Manchester United

Svar
Harduetforslag

Re: Manchester United

Legg inn av Harduetforslag »

nometalhorse skrev: søn des 12, 2021 8:38 pm Både Manchester United og Aston Villa er rammet av smitteutbrudd, melder flere britiske medier søndag kveld.

The Athletic skriver at søndagens trening ble avlyst som følge av utbruddet. Tirsdagens kamp mot Brentford skal også stå i fare for å bli avlyst, melder flere medier

Samme nettsted skriver at også Aston Villa er rammet av et utbrudd, men ifølge britiske medier skal foreløpig ikke tirsdagens kamp mot Norwich stå i fare.
Blir vel poengtrekk

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Reddington skrev: søn des 12, 2021 8:24 pm
fugletitteren skrev: søn des 12, 2021 7:59 pm
Reddington skrev: søn des 12, 2021 7:47 pm

Svarte Yesil over, men for å spørre deg hva som tyder på at VdB var god mot YB; aner ikke. Det er det heller ingen som har påstått. Grey påsto at han var langt ifra så udugelig som du skulle ha det til, og det kan jeg fint tro på. MEN ga han en 5er. Ingen god score det, men heller ingenting å gi opp en spiller for, tatt i betraktning hva Fred og McT har levert.
Veldig rart å bare linke til den statistikken, uten noen videre forklaring, som et bevis for at han ikke hadde en medioker kamp.. I seg selv forteller jo den statistikken ikke stort. Som Yesil påpekte.

Nå var ikke det myntet kun på YB kampen. Men på et eller annet punkt så må det faktisk leveres noe som tilsier at han fortjener mer spilletid og videre har en fremtid i klubben. Viser der seg at selv under en ny manager, en manager hvor spillestil skulle tyde på at Donny kanskje passer bedre inn enn hos forgjengeren, at minuttene på banen fortsetter å være veldig begrenset er det vel kanskje av en grunn?

Og da, tilbake til YB kampen, så var det en ypperlig anledning til å vise seg frem, men både han og Lingard i enda større grad, tok den ikke.
Bruno har vært elendig over lengre tid nå, og kan fint forsvare en plass på benken. Gi VdB posisjonen hans i fem-seks kamper, og se hva han har å by på.
Bruno og Rashford har vært ganske skrekkelige i det siste, selvom de har levert et par mål og assists. Var også her diskusjonen startet før den skled litt ut. Helt enig i at om Donny skal ha noen sjanse til å ha en fremtid i denne klubben, bør han få noen kamper fremover nå all den tid Bruno er ganske ute av det.
Så vil jo tiden fremover vise om Ragnick mener at Donny fortjener disse mulighetene. Prestasjonen mot YB var i hvertfall ikke av et kalber som tilsier at han skulle spille seg inn i neste 11er og det gjorde han da heller ikke.
Vi får se, Donny burde passe inn i Ragnick sitt system om Bruno trenger/bør få noen kamper på benk. Spørsmålet om Ragnick stoler på Donny står fortsatt åpent.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

greyserpent skrev: søn des 12, 2021 8:20 pm
fugletitteren skrev: søn des 12, 2021 7:59 pm
Reddington skrev: søn des 12, 2021 7:47 pm

Svarte Yesil over, men for å spørre deg hva som tyder på at VdB var god mot YB; aner ikke. Det er det heller ingen som har påstått. Grey påsto at han var langt ifra så udugelig som du skulle ha det til, og det kan jeg fint tro på. MEN ga han en 5er. Ingen god score det, men heller ingenting å gi opp en spiller for, tatt i betraktning hva Fred og McT har levert.
Veldig rart å bare linke til den statistikken, uten noen videre forklaring, som et bevis for at han ikke hadde en medioker kamp.. I seg selv forteller jo den statistikken ikke stort. Som Yesil påpekte.

