Manchester United

Svar
Saliph

Re: Manchester United

Legg inn av Saliph »

Hetfield skrev: lør jan 22, 2022 6:30 pm Også artig at Thomas Frank hadde enda en meltdown idag.

United-kampen gikk han bra på nervene.
Har du link?

Dansker er så bitre. Lurer på hvorfor. Er det fordi de kun har pølse, og ikke olje (bortsett fra til overflatebehandling av treverk)?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Belinho skrev: lør jan 22, 2022 6:12 pm Er så hinsides lei av Greenwoods selviske tendenser.
Jeg også, men basert på det vi ser så synes jeg vi kan se små forbedringer i spillet hans selv om det bare er i små dasher per kamp. Gi det litt mer tid med proper coaching, så blir det bra.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: lør jan 22, 2022 6:33 pm
Hetfield skrev: lør jan 22, 2022 6:30 pm Også artig at Thomas Frank hadde enda en meltdown idag.

United-kampen gikk han bra på nervene.
Har du link?

Dansker er så bitre. Lurer på hvorfor. Er det fordi de kun har pølse, og ikke olje (bortsett fra til overflatebehandling av treverk)?
Han ble utvist etter å ha vært bøs mot moutinho, like etter at siste kampen var ferdigspilt.



😆

Saliph

Legg inn av Saliph »

Hetfield skrev: lør jan 22, 2022 6:42 pm
Saliph skrev: lør jan 22, 2022 6:33 pm
Hetfield skrev: lør jan 22, 2022 6:30 pm Også artig at Thomas Frank hadde enda en meltdown idag.

United-kampen gikk han bra på nervene.
Har du link?

Dansker er så bitre. Lurer på hvorfor. Er det fordi de kun har pølse, og ikke olje (bortsett fra til overflatebehandling av treverk)?
Han ble utvist etter å ha vært bøs mot moutinho, like etter at siste kampen var ferdigspilt.



😆
Haha! Full meltdown. Kan ikke si jeg er overrasket etter oppførselen hans på onsdag.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: lør jan 22, 2022 6:29 pm Dalot ser så mye mer ut som en ok back enn AWB. Enig i at totalt sett så var i dag godkjent, grei struktur og vi slapp plutselig til motstanderen i lite grad. Litt mer punch offensivt, så kan det bli ok så lenge vi fortsetter å nekte motstanderen 50 sjanser per kamp.
Enig. Det verste med hele OGS regimet var kjøpet og bruken av AWB. Kan man få igjen £10-15 mill der?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Innspill til måter vi kan hjelpe denne mannen med å bli lykkelig?


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Forståelig om manager klicker når man sikkert føler at alt går imot en. Det er ikke som at ikke Sir Alex har klicket en gang eller 3 tidligere.

Men det er ganske åpenbart at Brentford er inne i den uflytsonen som ofte kommer etterhvert for nykommere. Skulle vært 3-0 opp til pause mot united, taper og alt rakner i andre som reasultat av å ikke få satt den, også slippe det sent idag. Mye bra som man ikke får igjen noe for, og selvtilliten daler.
Sist redigert av TrueTopRed den lør jan 22, 2022 7:05 pm, redigert 2 ganger totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: lør jan 22, 2022 7:01 pm Innspill til måter vi kan hjelpe denne mannen med å bli lykkelig?

Grealish sa vel noe av det samme, mener jeg å huske. Viktig å fri litt.

God spiller. Men til £80-100m? Ney tach. Burde være mulig å få inn to solide midtbanespillere til den prisen.
Sist redigert av Saliph den lør jan 22, 2022 7:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Beste kampen av United til nå under Rangnick.
Mot en veldig god motstander. United dominerte for det meste, men det var lite sjanser begge veier.
Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn? Driblet jo og satt fart på faktisk.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn? Driblet jo og satt fart på faktisk.
Det var viktig at han kom inn, og gøy å se....men jeg tror mer på at det er et resultat av rotering (en lang en i hans tilfelle) og der man er litt sulten på å vise seg frem, enn at han er en ny spiller vi kan bygge videre på. Men fint om han kan bli brukt som en slags "difference maker" mot slutten av kampene som idag, og under tiden til sommeren der man finner kjøpere, og mulighet å finne bedre fit for oss selv.

United må prøve å fikse manglene i toppet lag, og få igang en sund rotering basert på gode valg for troppen til sommeren.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

TrueTopRed skrev: lør jan 22, 2022 7:10 pm
Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn? Driblet jo og satt fart på faktisk.
Det var viktig at han kom inn, og gøy å se....men jeg tror mer på at det er et resultat av rotering (en lang en i hans tilfelle) og der man er litt sulten på å vise seg frem, enn at han er en ny spiller vi kan bygge videre på. Men fint om han kan bli brukt som en slags "difference maker" mot slutten av kampene som idag, og under tiden til sommeren der man finner kjøpere, og mulighet å finne bedre fit for oss selv.

United må prøve å fikse manglene i toppet lag, og få igang en sund rotering basert på gode valg for troppen til sommeren.
Ja har ikke akkurat sagt at han blir en fast innvertar framover. Har fått han helt opp i halsen egentlig. Var en favoritt tidlig når han kom, men ikke akkurat blitt så god som man håpte. I beste helvete fall så kan man kanskje ha et håp om at han kan bli coachet bra og kanskje får en ny vår. Men ser ikke den komme akkurat.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Greit å se litt glød.


PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Lezah skrev: søn jan 23, 2022 12:48 am Greit å se litt glød.

Dette var jo nesten på nivå med Nou Camp i 99. Manglet bare at David May kom løpende.

