Manchester United

Svar
InsVerderben

Re: Manchester United

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: fre jul 08, 2022 10:44 am
Justice 97 skrev: fre jul 08, 2022 10:39 am Ufattelig stygg krage.
Akkurat hva som slo meg ved første øyekast også. Det er noen detaljer der som gjør at det kjennes billig og langt ifra så spesiell man sikkert håpet at den skulle bli når man mekker krage og greier.

I det hele tatt så skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å lage så stygge drakter år etter år. Ytterst sjeldent at man kan si seg til over 90% fornøyd med noe av det som kommer ut. Passerer aldri den linja for hva som er greit å ha på seg eller kjøpe.
Såpass og du beit på "agnet", skjønner jeg...! ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: fre jul 08, 2022 11:57 pm Såpass og du beit på "agnet", skjønner jeg...! ;)
Nei fortell meg?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KjetilHelle skrev: fre jul 08, 2022 11:34 pm Av rene spisser er vel d bare Martial.
Hvor mange rene spisser hadde City i troppen i fjor? Rashford er vel like ren elller uren spiss som Martial han.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: lør jul 09, 2022 1:29 am
InsVerderben skrev: fre jul 08, 2022 11:57 pm Såpass og du beit på "agnet", skjønner jeg...! ;)
Nei fortell meg?
Bare en slengbemerkning fra min side og absolutt ikke vondt ment!
En Liverpoolsupporter "disser" noe så ubetydelig som en mindre tiltalende krage på United's drakt, og det trigget et utfyllende innlegg fra din side som jeg oppfatter som en overreaksjon ;)

Yesil

Legg inn av Yesil »


BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Prøvde å lete litt rundt uten hell, så jeg går rett til ekspertisen her inne.

Hva er status rundt Greenwood?
Vil han være tilbake i klubben når han har sonet ferdig?

For han ble vel suspendert og ikke sparket.

MentalM

Legg inn av MentalM »

InsVerderben skrev: lør jul 09, 2022 1:58 am
TrueTopRed skrev: lør jul 09, 2022 1:29 am
InsVerderben skrev: fre jul 08, 2022 11:57 pm Såpass og du beit på "agnet", skjønner jeg...! ;)
Nei fortell meg?
Bare en slengbemerkning fra min side og absolutt ikke vondt ment!
En Liverpoolsupporter "disser" noe så ubetydelig som en mindre tiltalende krage på United's drakt, og det trigget et utfyllende innlegg fra din side som jeg oppfatter som en overreaksjon ;)
Kragen er ikke voldsomt flatterende for å si det mildt! Så føler det er innafor som reaksjon. Ville reagert verre om vi hadde hatt en lignende 😁

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: lør jul 09, 2022 1:58 am Bare en slengbemerkning fra min side og absolutt ikke vondt ment!
En Liverpoolsupporter "disser" noe så ubetydelig som en mindre tiltalende krage på United's drakt, og det trigget et utfyllende innlegg fra din side som jeg oppfatter som en overreaksjon ;)
Ingen fare, jeg skjønte den bare ikke og jeg tror han mente det. Jeg kjenner meg igjen i det han sa, den krager ødelegger så og si alt. Hadde den i det minste vært clean hvit, men de detaljene gjør at den ser billig ut, man går fra fandrakt til mer å ligne en klown med den på seg. Selv Ronaldo innså dette å prøver å sjule det på bildet som det ble henvist til ;) Er heller ikke så fan av de stramme linjene rundt klubbmerket.

