Manchester United

Svar
morrisey

Re: Manchester United

Legg inn av morrisey »

peraleks skrev: lør jan 15, 2022 10:45 pm
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:26 pm
Corvus skrev: lør jan 15, 2022 10:25 pm

Hva er det i såfall han streiker for? At laget er dass? At man skal skifte trener igjen etter et par måneder?
Misnøye, og at elendigheten påvirker merkevaren?
Noe av det merkeligste jeg har lest.
United pdd. påvirker ikke CR's merkevare det minste, om han derimot ikke spiller kamper eller legger opp vil nok påvirke merkevaren til en viss grad.
I tillegg er det nå så at mannen ønsker å være verdens beste fotballspiller, da må han spille fotballkamper og han må score mål.
Personen CR er nok en del viktigere for CR selv enn å fokusere på at det er noen misfornøyde drittunger i garderoben.
Du tror ikke dagens situasjon påvirker merkevaren, eller at cr er bekymret for den?
Personlig tror jeg ikke det finnes en eneste ting i verden som er viktigere for Ronaldo enn akkurat den. Og mannen har verdens største ego.
At dere Unitedfans har et romantisk forhold til fyren endrer ikke på det.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm
lsklars skrev: lør jan 15, 2022 9:38 pm
missChance skrev: lør jan 15, 2022 9:33 pm Er dette sant?
Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Lingard legger ut bilder av seg selv i West Ham drakt. Donny er desperat etter å forlate så han kan spille seg inn i troppen til Nederland men klubben vil beholde han fordi?

Fadese

qbah

Legg inn av qbah »

Harduetforslag skrev: lør jan 15, 2022 10:50 pm
qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm
lsklars skrev: lør jan 15, 2022 9:38 pm

Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Lingard legger ut bilder av seg selv i West Ham drakt. Donny er desperat etter å forlate så han kan spille seg inn i troppen til Nederland men klubben vil beholde han fordi?

Fadese
Desperate times call for..

peraleks

Legg inn av peraleks »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:49 pm
peraleks skrev: lør jan 15, 2022 10:45 pm
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:26 pm

Misnøye, og at elendigheten påvirker merkevaren?
Noe av det merkeligste jeg har lest.
United pdd. påvirker ikke CR's merkevare det minste, om han derimot ikke spiller kamper eller legger opp vil nok påvirke merkevaren til en viss grad.
I tillegg er det nå så at mannen ønsker å være verdens beste fotballspiller, da må han spille fotballkamper og han må score mål.
Personen CR er nok en del viktigere for CR selv enn å fokusere på at det er noen misfornøyde drittunger i garderoben.
Du tror ikke dagens situasjon påvirker merkevaren, eller at cr er bekymret for den?
Personlig tror jeg ikke det finnes en eneste ting i verden som er viktigere for Ronaldo enn akkurat den. Og mannen har verdens største ego.
At dere Unitedfans har et romantisk forhold til fyren endrer ikke på det.
Først og fremst heier jeg på RM og ikke United.

Kan du litt om markedsføring så burde du vite hvor viktig det er å bli sett, normalt sett skal en fotballspiller på 36 år være ferdig med karrieren, ikke spille på øvre halvdel av Premier League i en av klubbene i verden med høyest markedsverdi. De to faktorene er alene nok til å kunne ta et ganske presist anslag om at CR's merkevare har steget helt siden han forlot Juventus og Serie A(En liga som tross alt ikke har samme appeal som PL lenger) til fordel for United.

Dette hjelper han i forhold til å samle sammen enda flere fans, enda flere mennesker som kan se på han score(Har vel blitt 14 mål så langt i United), enda flere følgere som ønsker å kjøpe bokserne hans eller bo på en av disse CR7 hotellene etc. Hvilken plassering United har på tabellen driter jo disse folka i da de gjerne ikke følger klubben.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Harduetforslag skrev: lør jan 15, 2022 10:50 pm
qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm
lsklars skrev: lør jan 15, 2022 9:38 pm

Ingen overraskelse med den bortskjemte guttevalpen der. Riv kontrakten i stykker.

Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Lingard legger ut bilder av seg selv i West Ham drakt. Donny er desperat etter å forlate så han kan spille seg inn i troppen til Nederland men klubben vil beholde han fordi?

Fadese
Er ikke dette samtidig veldig greit, det burde jo endelig gå opp for klubben at samtlige av disse spillerne må bort. 4 stk som gjør det så klart kan jeg fint tenke meg til skaper en god del misnøye internt.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

qbah skrev: lør jan 15, 2022 11:04 pm
Harduetforslag skrev: lør jan 15, 2022 10:50 pm
qbah skrev: lør jan 15, 2022 10:17 pm


Samma det. Hadde ikke gjort noen forskjell til og fra under dagens kamp uansett. Han bør behandles som luft.

