Manchester United

Svar
Boccherini

Re: Manchester United

Legg inn av Boccherini »

Benytter anledningen til å ønske god tur, god jul & godt nyttår.

Til Martial, altså.

Saliph

Legg inn av Saliph »

In other news, den bælfeite pizzabakeren har visst sagt at United ikke er aktuelle for Haaland, uten at jeg bryr meg så veldig om det. Jeg synes det er rart at han nevner oss overhodet på den måten han gjør, han fremstår litt snurt. Mistenker at klubben har gitt ham beskjed om at vi ikke er interesserte, og kanskje (forhåpentligvis) også at vi ikke vil tilby Pogba ny kontrakt - eller i alle fall ikke tilby noe i nærheten av hva han krever.
Sist redigert av Saliph den fre des 10, 2021 1:39 pm, redigert 1 gang totalt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Saliph skrev: fre des 10, 2021 1:32 pm
Får håpe vi får en brukbar slant for ham.
Martial og Pogba kombinert med samme dedikasjon som f.eks Ronaldo, Hendo/Millner og andre, og dere ville hatt to stabile verdensklassespillere for tiden som det aldri ville vært snakk om å kvitte seg med eller slippe på FT.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Saliph skrev: fre des 10, 2021 1:32 pm

Får håpe vi får en brukbar slant for ham.
Skulle solgt han i sommer, i all den tid vi hentet inn Ronaldo.

Latterlig dårlig håndtert av klubben, som vanlig.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Harduetforslag skrev: fre des 10, 2021 1:39 pm
Saliph skrev: fre des 10, 2021 1:32 pm

Får håpe vi får en brukbar slant for ham.
Skulle solgt han i sommer, i all den tid vi hentet inn Ronaldo.

Latterlig dårlig håndtert av klubben, som vanlig.
Klubb og klubb. Var det ikke OGS som ønsket å beholde han?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Reddington skrev: fre des 10, 2021 2:01 pm
Harduetforslag skrev: fre des 10, 2021 1:39 pm
Saliph skrev: fre des 10, 2021 1:32 pm

Får håpe vi får en brukbar slant for ham.
Skulle solgt han i sommer, i all den tid vi hentet inn Ronaldo.

Latterlig dårlig håndtert av klubben, som vanlig.
Klubb og klubb. Var det ikke OGS som ønsket å beholde han?
Er jo verre enn kjerringa og porselen, er ikke måte på hva man skal beholde og nå er boden full av glass, tallerkener og annet faenskap som ikke har sett dagslys på 5 år

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Interessant take fra Raiola ... Man City won the PL five times, significantly more than Man United. 🙄

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Raiola er garantert butthurt siden United ikke virker villige til å kaste silly money etter Pogba nok en gang. Klokelig nok. Han er i hvertfall obsessed med å trekke inn United, selv når United tilsynelatende ikke er aktuelle.

Mulig Haaland ikke vil til United, men med tanke på Barca sin økonomi, at Bayern nok ikke er aktuelt og således i sedvanlig Raiola stil nevner for å skape overskrifter, lage kvalm med BM, så er det som vanlig ikke lett å ta dette helt seriøst.

Synd om Haaland ender i city, da han er enorm, men sutrer ikke om han ender i en annen liga og således ikke styrker en rival. Orker bare ikke at klubben surrer seg inn i nok en Raiola farse.

Mannen er jo en one trick pony, eneste han evner er å lage støy.
Nok andre gode fotballspillere der ute, så man må faktisk ikke deale med tjukken.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Kjør Martial!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Martial og Pogba har gitt faen lenge. Slike gratispassasjerer som bare daffer rundt på banen kan vi ikke ha noe av..

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

fugletitteren skrev: fre des 10, 2021 2:32 pm
Nok andre gode fotballspillere der ute, så man må faktisk ikke deale med tjukken.
Man har en tysker i fører(!)setet nå.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Kan man få 60-70m£ av Castle for Lingard og Martial i januar?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

I starten av forrige sesong skrev jeg på Twitter at Pogba ikke er noe United bør satse på (skrev strengt tatt at han burde fases ut nå)

Tror jeg fikk 500 likes imot av fra folk som kalte meg en Twat. Andre kalte meg vel cunt.

Deilig å se PP forlate skuta nå. En sjelden W.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

MatsEn89 skrev: fre des 10, 2021 3:16 pm I starten av forrige sesong skrev jeg på Twitter at Pogba ikke er noe United bør satse på (skrev strengt tatt at han burde fases ut nå)

Tror jeg fikk 500 likes imot av fra folk som kalte meg en Twat. Andre kalte meg vel cunt.