Men jeg forundres over hvordan de lykkes år etter år. Hvorfor er det så sjeldent at man sier "herre så deilig drakt", de burde ha alle forutsettninger til å få det til.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

TrueTopRed skrev: lør jul 09, 2022 1:31 am
KjetilHelle skrev: fre jul 08, 2022 11:34 pm Av rene spisser er vel d bare Martial.
Hvor mange rene spisser hadde City i troppen i fjor? Rashford er vel like ren elller uren spiss som Martial han.
Men Rashford er ingen spiss, lenge siden han har kledd den rollen. Og gjort en dårlig jobb når han har fått sjansen.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KjetilHelle skrev: lør jul 09, 2022 11:59 am Men Rashford er ingen spiss, lenge siden han har kledd den rollen. Og gjort en dårlig jobb når han har fått sjansen.
Der har du også Martial, det var mitt poeng. Altså i helt verste tilfelle der vi ikke får inn noe mer og der Ronaldo stikker etter glory, så tror jeg fortsatt at Ten Hag kan gjøre de spillerne vi har bedre.

Derimot tror jeg at vi evner å få inn noe etterhvert, selv om det sikkert blir minst like dyrt som det kunne blitt om man var bedre forbredt i vinduet og gikk for det tidlig. Selgende klubber ser også problemet med å få inn pengene sent for å gi seg selv tid til å gjøre ting, så veier man opp til slutt, ,,,så tror jeg ikke at ting blir så jævla mye biligere enn ting kunne blitt om man hadde alternativ (alt er seg likt). Så kommer tiden man mister med laget på toppen av det igjen. Jeg forstår virkelig ikke United transferstrategi, og der jeg tror de skyter seg selv i foten gang på gang. Tror uansett at man kommer opp med noe. Det gjorde man også når man hentet Ronaldo sent.....noe, men kanskje ikke det man håpet eller burde gått for.

Alt i alt om vinduet stengte nå så mener jeg at vi har kommet ut styrket, så mye stoler jeg på at Ten Hag løfter skillsa til det vi har kontra det rælet som forsvant i sommer, så det er ikke det.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Martial er langt mer en spiss enn det Rashford er. Rashford er en klink venstreving.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hva legger du i klink?

1) Det er der han vurderes, ferdig snakket
2) Det er der han er en world beater?

Jeg ser de ikke som klink noen sted, men mer der begge kan fylle en funksjon i begge possisjoner. Legg merke til ordet "kan"
Og med å fylle en funksjon så menes det å ta plass når andre ikke kan stille eller frem til man har fått inn førstevalget.

Holder en liten mulighet åpen for Rashford hvis han aksepterer å bli rotasjonsspiller og der lønnen ikke flyr av avgårde, ellers tror jeg nok han følger Martial ut etterhvert. Martial er done, han er her på lånt tid frem til en løsning er funnet, noe som kan være problematisk å finne i seg selv mtp hva han viser på banen og koster i drift.

Jeg tror fortsatt at begge spillere kan gjøre en ok figur neste sesong under god manager som jobber med det han har tilgjenglig.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: lør jul 09, 2022 10:05 am
InsVerderben skrev: lør jul 09, 2022 1:58 am Bare en slengbemerkning fra min side og absolutt ikke vondt ment!
En Liverpoolsupporter "disser" noe så ubetydelig som en mindre tiltalende krage på United's drakt, og det trigget et utfyllende innlegg fra din side som jeg oppfatter som en overreaksjon ;)
Ingen fare, jeg skjønte den bare ikke og jeg tror han mente det. Jeg kjenner meg igjen i det han sa, den krager ødelegger så og si alt. Hadde den i det minste vært clean hvit, men de detaljene gjør at den ser billig ut, man går fra fandrakt til mer å ligne en klown med den på seg. Selv Ronaldo innså dette å prøver å sjule det på bildet som det ble henvist til ;) Er heller ikke så fan av de stramme linjene rundt klubbmerket.

Men jeg forundres over hvordan de lykkes år etter år. Hvorfor er det så sjeldent at man sier "herre så deilig drakt", de burde ha alle forutsettninger til å få det til.
Jeg henger kanskje ikke helt med her men du er presis, underbygger ditt syn og kommer med klare meninger som alltid, kompis! :)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: lør jul 09, 2022 1:30 pm Jeg henger kanskje ikke helt med her men du er presis, underbygger ditt syn og kommer med klare meninger som alltid, kompis! :)
Når jeg kommenterte drakta så var det på bakgrunn om det var noe jeg ville dratt på meg og brukt penger på selv, det gjør vel at svaret blitt litt lenger. Hadde jeg bare vurdert det som en kampdrakt, så ville jeg ikke brydd meg nevneverdig.