Nå var ikke det myntet kun på YB kampen. Men på et eller annet punkt så må det faktisk leveres noe som tilsier at han fortjener mer spilletid og videre har en fremtid i klubben. Viser der seg at selv under en ny manager, en manager hvor spillestil skulle tyde på at Donny kanskje passer bedre inn enn hos forgjengeren, at minuttene på banen fortsetter å være veldig begrenset er det vel kanskje av en grunn?

Og da, tilbake til YB kampen, så var det en ypperlig anledning til å vise seg frem, men både han og Lingard i enda større grad, tok den ikke.


Nøyaktig hvor er det Beek spiller seg ut av flere muligheter? Denne videoen har alle berøringene hans, bortsett fra målet.
Gi meg gjerne konkrete eksempler.
Matic sender ballen til en verre plassert Beek, som flikker den videre til AWB som står og titter på stjernene. I min bok er det en større skrape på AWB og Matic enn Beek.
Så gjennom videoen, noen helt fine involveringer der altså, men om du mener den motbeviser at Donny ikke leverte en under pari kamp er jeg totalt uenig.
Involveringen ved målet kan skylden deles på Donny, Matic og AWB, enig det. Aldri påstått noe annet heller, eller trukket inn akkurat den involveringen. Faktum er bare at det han leverte var skuffende totalt sett. Og ja, jeg har allerede poengtert at det at United som lag leverte dårlig selvsagt er en stor del av totalbilde. Derfor har jeg heller ikke pinnet min mening om at tiden for Donny sakte begynner å renne ut på YB kampen isolert sett, som plutselig ble sentrert rundt.
For det første, så gjelder det å bruke de mulighetene man får, for det må da være en forklaring til hvorfor de var begrenset under OGS og enn så lenge er begrenset under Ragnick. I hvertfall all den tid f.eks Bruno er totlt ute av det, men blir foretrukket.
Samtidig, så tviler jeg på at med mindre han får mere spilletid, at han blir etter denne sesongen. Forståelig nok.


Lite hadde gledet meg mer enn om Donny skulle få det til, og vise seg å bli en asset resten av sesongen, men enn så lenge ser muligheten begrenset ut og de gangene han får sjansen imponerer han ikke nevneverdig heller.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

fugletitteren skrev: søn des 12, 2021 9:07 pm
greyserpent skrev: søn des 12, 2021 8:20 pm
fugletitteren skrev: søn des 12, 2021 7:59 pm

Veldig rart å bare linke til den statistikken, uten noen videre forklaring, som et bevis for at han ikke hadde en medioker kamp.. I seg selv forteller jo den statistikken ikke stort. Som Yesil påpekte.

Nå var ikke det myntet kun på YB kampen. Men på et eller annet punkt så må det faktisk leveres noe som tilsier at han fortjener mer spilletid og videre har en fremtid i klubben. Viser der seg at selv under en ny manager, en manager hvor spillestil skulle tyde på at Donny kanskje passer bedre inn enn hos forgjengeren, at minuttene på banen fortsetter å være veldig begrenset er det vel kanskje av en grunn?

Og da, tilbake til YB kampen, så var det en ypperlig anledning til å vise seg frem, men både han og Lingard i enda større grad, tok den ikke.


Nøyaktig hvor er det Beek spiller seg ut av flere muligheter? Denne videoen har alle berøringene hans, bortsett fra målet.
Gi meg gjerne konkrete eksempler.
Matic sender ballen til en verre plassert Beek, som flikker den videre til AWB som står og titter på stjernene. I min bok er det en større skrape på AWB og Matic enn Beek.
Så gjennom videoen, noen helt fine involveringer der altså, men om du mener den motbeviser at Donny ikke leverte en under pari kamp er jeg totalt uenig.
Involveringen ved målet kan skylden deles på Donny, Matic og AWB, enig det. Aldri påstått noe annet heller, eller trukket inn akkurat den involveringen. Faktum er bare at det han leverte var skuffende totalt sett. Og ja, jeg har allerede poengtert at det at United som lag leverte dårlig selvsagt er en stor del av totalbilde. Derfor har jeg heller ikke pinnet min mening om at tiden for Donny sakte begynner å renne ut på YB kampen isolert sett, som plutselig ble sentrert rundt.
For det første, så gjelder det å bruke de mulighetene man får, for det må da være en forklaring til hvorfor de var begrenset under OGS og enn så lenge er begrenset under Ragnick. I hvertfall all den tid f.eks Bruno er totlt ute av det, men blir foretrukket.
Samtidig, så tviler jeg på at med mindre han får mere spilletid, at han blir etter denne sesongen. Forståelig nok.


