Manchester United

Svar
TheOpiate

Re: Manchester United

Legg inn av TheOpiate »

Vil bare advare. Har min desidert dårligste Fantasy-sesong noensinne og loker rundt på 1.5 m plass. Har lastet inn Man Utd spillere i Bruno, Rashford og Shaw, og de står ut sesongen. Så med den flyten jeg har i FPL om dagen, så er det mer eller mindre garantert at de tre spillerne ikke kommer til å levere en dritt. Dette ser mørkt ut folkens...

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Selg: weghorst, martial, Dalot , Harry seff, VI MÅ HA EN SPISS, , gud bedre så lei jeg er av møkkaspillere, når det er sagt, tror faktisk vi greier denne fjerdeplassen, vi får en pause på fem seks dager nå, og vi vinner hjemmekampene våre, og det holder

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

dalagubbe skrev: søn mai 07, 2023 10:21 pm Selg: weghorst, martial, Dalot , Harry seff, VI MÅ HA EN SPISS, , gud bedre så lei jeg er av møkkaspillere, når det er sagt, tror faktisk vi greier denne fjerdeplassen, vi får en pause på fem seks dager nå, og vi vinner hjemmekampene våre, og det holder
Er det lov å selge spillere man låner også nå?

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

tbb skrev: søn mai 07, 2023 9:46 pm
mrmanutd skrev: søn mai 07, 2023 8:29 pm
tbb skrev: lør mai 06, 2023 10:30 pm og en til sesong med de Gea.
Nja.
Svakt øyeblikk. Han er helt hjelpesløs. Sett det som første prioritet. Fortsatt en av våre mest overvurderte spillere. Gjennom tidene.
Har ikke vært de Get out, før nå…..Men i en så viktig kamp så levere han altså dette og da snakker jeg ikke bare om målet :oops: Begynner 2.omgang med å spille ball til WH når han skal slå verdens enkleste retur til til Shaw. Lurer på hva EtH tenker nå, dette må være ett skikkelig veiskille i hva han tenker :evil:

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Shaw har vel en veldig god kamp i kveld for å ta noe positivt? Mitt inntrykk i hvert fall. Vinner mye dueller og er god med ball.

Det er kamper som denne at den gamle kjernen virkelig viser sitt sanne veike ansikt med unntak av Fernandes som vel gjør en ganske god kamp. Gea og ikke minst Rashford er våre klart svakeste. Antony er vel heller ikke stort bedre. Lindeløf også en dårlig dag på jobb. Eriksen og Casemiro er under pari.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Saliph skrev: søn mai 07, 2023 10:17 pm
peraleks skrev: søn mai 07, 2023 10:11 pm
Saliph skrev: søn mai 07, 2023 10:06 pm

Vel, de kan prestere (mye) bedre enn dette. Men det gjør de ikke.

Og ja, De Gea er den veikeste keeperen jeg noensinne har sett - både fysisk og mentalt. Gud bedre for ei forbanna kjerring.

Jaja, vi fikk oppleve litt moro denne sesongen da. Og vi vant et trofé. Det er da noe.
Tror den fax maskinen på SB har fått noen varme klemmer i etterkant.

Dere greier nok CL-plassen til slutt. Fulham, Wolverhampton og Bournemouth skal normalt sett være grei skurring, holder et lite spørsmålstegn på Chelsea, men tror dere vinner den og. Det sjansesløseriet kan ikke fortsette i det uendelige.
Jeg var egentlig ganske avslappet før kveldens kamp, men det vi leverer... fytti faen så ræva. Så nå tror jeg det ryker. Og jeg har egentlig langt på vei slått meg til ro med det. For det første så scorer vi ikke mål, og vi skaper knapt sjanser, og for det andre så har vi nok av klovner bakover som kan finne på å forære motstanderne mål ut av intet.

Jeg tror vi vinner 2, spiller uavgjort 1 og taper 1 i de resterende 4. I beste fall. Så vi er helt avhengige av at Pool kuker det til selv.
Belager meg mest på at angrepet deres fikser dette til slutt, de tabbene der bak later til å være uunngåelig så lenge De Gea/Maguire spiller for United.

Liverpool med full motivasjon inn mot en CL-plass, tror deres kvote med fuck ups denne sesongen er brukt opp og at de vinner de siste 3.