Men nei, det der er ikke noe jeg ville dratt på meg og sett på som kult :)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: lør jul 09, 2022 12:11 pm
KjetilHelle skrev: lør jul 09, 2022 11:59 am Men Rashford er ingen spiss, lenge siden han har kledd den rollen. Og gjort en dårlig jobb når han har fått sjansen.
Altså i helt verste tilfelle der vi ikke får inn noe mer og der Ronaldo stikker etter glory, så tror jeg fortsatt at Ten Hag kan gjøre de spillerne vi har bedre.

Alt i alt om vinduet stengte nå så mener jeg at vi har kommet ut styrket, så mye stoler jeg på at Ten Hag løfter skillsa til det vi har kontra det rælet som forsvant i sommer, så det er ikke det.
"Spenstig" påstand men jeg er tilbøyelig til å være enig.

Å skulle forsøke å kjøpe seg til suksess i nærmest ethvert overgangsvindu framstår som noe dødfødt og er vel kanskje bare et symptom på at man ikke klarer å benytte/realisere potensialet til spillerne man har, eller å få den eksisterende troppen til å fungere som et lag!?
Stadige kjøp er intet "must" og F. Lamphard tok Chelsea til en 4 plass i PL, tross salget av Hazard og en påfølgende transferban....!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

TrueTopRed skrev: lør jul 09, 2022 1:11 pm Hva legger du i klink?

1) Det er der han vurderes, ferdig snakket
2) Det er der han er en world beater?

Jeg ser de ikke som klink noen sted, men mer der begge kan fylle en funksjon i begge possisjoner. Legg merke til ordet "kan"
Og med å fylle en funksjon så menes det å ta plass når andre ikke kan stille eller frem til man har fått inn førstevalget.

Holder en liten mulighet åpen for Rashford hvis han aksepterer å bli rotasjonsspiller og der lønnen ikke flyr av avgårde, ellers tror jeg nok han følger Martial ut etterhvert. Martial er done, han er her på lånt tid frem til en løsning er funnet, noe som kan være problematisk å finne i seg selv mtp hva han viser på banen og koster i drift.

Jeg tror fortsatt at begge spillere kan gjøre en ok figur neste sesong under god manager som jobber med det han har tilgjenglig.
At det er der han har størst forutsetning for å gjøre det bra. Blir iallefall overrasket om han plutselig finner formen i en annen posisjon.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: lør jul 09, 2022 1:57 pm Å skulle forsøke å kjøpe seg til suksess i nærmest ethvert overgangsvindu framstår som noe dødfødt og er vel kanskje bare et symptom på at man ikke klarer å benytte/realisere potensialet til spillerne man har, eller å få den eksisterende troppen til å fungere som et lag!?
Stadige kjøp er intet "must" og F. Lamphard tok Chelsea til en 4 plass i PL, tross salget av Hazard og en påfølgende transferban....!
Enig i at det blir feil strategi hvis man tror at det alene vil være løsningen på problemene.

I Chelseas tilfelle så mener jeg å huske at de allerede hadde en underpresterende stall, så å bli kvitt en stjerne som tar plass og jobbe nærere de bakom kanskje var som en gave for Lampard. Vet ikke om han ellers er noe godt eksempel på å gjøre spillere bedre, føler at det blir litt som med Ole for oss skal jeg være ærlig. Der man sikkert kan gjøre en eller et par spillere bedre enn tidligere, men da gjerne pga matching og at de blir satset på på banen snarere enn at de jobber med skillsa til spilleren....da vil man også møte motgang etterhvert.

Riktig gode manager klarer å gjøre spillere bedre som ballsparkere, og til en sånn grad at spillerne begynner å tro på det de driver med. Selvtillit vokser når man merker at man tar nye steg osv og sånt skaper motivasjon. Derfor tror jeg også at Ten Hag med det han har nå også kan være bedre enn det vi hadde sist år, selv om noen navn har forsvunnet og på spillere som i ærlighetens navn ikke gjorde mye vesen av seg på banen.

