Manchester United

Svar
Lezah

Re: Manchester United

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: fre des 30, 2022 4:00 pm Jeg mistenker at dette er en sponset tweet. Men jeg er ikke helt sikkert. Kan godt være at det er helt genuint, og at Pogba bare ønsket å formidle at han liker Pizza Hut og Pepsi.
Det tror jeg også!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:54 pm For et savn!

:lol:

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:54 pm For et savn!

Var han ikke på skitur for noen dager siden også, mens han er skadet og ikke spiller?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:54 pm For et savn!

Han har ikke spilt et minutt siden overgangen.

Kjeks og kun opptatt av PR nå.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Hetfield skrev: fre des 30, 2022 4:50 pm
Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:54 pm For et savn!

Han har ikke spilt et minutt siden overgangen.

Kjeks og kun opptatt av PR nå.
Låter kjent..! 😉

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Også en måte å kaste bort talentet sitt på.

Kunne blitt verdens beste sentrale midtbanespiller, men valgte heller å være påskrudd i perioder.

Lezah

Legg inn av Lezah »

missChance skrev: fre des 30, 2022 4:50 pm
Var han ikke på skitur for noen dager siden også, mens han er skadet og ikke spiller?
Aner ikke en dritt og er fornøyd med det. Siste han har gjort på twitter etter den dritkule reklamen for brus og pizza (forbilledlig!) var denne, som i det minste er om spenn:


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: fre des 30, 2022 4:59 pm
missChance skrev: fre des 30, 2022 4:50 pm
Var han ikke på skitur for noen dager siden også, mens han er skadet og ikke spiller?
Aner ikke en dritt og er fornøyd med det. Siste han har gjort på twitter etter den dritkule reklamen for brus og pizza (forbilledlig!) var denne, som i det minste er om spenn:



😂😂

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Off, denne planeten altså

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: fre des 30, 2022 4:59 pm
Aner ikke en dritt og er fornøyd med det. Siste han har gjort på twitter etter den dritkule reklamen for brus og pizza (forbilledlig!) var denne, som i det minste er om spenn:
Jeg er forøvrig helt uenig i at han ikke kan kjøpe tid med familien. Når han forhandlet frem en avtale med Juventus på €200k i uken så føler jeg at han kunne ha sagt "Vet du hva, jeg har veldig lyst til å ha fri fra jobb på bursdagene til barna mine, og kan gjerne ta €150k i uken istedenfor, hvis jeg får litt ekstra tid sammen med familien min."

"Woe unto me - jeg må jobbe siden jeg er en profesjonell fotballspiller. Penger er fint altså, men aller helst så skulle jeg ha likt å vært mer sammen med familien min siden det er det viktigste for meg."

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Jolla skrev: fre des 30, 2022 5:20 pm
Lezah skrev: fre des 30, 2022 4:59 pm
Aner ikke en dritt og er fornøyd med det. Siste han har gjort på twitter etter den dritkule reklamen for brus og pizza (forbilledlig!) var denne, som i det minste er om spenn:
Jeg er forøvrig helt uenig i at han ikke kan kjøpe tid med familien. Når han forhandlet frem en avtale med Juventus på €200k i uken så føler jeg at han kunne ha sagt "Vet du hva, jeg har veldig lyst til å ha fri fra jobb på bursdagene til barna mine, og kan gjerne ta €150k i uken istedenfor, hvis jeg får litt ekstra tid sammen med familien min."

"Woe unto me - jeg må jobbe siden jeg er en profesjonell fotballspiller. Penger er fint altså, men aller helst så skulle jeg ha likt å vært mer sammen med familien min siden det er det viktigste for meg."
Kan man komme med et forsiktig forslag og et aldri så lite ydmykt nyttårsønske, sånn dagen før dagen....?! 😉

Slutt til helvete å snakke om den illojale slimålen fra Lagny-sur-Marne og nevne hans forpestede navn her på tråden til United...!!

På forhånd takk, og fortsatt god jul 🎄

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: fre des 30, 2022 5:20 pm
Lezah skrev: fre des 30, 2022 4:59 pm
Aner ikke en dritt og er fornøyd med det. Siste han har gjort på twitter etter den dritkule reklamen for brus og pizza (forbilledlig!) var denne, som i det minste er om spenn:
Jeg er forøvrig helt uenig i at han ikke kan kjøpe tid med familien. Når han forhandlet frem en avtale med Juventus på €200k i uken så føler jeg at han kunne ha sagt "Vet du hva, jeg har veldig lyst til å ha fri fra jobb på bursdagene til barna mine, og kan gjerne ta €150k i uken istedenfor, hvis jeg får litt ekstra tid sammen med familien min."