Henderson går av trening og Martial gidder ikke møte til kamp. The United Way nå om dagen ja.
Lingard legger ut bilder av seg selv i West Ham drakt. Donny er desperat etter å forlate så han kan spille seg inn i troppen til Nederland men klubben vil beholde han fordi?

Fadese
Desperate times call for..
....Masturbation?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ikke for å skryte, men jeg onanerer opp til flere ganger daglig.

Belinho

Legg inn av Belinho »

Saliph skrev: lør jan 15, 2022 11:16 pm Ikke for å skryte, men jeg onanerer opp til flere ganger daglig.
Kuken må jo være full av sår av all runkingen.

qbah

Legg inn av qbah »

Saliph skrev: lør jan 15, 2022 11:16 pm Ikke for å skryte, men jeg onanerer opp til flere ganger daglig.
Tviler ikke. Du virker som en syk jævel.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Belinho skrev: lør jan 15, 2022 11:42 pm
Saliph skrev: lør jan 15, 2022 11:16 pm Ikke for å skryte, men jeg onanerer opp til flere ganger daglig.
Kuken må jo være full av sår av all runkingen.
Når man velger å bruke hele lønna på Spenol, så går det nok rundt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Har nok i flere år vært mer enn bare dårlige trenere dette.

En tafatt mentalitet som har gjennomsyrt spillergruppa.

Martial er ikke uventet en sutrekuk. Mou hadde rett om han samt Pogba, ironisk nok..

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Reddington skrev: lør jan 15, 2022 1:18 pm
DuncanE skrev: lør jan 15, 2022 1:12 am
Reddington skrev: lør jan 15, 2022 12:25 am Hva har Solskjær og Rangnick fått ut av Fred, Mct, Matic og Bruno siden sesongstart i fjor? Lite nok til at Donny bør få muligheten - om det så fordrer en formasjonsendring.
En 2. plass i PL. En finale i Europa. Bruno med 18 mål og 12 assister på 35 starter i PL 20/21.
Og det er godt nok for deg?

Hvor lenge skal Bruno få leve på året 2020?
Jeg svarte på et spørsmål. Du insinuerte at Bruno hadde vært svak siden sesongstart i fjor, og at Donny derfor burde få sjansen. Bruno sto sist sesong for 18 mål og 12 assister. Ja, det er godt nok for meg. KdB hadde til sammenligning 12 mål og assister, og han defineres som verdensklasse. Jeg synes en 2. plass i Premier League er ålreit, men ser selvsagt helst at vi vinner. En 2. plass er langt bedre enn den 7 plassen vi ligger på per i dag. Og jeg tar gjerne jevnlig finaler i Europa.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

United tapte 1-3 for City i U-23 kamp borte.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Er det noen nyheter om hvem som eventuelt blir ny manager til sommeren?

Floppe-Ralf kan da umulig få fortsette.

qbah

Legg inn av qbah »

MadBum skrev: søn jan 16, 2022 8:40 am Er det noen nyheter om hvem som eventuelt blir ny manager til sommeren?

Floppe-Ralf kan da umulig få fortsette.

Han gjør jo ikke det, og det var heller aldri planen.

Ten Haag eller Pochettino.

qbah

Legg inn av qbah »

missChance skrev: søn jan 16, 2022 3:39 am

For et shitshow dette er. Hvem er medieansvarlig i klubben? Dette tullet hvor spillere og klubb kommuniserer med hverandre gjennom media må slutte.

MadBum

Legg inn av MadBum »

qbah skrev: søn jan 16, 2022 10:07 am
MadBum skrev: søn jan 16, 2022 8:40 am Er det noen nyheter om hvem som eventuelt blir ny manager til sommeren?

Floppe-Ralf kan da umulig få fortsette.

Han gjør jo ikke det, og det var heller aldri planen.

Ten Haag eller Pochettino.
Det ble jo spekulert i fast ansettelse om han tok "en Solskjær" og dro 10-12 seire på rad. Takk for svar! Håper Poch

Saliph

Legg inn av Saliph »

Gratulerer Donny!


Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Saliph skrev: søn jan 16, 2022 10:43 am Gratulerer Donny!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

qbah skrev: søn jan 16, 2022 10:07 am
MadBum skrev: søn jan 16, 2022 8:40 am Er det noen nyheter om hvem som eventuelt blir ny manager til sommeren?