Men bedre enn vi var i fjor gjør oss fortsatt ikke bedre enn lag som allerede var bedre enn oss da og som har forsterket med spillere. Så kjøp er en nødvendighet uansett, spesielt føler jeg at det er viktig i denne startfasen av prosjektet.

Ser for meg at dette første vinduet ville vært helt perfekt å få inn 5-6 spillere, da det er store mangler i tropp fra før av og for å raskere komme igang med det man ønsker i forhold til spill. -> inn med spillertyper opp mot det. Derimot når man vel har fått satt dette første fundamentet, så blir det kanskje enklere i fremtiden og der man kan fylle på med yngre spillere i større grad enn å bruke svære penger på spillere fra markedet. Det er sånn jeg håper klubben ser det og hjelper Ten Hag igang med en motiverende start.
Sist redigert av TrueTopRed den lør jul 09, 2022 2:41 pm, redigert 2 ganger totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Megapixsel skrev: lør jul 09, 2022 2:01 pm At det er der han har størst forutsetning for å gjøre det bra. Blir iallefall overrasket om han plutselig finner formen i en annen posisjon.
Tror at en god manager kan skape stor forskjell fra tidligere. Selv om Rashford ikke er en Mbappe eller Vieri til å putte ballen i nettet, så kan innput fra ny manager iforhold til alternative løsninger på banen og i det hele tatt tenke annerledes i situasjoner, gjøre bra forskjell.

Kan fint se for meg at Rash også blir brukt som spiss kommende sesong når Sancho blir brukt til venstre ev ny høyrekant kommer inn.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »


rommegrot

Legg inn av rommegrot »

TrueTopRed skrev: lør jul 09, 2022 4:46 pm Bruno med inside
https://twitter.com/StokeyyG2/status/15 ... 6145843200
Virker som fantastisk samhold og glede!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

To A-lags keepere og to til fra U-23.

God stemning der!

startelver

Legg inn av startelver »

United besøker Bangkok og kongen.


rommegrot

Legg inn av rommegrot »

startelver skrev: lør jul 09, 2022 5:10 pm United besøker Bangkok og kongen.

De ser så lykkelige ut for at de må være med på sånne ting. 😃

startelver

Legg inn av startelver »

De som ikke er vaksinert har på seg masker tydeligvis. De er ganske strenge i Thailand.

Hodor

Legg inn av Hodor »

startelver skrev: lør jul 09, 2022 6:10 pm De som ikke er vaksinert har på seg masker tydeligvis. De er ganske strenge i Thailand.
"Ikke vaksinert" blir litt upresist. Jeg er selv vaksinert, men droppet dose 3. Regner med jeg måtte hatt på munnbind her?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: lør jul 09, 2022 2:27 pm
InsVerderben skrev: lør jul 09, 2022 1:57 pm Å skulle forsøke å kjøpe seg til suksess i nærmest ethvert overgangsvindu framstår som noe dødfødt og er vel kanskje bare et symptom på at man ikke klarer å benytte/realisere potensialet til spillerne man har, eller å få den eksisterende troppen til å fungere som et lag!?
Stadige kjøp er intet "must" og F. Lamphard tok Chelsea til en 4 plass i PL, tross salget av Hazard og en påfølgende transferban....!
Enig i at det blir feil strategi hvis man tror at det alene vil være løsningen på problemene.

I Chelseas tilfelle så mener jeg å huske at de allerede hadde en underpresterende stall, så å bli kvitt en stjerne som tar plass og jobbe nærere de bakom kanskje var som en gave for Lampard. Vet ikke om han ellers er noe godt eksempel på å gjøre spillere bedre, føler at det blir litt som med Ole for oss skal jeg være ærlig. Der man sikkert kan gjøre en eller et par spillere bedre enn tidligere, men da gjerne pga matching og at de blir satset på på banen snarere enn at de jobber med skillsa til spilleren....da vil man også møte motgang etterhvert.

