Manchester United

Svar
Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Re: Manchester United

Legg inn av missChance »

Velkommen, Sharpix!

Bare et tips: Du kan velge farge på forumet selv med malerkosten øverst til høyre.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sharpix skrev: man jul 26, 2021 5:03 pm Hei alle! Savnet dere! :)

Ville bare benytte første post for å takke den/de som står bak opprettelsen av dette forumet.

Bra tiltak, i kjølvannet av at VGD valgte å trykke på self-destruct-knappen.
Glimrende å se bra folk finne frem hit, til tross fro at gærningene som nå driver VGD forsøker å fjerne all info om FD :)


Sånn ellers, så driver Mata og forbereder seg på en coaching-karriere, og det er mer langsiktige intensjoner med kontrakten enn ku ("kun") spill. Så fremtidig junior-coach eller inn i staben noe ala hva Carrick har gjort, kanskje? Slår meg som for snill og grei, men fyren er jo elsk og som Carrick en svært intelligent spiller/har fotballforståelse deluxe, så kjør på :)

Visa

Legg inn av Visa »

Dråpen som Arsenal-intressent forsvant med Super League. Melder meg herved inn som interessent hos Manu (etter press fra familie, OG solskjær) og Brentford. Velkommen til meg.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Visa skrev: man jul 26, 2021 6:35 pmDråpen som Arsenal-intressent forsvant med Super League. Melder meg herved inn som interessent hos Manu (etter press fra familie, OG solskjær) og Brentford. Velkommen til meg.
Våre armer er åpne, broder.

Bongis

Legg inn av Bongis »

missChance skrev: man jul 26, 2021 5:06 pm
Bare et tips: Du kan velge farge på forumet selv med malerkosten øverst til høyre.
Dette trenger jeg å få inn med teskje. Hvordan går jeg frem?


Noe annet jeg trenger hjelp til. Jeg klarer ikke å få Mata bildet mitt lite nok!

https://www.google.com/search?q=mata+po ... LnR_YUKQCM

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Bongis skrev: man jul 26, 2021 6:45 pmDette trenger jeg å få inn med teskje. Hvordan går jeg frem?
Noe annet jeg trenger hjelp til. Jeg klarer ikke å få Mata bildet mitt lite nok!
Helt øverst på hver side har du søkefeltet, til høyre for det er det en malerkost. Hvis du trykker på den, kan du endre på fargene på nettsiden.

Hvis du linker meg bildet du ønsker å få lite nok, skal jeg fikse det for deg. Laster det opp og linker det tilbake igjen.

Evt kan du bruke MS Paint, men husker ikke hvordan man gjør det. Bruker Photoshop selv.



Høyreklikk, lagre bildet og last det opp så har du det. 5,98KB bør være akkurat innafor.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Crynix skrev: man jul 26, 2021 6:47 pm
Bongis skrev: man jul 26, 2021 6:45 pmDette trenger jeg å få inn med teskje. Hvordan går jeg frem?
Noe annet jeg trenger hjelp til. Jeg klarer ikke å få Mata bildet mitt lite nok!
Helt øverst på hver side har du søkefeltet, til høyre for det er det en malerkost. Hvis du trykker på den, kan du endre på fargene på nettsiden.
Takk for bildet! Det som er øverst til høyre for meg er søk, og en avansert søk knapp. Ingenting til høyre for den, bortsett fra et hvitt felt langs hele høyre og venstre side.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Bongis skrev: man jul 26, 2021 6:59 pmTakk for bildet! Det som er øverst til høyre for meg er søk, og en avansert søk knapp. Ingenting til høyre for den, bortsett fra et hvitt felt langs hele høyre og venstre side.
Ingen årsak.

Hvis du klikker på "Brukerkontrollpanel", går til "systempreferanser" og velger "systemstil - volare" så får du opp alternativene jeg prater om. Bare oppdater siden når du har valgt det i profilen din :)

Bongis

Legg inn av Bongis »

Crynix skrev: man jul 26, 2021 7:02 pm
Bongis skrev: man jul 26, 2021 6:59 pmTakk for bildet! Det som er øverst til høyre for meg er søk, og en avansert søk knapp. Ingenting til høyre for den, bortsett fra et hvitt felt langs hele høyre og venstre side.
Ingen årsak.

Hvis du klikker på "Brukerkontrollpanel", går til "systempreferanser" og velger "systemstil - volare" så får du opp alternativene jeg prater om. Bare oppdater siden når du har valgt det i profilen din :)
Der var det med teskje! Takk :) Fant frem nå. Tror dette kommer til å bli et bra forum. Jeg kjenner jo ikke noe annet enn profilene deres, men man får jo en slags relasjon etter så mange år. som er fint det også!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Crynix skrev: man jul 26, 2021 7:02 pm
Bongis skrev: man jul 26, 2021 6:59 pmTakk for bildet! Det som er øverst til høyre for meg er søk, og en avansert søk knapp. Ingenting til høyre for den, bortsett fra et hvitt felt langs hele høyre og venstre side.
Ingen årsak.