Floppe-Ralf kan da umulig få fortsette.
Han gjør jo ikke det, og det var heller aldri planen.

Ten Haag eller Pochettino.
Jeg ville ikke vedde altfor mye penger på det, hvis jeg var deg, med tanke på klubbens track record de siste årene. Og selv om RR liksom skal fortsette i en konsulentrolle og være med å plukke ut den neste manageren, så kan det være bra for sjelefreden å ikke regne med noe som kan være bra for klubben.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Saliph skrev: søn jan 16, 2022 10:43 am Gratulerer Donny!
Det der må være kødd? Så nedsnødd kan selv ikke en "SoMe-manager" være.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Mye bra content her nå

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

qbah skrev: søn jan 16, 2022 10:08 am
missChance skrev: søn jan 16, 2022 3:39 am

For et shitshow dette er. Hvem er medieansvarlig i klubben? Dette tullet hvor spillere og klubb kommuniserer med hverandre gjennom media må slutte.
Nå vet jeg jo ikke hva som har skjedd, men hvis dette var en ikke-historie i utgangspunktet, er jo framgangsmåten ganske horribel. Uansett er det et bilde på hvor jævlig det faktisk står til nå.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Var spillerne totalt utslitt eller ville de ikke mer siste 15-20 i går? Utenfra ser Man Utd skikkelig dårlig trent ut. Brukes det for mye krefter i forsøket på å drive et presspill som overhodet ikke fungerer? Eller er Ralf en enda svakere manager enn Ole Gunnar? Eller er det spillerne som er forferdelig oppskrytt?

Dette ser jo ikke ut i måneskinn.

startelver

Legg inn av startelver »

Problemet er ikke Rangnick! Han satte opp en uventet startelver i går og det funket i 70 minutter. Det var høyt press og innsatsvilje i 1. omgang, men det holdt ikke i 90 minutter.

Skal jeg kritiserer Rangnick må det være de sene byttene ! Hva er vitsen med å sette inn Donny og Lingard når kampen i realiteten er over?

Byttene burde skjedd med 20 minutter igjen ihvertfall, så dårlig taktikk der, Matic var så sliten at han knapt kunne gå.

Yesil

Legg inn av Yesil »

startelver skrev: søn jan 16, 2022 12:36 pm Problemet er ikke Rangnick! Han satte opp en uventet startelver i går og det funket i 70 minutter. Det var høyt press og innsatsvilje i 1. omgang, men det holdt ikke i 90 minutter.

Skal jeg kritiserer Rangnick må det være de sene byttene ! Hva er vitsen med å sette inn Donny og Lingard når kampen i realiteten er over?

Byttene burde skjedd med 20 minutter igjen ihvertfall, så dårlig taktikk der, Matic var så sliten at han knapt kunne gå.
Gjorde det? Riktignok ledet dere 2-0, men kampen var jo ganske jevnspilt. Spesielt etter pause synes jeg Aston Vills var bedre, og etter at Man Utd gikk opp til 2-0 var det omtrent bare Villa på banen. Man Utd var klart best i starten av kampen, men det varte ikke helt til pause. Kanskje den første halvtimen?

Merkverdig å se laget så tilsynelatende dårlig trent.

startelver

Legg inn av startelver »

Yesil skrev: søn jan 16, 2022 12:45 pm
startelver skrev: søn jan 16, 2022 12:36 pm Problemet er ikke Rangnick! Han satte opp en uventet startelver i går og det funket i 70 minutter. Det var høyt press og innsatsvilje i 1. omgang, men det holdt ikke i 90 minutter.

Skal jeg kritiserer Rangnick må det være de sene byttene ! Hva er vitsen med å sette inn Donny og Lingard når kampen i realiteten er over?

Byttene burde skjedd med 20 minutter igjen ihvertfall, så dårlig taktikk der, Matic var så sliten at han knapt kunne gå.
Gjorde det? Riktignok ledet dere 2-0, men kampen var jo ganske jevnspilt. Spesielt etter pause synes jeg Aston Vills var bedre, og etter at Man Utd gikk opp til 2-0 var det omtrent bare Villa på banen. Man Utd var klart best i starten av kampen, men det varte ikke helt til pause. Kanskje den første halvtimen?

Merkverdig å se laget så tilsynelatende dårlig trent.
Jeg holder med Spurs btw, bare sånn at det er klart ! :mrgreen:
Men meninger kan man ha.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Lol


MadBum

Legg inn av MadBum »

Hvor mange minutter har UNITED-LEGENDEN fått på disse 50 kampene? Litt over 200?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»