Manchester United

Svar
MentalM

Re: Manchester United

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: lør mai 06, 2023 1:41 am
Lezah skrev: tor des 22, 2022 10:49 am
Må innrømme at DDG fremdeles ikke er den jeg syns det haster mest med å få erstatte.


Spiss, stopper, samt vurderinger av spillere ut og evt signinger/inn med spillere fra akademiet på henholdsvis sentral midtbane og høyreback føler jeg er mer prekært.

Apropos det siste, så håper jeg noen her i rykk og napp ser på våre utlånte spillere. Mejbri begynner å se veldig bra ut, og utvikler stadig flere aspekter av spillet sitt. Fått egen chant også, noe som alltid er et veldig godt tegn for en lånespiller :) Har en jævlig bra totalpakke, og jeg mener bestemt at vi "må" se litt på hvordan han kan få plass i troppen og gis spilletid snart. Med mindre et veldig godt utlånsalternativ dukker opp for 23-24, type nyopprykket PL-klubb eller noe (og det burde ikke være heeelt usannsynlig mtp hvordan han leverer i Championship).
Var en liten tur innom side 364 (for meg). Hvordan vurderer du det den dag idag? Jeg er jo forsåvidt glad i David de Gea jeg, men lurte bare på om synet ditt på De Gea har forandret seg siden desember.

Og @MentalM og @Wellé, hvordan vurderer dere Robert Sánchez den dag idag? Jeg er der at selv om jeg ikke synes at Jason Steele er en fantastisk keeper så synes jeg ikke at keeperplassen lenger er en like stor hemsko for Brighton sitt spill kontra hvordan det er/var med Sánchez bak der.
Jack of all trades master of none

Skal innrømme jeg har endret mening for hva det er verdt

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: lør mai 06, 2023 1:41 am
Lezah skrev: tor des 22, 2022 10:49 am
Må innrømme at DDG fremdeles ikke er den jeg syns det haster mest med å få erstatte.


Spiss, stopper, samt vurderinger av spillere ut og evt signinger/inn med spillere fra akademiet på henholdsvis sentral midtbane og høyreback føler jeg er mer prekært.

Apropos det siste, så håper jeg noen her i rykk og napp ser på våre utlånte spillere. Mejbri begynner å se veldig bra ut, og utvikler stadig flere aspekter av spillet sitt. Fått egen chant også, noe som alltid er et veldig godt tegn for en lånespiller :) Har en jævlig bra totalpakke, og jeg mener bestemt at vi "må" se litt på hvordan han kan få plass i troppen og gis spilletid snart. Med mindre et veldig godt utlånsalternativ dukker opp for 23-24, type nyopprykket PL-klubb eller noe (og det burde ikke være heeelt usannsynlig mtp hvordan han leverer i Championship).
Var en liten tur innom side 364 (for meg). Hvordan vurderer du det den dag idag? Jeg er jo forsåvidt glad i David de Gea jeg, men lurte bare på om synet ditt på De Gea har forandret seg siden desember.
Litt det samme. Jeg har egentlig ganske intrikate tanker om hvordan hele troppen "burde" se ut, både når det gjelder førstevalg og rotasjonsspillere. Jeg ser behov og/eller store rom for forbedringer på keeperplass, høyreback, stopperplass (ikke umiddelbart som førstevalg, helst noe up and coming med HM-EB ut av troppen, Shaw har vært god som vikar også), sentral midtbane (muligens flere, for SM kan gjerne selges) og på spissplass. Dette er potensielt sett en smørje av kjøp, Bosman og folk tilbake fra lån. Jeg tror ikke vi har uendelig av penger. Ei heller vet jeg hva vi faktisk kan bruke. Kunne vi hentet en verdensklassespiller på keeperplass, høyreback, midtbane og spissplass ville jeg gjort det. Me jeg tviler greit. Så skulle jeg prioritere nå i sommer:

Spissplass: Vi MÅ ha flere som scorer enn Rash. Sjansesløseriet vårt i kamper som mot BHA er ikke til å fortsette med.
Midtbane: Alderen er ikke på vår side her. Eriksen er kanon, men ingen jordfreser. En maskin som kan spille ball og har vett i hodet som makker til Case hadde vært enormt.