Hvis du klikker på "Brukerkontrollpanel", går til "systempreferanser" og velger "systemstil - volare" så får du opp alternativene jeg prater om. Bare oppdater siden når du har valgt det i profilen din :)
Rart - Volare skulle være standard theme nå, men da vet vi det.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Bongis skrev: man jul 26, 2021 7:08 pmDer var det med teskje! Takk :) Fant frem nå. Tror dette kommer til å bli et bra forum. Jeg kjenner jo ikke noe annet enn profilene deres, men man får jo en slags relasjon etter så mange år. som er fint det også!
Som andre er inne på, vi får hjelpe hverandre nå i begynnelsen når det er så mye nytt.
Og er helt enig, folka er omtrent hele grunnen til at jeg velger å være med på et "nytt" forum nå. Hadde dette vært FD med helt random brukere, så hadde jeg nok meldt pass. Kjekt å fremdeles ha en arena med de samme brukerne! :)

Bongis

Legg inn av Bongis »

missChance skrev: man jul 26, 2021 7:13 pm
Crynix skrev: man jul 26, 2021 7:02 pm
Bongis skrev: man jul 26, 2021 6:59 pmTakk for bildet! Det som er øverst til høyre for meg er søk, og en avansert søk knapp. Ingenting til høyre for den, bortsett fra et hvitt felt langs hele høyre og venstre side.
Ingen årsak.

Hvis du klikker på "Brukerkontrollpanel", går til "systempreferanser" og velger "systemstil - volare" så får du opp alternativene jeg prater om. Bare oppdater siden når du har valgt det i profilen din :)
Rart - Volare skulle være standard theme nå, men da vet vi det.
Jeg så et innlegg om at volare var best. Var inne og byttet til det tema, men glemte å trykke på send. Men faresignalene burde dukket opp når jeg ikke så noe forandring :p

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Alternative MUFC rapporterer fra QPR-kampen: https://twitter.com/AlternativeMUFC/sta ... 4996489220

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Bongis skrev: man jul 26, 2021 7:21 pm
Jeg så et innlegg om at volare var best. Var inne og byttet til det tema, men glemte å trykke på send. Men faresignalene burde dukket opp når jeg ikke så noe forandring :p
Jeg tror kanskje standarden ble endret etter at du kom inn hit også. Men så lenge du har fått det til, er jo alt bra 😀

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

missChance skrev: man jul 26, 2021 7:23 pmAlternative MUFC rapporterer fra QPR-kampen: https://twitter.com/AlternativeMUFC/sta ... 4996489220
Er sjeldent fan av disse videoene med autobot-stemmer, men den "turn this fucking metal tube around. Cheers Debbie!" var ganske fin :lol:

Lezah

Legg inn av Lezah »

Crynix skrev: man jul 26, 2021 7:52 pm
missChance skrev: man jul 26, 2021 7:23 pmAlternative MUFC rapporterer fra QPR-kampen: https://twitter.com/AlternativeMUFC/sta ... 4996489220
Er sjeldent fan av disse videoene med autobot-stemmer, men den "turn this fucking metal tube around. Cheers Debbie!" var ganske fin :lol:
En del av de der er faktisk morsomme, selv om jeg som deg ikke er fan av "sjangeren".

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: man jul 26, 2021 7:56 pm
Crynix skrev: man jul 26, 2021 7:52 pm
missChance skrev: man jul 26, 2021 7:23 pmAlternative MUFC rapporterer fra QPR-kampen: https://twitter.com/AlternativeMUFC/sta ... 4996489220
Er sjeldent fan av disse videoene med autobot-stemmer, men den "turn this fucking metal tube around. Cheers Debbie!" var ganske fin :lol:
En del av de der er faktisk morsomme, selv om jeg som deg ikke er fan av "sjangeren".
Han har noen gode:
Walcott or Pele.. Walcott or Pele.. Definitely Walcott..

Sexy Bruno...

Chuckle Brothers..

Gunman sends the defender for a kebab then fucks it past poppadom wrists.

Thundertwat

“If he was any thicker he’d set…”

I’ve not seen anyone go down as easily as that since I saw this photo (insert Dele Ali pic).

Og rene skjære sannheten:
You beautiful, beautiful, beautiful bastard.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

missChance skrev: man jul 26, 2021 7:59 pm
Lezah skrev: man jul 26, 2021 7:56 pm
Crynix skrev: man jul 26, 2021 7:52 pm

Er sjeldent fan av disse videoene med autobot-stemmer, men den "turn this fucking metal tube around. Cheers Debbie!" var ganske fin :lol:
En del av de der er faktisk morsomme, selv om jeg som deg ikke er fan av "sjangeren".
Han har noen gode:
Walcott or Pele.. Walcott or Pele.. Definitely Walcott..