Lite hadde gledet meg mer enn om Donny skulle få det til, og vise seg å bli en asset resten av sesongen, men enn så lenge ser muligheten begrenset ut og de gangene han får sjansen imponerer han ikke nevneverdig heller.
Samtidig er det greit å se på omstendighetene her også. Donny var en av mange på banen mot YB med minimalt antall minutter i beina denne sesongen, og en kan trygt si det var et klink b-lag. Et b-lag som attpåtil har hatt én uke med ny manager, med en litt annerledes approach til hvordan fotball skal spilles. Jeg synes totalt sett Donny var en av våre bedre i den kampen, uten at han var spesielt god. En midt-på-treet-kamp, som det som oftest er med Donny. Men husk nå på hvem han spiller med utpå der også.

Når det gjelde baklengsen er jeg enig i at det er skylddeling som blir mest fair. Matic burde aldri spilt til Donny, og Donny burde aldri spilt til AWB, som ikke følger med for fem flate øre. At det er følgefeil frifinner ikke Donny noe mindre spør du meg, og det er nok også grunnen til at MEN gav 5 og ikke 6.

Jeg synes Donny fortjener en mulighet eller tre fremover på bekostning av Bruno. Ikke fordi Donny har spilt seg inn i laget, men fordi Bruno har spilt seg ut. Det samme gjelder Rashford. Begge spiller til 3-4 for tiden.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Crynix skrev: man des 13, 2021 12:16 am
fugletitteren skrev: søn des 12, 2021 9:07 pm
greyserpent skrev: søn des 12, 2021 8:20 pm



Nøyaktig hvor er det Beek spiller seg ut av flere muligheter? Denne videoen har alle berøringene hans, bortsett fra målet.
Gi meg gjerne konkrete eksempler.
Matic sender ballen til en verre plassert Beek, som flikker den videre til AWB som står og titter på stjernene. I min bok er det en større skrape på AWB og Matic enn Beek.
Så gjennom videoen, noen helt fine involveringer der altså, men om du mener den motbeviser at Donny ikke leverte en under pari kamp er jeg totalt uenig.
Involveringen ved målet kan skylden deles på Donny, Matic og AWB, enig det. Aldri påstått noe annet heller, eller trukket inn akkurat den involveringen. Faktum er bare at det han leverte var skuffende totalt sett. Og ja, jeg har allerede poengtert at det at United som lag leverte dårlig selvsagt er en stor del av totalbilde. Derfor har jeg heller ikke pinnet min mening om at tiden for Donny sakte begynner å renne ut på YB kampen isolert sett, som plutselig ble sentrert rundt.
For det første, så gjelder det å bruke de mulighetene man får, for det må da være en forklaring til hvorfor de var begrenset under OGS og enn så lenge er begrenset under Ragnick. I hvertfall all den tid f.eks Bruno er totlt ute av det, men blir foretrukket.
Samtidig, så tviler jeg på at med mindre han får mere spilletid, at han blir etter denne sesongen. Forståelig nok.


Lite hadde gledet meg mer enn om Donny skulle få det til, og vise seg å bli en asset resten av sesongen, men enn så lenge ser muligheten begrenset ut og de gangene han får sjansen imponerer han ikke nevneverdig heller.
Samtidig er det greit å se på omstendighetene her også. Donny var en av mange på banen mot YB med minimalt antall minutter i beina denne sesongen, og en kan trygt si det var et klink b-lag. Et b-lag som attpåtil har hatt én uke med ny manager, med en litt annerledes approach til hvordan fotball skal spilles. Jeg synes totalt sett Donny var en av våre bedre i den kampen, uten at han var spesielt god. En midt-på-treet-kamp, som det som oftest er med Donny. Men husk nå på hvem han spiller med utpå der også.

