Manchester United

Svar
Hetfield

Re: Manchester United

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: man aug 15, 2022 10:29 pm
DuncanE skrev: man aug 15, 2022 9:55 pm
missChance skrev: man aug 15, 2022 9:49 pm

Hvis Gary Neville har rett, var det kun 50m i banken sist vi så.
600m i gjeld, og mer til, har det vært i åresvis. Vi har på tross av dette brukt nær mest penger av alle klubber i PL år etter år. Så kjøper ikke den der ;)
Vi er sikkert ikke blakke, men vi er ikke nødvendigvis lenger så rike.
Covid har tatt sitt, og med såpass mange milliarder brukt de siste 9 årene så hoper det seg opp med avdrag på overganger også..

Saliph

Legg inn av Saliph »

Håper man saboterer alle hjemmekamper fremover frem til de selger. Så får man heller ta den smellen som måtte komme - selv om det måtte ende i nedrykk.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Saliph skrev: tir aug 16, 2022 12:39 pm Håper man saboterer alle hjemmekamper fremover frem til de selger. Så får man heller ta den smellen som måtte komme - selv om det måtte ende i nedrykk.
E9.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »



Ingen bombe dersom dette stemmer

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: tir aug 16, 2022 12:39 pm Håper man saboterer alle hjemmekamper fremover frem til de selger. Så får man heller ta den smellen som måtte komme - selv om det måtte ende i nedrykk.
Store drakt-sponsorer som trekker seg ut og tv-penger på bare i overkant av 10 mill i en sesong vil svi.

Da kan ikke Glazers kreve 50 milliarder lengre..

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

På tide å gå på frierføtter til Ratcliffe ...

Det er bare det at han etter sigende ikke er interessert.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Tinkler skrev: tir aug 16, 2022 1:27 pm

Ingen bombe dersom dette stemmer
Fortsetter dette så ser jeg ikke bortifra at Ten Hag får nok til slutt å blir enige med klubben om å avslutte "sammarbeidet". Det var jo viktig for han at det ble lagt til rette for endel ting för han i det hele tatt skulle gå med på dette.

Ser for meg at Ten Hag egentlig har ønsket dette hele veien, og at dette også er noe Ronaldo selv har merket seg, hvilket har medført at han har fått kalde føtter og vil ut. Ble hjemme lenge på ferie som offisielt var pga andre ting osv.

Godt vi har folk i toppen som vet hva som selger der ute. Ronaldo drakter selvfølgelig.§!

peraleks

Legg inn av peraleks »

TrueTopRed skrev: tir aug 16, 2022 1:37 pm
Tinkler skrev: tir aug 16, 2022 1:27 pm

Ingen bombe dersom dette stemmer
Fortsetter dette så ser jeg ikke bortifra at Ten Hag får nok til slutt å blir enige med klubben om å avslutte "sammarbeidet". Det var jo viktig for han at det ble lagt til rette for endel ting för han i det hele tatt skulle gå med på dette.

Ser for meg at Ten Hag egentlig har ønsket dette hele veien, og at dette også er noe Ronaldo selv har merket seg, hvilket har medført at han har fått kalde føtter og vil ut. Ble hjemme lenge på ferie som offisielt var pga andre ting osv.

Godt vi har folk i toppen som vet hva som selger der ute. Ronaldo drakter selvfølgelig.§!
Du vil ikke anta at en litt mer logisk tilnærming til dette er at sesongen har vært tung, CR mistet nylig et barn og det eksisterer et enormt ønske der om CL-fotball?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

peraleks skrev: tir aug 16, 2022 1:51 pm Du vil ikke anta at en litt mer logisk tilnærming til dette er at sesongen har vært tung, CR mistet nylig et barn og det eksisterer et enormt ønske der om CL-fotball?
Mulig det, mulig en miks...alt er mulig.

Bottom line er at han ville ut når han var tilbake der det ble rapportert den ene storheten etter den andre til förste mötet tilbake hos klubben Ferguson osv, sånn for å overtale. Jeg tror mitt rundt det.

Det viktige her er å ha spillere som vil bli og en trener som föler det samme. Förste bud for å få til noe.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jallaskar skrev: tir aug 16, 2022 2:05 pm
startelver skrev: tir aug 16, 2022 2:03 pm Bare 2 opp til Pool, alt er mulig.
Bare 6 opp til City. Rarere ting har skjedd. Muligens....
Njo, men da må du nesten grave litt i religiøse skrifter og attpåtil kjøpe det som står der....

Jack

Legg inn av Jack »

Bare sånn til info. Her er det vel et par representanter av La Crème (hhv LFC og Chelskij), individer som allerede har startet et korstog mot Lisandro, som bør gå i seg selv. Fotball-IQ er fullstendig fraværende hos disse individene.


