Manchester United

Svar
Knaxern

Re: Manchester United

Legg inn av Knaxern »

Hvor gammel er Pellistri egentlig? Var flere unggutter i troppen til Uruguay i copaen, overrasket over at han ikke var der.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Knaxern skrev: lør jul 24, 2021 4:43 pm Hvor gammel er Pellistri egentlig? Var flere unggutter i troppen til Uruguay i copaen, overrasket over at han ikke var der.
19. Spørs om han ikke er litt for lettvekter fysisk foreløpig?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jeg slettet HeskeyTime, og kopierer fra AxelRudi i en annen tråd:
Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Vi blir pult av QPR. Ole out

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Shoretire til Elanga - et akademimål.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

missChance skrev: lør jul 24, 2021 5:00 pm Jeg slettet HeskeyTime, og kopierer fra AxelRudi i en annen tråd:
Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.
Rip links til mål osv. Er twitterlinker lov?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

missChance skrev: lør jul 24, 2021 4:46 pm
19. Spørs om han ikke er litt for lettvekter fysisk foreløpig?
Aha, takker. Ja, godt mulig. Spennende å se om han blir tatt ut til kvalikken etterhvet eller om han blir å se i troppen til 2022.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

missChance skrev: lør jul 24, 2021 5:00 pm Jeg slettet HeskeyTime, og kopierer fra AxelRudi i en annen tråd:
Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.
Anbefaler folk å bruke pm til å dele streams når noen spør her inne på forumet hvor man kan se kamp.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Ole må gå!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Knaxern skrev: lør jul 24, 2021 5:51 pm
missChance skrev: lør jul 24, 2021 4:46 pm
19. Spørs om han ikke er litt for lettvekter fysisk foreløpig?
Aha, takker. Ja, godt mulig. Spennende å se om han blir tatt ut til kvalikken etterhvet eller om han blir å se i troppen til 2022.
Talentet er jo der, men han er jo ikke ferdig utviklet. Høyden får han nok ikke gjort noe med, med mindre han tar en forsinket McTominay-spurt, men han trenger nok litt muskler. Jeg husker ennå hvordan Rashford så ut som 18-19-åring - det er stor forskjell fra i dag!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

HeskeyTime skrev: lør jul 24, 2021 5:50 pm
missChance skrev: lør jul 24, 2021 5:00 pm Jeg slettet HeskeyTime, og kopierer fra AxelRudi i en annen tråd:
Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.
Rip links til mål osv. Er twitterlinker lov?
Ja, så lenge de ikke er til streams.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Pellistri har vært spennende disse to kampene. Det ligger noe der, selv om det er helt tydelig at han trenger tid.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Bongis skrev: søn jul 25, 2021 10:54 am Pellistri har vært spennende disse to kampene. Det ligger noe der, selv om det er helt tydelig at han trenger tid.
Enig. Nå har vi ganske voldsom konkurranse i angrep, antar Diallo blir værende og ikke skal på utlån, så ser gjerne at han tar et nytt utlån i La Liga. Bra nivå for en så ung spiller. Der får han spille mye også, hvilket er viktig. Greit også å få få kjenne litt på presset ved å slåss mot nedrykk, dersom det blir samme klubb.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Det var brukernavnet hans. Om han heter det aner eg ikkje😊

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Detvareingang skrev: søn jul 25, 2021 2:20 pm Det var brukernavnet hans. Om han heter det aner eg ikkje😊
Jeg vet det, men du kan endre på beskrivelsen.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Eksisterer det en velkomstkomité her?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Reddington skrev: søn jul 25, 2021 3:19 pm Eksisterer det en velkomstkomité her?
Ikke offisielt, men VELKOMMEN! 🥳

Saliph

Legg inn av Saliph »

Reddington skrev: søn jul 25, 2021 3:19 pm Eksisterer det en velkomstkomité her?
Velkommen til gards!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: søn jul 25, 2021 3:59 pm
Reddington skrev: søn jul 25, 2021 3:19 pm Eksisterer det en velkomstkomité her?
Velkommen til gards!
Og nå er Crynix her også, etter litt snokete verving, mistenker jeg :) Det går seg til!

TBB må skjerpe seg nå, Brandy også, så er vi på sporet.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

missChance skrev: lør jul 24, 2021 6:00 pm
Ja, så lenge de ikke er til streams.
Hva med å fortelle at det finnes en side med linker til både lovlige og ulovlige streams, for eksempel streams.no (sjekket at jeg ikke nå linket til en "ulovlig" side og det domenet er ikke aktivt :p )?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Lezah skrev: søn jul 25, 2021 4:52 pm
TBB må skjerpe seg nå, Brandy også, så er vi på sporet.
AVJ kunne også være kjekt å få tilbake, for å få opp temperaturen litt i Liverpooltrådene.

startelver

Legg inn av startelver »

Maguire må spille alle kamper så slippes et ikke inn mål.

Lezah

Legg inn av Lezah »



Drittlei denne sagaen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sharpix in the house, dette er gode tider for Milorg.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Bra greier!

Robin

Legg inn av Robin »

Lezah skrev: søn jul 25, 2021 7:03 pm

Drittlei denne sagaen.
Jeg er møkkalei. Hadde virkelig håpet at man beveger seg videre. Fortsetter vgd-mantraet mitt om at jeg er lei hvor lite tilgjengelig han er. Hadde han ennå vært verdt alt bryet som fører med.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Hvor lenge har Pogba igjen av kontrakten? Er det ett år? Spørs om ikke det er best for begge parter om han blir solgt.

Robin

Legg inn av Robin »


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Robin skrev: søn jul 25, 2021 8:44 pm Verdens deiligste Sør-Amerikaner! https://twitter.com/lapiochey/status/1 ... 92322?s=21
The beautiful, beautiful, beautiful bastard ❤

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Sadistene på VGD sletter reklamer for andre foraer over en lav sko. Hvor lenge har dette forumet vært aktivt?

Ser i det minste deler av brukerbasen som kan kvalitetsstemples har flyttet over.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»