Når det gjelde baklengsen er jeg enig i at det er skylddeling som blir mest fair. Matic burde aldri spilt til Donny, og Donny burde aldri spilt til AWB, som ikke følger med for fem flate øre. At det er følgefeil frifinner ikke Donny noe mindre spør du meg, og det er nok også grunnen til at MEN gav 5 og ikke 6.

Jeg synes Donny fortjener en mulighet eller tre fremover på bekostning av Bruno. Ikke fordi Donny har spilt seg inn i laget, men fordi Bruno har spilt seg ut. Det samme gjelder Rashford. Begge spiller til 3-4 for tiden.
Enig, at Donny liksom spilte seg ut av laget med den prestasjonen blir ganske feil å påstå. Bare se hva Fred og McTominay f.eks leverer å håpløse feilpasninger til tider og uten at det får større konsekvenser for deres startplass, betenkelig etter min mening.
Angående baklengs så starter jo det hele med en håpløs heading av AWB innover i banen som YB vinner ballen på, bare for å ta hele forløpet til målet.

Dog usikker på om det er riktig å sette Donny i Brunos posisjon, han slår meg ikke som en tier.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Tar gjerne DVB inn for Bruno og MG inn for Rash neste kamp. Når det måtte være...

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Slik Bruno og Rashford presterer om dagen så er det liten tvil om at begge to burde plasseres på benken, og at Donny/Greenwood burde få muligheten til å overta plassene i lagoppstillingen. Da må man nesten la de få en skikkelig mulighet, ergo starte de neste 2-3 kampene og se hvordan det utvikler seg.

Kan jo selvsagt hende at det er noe bak kulissene, f.eks prestasjon og innsats på trening, som forklarer mangelen på muligheter, men nå må man nesten sende et klart signal til Bruno, spesielt Rashford, at nivået må løftes betraktelig.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Mjordan23 skrev: man des 13, 2021 9:53 am
Crynix skrev: man des 13, 2021 12:16 am
fugletitteren skrev: søn des 12, 2021 9:07 pm

Så gjennom videoen, noen helt fine involveringer der altså, men om du mener den motbeviser at Donny ikke leverte en under pari kamp er jeg totalt uenig.
Involveringen ved målet kan skylden deles på Donny, Matic og AWB, enig det. Aldri påstått noe annet heller, eller trukket inn akkurat den involveringen. Faktum er bare at det han leverte var skuffende totalt sett. Og ja, jeg har allerede poengtert at det at United som lag leverte dårlig selvsagt er en stor del av totalbilde. Derfor har jeg heller ikke pinnet min mening om at tiden for Donny sakte begynner å renne ut på YB kampen isolert sett, som plutselig ble sentrert rundt.
For det første, så gjelder det å bruke de mulighetene man får, for det må da være en forklaring til hvorfor de var begrenset under OGS og enn så lenge er begrenset under Ragnick. I hvertfall all den tid f.eks Bruno er totlt ute av det, men blir foretrukket.
Samtidig, så tviler jeg på at med mindre han får mere spilletid, at han blir etter denne sesongen. Forståelig nok.


Lite hadde gledet meg mer enn om Donny skulle få det til, og vise seg å bli en asset resten av sesongen, men enn så lenge ser muligheten begrenset ut og de gangene han får sjansen imponerer han ikke nevneverdig heller.
Samtidig er det greit å se på omstendighetene her også. Donny var en av mange på banen mot YB med minimalt antall minutter i beina denne sesongen, og en kan trygt si det var et klink b-lag. Et b-lag som attpåtil har hatt én uke med ny manager, med en litt annerledes approach til hvordan fotball skal spilles. Jeg synes totalt sett Donny var en av våre bedre i den kampen, uten at han var spesielt god. En midt-på-treet-kamp, som det som oftest er med Donny. Men husk nå på hvem han spiller med utpå der også.

