Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Manchester United

Legg inn av tbb »

F_Brandy skrev: lør feb 04, 2023 8:13 pm Synes Huges reagerte ganske rolig til å bli kvelt, så drakten gir mening det. Uansett dumt, kan ikke tenke meg at United anker.
Dersom det en video som helt klart viser at han holder i drakten må man jo anke. Noe annet ville vært amatørmessig?!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

InsVerderben skrev: lør feb 04, 2023 8:06 pm
fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 7:56 pm
missChance skrev: lør feb 04, 2023 7:34 pm Fint signal at Ten Hag sier fra! Det nytter ikke å være snill i disse situasjonene.
Med mindre jeg har gått glipp av noe, synes jeg han kunne dratt på enda mer. Dømmingen er helt krise og vært det lenge. Bare å gjøre som pep klopp arteta mm og klage og syte ved hver bidige mulighet. Pent er det ikke, men virker jo å hjelpe for de så...
Ja!
Dette burde vel klubbene&managerne nå ta opp med FA. Det virker å være noe fundementalt feil og jeg sikter ikke bare til enkelthendelser og spesielle klubber, men det virker å være noe grunnleggende galt for dommerne er inkonsekvente og tar jo håreisende dårlige avgjørelser i kamp etter kamp...!
Mye dårlig dømming ja. Jeg ser stort sett kun Man Utd og dømmingen har rett og slett kostet flere poeng denne sesongen.
Garantert flere lag som har kommer uheldig ut, men tviler sterkt på det er mange som har blitt utsatt i like stor grad som United.

At VAR benyttes inkonsekvent et intet nytt. Utifra uttalelsen til Webb for et par dager siden, virker det som de benytter systemet på en særs merkelig måte. Er som at de har en Ferrari tik disposisjon, men bevisst kjører den som om det er en Opel.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:16 pm
F_Brandy skrev: lør feb 04, 2023 8:13 pm Synes Huges reagerte ganske rolig til å bli kvelt, så drakten gir mening det. Uansett dumt, kan ikke tenke meg at United anker.
Dersom det en video som helt klart viser at han holder i drakten må man jo anke. Noe annet ville vært amatørmessig?!


(Men det er jo bare et stillbilde)

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:16 pm Dersom det en video som helt klart viser at han holder i drakten må man jo anke. Noe annet ville vært amatørmessig?!
Joda forsåvidt. Er bare livredd konsekvensen, spesielt om det stemmer at han kan få en ekstra kamp ved anke. Burde jo være kameraer nok på OT til å finne en skikkelig vinkel, så får en ta en vurdering ut fra det man ser der.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Syns det ser ut som at han først tar kvelertak før han justerer grepet og tar tak i drakta. Men har ikke sett noen konkluderende bilder.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Lisandro Martinez er det beste kjøpet vi har gjort på evigheter

Lezah

Legg inn av Lezah »

UK1902 skrev: lør feb 04, 2023 8:28 pm Lisandro Martinez er det beste kjøpet vi har gjort på evigheter
Før Casemirom ish; helt enig :)

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

UK1902 skrev: lør feb 04, 2023 8:28 pm Lisandro Martinez er det beste kjøpet vi har gjort på evigheter
#forlavtilåspillestopperiPL

carra, England sitt svar på Fjøra...

Reddington

Legg inn av Reddington »

fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 7:56 pm
missChance skrev: lør feb 04, 2023 7:34 pm Fint signal at Ten Hag sier fra! Det nytter ikke å være snill i disse situasjonene.
Med mindre jeg har gått glipp av noe, synes jeg han kunne..

Ps: Har noen et klipp av situasjonen der Sabitzer bryter og sender Rashford alene gjennom, slik jeg husker det i hvertfall, og Marriner etter et par sek bestemmer seg for å gi frispark? Synes det umiddelbart så ekstremt billig ut, men kom aldri noe reprise, så mulig den var grei.