"Woe unto me - jeg må jobbe siden jeg er en profesjonell fotballspiller. Penger er fint altså, men aller helst så skulle jeg ha likt å vært mer sammen med familien min siden det er det viktigste for meg."
Broren hans mente nok han burde tjent enda mer, utpressing skal jo lønne seg.

Saliph

Legg inn av Saliph »


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Saliph skrev: fre des 30, 2022 6:03 pm
🤮

Kvalmende sikling over Saudi-eiere i tråden 🙄

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Denne Arnold fremstår som en lavintensiv horebukk. Nå man endelig er kvitt Ed så kommer altså han her. Pinlige greier.

Jack

Legg inn av Jack »

Folk_flesk skrev: fre des 30, 2022 6:20 pm Denne Arnold fremstår som en lavintensiv horebukk. Nå man endelig er kvitt Ed så kommer altså han her. Pinlige greier.
Her må du gjerne utdype.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Tenk om vi nå blir kjøpt opp av noe Saudi Arabiske greier som ansetter Cristiano Ronaldo som vår manager om to år.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Tenker at dette betyr konsertium av amerikansk opphav, eller i regi av Sir James. *velger å tro*

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Will Lisandro Martinez be back for the Wolves game?

“Well, it is good, he [has] arrived in Manchester.”

Is he sober?

“I think so. I am sure he is.”
https://www.manutd.com/en/news/detail/e ... conference

😂

startelver

Legg inn av startelver »

Saudi er på banen ja, ingen bombe.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

startelver skrev: lør des 31, 2022 1:01 am ingen bombe.
Det vet man jo aldri.

taknina

Legg inn av taknina »

startelver skrev: lør des 31, 2022 1:01 am Saudi er på banen ja, ingen bombe.


Spørs om det kan bli bomber etterpå.

Jeg tror nå fortsatt at sjansen for denne type eiere er mindre enn 30 prosent både her og i Liverpool.

Men har en gjort toppfotballen og toppklubbene der via CL primært å all verdens mulige spin offs å trigget den latente fotballinteressen wold wide noe grønnjævlig, alle vil ha kjøpe seg en bit være en del av det så blir produktet merkevaren nærmest uhåndterlig verdifulle og kun ett fåtall kan manuvrere seg i en posisjon for å løse det ut som egen eiendom.

Noe ala verdens mest verdifulle kunstsamling eller de mest verdifulle merkevarene i verden så får en selvsagt kjøpere som har muligheter til å være med på kunstauksjonen deretter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Beinhardt av Ten Hag å benke Rashford av disiplinære årsaker mtp den formen han er i. Særlig for en unggutt i en halvkinkig bortekamp.

Jeg liker det.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lew_Ashby skrev: lør des 31, 2022 12:46 pm Beinhardt av Ten Hag å benke Rashford av disiplinære årsaker mtp den formen han er i. Særlig for en unggutt i en halvkinkig bortekamp.

Jeg liker det.
Samtidig ble nettopp denne unggutten selv utelatt i innledningen av sesongen for å komme for sent. Da bør det være konsekvent. Opplever at denne tilnærmingen, som åpenbart gjelder for alle, er veldig sunn for kulturen i klubben.

taknina

Legg inn av taknina »

Eneste veien å gå naturligvis om en skal vise hvor skapet skal stå til resten av gruppa.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lew_Ashby skrev: lør des 31, 2022 12:46 pm Beinhardt av Ten Hag å benke Rashford av disiplinære årsaker mtp den formen han er i. Særlig for en unggutt i en halvkinkig bortekamp.

Jeg liker det.
Nå vet vi ikke hva det går i, så kanskje det ikke er så beinhardt. Men enig i at det er eneste veien å gå for å skape de holdningene han sier seg å ville ha i troppen. Samme regler for alle.

Edit: Registrerer at han i det minste er på benk (så det litt sent), så da er det nok ikke ekstremt allvorlige saker som har skjedd

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueTopRed skrev: lør des 31, 2022 1:11 pm Edit: Registrerer at han i det minste er på benk (så det litt sent), så da er det nok ikke ekstremt allvorlige saker som har skjedd
Nettopp - det fremstår mer som type kommet forsinket til lagmøte enn å ha vært observert på byen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hetfield skrev: fre des 30, 2022 4:50 pm
Lezah skrev: fre des 30, 2022 3:54 pm For et savn!

Han har ikke spilt et minutt siden overgangen.

Kjeks og kun opptatt av PR nå.
Må jo sørge for å få inn kronene på konto når hans bror prøver å utpresse han over en lav sko...

Godt at han er ute av klubben, det er sikkert og visst.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

I tilfelle noen skulle lure: Jeg har veldig stor tro på manageren vår! Perfekt valg slik det ser ut nå.

Lezah

Legg inn av Lezah »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»