Manchester United

Svar
DuncanE

Re: Manchester United

Legg inn av DuncanE »

markantovertak skrev: lør apr 29, 2023 4:20 pm
DuncanE skrev: lør apr 29, 2023 4:14 pm
markantovertak skrev: lør apr 29, 2023 4:10 pm

Æh nei. Jeg tenker ten Hag har et poeng. På samme måte som andre managere har hatt et poeng tidligere.
Du tenker på at gresset var feil klippet, det blåste fra vest og at Alisson var kald på foten?
For eksempel ja. Eller når Klopp har nevnt tett kampprogram.
At PL ikke klarer/gidder å legge bedre til rette for egne klubber med tanke på Europa er jo bare tåpelig. De klarer det i andre lag/liga.

Winston

Legg inn av Winston »

InsVerderben skrev: lør apr 29, 2023 4:09 pm
Winston skrev: lør apr 29, 2023 4:00 pm
TheTreble skrev: lør apr 29, 2023 8:32 am Ekstrem stabilitet. Forsto vi egentlig hvor privilegerte vi var?
Ikke helt. Jeg trodde klubben var profesjonell tvers igjennom, så viste det seg at det sportslige var at korthus holdt oppe av SAF med hjelp fra Gill.

Etter SAF/Gill sine avganger har vi fått sett hva som skjer når finansfolk skal leke sportsdirektør.
Tror kanskje Chelsea-eieren, mr. Bohely er det nyeste og et bedre xempel....!

https://www.nrk.no/sport/kommentar_-tho ... 1.16095354
Tja, mener jeg har lest i Chelsea klubbtråden (skrevet av en meget klok mann, noen vil til og med kalle han et orakel) at disse PE folkene som eier Chelsea har en helt genial plan.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Winston skrev: lør apr 29, 2023 6:14 pm
InsVerderben skrev: lør apr 29, 2023 4:09 pm
Winston skrev: lør apr 29, 2023 4:00 pm

Ikke helt. Jeg trodde klubben var profesjonell tvers igjennom, så viste det seg at det sportslige var at korthus holdt oppe av SAF med hjelp fra Gill.

Etter SAF/Gill sine avganger har vi fått sett hva som skjer når finansfolk skal leke sportsdirektør.
Tror kanskje Chelsea-eieren, mr. Bohely er det nyeste og et bedre xempel....!

https://www.nrk.no/sport/kommentar_-tho ... 1.16095354
Tja, mener jeg har lest i Chelsea klubbtråden (skrevet av en meget klok mann, noen vil til og med kalle han et orakel) at disse PE folkene som eier Chelsea har en helt genial plan.
Kan det være at planen er å rykke ned til Championship, og opp igjen ett par ganger? Det er sjukt lukurativt.

Kan hende de klarer det allerede denne sesongen

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Retnuh skrev: lør apr 29, 2023 6:51 pm
Kan det være at planen er å rykke ned til Championship, og opp igjen ett par ganger? Det er sjukt lukurativt.

Kan hende de klarer det allerede denne sesongen
Da må de satse på å rykke opp gjennom play off-finalen hver gang. Det er jo kjent som den økonomisk mest lukrative fotballkampen å vinne uansett nivå

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Da er det vel kun Brighton igjen som er tøff. West Ham har vel full fokus på ECL og kommer nok til å stille slapt neste runde. Resten er alle mot lag som ikke har noe igjen å spille for. Hvis ikke topp 4 er sikret nå...

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Sliten. Stort steg mot topp 4. Hadde vært fint om vi var effektive, kunne jo prøvd det ut en gang.

Casemiro vesentlig bedre enn de foregående var forskjellen i dag.

Saliph

Legg inn av Saliph »

F_Brandy skrev: søn apr 30, 2023 5:01 pm Sliten. Stort steg mot topp 4. Hadde vært fint om vi var effektive, kunne jo prøvd det ut en gang.