Så blir det litt vrient. Si at vi har igjen 1 transfer. Hva er størst" problemområde"; AWB/Dalot eller DDG? Hvis jeg skulle velge, så sier jeg backene. Om folk er uenige kan de bare brenne i helvetes syvende sirkel mens maur sleiker på...neida, bare tuller merræ, Jollis!!!! Helt fair å mene noe annet her.

startelver

Legg inn av startelver »

Shaw var vel MOTM? Godt jeg har han på Fantasy.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lezah skrev: fre mai 05, 2023 10:34 am Syns det er noe veldig rushet/stresset tidvis over spillet vårt. Det skal liksom forsøkes å slå i bakrom/over forsvaret til motstanderen, fremfor å spille seg gjennom. På FIFA17 funket det som faen å bare slå chip passes på spillere med over 90 i pace, men i virkeligheten er det litt verre.
Vel, vi kommer jo til sjansene, selv om rusher/stresser i forkant. Det er avslutningene som er håpløse.
Men selvsagt skulle vi skapt enda fler sjanser.

Lezah

Legg inn av Lezah »

DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:03 pm
Lezah skrev: fre mai 05, 2023 10:34 am Syns det er noe veldig rushet/stresset tidvis over spillet vårt. Det skal liksom forsøkes å slå i bakrom/over forsvaret til motstanderen, fremfor å spille seg gjennom. På FIFA17 funket det som faen å bare slå chip passes på spillere med over 90 i pace, men i virkeligheten er det litt verre.
Vel, vi kommer jo til sjansene, selv om rusher/stresser i forkant. Det er avslutningene som er håpløse.
Men selvsagt skulle vi skapt enda fler sjanser.
ja, tidvis. Når forsvaret til motstander står høyt nok. Men vi poler jo opp omtrent uansett litt for ofte.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lezah skrev: lør mai 06, 2023 3:16 pm
DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:03 pm
Lezah skrev: fre mai 05, 2023 10:34 am Syns det er noe veldig rushet/stresset tidvis over spillet vårt. Det skal liksom forsøkes å slå i bakrom/over forsvaret til motstanderen, fremfor å spille seg gjennom. På FIFA17 funket det som faen å bare slå chip passes på spillere med over 90 i pace, men i virkeligheten er det litt verre.
Vel, vi kommer jo til sjansene, selv om rusher/stresser i forkant. Det er avslutningene som er håpløse.
Men selvsagt skulle vi skapt enda fler sjanser.
ja, tidvis. Når forsvaret til motstander står høyt nok. Men vi poler jo opp omtrent uansett litt for ofte.
Vi scorer jo omtrent ikke mål. 49 mål på 33 kamper i PL, har det noen gang vært så skralt? Endte på 57 mål på 38 kamper i fjor. Er jo helt tragisk. Jeg tviler vel på at en superspiss alene er nok til å bøte (tilstrekkelig) på dette.

Saliph

Legg inn av Saliph »

DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:36 pm
Lezah skrev: lør mai 06, 2023 3:16 pm
DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:03 pm

Vel, vi kommer jo til sjansene, selv om rusher/stresser i forkant. Det er avslutningene som er håpløse.
Men selvsagt skulle vi skapt enda fler sjanser.
ja, tidvis. Når forsvaret til motstander står høyt nok. Men vi poler jo opp omtrent uansett litt for ofte.
Vi scorer jo omtrent ikke mål. 49 mål på 33 kamper i PL, har det noen gang vært så skralt? Endte på 57 mål på 38 kamper i fjor. Er jo helt tragisk. Jeg tviler vel på at en superspiss alene er nok til å bøte (tilstrekkelig) på dette.
Ikke jeg heller, selv om en god spiss inn nok hadde hjulpet veldig mye på mål- og sjanseproduksjonen i dette laget. Vi har jo spilt hele sesongen uten en skikkelig spiss. Ronaldo var langt over toppen, Wout ikke i nærheten av god nok, og Martial har vært skadet og møter uansett bare opp når han gidder, som ikke er veldig ofte. Og ellers i frontrekka har vi en Sancho som har vært en flopp, en Antony som er veldig uferdig og inne i sin første sesong i PL, en purung Garnacho, og en Rashford som på sitt beste er fantastisk, men som også er ujevn i prestasjonene (og når han er dårlig så er han helt ubrukelig). Hadde ikke Greenwood vært ei fitte så hadde vi nok scoret betraktelig flere mål denne sesongen.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Saliph skrev: lør mai 06, 2023 3:44 pm
DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:36 pm
Lezah skrev: lør mai 06, 2023 3:16 pm