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 4:58 pm Bare sånn til info. Her er det vel et par representanter av La Crème (hhv LFC og Chelskij), individer som allerede har startet et korstog mot Lisandro, som bør gå i seg selv. Fotball-IQ er fullstendig fraværende hos disse individene.

Like mange Man Utd-supportere. Se feks RedCafe. Samme gjeng som reagerte på intervjuet til EtH. Man reagerer fordi man ikke vet bedre, og fordi man bygger vurderingene på det man klarer prosessere. Som for veldig mange ikke er stort!

Det er en fin lakmustest i grunnen.

Man ser det hos feks Yesil også som forsøkte å klandre Martinez for målet som kom etter en overgang i mot. Fordi han ikke forstyrret Toney nok før han slår pasningen. Han mente dette var en grov feil. Men han klarer ikke svare på hvor Martinez skulle vært posisjonert når Toney slår den pasningen. Jeg tror alle som har spilt bittelitt fotball (eller har snev av teoretisk bakgrunn) vet at dette ikke er riktig.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

tbb skrev: tir aug 16, 2022 5:04 pm

Like mange Man Utd-supportere. Se feks RedCafe. Samme gjeng som reagerte på intervjuet til EtH. Man reagerer fordi man ikke vet bedre, og fordi man bygger vurderingene på det man klarer prosessere. Som for veldig mange ikke er stort!

Det er en fin lakmustest i grunnen.
Ikke overraskende at individer med en agenda ikke klarer å tenke rasjonelt

Yesil

Legg inn av Yesil »

tbb skrev: tir aug 16, 2022 5:04 pm
Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 4:58 pm Bare sånn til info. Her er det vel et par representanter av La Crème (hhv LFC og Chelskij), individer som allerede har startet et korstog mot Lisandro, som bør gå i seg selv. Fotball-IQ er fullstendig fraværende hos disse individene.

Like mange Man Utd-supportere. Se feks RedCafe. Samme gjeng som reagerte på intervjuet til EtH. Man reagerer fordi man ikke vet bedre, og fordi man bygger vurderingene på det man klarer prosessere. Som for veldig mange ikke er stort!

Det er en fin lakmustest i grunnen.

Man ser det hos feks Yesil også som forsøkte å klandre Martinez for målet som kom etter en overgang i mot. Fordi han ikke forstyrret Toney nok før han slår pasningen. Han mente dette var en grov feil. Men han klarer ikke svare på hvor Martinez skulle vært posisjonert når Toney slår den pasningen. Jeg tror alle som har spilt bittelitt fotball (eller har snev av teoretisk bakgrunn) vet at dette ikke er riktig.
Dæven du er en bitter fyr😂

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Han skulle nok holdt seg unna name-dropping, men ellers så er jeg jo enig i at denne kritikken av Martínez (hovedsaklig fra Liverpool- og Chelsea-supportere) er helt malplassert.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jolla skrev: tir aug 16, 2022 9:05 pm Han skulle nok holdt seg unna name-dropping, men ellers så er jeg jo enig i at denne kritikken av Martínez (hovedsaklig fra Liverpool- og Chelsea-supportere) er helt malplassert.
Det er så norsk det! Vi må for all del ikke si hvem som sier noe ikke er riktig. Vedkommende kan bli såret! ;)

Se diskusjonen med Yesil i Brentford-tråden. Han prøver seg. Da må han tåle å bli callet.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Yesil skrev: tir aug 16, 2022 9:01 pm
tbb skrev: tir aug 16, 2022 5:04 pm
Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 4:58 pm Bare sånn til info. Her er det vel et par representanter av La Crème (hhv LFC og Chelskij), individer som allerede har startet et korstog mot Lisandro, som bør gå i seg selv. Fotball-IQ er fullstendig fraværende hos disse individene.

Like mange Man Utd-supportere. Se feks RedCafe. Samme gjeng som reagerte på intervjuet til EtH. Man reagerer fordi man ikke vet bedre, og fordi man bygger vurderingene på det man klarer prosessere. Som for veldig mange ikke er stort!

Det er en fin lakmustest i grunnen.

Man ser det hos feks Yesil også som forsøkte å klandre Martinez for målet som kom etter en overgang i mot. Fordi han ikke forstyrret Toney nok før han slår pasningen. Han mente dette var en grov feil. Men han klarer ikke svare på hvor Martinez skulle vært posisjonert når Toney slår den pasningen. Jeg tror alle som har spilt bittelitt fotball (eller har snev av teoretisk bakgrunn) vet at dette ikke er riktig.
Dæven du er en bitter fyr😂
Hva er det ved innlegget som gjør at jeg oppfattes bitter? Her tror jeg du er på like tynt vann som når du uttaler deg om posisjonering i et soneforsvar…

