Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Manchester United

Legg inn av tbb »



(Alltid vanskelig med slike modeller som vanskelig kan etterprøves.)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fernandez starter for PNE.

startelver

Legg inn av startelver »

Ale skrev: man des 26, 2022 3:30 pm Boxing Day starter med at Spurs avgir poeng.

3 poeng er vitalt i morgen.
Da vil dere ligge 1 poeng bak oss. Helt som ventet dette. Er overrasket over at vi fortsatt er topp 4

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Faen så irriterende at dette pissdårlige newcastle-laget fortsetter å sanke poeng..

taknina

Legg inn av taknina »

Retnuh skrev: man des 26, 2022 4:04 pm Faen så irriterende at dette pissdårlige newcastle-laget fortsetter å sanke poeng..
Newcastle tar hele greia har jeg spådd. Skal iallefall bli spennnde å se hvor langt de blir unna akkurat det.

For det er når du spiller rimelig medioker men tar poeng en skal være fornøyd å juble og ikke slik som mange synest å mene at når laget spiller godt uten å få poengfangst deretter så vil det hagle inn poeng snart.

Nei det er alarmklokkene som bør ringe da.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

taknina skrev: man des 26, 2022 4:51 pm
Retnuh skrev: man des 26, 2022 4:04 pm Faen så irriterende at dette pissdårlige newcastle-laget fortsetter å sanke poeng..
Newcastle tar hele greia har jeg spådd. Skal iallefall bli spennnde å se hvor langt de blir unna akkurat det.

For det er når du spiller rimelig medioker men tar poeng en skal være fornøyd å juble og ikke slik som mange synest å mene at når laget spiller godt uten å få poengfangst deretter så vil det hagle inn poeng snart.

Nei det er alarmklokkene som bør ringe da.
Ville vært veldig stas med en tittelkamp mellom Saudi og Abu Dhabi. Det får virkelig rivaleriene mellom Ferguson og Wenger, Clough og Don Revie etc til å blekne.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

tbb skrev: man des 26, 2022 2:24 pm

(Alltid vanskelig med slike modeller som vanskelig kan etterprøves.)
Ikke vanskeligere enn at du fortsetter å slå på dette øket. Den må vel være halvdød nå? Men du skal ha for iherdig innsats ;)

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

DuncanE skrev: man des 26, 2022 5:27 pm
tbb skrev: man des 26, 2022 2:24 pm

(Alltid vanskelig med slike modeller som vanskelig kan etterprøves.)
Ikke vanskeligere enn at du fortsetter å slå på dette øket. Den må vel være halvdød nå? Men du skal ha for iherdig innsats ;)
Usikker på hva du mener.

startelver

Legg inn av startelver »

Araberlaget fra Newcastle har tydeligvis fått tak i Englands beste manager. Utrolig hva han får ut av det laget. Rett opp på CL-plass.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

tbb skrev: man des 26, 2022 5:51 pm
DuncanE skrev: man des 26, 2022 5:27 pm
tbb skrev: man des 26, 2022 2:24 pm
(Alltid vanskelig med slike modeller som vanskelig kan etterprøves.)
Ikke vanskeligere enn at du fortsetter å slå på dette øket. Den må vel være halvdød nå? Men du skal ha for iherdig innsats ;)
Usikker på hva du mener.
Du hamrer opp forestillingen om at DdG fremstår som et spøkelse av en keeper for oss. Jeg respekterer alltid dine meninger, også i denne saken. Spesielt når du bakker det opp med begrunnelser som dette. Men jeg tror vi har fått med oss nå hvor du står i denne saken ;)
Sist redigert av DuncanE den man des 26, 2022 8:32 pm, redigert 1 gang totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ikke ødelegg julefreden her nå. Det er tross alt helligdag.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Saliph skrev: man des 26, 2022 8:32 pm Ikke ødelegg julefreden her nå. Det er tross alt helligdag.
Hehe :) Nei, jeg elsker tbb, ihvertfall ifølge visse andre her inne.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Nesten samtidig som det meldes at Gakpo er klar for Liverpool kommer det fra Spania at Man Utd er i samtaler med Mendes om Felix. Med konkurranse fra Chelsea og Arsenal.


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: man des 26, 2022 2:24 pm

(Alltid vanskelig med slike modeller som vanskelig kan etterprøves.)
Dette er jo grusomme tall selv fra de som har gått i dypet, og ikke bare har snappet det opp med øyemål + en dose forståelse for spillet. Det er ikke overraskende , men greit å få det på print så det kanskje også treffer et litt større publikum.

Bongis

Legg inn av Bongis »

tbb skrev: man des 26, 2022 10:35 pm Nesten samtidig som det meldes at Gakpo er klar for Liverpool kommer det fra Spania at Man Utd er i samtaler med Mendes om Felix. Med konkurranse fra Chelsea og Arsenal.

Jeg tenkte dette var planen ja. Var det United som sa nei til spilleren denne gangen, og ikke omvendt?
Jeg har blitt imponert over Felix de ca ti gangene jeg har sett han, men ny liga og ny kultur er ofte store utfordringer. Så er jeg nysgjerrig på hva som skjærte seg med Simeone, og om dette følger med på kjøpet. Men hvis han står i stil med omdømmet sitt, så er det bare å glede seg.