Deilig å se PP forlate skuta nå. En sjelden W.
Det ene utelukker ikke det andre.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Ja, jeg er overvektig, blakk og bitter. Sad.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Reddington skrev: fre des 10, 2021 3:13 pm Kan man få 60-70m£ av Castle for Lingard og Martial i januar?
En spiller med 6mnd igjen av kontrakten og en spiller på 200k i uka får vi nok ikke 60-70m for, nei.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Crynix skrev: fre des 10, 2021 4:14 pm
Reddington skrev: fre des 10, 2021 3:13 pm Kan man få 60-70m£ av Castle for Lingard og Martial i januar?
En spiller med 6mnd igjen av kontrakten og en spiller på 200k i uka får vi nok ikke 60-70m for, nei.
Glemte at Lingard er på utgående. Si 12-15m fra et desperat Newcastle-lag på jakt etter spillere for å holde plassen? Kanskje ikke.

Lønna til Martial blir nok ikke et problem for Castle. Nå har jo agenten selv gått ut og sagt at det viktigste er spilletid, så da ser det jo rimelig lame ut dersom han nekter å gå ned litt.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Jeg har ment at klubben trengte det, men 20 år???
"The appointment of Sascha Lense this week is the first time United have had a mental coach since Bill Beswick left 20 years ago. Plenty of their rivals have spotted the benefits of training the brain and it's an area particularly exploited by Jurgen Klopp at Liverpool, but at Old Trafford, they've focused on the technical rather than the mental."
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... 2421888?1=

Saliph

Legg inn av Saliph »

Selv esportsorganisasjoner har sportspsykologer..

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Reddington skrev: fre des 10, 2021 4:24 pm Glemte at Lingard er på utgående. Si 12-15m fra et desperat Newcastle-lag på jakt etter spillere for å holde plassen? Kanskje ikke.

Lønna til Martial blir nok ikke et problem for Castle. Nå har jo agenten selv gått ut og sagt at det viktigste er spilletid, så da ser det jo rimelig lame ut dersom han nekter å gå ned litt.
Da kommer oppfølgingsspørsmålet - tror du Lingard er interessert? Han ligger på 100k nå og vil vel bli bortimot best betalt i Newcastle ved en overgang, men det er betydelig mer lukrativt ift sign-on-fee å gå gratis til sommeren uavhengig om interessenten har oljepenger eller ikke. De 12-15m som du projiserer, som jeg for øvrig mener er i overkant raust, kunne han nærmest puttet rett i lomma til sommeren.

Jeg er også skeptisk til at en spiller som Martial er interessert i å ta steget ned til en nedrykkskamp etter å ha blitt «bortskjemt» med spill på kontinentet i noen år nå, men det er nå bare meg..

Velger å ikke lese særlig rykter før overgangsvinduet nærmer seg. Litt mer ryddig for undertegnede 😅

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Dessuten litt skummelt å ha Martial i samme liga. Den kan hoppe opp og bite oss i ræva. Potensialet er enormt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Blir mer vanlig at spillere på feite lønninger sitter på benken ut kontraktstiden.

Synd med et så gedigent tap på Pogba, men man må uansett kutte ned på lønningslista siden man har 4-5 for mange på den.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Ser Raiola trekker frem Citys 5 PL titler for hvorfor Haaland bør gå til City, siden United ikke har like mange.

Hvordan klarte han å bli agent?

Reddington

Legg inn av Reddington »

Crynix skrev: fre des 10, 2021 4:57 pm
Reddington skrev: fre des 10, 2021 4:24 pm Glemte at Lingard er på utgående. Si 12-15m fra et desperat Newcastle-lag på jakt etter spillere for å holde plassen? Kanskje ikke.

Lønna til Martial blir nok ikke et problem for Castle. Nå har jo agenten selv gått ut og sagt at det viktigste er spilletid, så da ser det jo rimelig lame ut dersom han nekter å gå ned litt.
Da kommer oppfølgingsspørsmålet - tror du Lingard er interessert? Han ligger på 100k nå og vil vel bli bortimot best betalt i Newcastle ved en overgang, men det er betydelig mer lukrativt ift sign-on-fee å gå gratis til sommeren uavhengig om interessenten har oljepenger eller ikke. De 12-15m som du projiserer, som jeg for øvrig mener er i overkant raust, kunne han nærmest puttet rett i lomma til sommeren.

Jeg er også skeptisk til at en spiller som Martial er interessert i å ta steget ned til en nedrykkskamp etter å ha blitt «bortskjemt» med spill på kontinentet i noen år nå, men det er nå bare meg..

Velger å ikke lese særlig rykter før overgangsvinduet nærmer seg. Litt mer ryddig for undertegnede 😅
Kall meg naiv, men jeg synes ikke det er utopi å påstå at Lingard ønsker å dra i januar for å kunne spille seg inn i VM-troppen til England. Sjansen for at han klarer det i Newcastle er kanskje heller liten, men den eksisterer. Det er utenkelig at han blir med hvis han sitter på benken frem til juli.