Når det gjelde baklengsen er jeg enig i at det er skylddeling som blir mest fair. Matic burde aldri spilt til Donny, og Donny burde aldri spilt til AWB, som ikke følger med for fem flate øre. At det er følgefeil frifinner ikke Donny noe mindre spør du meg, og det er nok også grunnen til at MEN gav 5 og ikke 6.

Jeg synes Donny fortjener en mulighet eller tre fremover på bekostning av Bruno. Ikke fordi Donny har spilt seg inn i laget, men fordi Bruno har spilt seg ut. Det samme gjelder Rashford. Begge spiller til 3-4 for tiden.
Enig, at Donny liksom spilte seg ut av laget med den prestasjonen blir ganske feil å påstå. Bare se hva Fred og McTominay f.eks leverer å håpløse feilpasninger til tider og uten at det får større konsekvenser for deres startplass, betenkelig etter min mening.
Angående baklengs så starter jo det hele med en håpløs heading av AWB innover i banen som YB vinner ballen på, bare for å ta hele forløpet til målet.

Dog usikker på om det er riktig å sette Donny i Brunos posisjon, han slår meg ikke som en tier.
Bruno har ligget ute mot kanten i en 4-2-2-2 under RR. Tipper Donny passer fint der.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Da er også denne sesongen over i mars.

Fantastisk.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Har vi noensinne vært heldig med en trekning? Så ser man de andre fuckings PL-lagene og hvem dem får.

Var ikke engang i bolla for motstander til Atletico, rigga.
Sist redigert av HeskeyTime den man des 13, 2021 12:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Som vanlig lett trekning det.

Martinho

Legg inn av Martinho »

Satser på reprise fra 2019!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket

lsklars

Legg inn av lsklars »

Jøss, fikk United tøffest motstand igjen mens Liverpool og City fikk jallaklubber? Det har vi aldri sett før.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Tror det er like greit at man er underdog slik en ser ut om dagen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Sodajr skrev: man des 13, 2021 12:26 pm Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket
Faktisk vanvittig imponerende at man klarer å surre til noe så enkelt som en slik trekning.
Men ja, om dte stemmer at United ikke lå i bollen når AM ble trukket må det faktisk bli omtrekning.

Det sagt, har ikke noe problem med å trekke PSG. Man er underdog, men også en helt fair sjanse.
Så er det utrolig digg om man slår ut Qatar skiten...

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Sodajr skrev: man des 13, 2021 12:26 pm Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket
Vent litt, jeg fulgte ikke med - hva skjedde?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

missChance skrev: man des 13, 2021 12:30 pm
Sodajr skrev: man des 13, 2021 12:26 pm Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket
Vent litt, jeg fulgte ikke med - hva skjedde?
United ble trukket mot Villareal av en eller annen syk grunn. Så ble City trukket.

Da Atletico ble trukket trukket i neste runde, så sa de at siden United allerede hadde blitt trukket så kunne de ikke bli trukket mot Atleti.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Spesielt opplegg. Først havner vi altså i en pott mot Villarreal, og blir trukket. Så havner vi, tilsynelatende, ikke i en potensiell pott mot Atletico Madrid, før vi så ender opp med drømmetrekningen for UEFA sin del, Ronaldo og Messi

Lezah

Legg inn av Lezah »

Boccherini skrev: man des 13, 2021 12:28 pm Tror det er like greit at man er underdog slik en ser ut om dagen.
Vi får være såpass ærlige at vi kan innrømme at det ikke florerer av motstandere vi ville vært soleklare favoritter mot på dette nivået nå. Må i det minste levere bra i noen kamper først.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Saklig at det blir ny trekning.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Chromeback skrev: man des 13, 2021 12:32 pm
missChance skrev: man des 13, 2021 12:30 pm
Sodajr skrev: man des 13, 2021 12:26 pm Er nøtt til å bli omtrekning, United lå ikke i bollen når motstanderen til Atletico ble trukket
Vent litt, jeg fulgte ikke med - hva skjedde?
United ble trukket mot Villareal av en eller annen syk grunn. Så ble City trukket.