Grei var den faen ikke. Er jo helt hinsides å dømme frispark på den der. Blir ikke blåst i basket engang på sånne.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Denne her er jo fin.


rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Reddington skrev: lør feb 04, 2023 8:42 pm
fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 7:56 pm
missChance skrev: lør feb 04, 2023 7:34 pm Fint signal at Ten Hag sier fra! Det nytter ikke å være snill i disse situasjonene.
Med mindre jeg har gått glipp av noe, synes jeg han kunne..

Ps: Har noen et klipp av situasjonen der Sabitzer bryter og sender Rashford alene gjennom, slik jeg husker det i hvertfall, og Marriner etter et par sek bestemmer seg for å gi frispark? Synes det umiddelbart så ekstremt billig ut, men kom aldri noe reprise, så mulig den var grei.


Grei var den faen ikke. Er jo helt hinsides å dømme frispark på den der. Blir ikke blåst i basket engang på sånne.
Altså.. Jeg vet ikke om jeg tror det er sant en gang. Sinnsykt.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Megapixsel skrev: lør feb 04, 2023 8:42 pm Denne her er jo fin.

Han beviser jo mine tanker om ham, det skal han ha! 😁

Saliph

Legg inn av Saliph »

Men Alsaker er jo fair, visstnok.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Får se hva det ender med, om det blir protest ang. Casemiro sitt røde kort/vurdering av at Fred faktisk ble slått, etc men uansett:
Man kødder ikke ustraffet med Unitedspillere under kamp og sender de en spiller med en grisetakling inn i reklameskiltene, da blir det bråk og man får så det holder i retur...!
Smart?
Nja, det gir i allefall et signal til andre lag og peker på en ting som symboliserer et lag, samhold, at man står sammen last&brast og tror ikke mange "kødder" med United framover for "skigarden" er satt...!
Ble et rødt kort men er stolt av det spillerne viste i kveldens kamp mot CP!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Reddington skrev: lør feb 04, 2023 8:42 pm
fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 7:56 pm
missChance skrev: lør feb 04, 2023 7:34 pm Fint signal at Ten Hag sier fra! Det nytter ikke å være snill i disse situasjonene.
Med mindre jeg har gått glipp av noe, synes jeg han kunne..

Ps: Har noen et klipp av situasjonen der Sabitzer bryter og sender Rashford alene gjennom, slik jeg husker det i hvertfall, og Marriner etter et par sek bestemmer seg for å gi frispark? Synes det umiddelbart så ekstremt billig ut, men kom aldri noe reprise, så mulig den var grei.


Grei var den faen ikke. Er jo helt hinsides å dømme frispark på den der. Blir ikke blåst i basket engang på sånne.
Se der ja. Jeg modererte meg fordi jeg ikke hadde sett den igjen, men var akkurat som jeg trodde når det skjedde live. Den der kan faktisk ikke forklares på ammet vis enn at dommer har agenda. Helt faens utrolig å blåse på den der. Han ventet også til han så Rash hadde en autostrada mot mål.
Noe må gjøres, noen må stille noe spørsmålstegn, for dømmingem denne sesongen har i sum vært heeeelt vanvittig.

Se på det der?!! Det må jo klubben ta tak i.
Snart må vel begeret være fullt?!!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

missChance skrev: lør feb 04, 2023 8:53 pm
Megapixsel skrev: lør feb 04, 2023 8:42 pm Denne her er jo fin.

Han beviser jo mine tanker om ham, det skal han ha! 😁
Alsaker er som å plukke en tilfeldig bruker fra pool sin klubbtråd til å skulle kommentere kamper. Partisk og ganske lavt nivå.
Mye er dårlig med viasat, men bare det faktum at alsaker ikke kommenterer PL lenger gjør at produktet er bedre enn det var på tv2.

