Manchester United

Svar
Lezah

Re: Manchester United

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tor des 22, 2022 11:43 am
Lezah skrev: tor des 22, 2022 11:16 am
Hetfield skrev: tor des 22, 2022 11:06 am

Både absurd og gledelig at han har blitt såpass mye stødigere på så kort tid.
Som forslaget nevner er det flere faktorer her. DDGs spillestil har jo åpenbart vært påvirket av både managere samt det forsvaret (og manglende CDM!) han har hatt foran seg i mange år nå. Hadde vi hatt Allison etc som spilte slik han spiller i Pool hadde vi sluppet inn 80 mål per sesong. Forskjellen på å ha Maguire-VL og en dobbel-pivote som ikke passer noen av de to i den kontra Licha-Varane og Casemiro, samt filosofien til ETH, er helt ekstrem for en keeper når det kommer til å distribuere ballen.
Tenk hva det kunne hatt å si for den filosofien å ha en keeper som faktisk er god med ball. Der man heller enn å tenke «keeper utgjør ikke en skade» kunne tenke «keeper tilfører noe og gir en edge».
"Eller hva med bedre spillere i alle posisjoner? Det hadde jo vært helt sjefete!"-Descartes

Det her går på hvor "elendig" man mener DDG er med bena (generelt, tydeligvis), og hvor mye man mener det haster å erstatte ham Vi har flere posisjoner som kan og bør forsterkes. Keeper-plassen er en av dem. Jeg syns dog personlig ikke det er mest prekært.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Har dere funnet Waldo ennå?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: tor des 22, 2022 1:57 pm
tbb skrev: tor des 22, 2022 11:43 am
Lezah skrev: tor des 22, 2022 11:16 am

Som forslaget nevner er det flere faktorer her. DDGs spillestil har jo åpenbart vært påvirket av både managere samt det forsvaret (og manglende CDM!) han har hatt foran seg i mange år nå. Hadde vi hatt Allison etc som spilte slik han spiller i Pool hadde vi sluppet inn 80 mål per sesong. Forskjellen på å ha Maguire-VL og en dobbel-pivote som ikke passer noen av de to i den kontra Licha-Varane og Casemiro, samt filosofien til ETH, er helt ekstrem for en keeper når det kommer til å distribuere ballen.
Tenk hva det kunne hatt å si for den filosofien å ha en keeper som faktisk er god med ball. Der man heller enn å tenke «keeper utgjør ikke en skade» kunne tenke «keeper tilfører noe og gir en edge».
"Eller hva med bedre spillere i alle posisjoner? Det hadde jo vært helt sjefete!"-Descartes

Det her går på hvor "elendig" man mener DDG er med bena (generelt, tydeligvis), og hvor mye man mener det haster å erstatte ham Vi har flere posisjoner som kan og bør forsterkes. Keeper-plassen er en av dem. Jeg syns dog personlig ikke det er mest prekært.
Tja, det å ha spillere i alle posisjoner som ikke er en elendig match med filosofi bør i det minste være et mål. Og akkurat nå er de Gea den i troppen, sammen med AWB, som passer dårligst synes jeg.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lezah skrev: tor des 22, 2022 1:57 pm Det her går på hvor "elendig" man mener DDG er med bena (generelt, tydeligvis), og hvor mye man mener det haster å erstatte ham
Man kan nok vinkle dette i flere rettninger (alt etter ønske) men i min måte å se det på så handler det mer om hvor mye bedre jeg tror at et antall spillere rundt han kan bli, og i mindre grad at De Gea er håpløs, mindre god eller bare ok med ballen i beina. Opp mot nevnte filosofi så tror jeg da at laget vil tjene stort på dette.

Så er spm hva Ten Hag mener,, men det at man ikke bare løste ut optionen tyder vel på noe.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tor des 22, 2022 2:07 pm
Lezah skrev: tor des 22, 2022 1:57 pm
tbb skrev: tor des 22, 2022 11:43 am

Tenk hva det kunne hatt å si for den filosofien å ha en keeper som faktisk er god med ball. Der man heller enn å tenke «keeper utgjør ikke en skade» kunne tenke «keeper tilfører noe og gir en edge».
"Eller hva med bedre spillere i alle posisjoner? Det hadde jo vært helt sjefete!"-Descartes

Det her går på hvor "elendig" man mener DDG er med bena (generelt, tydeligvis), og hvor mye man mener det haster å erstatte ham Vi har flere posisjoner som kan og bør forsterkes. Keeper-plassen er en av dem. Jeg syns dog personlig ikke det er mest prekært.
Tja, det å ha spillere i alle posisjoner som ikke er en elendig match med filosofi bør i det minste være et mål. Og akkurat nå er de Gea den i troppen, sammen med AWB, som passer dårligst synes jeg.
Og det er fair.