Spennende blir det uansett.

Slenger meg forresten på de som vil ha De Gea ut av klubben så kjapt som mulig, han virker for min del temmelig ferdig egentlig og det er rene drepen å ha en såpass usikker keeper bak der til enhver tid.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Tunge bein merkes skikkelig nå. Seks dager til neste kamp

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

Man får strengt talt ikke et dårligere omen enn å tape fortjent mot et Moyes lag.

Dette laget spiller knapt som et lag etter 1-0 scoringen.
Jeg tror det beste er å bare ta en eventuell topp 4 plassering som en positiv overraskelse.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Når WH scoret var kampen avgjort, for dette laget får alltid den mentale knekken når de havner under. De evner ikke å snu sånne kamper.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Mjordan23 skrev: søn mai 07, 2023 10:24 pm
tbb skrev: søn mai 07, 2023 9:46 pm
mrmanutd skrev: søn mai 07, 2023 8:29 pm

Nja.
Svakt øyeblikk. Han er helt hjelpesløs. Sett det som første prioritet. Fortsatt en av våre mest overvurderte spillere. Gjennom tidene.
Har ikke vært de Get out, før nå…..Men i en så viktig kamp så levere han altså dette og da snakker jeg ikke bare om målet :oops: Begynner 2.omgang med å spille ball til WH når han skal slå verdens enkleste retur til til Shaw. Lurer på hva EtH tenker nå, dette må være ett skikkelig veiskille i hva han tenker :evil:
Jeg har vært de Gea ut leeeenge, men har noen svake øyeblikk der jeg tenker at det ikke betyr så mye. Men det gjør jo selvsagt det. På samme måte som Peter Schmeichel holdning kunne smitte over på spillerne gjør de Geas det. Og den har gjort det lenge. På samme måte som Man Utd på 90-tallet var en refleksjon av han har vi i flere år vært en refleksjon av de Gea. Puslete og veike. Passive og usikre. Alltid på jakt etter noe som kan unnskylde en feil. Var det ikke en hump i matta der kanskje? Var ikke det litt røff behandling med den hånda der eller? Burde ikke forsvarsspilleren kunne håndtere den ballen der?

Helt jævlig. På toppen av det hele fremstår han smådum utenfor banen.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

StørsteiEuropa_Utd skrev: søn mai 07, 2023 10:26 pm Shaw har vel en veldig god kamp i kveld for å ta noe positivt? Mitt inntrykk i hvert fall. Vinner mye dueller og er god med ball.

Det er kamper som denne at den gamle kjernen virkelig viser sitt sanne veike ansikt med unntak av Fernandes som vel gjør en ganske god kamp. Gea og ikke minst Rashford er våre klart svakeste. Antony er vel heller ikke stort bedre. Lindeløf også en dårlig dag på jobb. Eriksen og Casemiro er under pari.
Enig. Shaw var god. Vår beste.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Nå er jeg jævlig lei.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Eddie skrev: søn mai 07, 2023 10:46 pm

Lykke til ETH.
Håper Ten Hag kødder. Ellers ryker han i løpet av 23/24.

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Vet at dette ikke er hovedproblemet, men, når skal Marcus Rashford begynne å konsist gjøre gode valg med og uten ball selv på dager hvor motstanderen er vanskelig og medspillere dårlige. Ufattelig lett å trigge og få vingen vår ut av kamper til tider og hans bunnivå har ikke endret seg. Det er vanvittig dårlig. Synes faktisk Fernandes har blitt bedre her, men vil ikke jinxe.

Håpet mitt er at en spiller som Kane inn som er det motsatte av Rashford hva gjelder valg med ball. En spiller som på det beste alltid gjør det rette valget godt utført, men som også har et høyt bunnivå vil ha en god smitteeffekt på Marcus. Tålmodigheten er tynn nå når det gjelder dette aspektet med Rashford og man begynner å lure om IQ-en er på lav 80.

Saliph

Legg inn av Saliph »

StørsteiEuropa_Utd skrev: søn mai 07, 2023 11:02 pm Vet at dette ikke er hovedproblemet, men, når skal Marcus Rashford begynne å konsist gjøre gode valg med og uten ball selv på dager hvor motstanderen er vanskelig og medspillere dårlige. Ufattelig lett å trigge og få vingen vår ut av kamper til tider og hans bunnivå har ikke endret seg. Det er vanvittig dårlig. Synes faktisk Fernandes har blitt bedre her, men vil ikke jinxe.