Men så tett som journalister følger United, så er det tusen artikler fra nå og til en evt bekreftelse. Den aller viktigste er når Mendes kom på en genial klausul mens han var på do.

Kent

Legg inn av Kent »

Faen, tragisk at Liverpool stikker av med Gapko.

qbah

Legg inn av qbah »

Oppskrytt. Veldig gjennomsnittlig i VM senest.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

qbah skrev: tir des 27, 2022 12:30 am Oppskrytt. Veldig gjennomsnittlig i VM senest.
Gakpo eller Félix?

For meg så er det umulig å vite hvem av de to du mente at var veldig gjennomsnittlig i VM senest.

qbah

Legg inn av qbah »

Jolla skrev: tir des 27, 2022 1:08 am
qbah skrev: tir des 27, 2022 12:30 am Oppskrytt. Veldig gjennomsnittlig i VM senest.
Gakpo eller Félix?

For meg så er det umulig å vite hvem av de to du mente at var veldig gjennomsnittlig i VM senest.

Hehe, kan vi ikke da bare si begge..? Jeg tenkte på Gakpo her. Forstod ikke hypen rundt han. Sikkert et greit kjøp og en fin alder, men det han viste i VM var ikke nok til å få meg ytterst på stolen hvert fall.

Felix er jo sånn sett mer proven (ikke i PL da ;) ) og man vet hva man kan få med han.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Kent skrev: tir des 27, 2022 12:20 am Faen, tragisk at Liverpool stikker av med Gapko.
Ja, ville vært fornuftig å prioritere en venstrekant nå.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tir des 27, 2022 11:19 am
Kent skrev: tir des 27, 2022 12:20 am Faen, tragisk at Liverpool stikker av med Gapko.
Ja, ville vært fornuftig å prioritere en venstrekant nå.
Faen at vi ikke får trippel-dekning der. Ingenting i veien for at å svi av en haug penger på ham skal være i veien for at vi bruker masse også på posisjoner hvor vi faktisk trenger folk, jeg har alt glemt sommeren og gidder ikke å tenke så mye på økonomi og sånne kjedelige greier, kulere å kjøpe folk bare.

(Tror Gapko blir en bra spiller for Pool, dessverre, men jeg håper vi ser etter en spiss nå)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Nå skal det feires!


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:15 pm Nå skal det feires!

uflaks. boromir. heltemodig. alle krefter imot.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Jolla skrev: tir des 27, 2022 1:49 pm
Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:15 pm Nå skal det feires!

uflaks. boromir. heltemodig. alle krefter imot.
Lite med uflaks å gjøre gitt. I beste fall inkompetanse, alternativet er langt værre.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:01 pm
tbb skrev: tir des 27, 2022 11:19 am
Kent skrev: tir des 27, 2022 12:20 am Faen, tragisk at Liverpool stikker av med Gapko.
Ja, ville vært fornuftig å prioritere en venstrekant nå.
Faen at vi ikke får trippel-dekning der. Ingenting i veien for at å svi av en haug penger på ham skal være i veien for at vi bruker masse også på posisjoner hvor vi faktisk trenger folk, jeg har alt glemt sommeren og gidder ikke å tenke så mye på økonomi og sånne kjedelige greier, kulere å kjøpe folk bare.

(Tror Gapko blir en bra spiller for Pool, dessverre, men jeg håper vi ser etter en spiss nå)
Kjøp alle dæm råaste

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »




https://www.premierleague.com/clubs/12/ ... ited/squad


Alias for Greenwood?
Nei, det kan det ikke være - land er Portugal.

Jack

Legg inn av Jack »

Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:15 pm Nå skal det feires!

Jeg linket til flere hendelser i kamptråden den famøse kvelden.

Helt utrolig. Nok en gang ser vi dommerbias mot Manchester United.

Jack

Legg inn av Jack »

missChance skrev: tir des 27, 2022 3:53 pm


https://www.premierleague.com/clubs/12/ ... ited/squad


Alias for Greenwood?
Nei, det kan det ikke være - land er Portugal.
Edit: Jeg ble lurt av en idiot.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jack_Daniels skrev: tir des 27, 2022 4:00 pm
missChance skrev: tir des 27, 2022 3:53 pm


https://www.premierleague.com/clubs/12/ ... ited/squad


Alias for Greenwood?
Nei, det kan det ikke være - land er Portugal.
Sjekk mellomnavnet til Felix.
Det er ikke Betinho!

Så denne som et av svarene 😂

Jack

Legg inn av Jack »

missChance skrev: tir des 27, 2022 4:01 pm
Jack_Daniels skrev: tir des 27, 2022 4:00 pm
missChance skrev: tir des 27, 2022 3:53 pm


https://www.premierleague.com/clubs/12/ ... ited/squad


Alias for Greenwood?
Nei, det kan det ikke være - land er Portugal.
Sjekk mellomnavnet til Felix.
Det er ikke Betinho!

Så denne som et av svarene 😂
Jepp, jeg ble rett og slett lurt trill rundt. 😅

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»