ja, tidvis. Når forsvaret til motstander står høyt nok. Men vi poler jo opp omtrent uansett litt for ofte.
Vi scorer jo omtrent ikke mål. 49 mål på 33 kamper i PL, har det noen gang vært så skralt? Endte på 57 mål på 38 kamper i fjor. Er jo helt tragisk. Jeg tviler vel på at en superspiss alene er nok til å bøte (tilstrekkelig) på dette.
Ikke jeg heller, selv om en god spiss inn nok hadde hjulpet veldig mye på mål- og sjanseproduksjonen i dette laget. Vi har jo spilt hele sesongen uten en skikkelig spiss. Ronaldo var langt over toppen, Wout ikke i nærheten av god nok, og Martial har vært skadet og møter uansett bare opp når han gidder, som ikke er veldig ofte. Og ellers i frontrekka har vi en Sancho som har vært en flopp, en Antony som er veldig uferdig og inne i sin første sesong i PL, en purung Garnacho, og en Rashford som på sitt beste er fantastisk, men som også er ujevn i prestasjonene (og når han er dårlig så er han helt ubrukelig). Hadde ikke Greenwood vært ei fitte så hadde vi nok scoret betraktelig flere mål denne sesongen.
Ja, du har selvsagt rett. Men dette er, tross alt, de forutsetningene vi har. De kortene vi er gitt, per nå. Så er spørsmålet mer hvordan vi skal angripe denne problematikken fra og med neste sesong. Om vi nå ender på evtl Kane, Osimhen el Kolo Muani til sommeren. Er dette nok?

Saliph

Legg inn av Saliph »

DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:49 pm
Saliph skrev: lør mai 06, 2023 3:44 pm
DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:36 pm

Vi scorer jo omtrent ikke mål. 49 mål på 33 kamper i PL, har det noen gang vært så skralt? Endte på 57 mål på 38 kamper i fjor. Er jo helt tragisk. Jeg tviler vel på at en superspiss alene er nok til å bøte (tilstrekkelig) på dette.
Ikke jeg heller, selv om en god spiss inn nok hadde hjulpet veldig mye på mål- og sjanseproduksjonen i dette laget. Vi har jo spilt hele sesongen uten en skikkelig spiss. Ronaldo var langt over toppen, Wout ikke i nærheten av god nok, og Martial har vært skadet og møter uansett bare opp når han gidder, som ikke er veldig ofte. Og ellers i frontrekka har vi en Sancho som har vært en flopp, en Antony som er veldig uferdig og inne i sin første sesong i PL, en purung Garnacho, og en Rashford som på sitt beste er fantastisk, men som også er ujevn i prestasjonene (og når han er dårlig så er han helt ubrukelig). Hadde ikke Greenwood vært ei fitte så hadde vi nok scoret betraktelig flere mål denne sesongen.
Ja, du har selvsagt rett. Men dette er, tross alt, de forutsetningene vi har. De kortene vi er gitt, per nå. Så er spørsmålet mer hvordan vi skal angripe denne problematikken fra og med neste sesong. Om vi nå ender på evtl Kane, Osimhen el Kolo Muani til sommeren. Er dette nok?
Ikke til å vinne ligaen. Men det kommer vi uansett ikke til å gjøre neste sesong. City er altfor langt foran, og vi har altfor mange mangler i stallen til at det kan løses i løpet av en sommer. Men treffer vi bra på en spiss, en midtbanespiller, og en høyreback så kan vi nok begynne å nærme oss i det minste.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Saliph skrev: lør mai 06, 2023 3:54 pm
DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:49 pm
Saliph skrev: lør mai 06, 2023 3:44 pm

