Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Manchester United

Legg inn av tbb »

Harduetforslag skrev: tor jan 20, 2022 4:26 pm
tbb skrev: tor jan 20, 2022 11:54 am Mulig jeg ser det jeg vil se, men jeg synes strukturen i laget har sett bedre ut de siste par kampene. Forstår ikke helt disse som konkluderer med at Rangnick ikke har fått til noe etc. Vi har gått fra å være kaos med masse personlige feil til å først og fremst begå masse personlige feil. Hvorfor vi slurver så mye og gjør så mye feil er ikke helt lett å si, men i mine øyne er det grunn til optimisme.

Jeg ser ikke bort i fra at McTominay i rett system, med rett spillere rundt seg, kan se ut som han gjorde i går hver eneste kamp. Særlig når vi gikk over til tre bak, og han fikk en mer fri rolle, var han et monster. Man fikk nesten litt Yaya-vibber. Min mening er at det viktigste blir å få på plass en midtbanespiller som gjør at vi kan få ut det potensialet så ofte som mulig. Med en slik spiller inn får vi i realiteten to veldig gode midtbanespillere.
Av det jeg har sett hittil så er det ikke all verdens som etter min mening gir inntrykk av at vi burde vurdere å forlenge perioden Ralf sitter som manager.
Absolutt ikke. Da skal hvertfall to-tre trenere (ETH, Pochettino og Potter) ha takket nei først.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

tbb skrev: tor jan 20, 2022 11:54 am Jeg ser ikke bort i fra at McTominay i rett system, med rett spillere rundt seg, kan se ut som han gjorde i går hver eneste kamp. Særlig når vi gikk over til tre bak, og han fikk en mer fri rolle, var han et monster. Man fikk nesten litt Yaya-vibber. Min mening er at det viktigste blir å få på plass en midtbanespiller som gjør at vi kan få ut det potensialet så ofte som mulig. Med en slik spiller inn får vi i realiteten to veldig gode midtbanespillere.
Enig!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ganske pinlige kommentarer av han danskepølsa til Brentford etter kampen på onsdag. Hørtes ut som en bitter VGDer.

Lezah

Legg inn av Lezah »

At vi og dødballer ikke er en god kombo er jo greit opplest og vedtatt. Når scoret vi egentlig sist på en corner? MEN, det er jo litt verdt å ta med seg dette her om ikke annet:

Last season, United had the second-worst defensive record from set-pieces in the Premier League, conceding 14 times across the campaign.
Now they have the fourth-best record and would have shared third-place if not for that late Toney goal via a long throw against Brentford on Wednesday night.

Så kanskje NOE funker...men absurd at vi f.eks har CR som har headet inn mål som en Jostein Flo de siste årene men ikke klarer å score på en eneste corner.

Belinho

Legg inn av Belinho »

Lezah skrev: fre jan 21, 2022 11:50 am At vi og dødballer ikke er en god kombo er jo greit opplest og vedtatt. Når scoret vi egentlig sist på en corner? MEN, det er jo litt verdt å ta med seg dette her om ikke annet:

Last season, United had the second-worst defensive record from set-pieces in the Premier League, conceding 14 times across the campaign.
Now they have the fourth-best record and would have shared third-place if not for that late Toney goal via a long throw against Brentford on Wednesday night.

Så kanskje NOE funker...men absurd at vi f.eks har CR som har headet inn mål som en Jostein Flo de siste årene men ikke klarer å score på en eneste corner.
Hjelper heller ikke at Bruno ikke slår de beste hjørnesparkene. Hvor ofte klarer han ikke å løfte ballen over førsteforsvarer?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Belinho skrev: fre jan 21, 2022 12:04 pm Hjelper heller ikke at Bruno ikke slår de beste hjørnesparkene. Hvor ofte klarer han ikke å løfte ballen over førsteforsvarer?
Bruno burde være utenfor boksen og klinke til å klareringer/returer. Så har vi kanskje ikke all verdens gode alternativer, men tror da ikke Shaw, Fred eller Dalot vil gjøre det dårligere, og ingen av dem er like nyttige i nevnte rom som Bruno vil være.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Saliph skrev: lør jan 15, 2022 11:16 pm Ikke for å skryte, men jeg onanerer opp til flere ganger daglig.
Kortslutning i mine leseferdigheter. Så, feilpostet.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lindelöfs familie har vært utsatt for innbrudd mens han var i London på onsdag, så han er ikke med i helgen.
Det er åpenbart på tide å øke sikkerheten for fotballspillerne.

Lezah

Legg inn av Lezah »

missChance skrev: fre jan 21, 2022 3:16 pm Lindelöfs familie har vært utsatt for innbrudd mens han var i London på onsdag, så han er ikke med i helgen.
Det er åpenbart på tide å øke sikkerheten for fotballspillerne.
Alle må bare investere mye penger i sikkerhetsgreier nå, det her begynner å ta av og vil ikke forsvinne av seg selv heller...