Sexy Bruno...

Chuckle Brothers.. + Chuckle brother isolated chuckle brother isolated

Gunman sends the defender for a kebab then fucks it past poppadom wrists.

Thundertwat

“If he was any thicker he’d set…”

I’ve not seen anyone go down as easily as that since I saw this photo (insert Dele Ali pic).

Og rene skjære sannheten:
You beautiful, beautiful, beautiful bastard.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Test.

Jøss, se her ja. Kremen av det døde forum allerede framme. Tror ikke jeg har vært på det forumet på over ett år. Kanskje derfor det gikk elendig med FPL forrige sesong.

Jaja, håper dette forumet er bra.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Megapixsel skrev: man jul 26, 2021 9:17 pm Test.

Jøss, se her ja. Kremen av det døde forum allerede framme. Tror ikke jeg har vært på det forumet på over ett år. Kanskje derfor det gikk elendig med FPL forrige sesong.

Jaja, håper dette forumet er bra.
Jøss, se der var et kjent gammelt nick ja!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

missChance skrev: man jul 26, 2021 7:23 pm Alternative MUFC rapporterer fra QPR-kampen: https://twitter.com/AlternativeMUFC/sta ... 4996489220
Hva i alle dager skjer med forsvarsspillet

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Chromeback skrev: man jul 26, 2021 9:29 pm
missChance skrev: man jul 26, 2021 7:23 pm Alternative MUFC rapporterer fra QPR-kampen: https://twitter.com/AlternativeMUFC/sta ... 4996489220
Hva i alle dager skjer med forsvarsspillet
Ferie?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

mrmanutd skrev: man jul 26, 2021 9:26 pm
Megapixsel skrev: man jul 26, 2021 9:17 pm Test.

Jøss, se her ja. Kremen av det døde forum allerede framme. Tror ikke jeg har vært på det forumet på over ett år. Kanskje derfor det gikk elendig med FPL forrige sesong.

Jaja, håper dette forumet er bra.
Jøss, se der var et kjent gammelt nick ja!
Takk det samme!

Robin

Legg inn av Robin »

Blir spennende å se om man er «friskmeldt» etter de strukturelle endringene og disse overgangene. Eller om man bare har vært heldig. Berettighet skryt av sommerens business er uansett på sin plass!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

missChance skrev: man jul 26, 2021 9:35 pm
Ferie?
Det så absolutt sånn ut, ja.

Wig1

Legg inn av Wig1 »

Jeg kjenner jeg rett og slett gleder meg skikkelig til sesongstart. Hvis Varane skulle komme, samt en defensiv midtbanespiller tror jeg dette vil bli en meget god sesong. Jeg tror dog at vi skal spille temmelig prikkfritt om vi skal ha noen sjanse på tittelen, men jeg har skikkelig troa på dette prosjektet. 14 August kan ikke komme fort nok. :D

Lezah

Legg inn av Lezah »

Wig1 skrev: tir jul 27, 2021 9:04 am Jeg kjenner jeg rett og slett gleder meg skikkelig til sesongstart. Hvis Varane skulle komme, samt en defensiv midtbanespiller tror jeg dette vil bli en meget god sesong. Jeg tror dog at vi skal spille temmelig prikkfritt om vi skal ha noen sjanse på tittelen, men jeg har skikkelig troa på dette prosjektet. 14 August kan ikke komme fort nok. :D
OGS må levere nå, den stallen han bygger opp er liksom ganske brukbar, særlig hvis vi får inn et anker og kan spille 433. Orker ikke mer "Kan noen gjøre det bedre??"-prat nå, på tide å forvente at vi kan spille fotball som et lag mot etablert, spesielt.

Robin

Legg inn av Robin »

Find criticism of Solskjaer’s coaching laughable & disrespectful

Has the 3rd best win % in #MUFC history. The BEST since signing Bruno (higher than SAF)

Records vs top coaches:

4-1-3 vs Pep
2-0 vs Poch
2-2-0 vs Ancelotti
2-1-2 vs Jose & Tuchel
1-1 vs Nagelsmann
1-3-2 vs Klopp

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Robin skrev: man jul 26, 2021 9:42 pm Blir spennende å se om man er «friskmeldt» etter de strukturelle endringene og disse overgangene. Eller om man bare har vært heldig. Berettighet skryt av sommerens business er uansett på sin plass!
Sancho og Varane er ikke dårlig. Og City har vel ikke handlet stort (enda), så det bør bli tittelkamp.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Hyggelig å se CryniX her inne. Må ha gjort en feil i farta med de første discordlinkene jeg la ut på vgd etter "oppgraderinga" og ble så utestengt så jeg ikke fikk svart deg når du spurte om en link som fortsatt funka

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»