Manchester United

Svar
startelver

Re: Manchester United

Legg inn av startelver »

Tviler på Pogba flytter, tror han vil gi United en sesong til. Er for mye spennende på gang.

Jack

Legg inn av Jack »

Endelig har vi fått på plass Den Nye Valencia.

Kent

Legg inn av Kent »

Jævlig kjipt nummer.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

1, 13 og 25 er forbeholdt keepere.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Andy Mitten:
Paul McShane, 35, appointed playing coach for MUFC U-23s. MU academy grad who then played PL football. Been working with MU U16s. A licence coach. Will coach within sessions and provide competition to forwards in training. Can play/coach in certain U23 games as an overage player.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Jolla skrev: fre jul 23, 2021 7:15 pm 1, 13 og 25 er forbeholdt keepere.
Han tar en Valencia:) Først 25, så 7. (2+5).

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Glycinello skrev: fre jul 23, 2021 10:34 pm
Jolla skrev: fre jul 23, 2021 7:15 pm 1, 13 og 25 er forbeholdt keepere.
Han tar en Valencia:) Først 25, så 7. (2+5).
Da får vi håpe han ikkje gjør alt som Valencia, for han spilte som ei bøtte med drit når han hadde nr 7. Å ga i fra seg nr etterhvert. Men Sancho er ein mye mer naturlig 7er. Blir nok ein stor spiller for United, satser bare at han ikkje blir for hemma av AWB sine offensive bidrag.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Er nok bare litt fotballspiller-matte a là Zamarano frem til Cavani tar med seg rullatoren til varmere strøk tenker jeg.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Går legenden Jones på en ny sesong eller?

Lezah

Legg inn av Lezah »

lsklars skrev: fre jul 23, 2021 11:19 pm Går legenden Jones på en ny sesong eller?
Når man ikke spiller et sekund kan man vel egentlig "holde på" i det uendelige.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Hvor er TBB? Trenger ein mann med meg i diskusjonskampen mot dei onde 😂

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Det er kamp i dag, jo!

QPR kl. 16 på Premium.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

missChance skrev: lør jul 24, 2021 9:28 am Det er kamp i dag, jo!

QPR kl. 16 på Premium.
Er noen av guttene som ikke var med sist tilbake fra ferie? Uansett spennende å se ungguttene, spesielt Pellistri som imponerte sist.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

HeskeyTime skrev: lør jul 24, 2021 9:45 am
missChance skrev: lør jul 24, 2021 9:28 am Det er kamp i dag, jo!

QPR kl. 16 på Premium.
Er noen av guttene som ikke var med sist tilbake fra ferie? Uansett spennende å se ungguttene, spesielt Pellistri som imponerte sist.
Van de Beek er i hvert fall tilbake. Jeg har ikke helt oversikt over resten 😀

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Ole med ny kontrakt, 2024.

Viktig signal å sende

startelver

Legg inn av startelver »

In Ole we trust

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Ny kontrakt for Ole ja, til tidligst ut 2024.

Litt overraskende, trodde Ole var på kanten til fyken, etter en laber avslutning på sesongen. Ført og fremst da tapet i EL finalen.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Interessert skrev: lør jul 24, 2021 12:45 pm Ny kontrakt for Ole ja, til tidligst ut 2024.

Litt overraskende, trodde Ole var på kanten til fyken, etter en laber avslutning på sesongen. Ført og fremst da tapet i EL finalen.
Han var ikke i nærheten av fyken på noen som helst måte.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

HeskeyTime skrev: lør jul 24, 2021 9:45 am
missChance skrev: lør jul 24, 2021 9:28 am Det er kamp i dag, jo!

QPR kl. 16 på Premium.
Er noen av guttene som ikke var med sist tilbake fra ferie? Uansett spennende å se ungguttene, spesielt Pellistri som imponerte sist.
Veldig spennende spiller, vi har ein alvorlig bredde av store talenter nå. Pellistri, Haniball, Amad, Shoretire, Fernandez etc. Mange som har muligheten å stjele plassen til ein del av di som er i PL stallen vår. James, Mata, Matic etc kan fort bli erstatta i troppen av noen av unggutta. Syns akademiet vårt har mer spennende spillere enn på lenge. Spesielt enkelte har ekstremkvaliteter som er spesielle.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

United XI vs QPR: Heaton; Wan-Bissaka, Mengi, Tuanzebe, Williams; Pereira, Matic (C), Lingard; Pellistri, James, Greenwood.

Subs: Grant, Bishop, Fish, Bernard, Galbraith, Garner, Levitt, Hannibal, Mata, Shoretire, Elanga, Hugill.

Håper å se Pellistri score igjen i dag.
James er altså tilbake etter ferien.
Og benken er full av unggutter - også Mata, da! :D Det tyder vel på at vi får se alle i dag?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Hvor gammel er Pellistri egentlig? Var flere unggutter i troppen til Uruguay i copaen, overrasket over at han ikke var der.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Knaxern skrev: lør jul 24, 2021 4:43 pm Hvor gammel er Pellistri egentlig? Var flere unggutter i troppen til Uruguay i copaen, overrasket over at han ikke var der.
19. Spørs om han ikke er litt for lettvekter fysisk foreløpig?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jeg slettet HeskeyTime, og kopierer fra AxelRudi i en annen tråd:
Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Vi blir pult av QPR. Ole out

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Shoretire til Elanga - et akademimål.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

missChance skrev: lør jul 24, 2021 5:00 pm Jeg slettet HeskeyTime, og kopierer fra AxelRudi i en annen tråd:
Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.
Rip links til mål osv. Er twitterlinker lov?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

missChance skrev: lør jul 24, 2021 4:46 pm
19. Spørs om han ikke er litt for lettvekter fysisk foreløpig?
Aha, takker. Ja, godt mulig. Spennende å se om han blir tatt ut til kvalikken etterhvet eller om han blir å se i troppen til 2022.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

missChance skrev: lør jul 24, 2021 5:00 pm Jeg slettet HeskeyTime, og kopierer fra AxelRudi i en annen tråd:
Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.
Anbefaler folk å bruke pm til å dele streams når noen spør her inne på forumet hvor man kan se kamp.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Ole må gå!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Knaxern skrev: lør jul 24, 2021 5:51 pm
missChance skrev: lør jul 24, 2021 4:46 pm
19. Spørs om han ikke er litt for lettvekter fysisk foreløpig?
Aha, takker. Ja, godt mulig. Spennende å se om han blir tatt ut til kvalikken etterhvet eller om han blir å se i troppen til 2022.
Talentet er jo der, men han er jo ikke ferdig utviklet. Høyden får han nok ikke gjort noe med, med mindre han tar en forsinket McTominay-spurt, men han trenger nok litt muskler. Jeg husker ennå hvordan Rashford så ut som 18-19-åring - det er stor forskjell fra i dag!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»