Ikke jeg heller, selv om en god spiss inn nok hadde hjulpet veldig mye på mål- og sjanseproduksjonen i dette laget. Vi har jo spilt hele sesongen uten en skikkelig spiss. Ronaldo var langt over toppen, Wout ikke i nærheten av god nok, og Martial har vært skadet og møter uansett bare opp når han gidder, som ikke er veldig ofte. Og ellers i frontrekka har vi en Sancho som har vært en flopp, en Antony som er veldig uferdig og inne i sin første sesong i PL, en purung Garnacho, og en Rashford som på sitt beste er fantastisk, men som også er ujevn i prestasjonene (og når han er dårlig så er han helt ubrukelig). Hadde ikke Greenwood vært ei fitte så hadde vi nok scoret betraktelig flere mål denne sesongen.
Ja, du har selvsagt rett. Men dette er, tross alt, de forutsetningene vi har. De kortene vi er gitt, per nå. Så er spørsmålet mer hvordan vi skal angripe denne problematikken fra og med neste sesong. Om vi nå ender på evtl Kane, Osimhen el Kolo Muani til sommeren. Er dette nok?
Ikke til å vinne ligaen. Men det kommer vi uansett ikke til å gjøre neste sesong. City er altfor langt foran, og vi har altfor mange mangler i stallen til at det kan løses i løpet av en sommer. Men treffer vi bra på en spiss, en midtbanespiller, og en høyreback så kan vi nok begynne å nærme oss i det minste.
Jeg lurer på om vi kanskje må ha inn noe mer offensivt, til å bidra med målpoeng. Vi har mange da mange offensive krefter i troppen per nå, men det gir seg altså per nå få utslag i mål. En fremoverrettet midtbanespiller vil selvsagt bidra, men de ballene skal altså helt inn i målet.

Saliph

Legg inn av Saliph »

DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 4:33 pm
Saliph skrev: lør mai 06, 2023 3:54 pm
DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:49 pm

Ja, du har selvsagt rett. Men dette er, tross alt, de forutsetningene vi har. De kortene vi er gitt, per nå. Så er spørsmålet mer hvordan vi skal angripe denne problematikken fra og med neste sesong. Om vi nå ender på evtl Kane, Osimhen el Kolo Muani til sommeren. Er dette nok?
Ikke til å vinne ligaen. Men det kommer vi uansett ikke til å gjøre neste sesong. City er altfor langt foran, og vi har altfor mange mangler i stallen til at det kan løses i løpet av en sommer. Men treffer vi bra på en spiss, en midtbanespiller, og en høyreback så kan vi nok begynne å nærme oss i det minste.
Jeg lurer på om vi kanskje må ha inn noe mer offensivt, til å bidra med målpoeng. Vi har mange da mange offensive krefter i troppen per nå, men det gir seg altså per nå få utslag i mål. En fremoverrettet midtbanespiller vil selvsagt bidra, men de ballene skal altså helt inn i målet.
Enig i det, men jeg kan ikke skjønne at vi skal ha råd til mer enn én angriper (annet enn en billig punt). Håpet er nok at vi vil se ut som et mye farligere og mer solid lag etter at vi (forhåpentligvis) får inn en spiss og en midtbanespiller (og kanskje en offensiv høyreback) i sommer, og at det igjen vil bidra til at spillere som Antony og Sancho (dersom han blir) tar steg og øker målpoengproduksjonen. Forhåpentligvis vil også Garnacho fortsette utviklingen sin. Kanskje også Amad skal tilbake? Enormt talentfull spiller, men det kan være litt for tidlig for ham.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:49 pm Vi scorer jo omtrent ikke mål. 49 mål på 33 kamper i PL, har det noen gang vært så skralt? Endte på 57 mål på 38 kamper i fjor. Er jo helt tragisk. Jeg tviler vel på at en superspiss alene er nok til å bøte (tilstrekkelig) på dette.
Siste sesongen til LvG var verre med 48, første sesongen til Mou bare litt bedre med 54.

Ellers har man ligget på over 60 mål de siste ti årene.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Hetfield skrev: lør mai 06, 2023 5:52 pm
DuncanE skrev: lør mai 06, 2023 3:49 pm Vi scorer jo omtrent ikke mål. 49 mål på 33 kamper i PL, har det noen gang vært så skralt? Endte på 57 mål på 38 kamper i fjor. Er jo helt tragisk. Jeg tviler vel på at en superspiss alene er nok til å bøte (tilstrekkelig) på dette.
Siste sesongen til LvG var verre med 48, første sesongen til Mou bare litt bedre med 54.