Lezah

Legg inn av Lezah »

TrueTopRed skrev: tor des 22, 2022 2:24 pm
Lezah skrev: tor des 22, 2022 1:57 pm Det her går på hvor "elendig" man mener DDG er med bena (generelt, tydeligvis), og hvor mye man mener det haster å erstatte ham
men det at man ikke bare løste ut optionen tyder vel på noe.
Tyder vel primært på at man ikke vil forlenge på samme hårreisende betingelser som kontrakten ble inngått med. ETH har rost DDG for å ha utviklet seg og blabla, men derfra til å bare gå med på et år til med 375K i uka er noe annet. Redusert lønn = forlengelse, vil jeg tro. Krever han og agent samme lønn forsvinner han.

Vil jeg tro.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lezah skrev: tor des 22, 2022 2:37 pm Tyder vel primært på at man ikke vil forlenge på samme hårreisende betingelser som kontrakten ble inngått med. ETH har rost DDG for å ha utviklet seg og blabla, men derfra til å bare gå med på et år til med 375K i uka er noe annet. Redusert lønn = forlengelse, vil jeg tro. Krever han og agent samme lønn forsvinner han.

Vil jeg tro.
Kan jo håpe det, som i at man har fått helt andre standarder etter skifte i klubben. Judge delte ut eventyrpenger til de fleste.

Jeg tar ihvertfall for gitt at Ten Hag ønsker et annet førstevalg på et eller annet tidspunkt, og sikkert alt ettersom når man har cash og ønsket spiller faktisk er tilgjenglig. Per idag skulle jeg gjette på at Keeperbytte bare er nedprioritert for spiss. Stemmer den teorien, så blir det mest sannsynlig ny nummer 1 til sommeren, Men selv om det skjer, så kan De Gea på halvert lønn være fin å ta med seg som backup (om han er tilfreds med det) hvis han er en viktig figur i gruppa.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lezah skrev: tor des 22, 2022 1:57 pm
tbb skrev: tor des 22, 2022 11:43 am
Lezah skrev: tor des 22, 2022 11:16 am

Som forslaget nevner er det flere faktorer her. DDGs spillestil har jo åpenbart vært påvirket av både managere samt det forsvaret (og manglende CDM!) han har hatt foran seg i mange år nå. Hadde vi hatt Allison etc som spilte slik han spiller i Pool hadde vi sluppet inn 80 mål per sesong. Forskjellen på å ha Maguire-VL og en dobbel-pivote som ikke passer noen av de to i den kontra Licha-Varane og Casemiro, samt filosofien til ETH, er helt ekstrem for en keeper når det kommer til å distribuere ballen.
Tenk hva det kunne hatt å si for den filosofien å ha en keeper som faktisk er god med ball. Der man heller enn å tenke «keeper utgjør ikke en skade» kunne tenke «keeper tilfører noe og gir en edge».
"Eller hva med bedre spillere i alle posisjoner? Det hadde jo vært helt sjefete!"-Descartes

Det her går på hvor "elendig" man mener DDG er med bena (generelt, tydeligvis), og hvor mye man mener det haster å erstatte ham Vi har flere posisjoner som kan og bør forsterkes. Keeper-plassen er en av dem. Jeg syns dog personlig ikke det er mest prekært.
100% enig med du ;) Jeg er heller ikke blant de som mener DdG er en elendig keeper, eller er håpløs med føttene. Potensiale for forbedring, ja. Men synes også det virker som man jobber med disse greiene, og at David har tatt (nødvendige) steg i høst. Og således bør pengene brukes på å forsterke andre posisjoner. Tar selvsagt høyde for at jeg selv kan være en fotballamøbe og at andre har mye mer greie på dette enn meg.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TrueTopRed skrev: tor des 22, 2022 12:33 pm
tbb skrev: tor des 22, 2022 11:43 am Tenk hva det kunne hatt å si for den filosofien å ha en keeper som faktisk er god med ball.
Mest sannsynlig enorm. Det er et vanskelig spm når man ikke vet hva slags midler man har til sin disposisjon, men hvordan tror (eller kanskje enda mer riktig håper) du dette løses og når?