Håpet mitt er at en spiller som Kane inn som er det motsatte av Rashford hva gjelder valg med ball. En spiller som på det beste alltid gjør det rette valget godt utført, men som også har et høyt bunnivå vil ha en god smitteeffekt på Marcus. Tålmodigheten er tynn nå når det gjelder dette aspektet med Rashford og man begynner å lure om IQ-en er på lav 80.
Enig. Rashford, til tross for sine ekstremegenskaper, er rett og slett en utrolig dum fotballspiller. Helt fullstendig korka på sitt verste. Han har gått rett tilbake til gode synder etter en (veldig) god periode. Og nei, han er på langt nær vårt største problem, men det er et stort, stort problem at bunnivået hans er så absurd lavt.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

peraleks skrev: søn mai 07, 2023 10:31 pm
Saliph skrev: søn mai 07, 2023 10:17 pm
peraleks skrev: søn mai 07, 2023 10:11 pm

Tror den fax maskinen på SB har fått noen varme klemmer i etterkant.

Dere greier nok CL-plassen til slutt. Fulham, Wolverhampton og Bournemouth skal normalt sett være grei skurring, holder et lite spørsmålstegn på Chelsea, men tror dere vinner den og. Det sjansesløseriet kan ikke fortsette i det uendelige.
Jeg var egentlig ganske avslappet før kveldens kamp, men det vi leverer... fytti faen så ræva. Så nå tror jeg det ryker. Og jeg har egentlig langt på vei slått meg til ro med det. For det første så scorer vi ikke mål, og vi skaper knapt sjanser, og for det andre så har vi nok av klovner bakover som kan finne på å forære motstanderne mål ut av intet.

Jeg tror vi vinner 2, spiller uavgjort 1 og taper 1 i de resterende 4. I beste fall. Så vi er helt avhengige av at Pool kuker det til selv.
Belager meg mest på at angrepet deres fikser dette til slutt, de tabbene der bak later til å være uunngåelig så lenge De Gea/Maguire spiller for United.

Liverpool med full motivasjon inn mot en CL-plass, tror deres kvote med fuck ups denne sesongen er brukt opp og at de vinner de siste 3.

Spennende blir det uansett.

Slenger meg forresten på de som vil ha De Gea ut av klubben så kjapt som mulig, han virker for min del temmelig ferdig egentlig og det er rene drepen å ha en såpass usikker keeper bak der til enhver tid.
Har vært innom tanken, men ser nå at det er selvbedrag for det skjer igjen&igjen og slike 'kvoter' tror jeg egentlig ikke xisterer.
Det er verken statistikk/sannsynlighet eller tilfeldigheter/uflaks, men heller virker det å reflektere laget, innsatsen og ståa. De er ikke bedre.

Hadde håp etter kampen mot Villa&BHA, men nå virker troppen sluttkjørt, for de ser ikke ut til å verken å evne eller orke å skvise ut det som trengs.

United klarer nok ikke dette på egenhånd og tror som andre debattanter at vi er avhengige av "hjelp" for å klare topp-4.

taknina

Legg inn av taknina »

Eddie skrev: søn mai 07, 2023 10:46 pm

Lykke til ETH.
Dette burde ikke komme som noen overaskelse. Og det er vel noen dager siden jeg bemerket det også.

Forøvrig så tror jeg heller ikke at de Gea er noe i nærheten av det største problemet.

Jeg personlig synest igrunn EtH slipper litt billig unna når spillere en faktisk skulle ventet litt vinnerskallementalitet i under kampenes hete synest å mangle dette lille ekstra som bikker kamper rett vei i denne idretten fotball der det handler om ofte veldig små marginer som en skaper selv ved å være i rett modus.

Dette er i stor grad en managerjobb.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Dette laget har tatt mye færre steg enn det er skapt en illusjon om denne sesongen. Skremmende å se hvor skjøre vi er. Tror LFC tar fjerdeplassen foran oss nå.