Yesil

Legg inn av Yesil »

tbb skrev: tir aug 16, 2022 9:30 pm
Jolla skrev: tir aug 16, 2022 9:05 pm Han skulle nok holdt seg unna name-dropping, men ellers så er jeg jo enig i at denne kritikken av Martínez (hovedsaklig fra Liverpool- og Chelsea-supportere) er helt malplassert.
Det er så norsk det! Vi må for all del ikke si hvem som sier noe ikke er riktig. Vedkommende kan bli såret! ;)

Se diskusjonen med Yesil i Brentford-tråden. Han prøver seg. Da må han tåle å bli callet.
Ingen problem med name-dropping. Problemet er at du 1: Drar det videre inn i andre tråder og 2: Idiotforklarer samtlige som ikke er enig med deg. Er man uenig med deg, tar man feil og kan umulig hverken ha sett eller spilt fotball selv. Det er en helt latterlig fremtoning som du ble konfrontert med for senest et par dager siden av en annen bruker.

Det vitner først og fremst om stor usikkerhet, men også om en voldsom bitterhet etter tidligere diskusjoner som du har kommet svært uheldig ut av og sannsynligvis derfor har et behov om å markere deg eller "ta igjen".

Og nei, ikke interessert i å diskutere dette videre. Ha en fin kveld.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Yesil skrev: tir aug 16, 2022 9:46 pm
tbb skrev: tir aug 16, 2022 9:30 pm
Jolla skrev: tir aug 16, 2022 9:05 pm Han skulle nok holdt seg unna name-dropping, men ellers så er jeg jo enig i at denne kritikken av Martínez (hovedsaklig fra Liverpool- og Chelsea-supportere) er helt malplassert.
Det er så norsk det! Vi må for all del ikke si hvem som sier noe ikke er riktig. Vedkommende kan bli såret! ;)

Se diskusjonen med Yesil i Brentford-tråden. Han prøver seg. Da må han tåle å bli callet.
Ingen problem med name-dropping. Problemet er at du 1: Drar det videre inn i andre tråder og 2: Idiotforklarer samtlige som ikke er enig med deg. Er man uenig med deg, tar man feil og kan umulig hverken ha sett eller spilt fotball selv. Det er en helt latterlig fremtoning som du ble konfrontert med for senest et par dager siden av en annen bruker.

Det vitner først og fremst om stor usikkerhet, men også om en voldsom bitterhet etter tidligere diskusjoner som du har kommet svært uheldig ut av og sannsynligvis derfor har et behov om å markere deg eller "ta igjen".

Og nei, ikke interessert i å diskutere dette videre. Ha en fin kveld.
Hvorfor vitner det om bitterhet å påpeke at du var på tynn is? Når du åpenbart var på tynn is?

Du kommer inn i en diskusjon med en bastant påstand som er feil. Den er åpenbart agendadrevet. I dette tilfellet var det relevant fordi man ser den samme agendaen hos andre. Derfor blir det påpeket og derfor blir du name-droppet. Du skal få tillegge meg allverdens motiver for dette, men det beste er at du slutter å uttale deg på denne måten om noe du åpenbart ikke har begrep om.
Sist redigert av tbb den tir aug 16, 2022 10:16 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: tir aug 16, 2022 10:04 pm Den er åpenbart agendadrevet. Slik du svært ofte er.
Akkurat som jeg var det med Jose ikke sant? Og med styrrelsen i klubben. Bare "finner på noe" for å støtte egen teori. Agendastyrt.

Det du prøver å dytte over på din motpart der, ser jeg både at du har beskyldt meg for tidligere i uttallige situasjoner, i tillegg til at jeg ser deg selv i den beskrivelsen. Kjent mønster samme issue.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TrueTopRed skrev: tir aug 16, 2022 10:14 pm
tbb skrev: tir aug 16, 2022 10:04 pm Den er åpenbart agendadrevet. Slik du svært ofte er.
Akkurat som jeg var det med Jose ikke sant? Og med styrrelsen i klubben. Bare "finner på noe" for å støtte egen teori. Agendastyrt.

Det du prøver å dytte over på din motpart der, ser jeg både at du har beskyldt meg for tidligere i uttallige situasjoner, i tillegg til at jeg ser deg selv i den beskrivelsen. Kjent mønster samme issue.
Nei, bare TrueTopRed er TrueTopRed. Helt unik.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Elon i trollehumør.


DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Knaxern skrev: ons aug 17, 2022 2:09 am Elon i trollehumør.

Ja, det ville jo ikke blitt kjedelig iallfall. Men regner med han trekker budet 2 uker senere fordi han blir hindret innsyn i Glazer's lugubre arbeidsmetoder.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Knaxern skrev: ons aug 17, 2022 2:09 am Elon i trollehumør.

Saliph

Legg inn av Saliph »



Selg.