Bongis

Legg inn av Bongis »

UK1902 skrev: lør feb 04, 2023 8:28 pm Lisandro Martinez er det beste kjøpet vi har gjort på evigheter
Jeg er enig i at både Casemiro og Martinez er 10/10 kjøp. Men man må ikke glemme hvor bra Bruno fernandes har vært. Hans impact var minst like stor som det Casemiro og Martinez har vært. Og ja, jeg mener at Casemiro har vært savnet i mange mange mange år, og det er ingen ting å ta han på.

Så har Bruno også hatt dårlige perioder, men sett nå over 3 år, så er jeg ikke i tvil om at Bruno har vært det beste kjøpet.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 9:05 pm
Reddington skrev: lør feb 04, 2023 8:42 pm
fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 7:56 pm

Med mindre jeg har gått glipp av noe, synes jeg han kunne..

Ps: Har noen et klipp av situasjonen der Sabitzer bryter og sender Rashford alene gjennom, slik jeg husker det i hvertfall, og Marriner etter et par sek bestemmer seg for å gi frispark? Synes det umiddelbart så ekstremt billig ut, men kom aldri noe reprise, så mulig den var grei.


Grei var den faen ikke. Er jo helt hinsides å dømme frispark på den der. Blir ikke blåst i basket engang på sånne.
Se der ja. Jeg modererte meg fordi jeg ikke hadde sett den igjen, men var akkurat som jeg trodde når det skjedde live. Den der kan faktisk ikke forklares på ammet vis enn at dommer har agenda. Helt faens utrolig å blåse på den der. Han ventet også til han så Rash hadde en autostrada mot mål.
Noe må gjøres, noen må stille noe spørsmålstegn, for dømmingem denne sesongen har i sum vært heeeelt vanvittig.

Se på det der?!! Det må jo klubben ta tak i.
Snart må vel begeret være fullt?!!
Som jeg sa.. Den rekken vi har med gode resultater blir bare mer og mer imponerende, med tanke på at vi må tåle den dritten her i hver eneste kamp..

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Retnuh skrev: lør feb 04, 2023 9:22 pm
fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 9:05 pm
Reddington skrev: lør feb 04, 2023 8:42 pm



Grei var den faen ikke. Er jo helt hinsides å dømme frispark på den der. Blir ikke blåst i basket engang på sånne.
Se der ja. Jeg modererte meg fordi jeg ikke hadde sett den igjen, men var akkurat som jeg trodde når det skjedde live. Den der kan faktisk ikke forklares på ammet vis enn at dommer har agenda. Helt faens utrolig å blåse på den der. Han ventet også til han så Rash hadde en autostrada mot mål.
Noe må gjøres, noen må stille noe spørsmålstegn, for dømmingem denne sesongen har i sum vært heeeelt vanvittig.

Se på det der?!! Det må jo klubben ta tak i.
Snart må vel begeret være fullt?!!
Som jeg sa.. Den rekken vi har med gode resultater blir bare mer og mer imponerende, med tanke på at vi må tåle den dritten her i hver eneste kamp..
Absolutt. Med seriøs dømming og et kampoppsett som var noenlunde fair hadde det absolutt vært reell tittelkamp denne sesongen. Ikke i tvil. Frustrerende, men hva skal man gjøre.
Spent på hvilken dommer som blir "satt" opp mot saudiene i finalen om noen uker...

Saliph

Legg inn av Saliph »

Fettenajs helg så langt.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Lezah skrev: lør feb 04, 2023 8:31 pm Før Casemirom ish; helt enig :)
Casemiro også et veldig godt kjøp selvsagt. Det var jo mer krise på CDM enn på stopperplassen, men spesielt med tanke på alder så ville jeg satt Martinez litt over. Det er vel de to beste signeringene våre siden Ferguson-dagene

Edit: Visste jeg hadde glemt noen ja. Bruno burde selvsagt også nevnes

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Bongis skrev: lør feb 04, 2023 9:19 pm
UK1902 skrev: lør feb 04, 2023 8:28 pm Lisandro Martinez er det beste kjøpet vi har gjort på evigheter
Jeg er enig i at både Casemiro og Martinez er 10/10 kjøp. Men man må ikke glemme hvor bra Bruno fernandes har vært. Hans impact var minst like stor som det Casemiro og Martinez har vært. Og ja, jeg mener at Casemiro har vært savnet i mange mange mange år, og det er ingen ting å ta han på.