Da Atletico ble trukket trukket i neste runde, så sa de at siden United allerede hadde blitt trukket så kunne de ikke bli trukket mot Atleti.
Hvis det du skriver er jeg riktig, kan jeg ikke skjønne hvordan de skal kunne argumentere seg bort fra en omtrekning. Hele prinsippet om en rettferdig trekning har de jo fint klart å surre bort.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Lezah skrev: man des 13, 2021 12:38 pm
Vi får være såpass ærlige at vi kan innrømme at det ikke florerer av motstandere vi ville vært soleklare favoritter mot på dette nivået nå.
Ja, det er jo ganske åpenbart, dessverre.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Er sykt om dette blir utfallet. Eg vil måte PSG men ikkje når det eg gjort en grov feil.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Liverpool og Man Utd mikset opp. Liverpool ikke i bollen når Villareals motstander ble trukket.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Lezah skrev: man des 13, 2021 12:38 pm
Boccherini skrev: man des 13, 2021 12:28 pm Tror det er like greit at man er underdog slik en ser ut om dagen.
Vi får være såpass ærlige at vi kan innrømme at det ikke florerer av motstandere vi ville vært soleklare favoritter mot på dette nivået nå. Må i det minste levere bra i noen kamper først.
Helt enig og jeg lever fint med å trekke PSG i utgangspunktet. Underdogs, men med en helt fair sjanse.
Dog, hvordan kan man unngå omtrekning om det som blir beskrevet her skjedde akkurat sånn? I så fall lite annet utfall, ellers er det jo ingen rettferdig trekning...

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Det eneste som mangler nå er at UEFA kjører ny trekning og akkurat de samme oppgjørene blir trukket, bare for å statuere et eksempel

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

fugletitteren skrev: man des 13, 2021 12:39 pm
Chromeback skrev: man des 13, 2021 12:32 pm
missChance skrev: man des 13, 2021 12:30 pm

Vent litt, jeg fulgte ikke med - hva skjedde?
United ble trukket mot Villareal av en eller annen syk grunn. Så ble City trukket.

Da Atletico ble trukket trukket i neste runde, så sa de at siden United allerede hadde blitt trukket så kunne de ikke bli trukket mot Atleti.
Hvis det du skriver er jeg riktig, kan jeg ikke skjønne hvordan de skal kunne argumentere seg bort fra en omtrekning. Hele prinsippet om en rettferdig trekning har de jo fint klart å surre bort.
De trenger bare å si at Man Utd var i bollen, og at programleder sa feil og mente Man City. (Selv om det ikke stemmer naturligvis)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Tuller alle med meg nå?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

markantovertak skrev: man des 13, 2021 12:47 pm
fugletitteren skrev: man des 13, 2021 12:39 pm
Chromeback skrev: man des 13, 2021 12:32 pm

United ble trukket mot Villareal av en eller annen syk grunn. Så ble City trukket.

Da Atletico ble trukket trukket i neste runde, så sa de at siden United allerede hadde blitt trukket så kunne de ikke bli trukket mot Atleti.
Hvis det du skriver er jeg riktig, kan jeg ikke skjønne hvordan de skal kunne argumentere seg bort fra en omtrekning. Hele prinsippet om en rettferdig trekning har de jo fint klart å surre bort.
De trenger bare å si at Man Utd var i bollen, og at programleder sa feil og mente Man City. (Selv om det ikke stemmer naturligvis)
Man City var jo allerede trukket, så merkelig hvis han skulle presisere at City ikke kunne bli trukket rett etterpå.

Det ville bare vært toppen av kransekaka.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»