Jack

Legg inn av Jack »

Saliph skrev: ons aug 17, 2022 9:05 am

Selg.
:lol:

Jack

Legg inn av Jack »

Noen (Elon? Selvom dette bare er lommerusk for ham) som driver med en liten pump&dump her? Enten det eller så er det noen som vet hva som skjer bak kulissene i Manchester United.


markantovertak

Legg inn av markantovertak »

tbb skrev: tir aug 16, 2022 5:04 pm
Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 4:58 pm Bare sånn til info. Her er det vel et par representanter av La Crème (hhv LFC og Chelskij), individer som allerede har startet et korstog mot Lisandro, som bør gå i seg selv. Fotball-IQ er fullstendig fraværende hos disse individene.
Like mange Man Utd-supportere. Se feks RedCafe. Samme gjeng som reagerte på intervjuet til EtH. Man reagerer fordi man ikke vet bedre, og fordi man bygger vurderingene på det man klarer prosessere. Som for veldig mange ikke er stort!

Det er en fin lakmustest i grunnen.

Man ser det hos feks Yesil også som forsøkte å klandre Martinez for målet som kom etter en overgang i mot. Fordi han ikke forstyrret Toney nok før han slår pasningen. Han mente dette var en grov feil. Men han klarer ikke svare på hvor Martinez skulle vært posisjonert når Toney slår den pasningen. Jeg tror alle som har spilt bittelitt fotball (eller har snev av teoretisk bakgrunn) vet at dette ikke er riktig.
Late to the party her, men jeg vil ha notert at jeg reagerte på de som reagerte på intervjuet med EtH.
Når det gjelder den videoen er det vel presisjonen til Brentford som står frem som grellest. Jeg synes heller ikke de lyktes like godt i å eksponere Martinez som det Brighton gjorde.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

markantovertak skrev: ons aug 17, 2022 9:53 am
tbb skrev: tir aug 16, 2022 5:04 pm
Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 4:58 pm Bare sånn til info. Her er det vel et par representanter av La Crème (hhv LFC og Chelskij), individer som allerede har startet et korstog mot Lisandro, som bør gå i seg selv. Fotball-IQ er fullstendig fraværende hos disse individene.
Like mange Man Utd-supportere. Se feks RedCafe. Samme gjeng som reagerte på intervjuet til EtH. Man reagerer fordi man ikke vet bedre, og fordi man bygger vurderingene på det man klarer prosessere. Som for veldig mange ikke er stort!

Det er en fin lakmustest i grunnen.

Man ser det hos feks Yesil også som forsøkte å klandre Martinez for målet som kom etter en overgang i mot. Fordi han ikke forstyrret Toney nok før han slår pasningen. Han mente dette var en grov feil. Men han klarer ikke svare på hvor Martinez skulle vært posisjonert når Toney slår den pasningen. Jeg tror alle som har spilt bittelitt fotball (eller har snev av teoretisk bakgrunn) vet at dette ikke er riktig.
Late to the party her, men jeg vil ha notert at jeg reagerte på de som reagerte på intervjuet med EtH.
Når det gjelder den videoen er det vel presisjonen til Brentford som står frem som grellest. Jeg synes heller ikke de lyktes like godt i å eksponere Martinez som det Brighton gjorde.
Lykkes Brighton så veldig bra da? Jeg kommer på en situasjon der Welbeck la seg på Martinez ifbm ett innlegg. Ikke akkurat kjempefarlig?

Det er et godt poeng at Martinez blir noe hjulpet av dårlig presisjon. Og det er kanskje et poeng at en trener har analysert Man Utd og kommet frem til at Martinez må være et svakt punkt. Det jeg reagerer på er at man forsøker å skape et narrativ som ikke er riktig. Man har bestemt seg for hvilken historie man ønsker å fortelle før kampen er spilt, og holder seg til denne uavhengig av forløpet.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: ons aug 17, 2022 11:10 am Lykkes Brighton så veldig bra da? Jeg kommer på en situasjon der Welbeck la seg på Martinez ifbm ett innlegg. Ikke akkurat kjempefarlig?
Det kommer an på hva man vil legge på Martinez eller hva man vil legge på Maguire. Welback herjet med begge når det kommer til fart. Men dere snakker kanskje bare om nærkampsspillet?!

Som det ser ut for oss nå så antar jeg at alle motstandere vil legge noen med litt fysiske attribute på våres minste. Så slå ballen i dette rummet der disse befinner seg , og der man bruker fart fra andre spillere for å ta maguire i bakrummet på stussen. Med en passiv de gea bak der igjen, så blir det situasjoner om det utføres riktig.

Liker signeringen av Martinez mtp hvordan man har lyst å spille i fremtiden, men komboen av de 2 andre jeg nevner er ikke heldig.
Sist redigert av TrueTopRed den ons aug 17, 2022 11:25 am, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»