Riktig gode manager klarer å gjøre spillere bedre som ballsparkere, og til en sånn grad at spillerne begynner å tro på det de driver med. Selvtillit vokser når man merker at man tar nye steg osv og sånt skaper motivasjon. Derfor tror jeg også at Ten Hag med det han har nå også kan være bedre enn det vi hadde sist år, selv om noen navn har forsvunnet og på spillere som i ærlighetens navn ikke gjorde mye vesen av seg på banen.

Men bedre enn vi var i fjor gjør oss fortsatt ikke bedre enn lag som allerede var bedre enn oss da og som har forsterket med spillere. Så kjøp er en nødvendighet uansett, spesielt føler jeg at det er viktig i denne startfasen av prosjektet.

Ser for meg at dette første vinduet ville vært helt perfekt å få inn 5-6 spillere, da det er store mangler i tropp fra før av og for å raskere komme igang med det man ønsker i forhold til spill. -> inn med spillertyper opp mot det. Derimot når man vel har fått satt dette første fundamentet, så blir det kanskje enklere i fremtiden og der man kan fylle på med yngre spillere i større grad enn å bruke svære penger på spillere fra markedet. Det er sånn jeg håper klubben ser det og hjelper Ten Hag igang med en motiverende start.
En "gave for Lampard?" Vel, interessant perspektiv og om man kaller den situasjonen han sto ovenfor som en krise, så betegnes den i visse kulturer som "fare og mulighet!" Han fikk i det minste LAGET til å fungere, utnyttet muligheten og det under noe jeg mener var dårligere forutsetninger enn det OGS hadde i United.
Vurderer F.L. sin prestasjon i Chelsea som bedre enn OGS sin i United, alt i alt.

Til sammenligning er "gjennomtrekk", utskiftning av ansatte i enhver bedrift/enterprise ikke gunstig, spillere er i snitt mer/mindre like gode og det handler om å få de til å fungere sammen. 5-6 nye spillere inn (ikke fra egen stall) i dette vinduet virker som i overkant og stoler på at Ten Hag er en type som maksimerer potensialet til den gruppen han har tilgjengelig!
Stolte på R.R. også, så.......! ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: lør jul 09, 2022 11:18 pm Vurderer F.L. sin prestasjon i Chelsea som bedre enn OGS sin i United, alt i alt.
Mulig. Den sammenligningen blir omtrent som å velge vinneren av Fred og McTominay når det kommer til å styre midtbanen for United. Det er mulig det finnes en vinner i duellen, men veldig bra er vel ikke noe av det. Jeg tenkte mer på at begge går under stemplet "ikke holdbart i lengden".
Til sammenligning er "gjennomtrekk", utskiftning av ansatte i enhver bedrift/enterprise ikke gunstig, spillere er i snitt mer/mindre like gode og det handler om å få de til å fungere sammen. 5-6 nye spillere inn (ikke fra egen stall) i dette vinduet virker som i overkant og stoler på at Ten Hag er en type som maksimerer potensialet til den gruppen han har tilgjengelig!
Alt virker å være i overkant for United. og det ser i ælighetens navn ikke veldig lovende ut nå heller. Vinduet bør stå til 4+ 5- mtp hvor de folka som nå styrer kommer ifra (flasket opp under vingene til ED Woodward) og for å få troen på at man vil sette et eget preg på det der man viser at man har lært av tidligere feil.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