Ellers har man ligget på over 60 mål de siste ti årene.
Ja, vinner ikke ligaen med slike tall. Tviler på at det finnes en quick-fix.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: lør mai 06, 2023 10:37 am
Jolla skrev: lør mai 06, 2023 1:41 am
Lezah skrev: tor des 22, 2022 10:49 am
Må innrømme at DDG fremdeles ikke er den jeg syns det haster mest med å få erstatte.


Spiss, stopper, samt vurderinger av spillere ut og evt signinger/inn med spillere fra akademiet på henholdsvis sentral midtbane og høyreback føler jeg er mer prekært.

Apropos det siste, så håper jeg noen her i rykk og napp ser på våre utlånte spillere. Mejbri begynner å se veldig bra ut, og utvikler stadig flere aspekter av spillet sitt. Fått egen chant også, noe som alltid er et veldig godt tegn for en lånespiller :) Har en jævlig bra totalpakke, og jeg mener bestemt at vi "må" se litt på hvordan han kan få plass i troppen og gis spilletid snart. Med mindre et veldig godt utlånsalternativ dukker opp for 23-24, type nyopprykket PL-klubb eller noe (og det burde ikke være heeelt usannsynlig mtp hvordan han leverer i Championship).
Var en liten tur innom side 364 (for meg). Hvordan vurderer du det den dag idag? Jeg er jo forsåvidt glad i David de Gea jeg, men lurte bare på om synet ditt på De Gea har forandret seg siden desember.
Litt det samme. Jeg har egentlig ganske intrikate tanker om hvordan hele troppen "burde" se ut, både når det gjelder førstevalg og rotasjonsspillere. Jeg ser behov og/eller store rom for forbedringer på keeperplass, høyreback, stopperplass (ikke umiddelbart som førstevalg, helst noe up and coming med HM-EB ut av troppen, Shaw har vært god som vikar også), sentral midtbane (muligens flere, for SM kan gjerne selges) og på spissplass. Dette er potensielt sett en smørje av kjøp, Bosman og folk tilbake fra lån. Jeg tror ikke vi har uendelig av penger. Ei heller vet jeg hva vi faktisk kan bruke. Kunne vi hentet en verdensklassespiller på keeperplass, høyreback, midtbane og spissplass ville jeg gjort det. Me jeg tviler greit. Så skulle jeg prioritere nå i sommer:

Spissplass: Vi MÅ ha flere som scorer enn Rash. Sjansesløseriet vårt i kamper som mot BHA er ikke til å fortsette med.
Midtbane: Alderen er ikke på vår side her. Eriksen er kanon, men ingen jordfreser. En maskin som kan spille ball og har vett i hodet som makker til Case hadde vært enormt.

Så blir det litt vrient. Si at vi har igjen 1 transfer. Hva er størst" problemområde"; AWB/Dalot eller DDG? Hvis jeg skulle velge, så sier jeg backene. Om folk er uenige kan de bare brenne i helvetes syvende sirkel mens maur sleiker på...neida, bare tuller merræ, Jollis!!!! Helt fair å mene noe annet her.
Avhenger kanskje litt av hva som er mulig? Dersom vi kan hente en veldig god spiss og en veldig god midtbanespiller kan vi helt sikkert klare oss uten ny høyreback og en til sesong med de Gea. Men dersom vi må fire på kravene bør noen «smarte» løsninger kunne funke.

Type Rabiot som bosman. Feks med Raya inn (som ikke blir veldig dyr). Da burde det også kunne være rom til å hente en høyreback. Men jeg tror faktisk at vi trenger minimum fire kvalitetsspillere for å ha en realistisk sjanse på CL neste år.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

tbb skrev: lør mai 06, 2023 10:30 pm
Lezah skrev: lør mai 06, 2023 10:37 am
Jolla skrev: lør mai 06, 2023 1:41 am

