11:09 pm

Vant ligaen begge sesongene og tok de til en CL-finale?

Neida, jeg er ikke overbevist selv. Men til hans forsvar så vil jeg tro han har hatt svært begrenset makt over spillerkjøp i både PSG og Chelsea. Tviler på at det var hans valg å kjøpe Lukaku, for eksempel.
Joda, men så spørs det hvor stor prestasjon det i utgangspunktet er å vinne Ligue 1 med PSG? Sliter også litt med å legge for mye vekt på en CL-sesong som blir så sterkt preget av pandemien(samt ett veldig spesielt sluttspill). Når han fikk sparken så lå de faktisk på tredjeplass i ligaen, noe som må sies å være noe svakt. Føler at han alltid har hatt ett "bottler"-preg over seg. Har tidvis sett veldig bra ut med lagene hans, men når han skal ta det siste steget så går det som regel galt. Kan for all del funke, men jeg tror det finnes bedre matcher der ute for Man Utd
Ca. null å niks.
Nå er det uansett et segment med top-trenere som nærmest går på rullering mellom toppklubbene, men PSG-jobben er i mine øyne lite annet enn et sabbat-år hvor man slapper av, tjener opp pensjonen også er det videre til større oppgaver. Har et viss inntrykk av at samtlige av trenerne der borte sliter med å motivere spillerne tilstrekkelig i tillegg, virker tidvis som at de går i dvale fram til CL.

Man ser jo hvordan de sliter med å få Mbappe til å signere ny kontrakt nå, det holder ikke med CL i løpet av et helt år all den tid ligaen er tålelig dritt(presterte jo å bli forbigått av den portugisiske ligaen på rankingen i sommer).

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Wellé skrev: tir jan 18, 2022 11:04 pm Hvis man ser den kampen og kommer til konklusjonen at det er Tuchel man har lyst på istedenfor mannen som leder motstanderlaget skjønner jeg ingenting. Når skal klubber i PL skjønne at Potter er den tredje beste treneren i PL.
Du tenker etter Ralf og Ralph?

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

missChance skrev: tir jan 18, 2022 11:47 pm
Måtte gjøres slik midtbanen vår har fremstått. Vi har rett og slett ikke gode nok spillere til å kun spille med to sentrale midtbanespillere, hvertfall ikke med de kombinasjonene som har vært prøvd. Transfervinduene fremover blir veldig viktig i forhold til å hente inn mer kvalitet der også...Slik laget har fremstått denne sesongen, så er jeg overrasket over at slike grep tas først nå. Dog, bra at Rangnick endelig gjør noen grep med midtbanen også.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Skulle ønske Matic var 10 år yngre.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Lezah skrev: ons jan 19, 2022 9:47 am Skulle ønske Matic var 10 år yngre.
Cavani og Ronaldo òg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Boccherini skrev: ons jan 19, 2022 9:48 am
Lezah skrev: ons jan 19, 2022 9:47 am Skulle ønske Matic var 10 år yngre.
Cavani og Ronaldo òg.
Ja, faktisk

Og RR.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Lezah skrev: ons jan 19, 2022 9:54 am
Ja, faktisk

Og RR.
Siden jeg er frekk tar jeg med meg selv også.

Kent

Legg inn av Kent »

Hadde ikke vært kjønnsmoden om jeg var ti år yngre, så nøyer meg med fem.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Wan-Bissaka ser for øvrig ut til å være ute i begge kampene denne uken.
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... s-22797299

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: ons jan 19, 2022 9:47 am Skulle ønske Matic var 10 år yngre.
Eller hadde fotballhodet til Carrick og Fernandinho. Matic har rett og slett sett ferdig ut etter han ble 30 år, mens de nevnte hadde noen av deres beste sesonger i perioden mellom 30 og 34 år.

Siste femten min sist kamp var klassisk Matic i Man Utd. Kanskje den spilleren som i korte perioder i løpet av kamper irriterer meg mest. Handler selvsagt litt om hvordan vi opptrer som lag, men det er noe så voldsomt som han «skrur av».

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Kent skrev: ons jan 19, 2022 10:03 am Hadde ikke vært kjønnsmoden om jeg var ti år yngre, så nøyer meg med fem.
Er ikke du nordlending?

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: ons jan 19, 2022 10:21 am
Lezah skrev: ons jan 19, 2022 9:47 am Skulle ønske Matic var 10 år yngre.
Eller hadde fotballhodet til Carrick og Fernandinho. Matic har rett og slett sett ferdig ut etter han ble 30 år, mens de nevnte hadde noen av deres beste sesonger i perioden mellom 30 og 34 år.
Ja, bare det hadde hjulpet. Litt klønete formulert, så virker det som at han ikke klarer å tilpasse mentaliteten/hodet sitt til at fysikken ikke er som for...vel, f.eks 10 år siden. Mange smarte spillere finner jo nye strenger å spille på mot tampen av karrieren. Skjer ikke helt her.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Kent skrev: ons jan 19, 2022 10:03 am Hadde ikke vært kjønnsmoden om jeg var ti år yngre, så nøyer meg med fem.
Hvor gammel sa du at du var når du registrerte deg på VGD for tjue år siden?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

[/quote]

Eller hadde fotballhodet til Carrick og Fernandinho. Matic har rett og slett sett ferdig ut etter han ble 30 år, mens de nevnte hadde noen av deres beste sesonger i perioden mellom 30 og 34 år.

Siste femten min sist kamp var klassisk Matic i Man Utd. Kanskje den spilleren som i korte perioder i løpet av kamper irriterer meg mest. Handler selvsagt litt om hvordan vi opptrer som lag, men det er noe så voldsomt som han «skrur av».
[/quote]

Skriver under på denne. Matic er desidert den spillerne som irriterer meg mest i dagens United lag. For all del, kan glimte til i noen situasjoner, men de utallige ballmistene på egen halvdel i hver bidige kamp og umotiverte feil forøvrig er grusomme. Må for all del bort i sommer og spille minst mulig frem til det.

Kent

Legg inn av Kent »

missChance skrev: ons jan 19, 2022 10:15 am Wan-Bissaka ser for øvrig ut til å være ute i begge kampene denne uken.
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... s-22797299
Godt vi får servert noen positive nyheter.

Kent

Legg inn av Kent »

Hardy-guttene skrev: ons jan 19, 2022 10:51 am
Kent skrev: ons jan 19, 2022 10:03 am Hadde ikke vært kjønnsmoden om jeg var ti år yngre, så nøyer meg med fem.
Hvor gammel sa du at du var når du registrerte deg på VGD for tjue år siden?
Hva er VGD?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Kent skrev: ons jan 19, 2022 12:21 pm
Hardy-guttene skrev: ons jan 19, 2022 10:51 am
Kent skrev: ons jan 19, 2022 10:03 am Hadde ikke vært kjønnsmoden om jeg var ti år yngre, så nøyer meg med fem.
Hvor gammel sa du at du var når du registrerte deg på VGD for tjue år siden?
Hva er VGD?
Det er jo enkel matematikk. Han kan ikke ha vært mer enn fem år gammel.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»