Vil De Gea kunne ha en funksjon som 2e keeper, og er det noe han kunne funnet seg i med en halvert kontrakt? Jeg antar at den eneste sjansen for at han fortsetter med samme lønn som idag er om klubben løser ut optionen for å gi seg selv bedre tid til å hente keeper 2024, men 2e keeper på 4 mill i uka går vel ikke.

Kanskje det faktisk gir mening å la fyren gå gratis til sommeren om vi får et førstevalg, og han fortsatt vil spille ball.
Ikke nødvendigvis motstander av å forlenge med
De Gea (avhenger av betingelser som alt annet). Har mam mye til rådighet er det litt samme hva vi gjør (plenty av gode keepere som kan passe, vil jeg tro). Er det mer begrenset tror jeg Raya er et veldig godt valg. Virker også innlysende at Yann Sommer er på blokken.

Jeg synes diskusjonen nå bærer preg av en veldig god periode fra slutten av oktober frem til VM. Før det hadde han en rimelig svak sesongstart, og det virker nesten litt glemt. Selv om han åpenbart klarer seg bedre enn tidligere er det også et stort steg opp. Man ser det veldig lett i pasningstatistikk. Der typer som Alisson og Ederson fullfører 85 og 88 av pasningsforsøkene deres ligger de Gea på 68 prosent. Man er nesten der at disse keeperne treffer på tett opp mot 9/10, mens de Gea bommer på av 1/3.

Der Ederson, Raya, Costa og Alisson treffer på mellom 38 og 43 prosent av pasningene på mer enn 40 yards ligger de Gea på 28 prosent. Et annet område hvor det er vesentlig forskjell er involveringer utenfor boksen hvor disse keeperne stort sett ligger mellom 1,5 og 1,8 per 90 min, mens de Gea er på 0,86. Stor forskjell, og keepere som tør å forlate streken har også en preventiv effekt som gjør at de forhindrer endel situasjoner fra å oppstå.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Jeg har vært svak for De Gea helt siden Mata redningen. Han har rettmessig blitt kalt verdens beste keeper, og mange av redningene han har hatt, er det svært få i verden som er kapabel til. Jeg skjønner jo at Allison og Ederson spesielt, har redefinert keeper rollen. og for å komme med en søk sammenligning, så hjelper det ikke lenger å være Peter Crouch, og best på hodet, men ikke like god på resten.

Jeg har null innsikt på keeperplass, men jeg innser kanskje at det er på tide å få en moderne keeper som gjør alt veldig bra. Så får vi heller være takknemlig for at vi fikk se en av verdens beste keepere i mange år.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Lezah skrev: ons des 21, 2022 10:44 am
Bongis skrev: ons des 21, 2022 12:36 am Nå har vi hatt to perioder på 1 måned hver uten PL kamp.
Den perioden varer en liten stund til :P
Litt sent svar, men la gå.. jeg visste denne kommentaren kom til å bite meg :D Jeg redigerte første gang at det var 2 perioder på en måned uten kamp, men sjekket kalenderen og så det var to EL kamper inni der :p

Poenget var… alt for lenge siden kamp! Blæææh! :D

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: tor des 22, 2022 6:55 pm Jeg synes diskusjonen nå bærer preg av en veldig god periode fra slutten av oktober frem til VM. Før det hadde han en rimelig svak sesongstart, og det virker nesten litt glemt. Selv om han åpenbart klarer seg bedre enn tidligere er det også et stort steg opp.
Helt enig i det.

Det han har blitt bedre på kort tid under Ten Hags regime er nok gjerne fordi han var så langt etter i utgangspuniktet og får det litt enklere "løftet" når man først starter å trene på det. Litt som en som startet på treningsstudio, der man gjerne merker forskjell (at ting skjer kroppslig) med en gang og mindre senere (ihvertfall på like kort tid). Så derfor blir det vanskelig å tro at den raske progressionen er en pil som bare stiger til himmelen før vi aner det. Disse andre keeperne har jo vært på ball tidlig og det er nå naturlig for dem idag, og ser for meg at det nok tar flere år hvis han noen gang kommer ditt. Har prosjektet tid å vente osv?