Casemiro vesentlig bedre enn de foregående var forskjellen i dag.
Sliten ja! Vi har faktisk en xG på bare 1.34, men det sier vel mest om alle de dårlige avgjørelsene/pasningene/førstetouchene vi tar. For dette burde vært en (langt mer) komfortabel seier.

Casemiro, Victor og Shaw var glimrende i dag.
Sist redigert av Saliph den søn apr 30, 2023 5:08 pm, redigert 1 gang totalt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Så jævlig slitsomt livet skal være, da. Denne var jævlig viktig, og til tross for tidvis dominans er det på hengende håret at det ikke ryker. Men vi tar de poengene her, lett.

Newcastle har igjen Arsenal, Brighton og CFC (!!!1)), det er mulig med skreller der. Veldig bra.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Saliph skrev: søn apr 30, 2023 5:05 pm
Sliten ja! Vi har faktisk en xG på bare 1.34, men det sier vel mest om alle de dårlige avgjørelsene/pasningene/førstetouchene vi tar. For dette burde vært en (langt mer) komfortabel seier.

Casemiro, Victor og Shaw var glimrende i dag.
Jepp. Får 0 når Eriksen er gjennom 3v1 og treffer den ene Villa spilleren.. Så har Rash 2-3 der han er gjennom med et skikkelig touch.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Liverpool gjør det som forventet. Hadde ikke vi vunnet hadde jeg trodd på rakning.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Lindeløf er en virkelig god og trygg stopper, så lenge han slipper å spille med Maguire.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Pool har ikke råd til et eneste feilskjær.

Nå er det 3-2, om de kødder det til allerede nå så holder det med to seire og en uavgjort for oss.

Kent

Legg inn av Kent »

Aldri i verden at dette Liverpool-laget vinner resten av kampene.

De er like skjøre som oss og Tottenham. Kan klappe sammen når som helst.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Garnacho skal visst bli pappa også nå. Spenstig.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Saliph skrev: søn apr 30, 2023 9:10 pm Garnacho skal visst bli pappa også nå. Spenstig.
Scores både her og der, si.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »



Ny rekrutt til United!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Tenk å være 18 år, stinn av gryn, ha hele livet foran deg, og så setter du unge på den første berta som lar deg slippe inn uten gummi.

Får håpe han ikke tar like dårlige valg på banen fremover.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Saliph skrev: søn apr 30, 2023 9:29 pm Tenk å være 18 år, stinn av gryn, ha hele livet foran deg, og så setter du unge på den første berta som lar deg slippe inn uten gummi.

Får håpe han ikke tar like dårlige valg på banen fremover.
Dette har du vel ikke helt oversikt over, min gode mann? ;)

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Misschance, hvem synes du er kjekkest av dagens spillere på United?
Når jeg ser Casemiro tenker jeg at jeg har vært noe uheldig med genene!

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Bortestatistikken har med rette blitt kritisert og er nødt til å forbedres neste sesong. Samtidig er hjemmeformen noe som fortjener å løftes fram: 5 strake seire på Old Trafford i PL og har holdt nullen i samtlige av disse. Skulle bare ønske vi var mer effektive foran motstanderens mål, slik at kampene ble avgjort tidligere…

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

TheTreble skrev: søn apr 30, 2023 6:58 pm Lindeløf er en virkelig god og trygg stopper, så lenge han slipper å spille med Maguire.
Synes litt synd på Lindelöf. Hans ettermæle i United vil i stor grad være preget av å utgjøre en duo med Maguire. En Maguire som ikke starter så verst, men har utviklet seg til å bli en farse av en spiller i United drakt.
For all del, de hadde en ok periode inneblant der om man ser på tallenes tale, men vil også stå som et slags symbol for en svunnen tid.
Man ser jo, og der må jeg innrømme at jeg har tatt feil, at Lindelöf kan være en klassestopper når han har en makker ved siden av seg som har litt fotball IQ. Så har jeg alltid ment at Lindelöf og Maguire i tospann har vært altfor temposvakt.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