Hanker vi ikke inne Kane i sommer så tror jeg høsten også blir tung.

peraleks

Legg inn av peraleks »

InsVerderben skrev: søn mai 07, 2023 11:10 pm
peraleks skrev: søn mai 07, 2023 10:31 pm
Saliph skrev: søn mai 07, 2023 10:17 pm

Jeg var egentlig ganske avslappet før kveldens kamp, men det vi leverer... fytti faen så ræva. Så nå tror jeg det ryker. Og jeg har egentlig langt på vei slått meg til ro med det. For det første så scorer vi ikke mål, og vi skaper knapt sjanser, og for det andre så har vi nok av klovner bakover som kan finne på å forære motstanderne mål ut av intet.

Jeg tror vi vinner 2, spiller uavgjort 1 og taper 1 i de resterende 4. I beste fall. Så vi er helt avhengige av at Pool kuker det til selv.
Belager meg mest på at angrepet deres fikser dette til slutt, de tabbene der bak later til å være uunngåelig så lenge De Gea/Maguire spiller for United.

Liverpool med full motivasjon inn mot en CL-plass, tror deres kvote med fuck ups denne sesongen er brukt opp og at de vinner de siste 3.

Spennende blir det uansett.

Slenger meg forresten på de som vil ha De Gea ut av klubben så kjapt som mulig, han virker for min del temmelig ferdig egentlig og det er rene drepen å ha en såpass usikker keeper bak der til enhver tid.
Har vært innom tanken, men ser nå at det er selvbedrag for det skjer igjen&igjen og slike 'kvoter' tror jeg egentlig ikke xisterer.
Det er verken statistikk/sannsynlighet eller tilfeldigheter/uflaks, men heller virker det å reflektere laget, innsatsen og ståa. De er ikke bedre.

Hadde håp etter kampen mot Villa&BHA, men nå virker troppen sluttkjørt, for de ser ikke ut til å verken å evne eller orke å skvise ut det som trengs.

United klarer nok ikke dette på egenhånd og tror som andre debattanter at vi er avhengige av "hjelp" for å klare topp-4.
Syns egentlig det er litt rart, det er tross alt snakk om CL, the holy grail her.
Burde være nok til å skvise litt ekstra ut av disse spillerne, men jeg undervurderer helt klart hvor mye rart flere av disse spillerne er i stand til.

Ellers enig i at dette er en miks av kompetanse/mentalitet.
Noe som er litt artig for jeg kunne fint bruke United før i tiden som et godt eksempel på sterk mentalitet og vinnervilje, mens Madrid var i full gang med å være et pensjonshjem for falmende stjerner.

Dagens gladnyhet dog og et eksempel på svak mentalitet, Sancho skal visstnok ønske en retur til Dortmund:

https://www.goal.com/en/news/jadon-sanc ... 40fd85a725

Jack

Legg inn av Jack »

Eddie skrev: søn mai 07, 2023 10:46 pm

Lykke til ETH.
Oppsigelsesgrunn.

Jack

Legg inn av Jack »

peraleks skrev: søn mai 07, 2023 11:53 pm
InsVerderben skrev: søn mai 07, 2023 11:10 pm
peraleks skrev: søn mai 07, 2023 10:31 pm

Belager meg mest på at angrepet deres fikser dette til slutt, de tabbene der bak later til å være uunngåelig så lenge De Gea/Maguire spiller for United.

Liverpool med full motivasjon inn mot en CL-plass, tror deres kvote med fuck ups denne sesongen er brukt opp og at de vinner de siste 3.

Spennende blir det uansett.

Slenger meg forresten på de som vil ha De Gea ut av klubben så kjapt som mulig, han virker for min del temmelig ferdig egentlig og det er rene drepen å ha en såpass usikker keeper bak der til enhver tid.
Har vært innom tanken, men ser nå at det er selvbedrag for det skjer igjen&igjen og slike 'kvoter' tror jeg egentlig ikke xisterer.
Det er verken statistikk/sannsynlighet eller tilfeldigheter/uflaks, men heller virker det å reflektere laget, innsatsen og ståa. De er ikke bedre.

Hadde håp etter kampen mot Villa&BHA, men nå virker troppen sluttkjørt, for de ser ikke ut til å verken å evne eller orke å skvise ut det som trengs.