Var en liten tur innom side 364 (for meg). Hvordan vurderer du det den dag idag? Jeg er jo forsåvidt glad i David de Gea jeg, men lurte bare på om synet ditt på De Gea har forandret seg siden desember.
Litt det samme. Jeg har egentlig ganske intrikate tanker om hvordan hele troppen "burde" se ut, både når det gjelder førstevalg og rotasjonsspillere. Jeg ser behov og/eller store rom for forbedringer på keeperplass, høyreback, stopperplass (ikke umiddelbart som førstevalg, helst noe up and coming med HM-EB ut av troppen, Shaw har vært god som vikar også), sentral midtbane (muligens flere, for SM kan gjerne selges) og på spissplass. Dette er potensielt sett en smørje av kjøp, Bosman og folk tilbake fra lån. Jeg tror ikke vi har uendelig av penger. Ei heller vet jeg hva vi faktisk kan bruke. Kunne vi hentet en verdensklassespiller på keeperplass, høyreback, midtbane og spissplass ville jeg gjort det. Me jeg tviler greit. Så skulle jeg prioritere nå i sommer:

Spissplass: Vi MÅ ha flere som scorer enn Rash. Sjansesløseriet vårt i kamper som mot BHA er ikke til å fortsette med.
Midtbane: Alderen er ikke på vår side her. Eriksen er kanon, men ingen jordfreser. En maskin som kan spille ball og har vett i hodet som makker til Case hadde vært enormt.

Så blir det litt vrient. Si at vi har igjen 1 transfer. Hva er størst" problemområde"; AWB/Dalot eller DDG? Hvis jeg skulle velge, så sier jeg backene. Om folk er uenige kan de bare brenne i helvetes syvende sirkel mens maur sleiker på...neida, bare tuller merræ, Jollis!!!! Helt fair å mene noe annet her.
Avhenger kanskje litt av hva som er mulig? Dersom vi kan hente en veldig god spiss og en veldig god midtbanespiller kan vi helt sikkert klare oss uten ny høyreback og en til sesong med de Gea. Men dersom vi må fire på kravene bør noen «smarte» løsninger kunne funke.

Type Rabiot som bosman. Feks med Raya inn (som ikke blir veldig dyr). Da burde det også kunne være rom til å hente en høyreback. Men jeg tror faktisk at vi trenger minimum fire kvalitetsspillere for å ha en realistisk sjanse på CL neste år.
Vi styrer, inntil videre, mot CL spill denne sesongen uten disse 4 kvalitetsspillerne ;)



.....men jeg skjønner hvorfor du mener det.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

23. 24. og 25. August. Vet du hva greia er med disse dagene? Om man ser bort fra landslagspauser og VM, så er det siste tirsdag/onsdag/torsdag vi ikke hadde match...

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

For de som opp gjennom årene har lest noen av Tom Clares historier om Busby babes eller Manchester og klubben (jeg la ut en del på VGD), eller som har lest noen av bøkene hans, kommer triste nyheter. Han sovnet stille inn i natt etter å ha vært syk en lengre periode.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

missChance skrev: søn mai 07, 2023 1:48 pm For de som opp gjennom årene har lest noen av Tom Clares historier om Busby babes eller Manchester og klubben (jeg la ut en del på VGD), eller som har lest noen av bøkene hans, kommer triste nyheter. Han sovnet stille inn i natt etter å ha vært syk en lengre periode.
Det var trist. Rart det ikke er noe om det på RedCafe.

Vet du hvor gammel han ble?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tbb skrev: søn mai 07, 2023 1:54 pm
missChance skrev: søn mai 07, 2023 1:48 pm For de som opp gjennom årene har lest noen av Tom Clares historier om Busby babes eller Manchester og klubben (jeg la ut en del på VGD), eller som har lest noen av bøkene hans, kommer triste nyheter. Han sovnet stille inn i natt etter å ha vært syk en lengre periode.
Det var trist. Rart det ikke er noe om det på RedCafe.

Vet du hvor gammel han ble?

Født i 1945.