fugletitteren skrev: søn apr 30, 2023 10:09 pm
TheTreble skrev: søn apr 30, 2023 6:58 pm Lindeløf er en virkelig god og trygg stopper, så lenge han slipper å spille med Maguire.
Synes litt synd på Lindelöf. Hans ettermæle i United vil i stor grad være preget av å utgjøre en duo med Maguire. En Maguire som ikke starter så verst, men har utviklet seg til å bli en farse av en spiller i United drakt.
For all del, de hadde en ok periode inneblant der om man ser på tallenes tale, men vil også stå som et slags symbol for en svunnen tid.
Man ser jo, og der må jeg innrømme at jeg har tatt feil, at Lindelöf kan være en klassestopper når han har en makker ved siden av seg som har litt fotball IQ. Så har jeg alltid ment at Lindelöf og Maguire i tospann har vært altfor temposvakt.
Ja, en partner med et visst tempo i kroppen er en fordel for svensken. I dag spilte han med en lynrask Cannavaro i forkledning.

Saliph

Legg inn av Saliph »

DuncanE skrev: søn apr 30, 2023 9:33 pm
Saliph skrev: søn apr 30, 2023 9:29 pm Tenk å være 18 år, stinn av gryn, ha hele livet foran deg, og så setter du unge på den første berta som lar deg slippe inn uten gummi.

Får håpe han ikke tar like dårlige valg på banen fremover.
Dette har du vel ikke helt oversikt over, min gode mann? ;)
Jeg har god oversikt over mye rart, kompis.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Megapixsel skrev: søn apr 30, 2023 9:55 pm Misschance, hvem synes du er kjekkest av dagens spillere på United?
Når jeg ser Casemiro tenker jeg at jeg har vært noe uheldig med genene!
Nå er ikke jeg Misschance, og heller ikke jente, men setter en slant på Luke.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Clean Sheet nummer 15 for Paella Dave.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

rommegrot skrev: søn apr 30, 2023 10:40 pm
Megapixsel skrev: søn apr 30, 2023 9:55 pm Misschance, hvem synes du er kjekkest av dagens spillere på United?
Når jeg ser Casemiro tenker jeg at jeg har vært noe uheldig med genene!
Nå er ikke jeg Misschance, og heller ikke jente, men setter en slant på Luke.
Slikt er alltid gøy. Jeg går for at Brandon Williams er den peneste.

Jack

Legg inn av Jack »

Jeg registrerer at mange har begynt å hype Lindelof gjennom skyene. Har vært grei de siste kampene, bevares, men han er fortsatt bare vår fjerde beste midtstopper. Mr Passiv.

En av de som ikke kan stoles på over tid.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Saliph skrev: søn apr 30, 2023 9:29 pm Tenk å være 18 år, stinn av gryn, ha hele livet foran deg, og så setter du unge på den første berta som lar deg slippe inn uten gummi.

Får håpe han ikke tar like dårlige valg på banen fremover.
Klør meg mildt sagt i hodet selv, har virkelig alt foran seg også settes det på den største tenkelige bremseklossen.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Jack skrev: søn apr 30, 2023 10:52 pm Jeg registrerer at mange har begynt å hype Lindelof gjennom skyene. Har vært grei de siste kampene, bevares, men han er fortsatt bare vår fjerde beste midtstopper. Mr Passiv.

En av de som ikke kan stoles på over tid.
Det er ofte slik. Malacia har f.eks gått fra å være en miks av prime Evra og Maldini til venstrebackens utgave av William Prunier. Gjerne i løpet av èn omgang. Vi supportere har ofte en tendens til å lide av selektiv gullfiskhukommelse.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Ruud van Nistelrooy ledet PSV til cuptrofeet i kveld. Slo Ajax på straffer i finalen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»