Så har Bruno også hatt dårlige perioder, men sett nå over 3 år, så er jeg ikke i tvil om at Bruno har vært det beste kjøpet.
Bruno sin innvirkning har vært helt hinsides.
Når han kom, så man hva lidenskap og det å blø for drakten faktisk betydde igjen.
Ja, han har dårlige perioder, men se på statsene, de lyver ikke. En Bruno i form er en av ligaens beste spillere, enkelt og greit. Og er jo en maskin, spiller jo alt. Kanskje litt på bekostning av stabilitet, men en man kan regne med.
Elsker mentaliteten og tåler noen frustrerende valg, ballmist og at han slår ut med armene, all den tid han er en som går foran og tørr å prøve.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Regner med at FA kommer med utestengelse på ETH og De Gea nå.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Eddie skrev: lør feb 04, 2023 7:47 pm At denne fyren har en jobb er utrolig.

Hans karriere gikk jo ræva med en gang Ashley Young forsvant fra Villa. Tydeligvis bitter på United for at SAF kjøpte Young.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Martial må være ferdig til sommeren. Jeg liker spilleren Martial, bidrar med mye bra, men skadefrekvensen gjør at man ikke kan stole på ham.
Det har vart så lenge nå, at det virker som det aldri vil endre seg heller. Såpass bra spiller at det bør være mulig å få noen pund for ham fra en annen PL klubb, selvom han er på høy lønn.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Deilig at Old Trafford har blitt et fort igjen. 13 strake seire i alle turneringer står det respekt av. Tenk så mange unødvendige poengtap United har gått på mot middelshavsfarere og bunnlag i de siste årene. Ser en helt annen evne til å bryte ned defensive motstandere enn før.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Ser vi møter Liverpool på Anfield om fire runder. Da er heldigvis Casemiro tilbake. Lag som kjemper mot nedrykk på dette stadiet av sesongen skal man ikke kimse av, blir nok en skikkelig knokkelkamp. Så jo hvordan det gikk mellom Everton og Arsenal i dag.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

TheTreble skrev: lør feb 04, 2023 10:20 pm Ser vi møter Liverpool på Anfield om fire runder. Da er heldigvis Casemiro tilbake. Lag som kjemper mot nedrykk på dette stadiet av sesongen skal man ikke kimse av, blir nok en skikkelig knokkelkamp. Så jo hvordan det gikk mellom Everton og Arsenal i dag.
Det laget der skremmer ingen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 10:02 pm Martial må være ferdig til sommeren. Jeg liker spilleren Martial, bidrar med mye bra, men skadefrekvensen gjør at man ikke kan stole på ham.
Det har vart så lenge nå, at det virker som det aldri vil endre seg heller. Såpass bra spiller at det bør være mulig å få noen pund for ham fra en annen PL klubb, selvom han er på høy lønn.
Usympatisk smil, høy lønn, dyr å kjøpe, skader, svake prestasjoner. Noen som kan ringe yankee-bolla i Kensington?
Sist redigert av Folk_flesk den lør feb 04, 2023 10:29 pm, redigert 3 ganger totalt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

TheTreble skrev: lør feb 04, 2023 10:20 pm Ser vi møter Liverpool på Anfield om fire runder. Da er heldigvis Casemiro tilbake. Lag som kjemper mot nedrykk på dette stadiet av sesongen skal man ikke kimse av, blir nok en skikkelig knokkelkamp. Så jo hvordan det gikk mellom Everton og Arsenal i dag.
Blir jo som en finale å regne for dette pool laget. Men med rett fokus, en gjennomsnittlig prestasjon, og en fair dommer så bør det bli en trepoenger.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»