United klarer nok ikke dette på egenhånd og tror som andre debattanter at vi er avhengige av "hjelp" for å klare topp-4.
Dagens gladnyhet dog og et eksempel på svak mentalitet, Sancho skal visstnok ønske en retur til Dortmund:

https://www.goal.com/en/news/jadon-sanc ... 40fd85a725
£72.9m takk! Dortmund har nok av gryn etter salget av Haaland og Bellingham til Madrid kommende sommer.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jeg er forsiktig optmist vedrørende de to neste. De tror jeg vi vinner. Men veldig usikker på de to siste. Fulham imponerte mot Man Utd i cupen og er helt sikkert revansjesugne. Synes også de var svært bra mot Liverpool sist helg. Der kunne de fort ha fått med seg noe.

Chelsea blir litt samme. Å bidra til at Man Utd ikke fikk CL ville fort vært årets høydepunkt for dem. Se bare på en av de mest aktive i kamptrådene her inne! Mao virker to seire og to uavgjorte realistisk i mine øyne. Og det holder ikke.

Edit! Ser FiveThirtyEight gir Man Utd 75 % sjanse. Jeg vil si det er 50/50. Min forventning er 8 poeng og at Liverpool vinner resten, men det kan fort vippe begge veier. Man Utd kan gjøre det både dårligere og bedre. Minst realistisk er nok at Liverpool roter det til, selv om det også kan skje. Hver kamp for dem er en finale mot vesentlig dårligere motstand. Og det har de mye erfaring med. Jeg skrev her inne allerede i mars at jeg trodde de ville vinne de siste 8-9 kampene. Veldig lite overrasket ovet akkurat det.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Eddie skrev: søn mai 07, 2023 11:25 pm
taknina skrev: søn mai 07, 2023 11:13 pm
Eddie skrev: søn mai 07, 2023 10:46 pm

Lykke til ETH.
Dette burde ikke komme som noen overaskelse. Og det er vel noen dager siden jeg bemerket det også.

Forøvrig så tror jeg heller ikke at de Gea er noe i nærheten av det største problemet.

Jeg personlig synest igrunn EtH slipper litt billig unna når spillere en faktisk skulle ventet litt vinnerskallementalitet i under kampenes hete synest å mangle dette lille ekstra som bikker kamper rett vei i denne idretten fotball der det handler om ofte veldig små marginer som en skaper selv ved å være i rett modus.

Dette er i stor grad en managerjobb.
Syns De Gea er noe av det viktigste å kvitte seg med i sommer. Han er blant de dårligste keeperne i PL. Du kan ikke konkurrere med lag som City om du har en så elendig keeper i mål. Fyren er så balleløs at jeg river av meg håret. Bare situasjonen hvor han får en hånd på seg og legger seg ned med engang, det kunne fort ha blitt et mål, har sett mye verre situasjoner som ikke har blitt annulert. For øvrig er jeg enig med deg ang ETH, det begynner å bli litt vel mange feilskjær nå til at han skal slippe unna all kritikk. Spesielt bortekampene er veldig kritikkverdige. Har uansett en veldig vanskelig oppgave men stallen han har, utrolig mye dritt der.
Kan diskuteres men uten ham hadde vi definitivt ikke hatt 63 poeng og kjempet om topp-4 etter 34 serierunder, og ALLE gjør feil.

"Balleløse?!" En bra beskrivelse på 'front-3' vil jeg påstå, som forøvrig virker å ha sluttet å se etter bedre plasserte medspillere i angrep i det siste og heller går for avslutning selv, og det i dårlige posisjoner.
Det får meg til å rive av meg håret...!

"Clean sheets" er verdt sin vekt i kopipapir om man vil printe det ut for statistikkens del, og 2 innslupne på de 2 siste bortekampene er helt akseptabelt.
Men, brenner man så mange sjanser som vi har gjort i de nevnte og ikke scorer så er det hovedproblemet og gjør at 3 poeng selvfølgelig blir en umulighet.

Synes det blir søkt å bruke blemmer defensivt som forklaring på tap og ikke minst som argument for å selge spillere.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Det kan også være verdt å minne om at det tok Arteta to og en halv sesong før han virkelig fikk sving på Arsenal. To hele sesonger under sytti poeng og uten CL. Og han tok faktisk over etter en ganske habil manager. Ikke like ressurssterke som Man Utd, men bedre drevet de siste årene. Noen av de samme utfordringene også (Auba/Ronaldo feks).