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Lezah skrev: søn jan 23, 2022 12:48 am Greit å se litt glød.
Får gåsehud :D

Kent

Legg inn av Kent »

Hadde man ikke visst bedre skulle man nesten trodd det betød noe for de.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Vi kan vel håpe Mejbri får spille i kveld? Tunisia møter Nigeria.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Lezah skrev: søn jan 23, 2022 3:40 pm Vi kan vel håpe Mejbri får spille i kveld? Tunisia møter Nigeria.
Lov å håpe, har startet kamp nr en, ubenyttet i to og et innhopp i tre så langt i AFCON.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Crynix skrev: søn jan 23, 2022 3:48 pm
Lezah skrev: søn jan 23, 2022 3:40 pm Vi kan vel håpe Mejbri får spille i kveld? Tunisia møter Nigeria.
Lov å håpe, har startet kamp nr en, ubenyttet i to og et innhopp i tre så langt i AFCON.
Grei sjanse for minutter i all fall.

CFC-Spurs nå blir interessant for vår del. Helt ok resultat på Emirates nå. Skal vi ha noen slags håp om topp 4 må vi uansett levere i de 4 neste. På papiret fullt mulig, men ligaen har få walk-overs.

startelver

Legg inn av startelver »

Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Beste kampen av United til nå under Rangnick.
Mot en veldig god motstander. United dominerte for det meste, men det var lite sjanser begge veier.
Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn? Driblet jo og satt fart på faktisk.
Hadde du sagt det samme hvis kampen endte 0-0 ?

Jeg mener at det er hans beste kamp ja, absolutt med eller uten mål.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Da ser det ut som Chelsea gjør jobben mot Tottenham, og som jeg ser det helt nødvendig om vi skal kunne drømme om CL til 22/23. Chelsea har formye kvalitet til å havne utenfor topp 4 uansett, så det blir i realiteten en åpen plass å sloss om mellom Arsenal, United og Spurs....da smaker Chelseaseier idag.

Skrev det i går i kamptråden at Spurs har et tøft sjema fremover, og er spent på hvordan det går. Håper på noen poengtap sånn av å till, samtidig som det vi ser fra Uniteds del viser tegn på små (men uansett) forbedringer og en pil på vei oppover. Har også hjemmekamp i 6 poengskampen mot Spurs.

Ser frem imot utfordringen og kampen for topp 4.
Sist redigert av TrueTopRed den søn jan 23, 2022 7:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

startelver skrev: søn jan 23, 2022 5:36 pm
Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Beste kampen av United til nå under Rangnick.
Mot en veldig god motstander. United dominerte for det meste, men det var lite sjanser begge veier.
Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn? Driblet jo og satt fart på faktisk.
Hadde du sagt det samme hvis kampen endte 0-0 ?
Selvsagt, er da noen som klarer å se positive ting selv om man ikke vinner?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mejbri på benk.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn?
Såpass...

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lezah skrev: søn jan 23, 2022 7:21 pm
Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn?
Såpass...
Bortsett fra første sesongen kanskje? Synes han så veldig lett ut i steget.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Megapixsel skrev: søn jan 23, 2022 7:25 pm
Lezah skrev: søn jan 23, 2022 7:21 pm
Megapixsel skrev: lør jan 22, 2022 7:04 pm Martial har vel aldri sett kvikkere ut enn han gjorde når han kom inn?
Såpass...
Bortsett fra første sesongen kanskje? Synes han så veldig lett ut i steget.
Martial kom til oss i 2015. Jeg tror nok det fins et par øyeblikk foruten de ti minuttene han var på banen i går som kan defineres som minst like friske.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hvis du kunne velge? (foran neste sesong) Hvilket valg ville vært det foretrukne for å kunne oppnå ønskede mål (dine mål som fan med ønsker)


1) Ny manager, Ralf opp i systemet der han får siste ordet på viktige sportslige avgjørelser rundt tropp/spillere men også i valget av manageren som tar over (det kan fort bli noe helt annet enn de vi snakker mest om, dvs poch, ten haag).

2) Ten Haag blir manager og Ralf forsvinner fordi han kjenner at han ikke får den inflytelsen han ble lovet.

3) Ralf tar over selv.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Reaksjonen til Sir Alex etter å ha vunnet cupen over Rangers med Aberdeen. Ca 1 minutt ut i klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=x1SzECH ... nitedClips

Jack

Legg inn av Jack »

TrueTopRed skrev: søn jan 23, 2022 10:22 pm Reaksjonen til Sir Alex etter å ha vunnet cupen over Rangers med Aberdeen. Ca 1 minutt ut i klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=x1SzECH ... nitedClips
Han har også sagt at dette er noe han angrer på.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Jack_Daniels skrev: søn jan 23, 2022 10:25 pm Han har også sagt at dette er noe han angrer på.
Om det må unnskyldes eller ikke, er ikke det jeg tenker på når jeg ser klippet. Men klart han har gjort noen feil eller ting han angrer på opp gjennom han også.

Men jeg ser mye av han i nettopp det klippet, spesielt med svaret på neste spm i samme klipp og fra nyere tid. Kul fyr.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

TrueTopRed skrev: søn jan 23, 2022 10:36 pm
Jack_Daniels skrev: søn jan 23, 2022 10:25 pm Han har også sagt at dette er noe han angrer på.
Om det må unnskyldes eller ikke, er ikke det jeg tenker på når jeg ser klippet. Men klart han har gjort noen feil eller ting han angrer på opp gjennom han også.

Men jeg ser mye av han i nettopp det klippet, spesielt med svaret på neste spm i samme klipp og fra nyere tid. Kul fyr.
Anbefaler dokumentaren, ligger på Viaplay dersom du har det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»