Martial slår meg som en type som kan spille hvor som helst så lenge det er forholdsvis komfortabelt og godt betalt. Når han går ut nå, etter det siste året/halvannet året, og gjør det klart at han vil dra bør både han og agenten ha klart for seg at det er høyst sannsynlig at det bærer både ett og to hakk ned. Så vil jeg kanskje tro at interessen for å dra til nettopp Newcastle avhenger av hva annet de har planer om å foreta seg ellers i vinduet. Fremstår de som en klar dumpekandidat 31. januar er det sikkert mindre aktuelt.

Enig i at det er greiest å forholde seg kald til januar. Og kanskje ta det i transfer-tråden.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Forsvinner ett par spillere de neste seks månedene, skulle en tro. Martial, Lingard, Pogba, Mata og Cavani. Kanskje Matic? Bør være et ok utgangspunkt for neste trener. Da trenger vi ett par midtbanespillere, en høyreback og kanskje en spiss?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

tbb skrev: fre des 10, 2021 6:17 pm Forsvinner ett par spillere de neste seks månedene, skulle en tro. Martial, Lingard, Pogba, Mata og Cavani. Kanskje Matic? Bør være et ok utgangspunkt for neste trener. Da trenger vi ett par midtbanespillere, en høyreback og kanskje en spiss?
En sentral midtbanespiller og spiss ihvertfall. Høyrebacken håper jeg Laird tar som 2.valg.

Ser for meg en slik tropp:

DDG
Henderson
Heaton

Dalot
Laird
Maguire
Varane
Bailly
Lindelof
Jones
Shaw
Telles

Ny
Ny (Haidara?)
Mctominay
Fred
Garner (?)

VdB (?)
Fernandes
Sancho
Diallo (?)
Hannibal

Rashford
Ronaldo
Greenwood
Ny (Vlahovic?)

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

greyserpent skrev: fre des 10, 2021 5:50 pm Dessuten litt skummelt å ha Martial i samme liga. Den kan hoppe opp og bite oss i ræva. Potensialet er enormt.
Mannen er 26 år, hvor lenge skal man prate om potensialet?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Klipper inn denne fra RedCafe (simonhch) her. Han snakker om Pogba her, men det gjelder vel så mye Martial:

SAF used to say that most people don’t recognise that being hard working is a talent. And that statement holds true today. When the conversation veers towards talented players - or in this case “hugely talented” - it inevitably focuses on players of high technical ability. But if one ever reframes the perception of what “talented” really means and gives equal weighting compared to technical ability, to attributes such as mental fitness, consistent application, and hard work; then Pobga really doesn’t fit the description of being “hugely talented” anymore. Instead he becomes viewed as what he actually is: a mediocre player in terms of real world effectiveness, who possesses some eye catching technical qualities that sporadically result in an impressive highlights reel.

Holding onto this notion that he is a superb talent is what has prevented a ruthless analysis of his performances and perpetuated his central role in the team under successive managers. It’s what led to his signing in the first place.


Mye sannhet i dette, selv om det kanskje er en litt i overkant 'brutal' dom, siden det kan argumenteres med at begge spillerne (i likhet med alle andre) under sin tid i United har spilt i lag det sjeldent har vært lett å briljere i. Uten at det unnskylder manglende innsats og konstant agentsutring.
Sist redigert av Saliph den fre des 10, 2021 7:38 pm, redigert 4 ganger totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

MatsEn89 skrev: fre des 10, 2021 3:16 pm I starten av forrige sesong skrev jeg på Twitter at Pogba ikke er noe United bør satse på (skrev strengt tatt at han burde fases ut nå)

Tror jeg fikk 500 likes imot av fra folk som kalte meg en Twat. Andre kalte meg vel cunt.
Jeg mente det samme når Ole kom in (3 år siden, dvs føre covid), at man kunne prøve å sondere terrenget for å bli kvitt denne krabaten. Men manager ville bygge laget rundt han. Var jo tydlige signaler på at Pogba hadde gått for langt allerede da, i tillegg til å ikke være noe særlig på banen. I beste fall særedeles ustabil.

At andre kaller deg rar/spesiell fordi de mener noe annet, vet jeg alt om. Sånn er verden og du vil ALLTID tape den kampen om det er flere på andre siden.

Sett fra klubbens ståsted så forstår jeg litt at akkurat Pogba ble vanskelig å gjøre mye med (till tross for at raiola sa det ene og andre om de), for om neste manager vil beholde, før Covid setter in, så er det lite å jobbe på der. Men hadde jeg vært klubben og de som bestemmer der ville jag fint lat han gå i januar for smågrunker og på den måten samtidig slippe lønnen.

Bare å se videre uten Pogba nå.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Reddington skrev: fre des 10, 2021 3:13 pm Kan man få 60-70m£ av Castle for Lingard og Martial i januar?
Jeg kunne akseptert £30m. Lingard går til sommeren uansett, og Martial spiller jo ikke, og har vel liten fremtid i Ragnick system. Da står jeg igjen med å beholde de eller iallefall få noe. Hva vil andre betale? jeg tipper rundt de 30.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»