Om ny keeper uansett skal inn så ville det passet veldig bra akkurat når kontrakten til De Gea slutter. Men vi får se hva fremtiden bringer.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Som vanlig får vi tøffest mulig trekning.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

tbb skrev: tor des 22, 2022 6:55 pm Jeg synes diskusjonen nå bærer preg av en veldig god periode fra slutten av oktober frem til VM. Før det hadde han en rimelig svak sesongstart, og det virker nesten litt glemt.
Vel, du tenker ikke at hans gode utvikling denne høsten henger sammen med at man faktisk øver på det som DdG fremstår svakest på? EtH kom først inn i sommer, og han (og kanskje først og fremst hans keepertrener) har kun hatt få måneder med skuddstoppern. Slik sett ville det vel vært mer kritisk om DdG hadde en brukbar sesongstart og siden har fremstått mer og mer elendig?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Ale skrev: tor des 22, 2022 11:58 pm Hele trekningen:

Manchester United – Charlton Athletic
Southampton – Manchester City
Nottingham Forest – Wolverhampton Wanderers
Newcastle United – Leicester City

Bør være gode muligheter for en pokal her. Blir spennende.
Trekker City i neste runde og Pep kjører reservene: Walker, Akanji, Dias, Phillips, Foden, Grealish, Alvarez, Mahrez samt strødd med et par førstevalg. Hvis han da bare ikke topper skuta, for syns skyld.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

DuncanE skrev: fre des 23, 2022 3:16 am
tbb skrev: tor des 22, 2022 6:55 pm Jeg synes diskusjonen nå bærer preg av en veldig god periode fra slutten av oktober frem til VM. Før det hadde han en rimelig svak sesongstart, og det virker nesten litt glemt.
Vel, du tenker ikke at hans gode utvikling denne høsten henger sammen med at man faktisk øver på det som DdG fremstår svakest på? EtH kom først inn i sommer, og han (og kanskje først og fremst hans keepertrener) har kun hatt få måneder med skuddstoppern. Slik sett ville det vel vært mer kritisk om DdG hadde en brukbar sesongstart og siden har fremstått mer og mer elendig?
Er vel fremdeles Richard Hartis - som Solskjær tok med seg fra Molde - som er keepertrener. Det gjør utviklingen egentlig bare mer oppsiktsvekkende. Vil tro de hadde det samme fokuset på treningsarbeidet under Solskjær.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Mc_Lovin skrev: fre des 23, 2022 12:07 pm
DuncanE skrev: fre des 23, 2022 3:16 am
tbb skrev: tor des 22, 2022 6:55 pm Jeg synes diskusjonen nå bærer preg av en veldig god periode fra slutten av oktober frem til VM. Før det hadde han en rimelig svak sesongstart, og det virker nesten litt glemt.
Vel, du tenker ikke at hans gode utvikling denne høsten henger sammen med at man faktisk øver på det som DdG fremstår svakest på? EtH kom først inn i sommer, og han (og kanskje først og fremst hans keepertrener) har kun hatt få måneder med skuddstoppern. Slik sett ville det vel vært mer kritisk om DdG hadde en brukbar sesongstart og siden har fremstått mer og mer elendig?
Er vel fremdeles Richard Hartis - som Solskjær tok med seg fra Molde - som er keepertrener. Det gjør utviklingen egentlig bare mer oppsiktsvekkende. Vil tro de hadde det samme fokuset på treningsarbeidet under Solskjær.
Han begynner å stole mer på forsvaret sitt. Hele laget begynner vel i grunn å stole mer på hverandre. Ten Hag har jo sagt at det ikke var noen lagånd da han kom inn. Når enkeltspillere (generelt, ikke DDG) f.eks. føler at de må gjøre alt selv, går det helt galt. Det var vel noe av det Rashford strevde med, samtidig som han slet litt privat, og så ble det helt galt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Mc_Lovin skrev: fre des 23, 2022 12:07 pm
DuncanE skrev: fre des 23, 2022 3:16 am
tbb skrev: tor des 22, 2022 6:55 pm Jeg synes diskusjonen nå bærer preg av en veldig god periode fra slutten av oktober frem til VM. Før det hadde han en rimelig svak sesongstart, og det virker nesten litt glemt.
Vel, du tenker ikke at hans gode utvikling denne høsten henger sammen med at man faktisk øver på det som DdG fremstår svakest på? EtH kom først inn i sommer, og han (og kanskje først og fremst hans keepertrener) har kun hatt få måneder med skuddstoppern. Slik sett ville det vel vært mer kritisk om DdG hadde en brukbar sesongstart og siden har fremstått mer og mer elendig?
Er vel fremdeles Richard Hartis - som Solskjær tok med seg fra Molde - som er keepertrener. Det gjør utviklingen egentlig bare mer oppsiktsvekkende. Vil tro de hadde det samme fokuset på treningsarbeidet under Solskjær.
Men det som skjer i utspillsfasen har trolig ikke allverden med keepertrener å gjøre?