TrueTopRed skrev: søn jul 10, 2022 1:02 am
InsVerderben skrev: lør jul 09, 2022 11:18 pm Vurderer F.L. sin prestasjon i Chelsea som bedre enn OGS sin i United, alt i alt.
Mulig. Den sammenligningen blir omtrent som å velge vinneren av Fred og McTominay når det kommer til å styre midtbanen for United. Det er mulig det finnes en vinner i duellen, men veldig bra er vel ikke noe av det. Jeg tenkte mer på at begge går under stemplet "ikke holdbart i lengden".
Til sammenligning er "gjennomtrekk", utskiftning av ansatte i enhver bedrift/enterprise ikke gunstig, spillere er i snitt mer/mindre like gode og det handler om å få de til å fungere sammen. 5-6 nye spillere inn (ikke fra egen stall) i dette vinduet virker som i overkant og stoler på at Ten Hag er en type som maksimerer potensialet til den gruppen han har tilgjengelig!
Alt virker å være i overkant for United. og det ser i ælighetens navn ikke veldig lovende ut nå heller. Vinduet bør stå til 4+ 5- mtp hvor de folka som nå styrer kommer ifra (venner som har jobbet lenge med ED W) og for å få troen på at man vil sette et eget preg på det der man viser at man har lært av tidligere feil.
Eg syns vinduet hadde vert skammelig. Ny manager, 1 signering sålangt, og d i en posisjon der han blir mulig backup. Kor stort er budsjettet vårt egentlig? Kan ikke vere høgt.

Se på ka f.eks Spurs og Conte gjør. Bissouma, Perisic, Lenglet (lån), Richarlison, Kulusevski, Betancour.

Vi i samme periode: Malacia.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KjetilHelle skrev: søn jul 10, 2022 1:13 am Eg syns vinduet hadde vert skammelig.
Ja ender det opp uten en De Jong som man har brukt så mye tid på, så ser det ikke veldig bra ut nei. Da har nytt regime gått på et par smeller allerede og spent på hvordan de løser det i såfall. Blir det panikkjøp på tampen av vindu som tidligere for å kompensere og ev flytte fokus fra negativiteten som stabler seg opp i takt med at den gjengen "jobber"?

Jeg kjenner iallefall at måten det drives på er med å dempe glede og suge ut ev tro/håp for det vi sier oss å prøve på. Jeg har sett dette tidligere, det nytter ikke å komme til sesongstart på den måten som United gjør det gang på gang, og samtidig forvente noe særlig.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

TrueTopRed skrev: søn jul 10, 2022 1:25 am
KjetilHelle skrev: søn jul 10, 2022 1:13 am Eg syns vinduet hadde vert skammelig.
Ja ender det opp uten en De Jong som man har brukt så mye tid på, så ser det ikke veldig bra ut nei. Da har nytt regime gått på et par smeller allerede og spent på hvordan de løser det i såfall. Blir det panikkjøp på tampen av vindu som tidligere for å kompensere og ev flytte fokus fra negativiteten som stabler seg opp i takt med at den gjengen "jobber"?

Jeg kjenner iallefall at måten det drives på er med å dempe glede og suge ut ev tro/håp for det vi sier oss å prøve på. Jeg har sett dette tidligere, det nytter ikke å komme til sesongstart på den måten som United gjør det gang på gang, og samtidig forvente noe særlig.
Er vel ikkje noen nye som skal ordner alt Arnold, Murtough og Fletcher som styrer skuta med udugelig hånd. Arnold og Murtough var vel gamle venner av Woodward. Fletcher er vel bare med for han var flink og stå på og følge ordre fra Sir Alex, som han har sagt sjølv. Litt må vel kunne stilles av krav til ihvertfall Arnold og Murtough.. dei var vel litt med og bestemme for att vi skulle prøve og ramponere oss som klubb pga Super League. Er omtrent samme folka bare att Woodward er borte og A og M har fått nye titler.

Vet det er litt igjen av vinduet. Og man skal ikkje ta sorgene på forskudd. Men når man ser samme tendenser og med samme personer bak mister man troa.

Er jo litt også att man skal ha en "rebuild" med ny trener, men ser vitterlig ikkje slik ut. Alle tendenser tyder på innkompetanse i og drive ev fotballklubb desverre.

Vi som fans kan ikkje påstå att vi har bra nok lag pr nå. Mangler spillere i 5 posisjoner om Ronaldo drar, eg kan ikkje se noen kandidater enda. Eneste er vel Martinez som ryktes.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»