Det er ikke mer en et par timer siden nyheten kom, så kanskje de ikke har fått det med seg ennå.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

tbb skrev: lør mai 06, 2023 10:30 pm og en til sesong med de Gea.
Nja.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Det er så uvirkelig elendig det vi driver med i kveld at nå tror jeg faktisk topp 4 ryker. Det skulle ikke vært mulig, men denne gjengen er så mentalt svake at det tror jeg de klarer fint.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

mrmanutd skrev: søn mai 07, 2023 8:29 pm
tbb skrev: lør mai 06, 2023 10:30 pm og en til sesong med de Gea.
Nja.
Svakt øyeblikk. Han er helt hjelpesløs. Sett det som første prioritet. Fortsatt en av våre mest overvurderte spillere. Gjennom tidene.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: søn mai 07, 2023 9:37 pm Det er så uvirkelig elendig det vi driver med i kveld at nå tror jeg faktisk topp 4 ryker. Det skulle ikke vært mulig, men denne gjengen er så mentalt svake at det tror jeg de klarer fint.
Hadde det ikke vært for at de hjemmekampene vi har igjen er mot motstand som ikke har noe å spille for, så hadde jeg hatt null håp. Vi har ikke sjans mot lag som kjemper for å unngå nedrykk eller spiller for EL/CL i den formen man er i nå. På bortebane er man håpløse uansett.

Skulle man selv da klare å tape masse poeng så fortjener man ikke bedre.
Sist redigert av Hetfield den søn mai 07, 2023 9:58 pm, redigert 2 ganger totalt.

Jack

Legg inn av Jack »

Skammelig opptreden. Jeg hater denne gjengen. Virkelig. Overbetalte fitter.

Og man bør vel også stille spørsmål ved ten Hags disposisjoner denne sesongen.
Sist redigert av Jack den søn mai 07, 2023 9:56 pm, redigert 1 gang totalt.

Knax

Legg inn av Knax »

Hetfield skrev: søn mai 07, 2023 9:50 pm
Saliph skrev: søn mai 07, 2023 9:37 pm Det er så uvirkelig elendig det vi driver med i kveld at nå tror jeg faktisk topp 4 ryker. Det skulle ikke vært mulig, men denne gjengen er så mentalt svake at det tror jeg de klarer fint.
Hadde det ikke vært for at de hjemmekampene vi har igjen er mot motstand som ikke har noe å spille for, så hadde jeg hatt null håp. Vi har ikke sjans mot lag som kjemper for å unngå nedrykk eller spiller for EL/CL.

Skulle man selv da klare å tape masse poeng så fortjener man ikke bedre.
Jepp, derfor jeg fortsatt tror dere tar topp 4, selv med poengtap mot Bournemouth(om ikke Brighton vinner resterende da). Newcastle kan fort choke for Liverpool sin del.
Sist redigert av Knax den søn mai 07, 2023 10:01 pm, redigert 1 gang totalt.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Hadde vært fint å bli nummer fire med minst mulig margin
Sist redigert av Tinkler den søn mai 07, 2023 9:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Fy faen for en skammelig opptreden!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Hetfield skrev: søn mai 07, 2023 9:50 pm
Saliph skrev: søn mai 07, 2023 9:37 pm Det er så uvirkelig elendig det vi driver med i kveld at nå tror jeg faktisk topp 4 ryker. Det skulle ikke vært mulig, men denne gjengen er så mentalt svake at det tror jeg de klarer fint.
Hadde det ikke vært for at de hjemmekampene vi har igjen er mot motstand som ikke har noe å spille for, så hadde jeg hatt null håp. Vi har ikke sjans mot lag som kjemper for å unngå nedrykk eller spiller for EL/CL. På bortebane er man håpløse uansett.

Skulle man selv da klare å tape masse poeng så fortjener man ikke bedre.
Jeg tror de klarer å bottle det uansett, basert på det jeg har sett i kveld. Det er så evneveikt at det knapt er til å tro.

startelver

Legg inn av startelver »

Er et langtidsprosjekt dette, men Sancho og Weghorst er neppe fremtiden.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Same old story. Som mot Brighton, så skapes det nok sjanser/farlige situasjoner til at man bør score minst ett mål, men laget er rett og slett altfor lite kliniske foran mål. Når man da i tillegg forærer motstanderen gratis mål nok en gang, så fortjener man ikke bedre.

Ten Hag har en stooooor jobb å gjøre med borteformen til neste sesong. De Gea kan selges nå.

Tror vi så vidt klarer topp 4, men forbanna unødvendig at man skal gjøre det så spennende ved å invitere det som var et akterutseilt Liverpool inn i kampen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»