Jeg har inntrykk av at det handler om litt tydeligere instrukser. Det virker som han er flinkere til å vurdere når vi skal spille ut, og når vi ikke skal. de Gea spiller mer langt i år enn i fjor.

Man husker det kanskje fra en av de første kampene i år. de Gea spilte ut på en feilvendt Eriksen som mistet ball. EtH fikk spørsmål om det handlet om hans filosofi/ønske om å spille seg ut. EtH var tydelig på at man trenger faktisk ikke alltid spille seg ut, og at dette var en situasjon han ikke burde ha gått for en kort variant.

de Gea klarer seg bra i utspillsfasen fordi man er mer nøye på når han kan spille seg ut. Jeg tror det er noe vi ville gjort på en helt annen måte med en annen keeper. Og jeg tror det er noe som ville gjort Man Utd til et mye mer ballbesittende lag. Denne sesongen har vi ikke vært det i det hele tatt? Hvorfor ikke? Jo, fordi vi mangler et par spillere fra å kunne styre kampene i større grad med ball i laget.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Dette minner mer og mer om de fantastiske intervjuene ifbm Coop sitt stunt på grunerløkka hvor de åpnet hipster kaffebar og senere avslørte hvor kaffen kom fra.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Harduetforslag skrev: fre des 23, 2022 2:43 pm Dette minner mer og mer om de fantastiske intervjuene ifbm Coop sitt stunt på grunerløkka hvor de åpnet hipster kaffebar og senere avslørte hvor kaffen kom fra.
:lol:

Det ser ut til å være mange «hipster»-trenere blant de beste klubbene i PL. Og jeg blir ikke overrasket om EtH avslører seg som en selv etter din definisjon, der du sitter med en Nestle-kaffepulver kaffe.

Reddington

Legg inn av Reddington »

tbb skrev: tor des 22, 2022 6:55 pm
TrueTopRed skrev: tor des 22, 2022 12:33 pm
tbb skrev: tor des 22, 2022 11:43 am Tenk hva det kunne hatt å si for den filosofien å ha en keeper som faktisk er god med ball.
Mest sannsynlig enorm. Det er et vanskelig spm når man ikke vet hva slags midler man har til sin disposisjon, men hvordan tror (eller kanskje enda mer riktig håper) du dette løses og når?

Vil De Gea kunne ha en funksjon som 2e keeper, og er det noe han kunne funnet seg i med en halvert kontrakt? Jeg antar at den eneste sjansen for at han fortsetter med samme lønn som idag er om klubben løser ut optionen for å gi seg selv bedre tid til å hente keeper 2024, men 2e keeper på 4 mill i uka går vel ikke.

Kanskje det faktisk gir mening å la fyren gå gratis til sommeren om vi får et førstevalg, og han fortsatt vil spille ball.
Ikke nødvendigvis motstander av å forlenge med
De Gea (avhenger av betingelser som alt annet). Har mam mye til rådighet er det litt samme hva vi gjør (plenty av gode keepere som kan passe, vil jeg tro). Er det mer begrenset tror jeg Raya er et veldig godt valg. Virker også innlysende at Yann Sommer er på blokken.
Skal passe seg litt der nå. Ryktes at BM er interessert med Neuer ute resten av sesongen. Tror ikke Sommer er tilgjengelig til….sommeren.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Reddington skrev: fre des 23, 2022 3:55 pm
tbb skrev: tor des 22, 2022 6:55 pm
TrueTopRed skrev: tor des 22, 2022 12:33 pm

Mest sannsynlig enorm. Det er et vanskelig spm når man ikke vet hva slags midler man har til sin disposisjon, men hvordan tror (eller kanskje enda mer riktig håper) du dette løses og når?