Og folk syns det er rart CR etc ansetter folk til å passe på seg og sine!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Tenk om vi hadde klart å stable sammen en seiersrekke. Om de så bare var 2 kamper.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Så Lindeløf er utilgjengelig på lørdag fordi huset ble ranet under kampen mot Brentford? Familien reiser hjem til Sverige, er utenfor fare, og Lindeløf slenger seg på..?

Hvilken annen arbeidsgiver hadde egentlig godtatt dette? Trekkes han i lønn, mon tro?

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Reddington skrev: fre jan 21, 2022 4:47 pm
Hvilken annen arbeidsgiver hadde egentlig godtatt dette? Trekkes han i lønn, mon tro?
Ganske mange vil jeg tro.

Reddington

Legg inn av Reddington »

silkyglenjohnson skrev: fre jan 21, 2022 4:48 pm
Reddington skrev: fre jan 21, 2022 4:47 pm
Hvilken annen arbeidsgiver hadde egentlig godtatt dette? Trekkes han i lønn, mon tro?
Ganske mange vil jeg tro.
Kanskje. I 2022.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: fre jan 21, 2022 10:14 am Ganske pinlige kommentarer av han danskepølsa til Brentford etter kampen på onsdag. Hørtes ut som en bitter VGDer.
Veldig spesielt. Og han var så utrolig stolt over at de overkjørte oss i en omgang!

Merkelige mindreverdighetskomplekser av en manager på dette nivået.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Reddington skrev: fre jan 21, 2022 4:51 pm
silkyglenjohnson skrev: fre jan 21, 2022 4:48 pm
Reddington skrev: fre jan 21, 2022 4:47 pm
Hvilken annen arbeidsgiver hadde egentlig godtatt dette? Trekkes han i lønn, mon tro?
Ganske mange vil jeg tro.
Kanskje. I 2022.
Ja, faen ass. Softe jævelen. Alt var bedre før.

Reddington

Legg inn av Reddington »

silkyglenjohnson skrev: fre jan 21, 2022 5:04 pm
Reddington skrev: fre jan 21, 2022 4:51 pm
silkyglenjohnson skrev: fre jan 21, 2022 4:48 pm

Ganske mange vil jeg tro.
Kanskje. I 2022.
Ja, faen ass. Softe jævelen. Alt var bedre før.
Spikeren på hodet.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kule folk her.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Merkelig at sånt fremdeles skjer. Skulle tro disse mangemillionærene hadde bedre sikkerhet - særlig når det har vært flere slike episoder før.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Ale skrev: fre jan 21, 2022 4:51 pm Det er en grunn til at han kalles Lindesoft på Redcafe.
Den kognitive kapasitets høyborg.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Saliph skrev: fre jan 21, 2022 8:25 pm Merkelig at sånt fremdeles skjer. Skulle tro disse mangemillionærene hadde bedre sikkerhet - særlig når det har vært flere slike episoder før.
Sikkerhetsfolk på kampdag burde ikke være noen umulighet, nei.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Belinho

Legg inn av Belinho »

Knaxern skrev: fre jan 21, 2022 10:09 pm
Gosser meg. Håper de griner så de dæver. Skulle forlenget det til 3 timer.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Ale skrev: fre jan 21, 2022 4:51 pm Det er en grunn til at han kalles Lindesoft på Redcafe.
Som om ikke du hadde gjort saker og ting for å beholde ei slik dame ;)

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Reddington skrev: fre jan 21, 2022 8:44 pm
Saliph skrev: fre jan 21, 2022 8:25 pm Merkelig at sånt fremdeles skjer. Skulle tro disse mangemillionærene hadde bedre sikkerhet - særlig når det har vært flere slike episoder før.
Sikkerhetsfolk på kampdag burde ikke være noen umulighet, nei.
Bedre sikkerhet i statene og i Hollywood. Der har rikfolk store gjerder, videokamera og sikkerhetsvakter. Men så er det også mer skytevåpen i omløp da

Lezah

Legg inn av Lezah »

Garner vs Rooney på V Sport 2 nå.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lezah skrev: lør jan 22, 2022 1:32 pm Garner vs Rooney på V Sport 2 nå.
Litt trist å tenke på at dette faktisk kan være siste gang det spilles om Brian Clough trophy.

Lezah

Legg inn av Lezah »

morrisey skrev: lør jan 22, 2022 1:56 pm
Lezah skrev: lør jan 22, 2022 1:32 pm Garner vs Rooney på V Sport 2 nå.
Litt trist å tenke på at dette faktisk kan være siste gang det spilles om Brian Clough trophy.
I beste fall kan det være fryktelig lenge til neste gang, virker det som.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: lør jan 22, 2022 1:32 pm Garner vs Rooney på V Sport 2 nå.
Gir du referat?!

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: lør jan 22, 2022 2:05 pm
Lezah skrev: lør jan 22, 2022 1:32 pm Garner vs Rooney på V Sport 2 nå.
Gir du referat?!
Neppe av verdi, blir sett kun med et kvart øye :)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Garner tar ok dødballer, satte nesten et frispark i stad.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»