Avslutningen på denne sesongen er i ferd med å bli veldig skuffende. Likevel var det nok tett på sytti poeng og like utenfor CL jeg hadde forventet før sesongen ble sparket i gang.

Det er endel valg til EtH som har irritert meg, men samtidig handler det litt om utgangspunktet også. Jeg tror vi trengte denne reality checken mot slutten. Både trener, spillere, ledelse og enkelte supportere. Så får man håpe at man kan komme i en posisjon hvor vi kan ta flere større grep i sommer. Det er åpenbart helt nødvendig.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Vi får da virkelig håpe dette stemmer:


Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Saliph skrev: man mai 08, 2023 1:34 pm Vi får da virkelig håpe dette stemmer:

Luckhurst sliter med å treffe vann om han faller ut av en båt... håpløs fyr.

startelver

Legg inn av startelver »

Jack skrev: man mai 08, 2023 8:55 am
Eddie skrev: søn mai 07, 2023 10:46 pm

Lykke til ETH.
Oppsigelsesgrunn.
Han blir jo mer og mer like Solskjær i sin tid, forsvarer alle spillerne og tilbyr de gjerne forlengelser. Kan være noe bak i kulissene igjen da så han må si det han sier.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

tbb skrev: man mai 08, 2023 12:59 pm Det kan også være verdt å minne om at det tok Arteta to og en halv sesong før han virkelig fikk sving på Arsenal. To hele sesonger under sytti poeng og uten CL. Og han tok faktisk over etter en ganske habil manager. Ikke like ressurssterke som Man Utd, men bedre drevet de siste årene. Noen av de samme utfordringene også (Auba/Ronaldo feks).

Avslutningen på denne sesongen er i ferd med å bli veldig skuffende. Likevel var det nok tett på sytti poeng og like utenfor CL jeg hadde forventet før sesongen ble sparket i gang.

Det er endel valg til EtH som har irritert meg, men samtidig handler det litt om utgangspunktet også. Jeg tror vi trengte denne reality checken mot slutten. Både trener, spillere, ledelse og enkelte supportere. Så får man håpe at man kan komme i en posisjon hvor vi kan ta flere større grep i sommer. Det er åpenbart helt nødvendig.
Gode poenger og hadde sett for meg framgang ved sesongstart, men ikke ståa pr. d.d!
Man kan kalle Uniteds prestasjoner i denne sesongen for overprestering eller maksimering av potensiale, og uansett har EtH kommet inn med kraft og fokus på dét sportslige, tatt vare på spillerne og kombinerer personfokus i synergi med laget og kollektivet. Smart mann!

Han har vært ærlig&fryktløs, gjort det på sin måte og satt en høyere standard, har spent buen høyt og bygger videre med bakgrunn i de "svarene" han har fått og får nå, under innspurten...!

Vi får se hva det holder til og lenge siden vi vant en pokal, spiller om én til, samtidig som vi kjemper om CL-plass..!

EtH er rett mann.

Jack

Legg inn av Jack »

Saliph skrev: man mai 08, 2023 1:34 pm Vi får da virkelig håpe dette stemmer:

:lol:

"Growing doubts"

Enhver idiot har for lengst innsett at De Gea er ferdig, men her skal vi gi ny kontrakt istedenfor. Denne klubben er styrt av mongoloide mennesker.

Håpet får være at klubben har satt latterlige betingelser i kontrakten (ekstremt lavere lønn) med viten og vilje slik at De Gea ikke vil akseptere tilbudet uansett og dermed forlater klubben i sommer uten at noen parter taper ansikt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Jack skrev: man mai 08, 2023 1:55 pm
Saliph skrev: man mai 08, 2023 1:34 pm Vi får da virkelig håpe dette stemmer:

:lol:

"Growing doubts"

Enhver idiot har for lengst innsett at De Gea er ferdig, men her skal vi gi ny kontrakt istedenfor. Denne klubben er styrt av mongoloide mennesker.

Håpet får være at klubben har satt latterlige betingelser i kontrakten (ekstremt lavere lønn) med viten og vilje slik at De Gea ikke vil akseptere tilbudet uansett og dermed forlater klubben i sommer uten at noen parter taper ansikt.
Om Ratcliffe tar over så kan ikke Jean-Claude Blanc og Paul Mitchell erstatte Arnold og Murtough fort nok..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»