Manchester United

Svar
Bongis

Re: Manchester United

Legg inn av Bongis »

Så trist :( all the best

Hodor

Legg inn av Hodor »

Lezah skrev: fre jul 07, 2023 3:53 pm
Jolla skrev: fre jul 07, 2023 3:35 pm
Det sagt så synes jeg ikke at Onana er en dårlig signering, ettersom målet i første omgang er å etablere seg som en utfordrer (noe dere per idag ikke er i nærheten av), og en klubb som stabilt er blant de fire beste klubbene i England (da tenker jeg ikke på resultater, hvor dere har hatt en del topp fire-plasseringer, men i generelt spill. Som du sikkert vet så driter jeg i resultater.)
Det at Onana er såpass god med beina kan føre til "ringvirkninger" i resten av banespillet vårt, i en mye større grad enn hvis f.eks City eller Pool bytter ut sin keeper. De har allerede gode, ballspillende keepere mens det for vår del blir en liten revolusjon som gir langt flere strenger å spille på. Så selv om "totalpakka" Onana ikke er på høyde med kremen, selv om jeg også syns han er veldig go, så har han ferdigheter med ball som vår nåværende (forhenværende?) sisteskanse virkelig ikke har.
Helt enig. Vil legge til at jeg også tror vi henter en karakter, på samme måte som med Lisandro og Casemiro


Lezah

Legg inn av Lezah »

Eddie skrev: fre jul 07, 2023 9:32 pm
Jeg var litt bekymret for akkurat dette, så for meg at overgangen fra Madrid kunne bli litt sur. Men absolutt alt tyder på at han virkelig trives i England og med engelsk fotball, takk Satan.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Casemiro kommer til å være enorm for oss kommende sesong.

startelver

Legg inn av startelver »


daoooo

Legg inn av daoooo »

startelver skrev: lør jul 08, 2023 9:33 am Dette ser ikke bra ut dessverre

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... oatia.html

Bilde
Står vel ikke noe mer enn det vi kunne lese i går?

startelver

Legg inn av startelver »

daoooo skrev: lør jul 08, 2023 9:49 am
startelver skrev: lør jul 08, 2023 9:33 am Dette ser ikke bra ut dessverre

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... oatia.html

Bilde
Står vel ikke noe mer enn det vi kunne lese i går?
BBC radio 5 hadde et innslag om dette i morgensendingen i dag , legene hadde vel ikke noe mer å komme med i Kroatia. Vi har ikke fått vite om tilstanden etter hjerneslaget.
Men hele fotballverdenen er selvsagt bekymret.

daoooo

Legg inn av daoooo »

startelver skrev: lør jul 08, 2023 10:19 am
daoooo skrev: lør jul 08, 2023 9:49 am
startelver skrev: lør jul 08, 2023 9:33 am Dette ser ikke bra ut dessverre

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... oatia.html

Bilde
Står vel ikke noe mer enn det vi kunne lese i går?
BBC radio 5 hadde et innslag om dette i morgensendingen i dag , legene hadde vel ikke noe mer å komme med i Kroatia. Vi har ikke fått vite om tilstanden etter hjerneslaget.
Men hele fotballverdenen er selvsagt bekymret.
Ok, jeg tolket innlegget ditt umiddelbart som at utviklingen hadde forverret seg. Får uansett håpe det ordner seg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

daoooo skrev: lør jul 08, 2023 10:44 am
Ok, jeg tolket innlegget ditt umiddelbart som at utviklingen hadde forverret seg. Får uansett håpe det ordner seg.
Seff. Når noen skriver plutselig at noe ikke ser bra ut om noe som ble meldt om i går ettermiddag, så skulle man tro noe hadde skjedd....

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Takk for alt David. En legende som har holdt skipet gående i flere sesonger. Lykke til videre.

daoooo

Legg inn av daoooo »

En verdig arvtaker til fortrykkene Schmeichel og van der Sar satt. Bare å ønske lykke til og takke for alt han han gjorde. Synd noen få tilsynelatende glemmer det litt i disse dager.

Kent

Legg inn av Kent »

Alt har sin tid, men forferdelig trist at det skulle skje på denne måten.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

En legende. Synd at avskjeden blir på den måten her. Tenk hvor Manchester United hadde vært post-Fergie uten en så god keeper som De Gea.

En keeper skal ikke bli kåret til lagets beste spiller tre år på rad (og fire ganger på fem år..).

Lezah

Legg inn av Lezah »

DDG har vært en god tjener for denne klubben. Det er når sånne som han forlater klubben at man ser nivået på twitter-fans og hvorfor man er litt oppgitt over dagens verden.

Jeg håper han får 10 gode år til som keeper.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Han har vel ikke fått sin testimonial kamp enda? Nesten uansett burde noe arrangeres for et siste farvel på Old Trafford. Han forsvarer faktisk ordet legende.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

daoooo skrev: lør jul 08, 2023 6:57 pm Han har vel ikke fått sin testimonial kamp enda? Nesten uansett burde noe arrangeres for et siste farvel på Old Trafford. Han forsvarer faktisk ordet legende.
Han er for dårlig med beina til det

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Takk skal du ha David. Reddet meg fra noen våkenetter og knuste mobiltelefoner. En av de beste post-Sir Alex og en viktig bidragsyter. Rangerer han som den tredje beste keeperen klubben har hatt i min levetid som supporter.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Det er ikke ofte en keeper bare kommer inn å er seg selv hos United uten litt motgang i starten, så håper fansen har forståelse for dette når Onana prøver seg som nummer 1. Forutsettningene er der for å at det kan klaffe fra første stund, men med press og alt, så bør man nok være åpen for iallefall et par mnd med litt annet. Så kommer garantert ting etterhvert da skillsa åpenbart er der, og at han kjenner systemet til manageren.

De Gea får sikkert noen år på et mindre lag før han sliter med å motivere seg lengre. Fin spiller for klubben under mange år,...ble nok muligens litt lenge, men legger det på klubben.

Andtho01
Innlegg: 130

Legg inn av Andtho01 »

Marcus Rashford har signert ny kontrakt til 30 Juni 2028 med klubben

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Legg inn av Big George »

Harry Arne Solberg, professor i økonomi ved NTNU med idrettsøkonomi som fagfelt, peker på at Premier League for første gang henter mer penger utenfor England enn hjemme på balløya.

Brukeravatar
Nikiforenko
Innlegg: 19

Legg inn av Nikiforenko »

Rasmus Højlund endelig offisielt bekreftet som United-spiller. Spennende å se hva den unge dansken kan prestere!

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Så hva skjedde her egentlig? Totalt dødt....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»