Vil De Gea kunne ha en funksjon som 2e keeper, og er det noe han kunne funnet seg i med en halvert kontrakt? Jeg antar at den eneste sjansen for at han fortsetter med samme lønn som idag er om klubben løser ut optionen for å gi seg selv bedre tid til å hente keeper 2024, men 2e keeper på 4 mill i uka går vel ikke.

Kanskje det faktisk gir mening å la fyren gå gratis til sommeren om vi får et førstevalg, og han fortsatt vil spille ball.
Ikke nødvendigvis motstander av å forlenge med
De Gea (avhenger av betingelser som alt annet). Har mam mye til rådighet er det litt samme hva vi gjør (plenty av gode keepere som kan passe, vil jeg tro). Er det mer begrenset tror jeg Raya er et veldig godt valg. Virker også innlysende at Yann Sommer er på blokken.
Skal passe seg litt der nå. Ryktes at BM er interessert med Neuer ute resten av sesongen. Tror ikke Sommer er tilgjengelig til….sommeren.
Du tror ikke det er mulig med en overgang i Yannuar?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jeg husker at Scott McT først traff på en pasning i 84 minutt mot CFC i våres. Rimelig spesielt.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

THE NYTOL-FIFA AWARD FOR SLEEPING LIKE BABIES

This prestigious award is yet again shared by the more entrenched supporters of compunction-lite powerhouses Manchester City, Chelsea, PSG and Newcastle United. Mind you, there’s a decent chance they’ll all have to budge up next year to make room for some Manchester United and Liverpool counterparts, seeing as both clubs, along with their freeholds atop the moral high ground, are now up for sale and vulnerable to folk wielding big bags of the old petro-pennies. Masterclasses in legacy-club cognitive dissonance coming right up!

We live in interesting times.

Kent

Legg inn av Kent »

Lezah skrev: fre des 23, 2022 5:47 pm Jeg husker at Scott McT først traff på en pasning i 84 minutt mot CFC i våres. Rimelig spesielt.
Hva er så spesielt med det? Jeg hadde mest sannsynlig ikke truffet i på en pasning på 90 minutter.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kent skrev: fre des 23, 2022 7:46 pm
Lezah skrev: fre des 23, 2022 5:47 pm Jeg husker at Scott McT først traff på en pasning i 84 minutt mot CFC i våres. Rimelig spesielt.
Hva er så spesielt med det? Jeg hadde mest sannsynlig ikke truffet i på en pasning på 90 minutter.
Neivel, men så er du ikke midtbanespiller på United heller, så jeg tror ikke de samme kravene stilles deg som profesjonelle fotballspillere i PL.

Kent

Legg inn av Kent »

Lezah skrev: fre des 23, 2022 7:48 pm
Kent skrev: fre des 23, 2022 7:46 pm
Lezah skrev: fre des 23, 2022 5:47 pm Jeg husker at Scott McT først traff på en pasning i 84 minutt mot CFC i våres. Rimelig spesielt.
Hva er så spesielt med det? Jeg hadde mest sannsynlig ikke truffet i på en pasning på 90 minutter.
Neivel, men så er du ikke midtbanespiller på United heller, så jeg tror ikke de samme kravene stilles deg som profesjonelle fotballspillere i PL.
Er redd kvalitetsforskjellen er mindre enn den burde være.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: fre des 23, 2022 5:47 pm Jeg husker at Scott McT først traff på en pasning i 84 minutt mot CFC i våres. Rimelig spesielt.
Selektiv hukommelse er en dyd!

https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... r-28806619

Joao Felix? Står fortsatt på at han kunne vært en tålig god match for EtH.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og her har jeg trodd at @Kent bare har lurt oss i mange år som en skjult norsk PL-spiller.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: fre des 23, 2022 9:32 pm https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... r-28806619

Joao Felix? Står fortsatt på at han kunne vært en tålig god match for EtH.
Jeg liker tanken om et lån der man ikke binder seg til noe som helst for å finne det ut. Det sagt, så ville jeg personlig ønsket meg en annen type spiss...men om han lånes og banker inn 20 mål (=blir en suksess) resten av sesongen, så er jeg åpen for å forandre mening.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»