Manchester United

Svar
Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Re: Manchester United

Legg inn av missChance »

Ten Hag on new signings
"We want to have the right players. We have a really good squad, we're working on developing our way of play and if the opportunity is there, we will strike."

Ten Hag on new signings and De Jong
"Definitely we are searching for players in the midfield and also in offence we are still looking for players. I never talk about players who are not under contract at Man United, players at different clubs. I cannot tell you anything about this issue."

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

missChance skrev: man jul 11, 2022 11:53 am Ten Hag on new signings
"We want to have the right players. We have a really good squad, we're working on developing our way of play and if the opportunity is there, we will strike."

Ten Hag on new signings and De Jong
"Definitely we are searching for players in the midfield and also in offence we are still looking for players. I never talk about players who are not under contract at Man United, players at different clubs. I cannot tell you anything about this issue."
Det vil altså si at Lisandro Martinez ikke er noen prioritet?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

missChance skrev: man jul 11, 2022 11:40 am Ten Hag on the captaincy
"Harry Maguire is the captain. He's an established captain, he's achieved a lot of success, so I don't doubt this issue."
Fri bar på hotellet, skjønner jeg.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Eldon skrev: man jul 11, 2022 12:04 pm
missChance skrev: man jul 11, 2022 11:40 am Ten Hag on the captaincy
"Harry Maguire is the captain. He's an established captain, he's achieved a lot of success, so I don't doubt this issue."
Fri bar på hotellet, skjønner jeg.
Bilde

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Anthony Martial får helt sikkert sjansen i år. Bakgrunnen for det er at vi ikke har en eneste spiss dersom Ronaldo stikker. Og selv Ronaldo foretrekker trolig å spille sammen med en spiss. I tillegg er alternativkostnaden ved å beholde Martial i sommer lik null. Man blir ikke kvitt han. Og da tror jeg strengt tatt oppsiden er større enn nedsiden ved Martial.

Selv om jeg helt sikkert hadde tatt pengene å løpt ved mulighet er det absolutt en mulighet for å lykkes med Martial. Jeg ser at enkelte er litt redde for å se dumme ut, og velger å gardere seg ved å påpeke at treneren må få til noe helt eksepsjonelt for å lykkes med enkelte spillere. Faktisk magi. Det tror ikke jeg.

For fotballspillere generelt, og særlig spisser, er det ingen kraft i verden som er sterkere enn selvtillit og flyt. Anthony Martial har aldri opplevd noen av delene. På sitt mest produktive har han levert 0,79 (under Mourinho) og 0.71 (under OGS) spillemålpoeng per kamp for Man Utd. Kane under Mourinho lå på 0,63 i to av tre sesonger.

Hva kan utløse at Martial presterer på et vesentlig høyere nivå? En kombinasjon av dette;

- Veldig mye høyere kvalitet på grunnspillet som gjør at man har mer ball, og mer ball på siste tredjedel,
- Et bedre og mer koordinert presspill,
- En tydeligere rolle og litt justeringer på det taktiske hos Martial
- En trener som er enda flinkere til å motivere/pushe Martial. Evnt fange opp de dagene der han ikke er påskrudd nok å ta tak i det

En kombinasjon av dette? Suksess er selvforsterkende, og jeg tror Martial med litt flyt kunne levert bedre enn helt ok og vesentlig bedre enn på sitt beste under OGS/Mourinho. Litt flere mål/målgivende, mer stabil, mer motivert og dermed jevnt over bedre uten ball. Og faktisk, det må man nesten tro vil være naturlig i et bedre lag under en bedre trener?

Martial er ikke en intelligent fotballspiller. Hverken på eller utenfor banen. Han fremstår også tidvis lat. Men jeg har ikke inntrykk av at dette er en spiller med holdningsproblemer eller som ikke ønsker å lykkes. Men han er nok en spiller som er helt avhengig av god input.

I 19/20-sesongen hadde han faktisk tolv PL-kamper hvor han var involvert i 10 eller flere (helt opp til 18!) pressekvenser på siste tredjedel av banen. De mest aktive presspillerne (som Richarlison ol) snitter ca 10 per 90 min. Martial snittet 7,81 den sesongen. Det er helt ok for et lag som ikke hadde et spesielt bra presspill. Noe høyere enn Kane, noe lavere enn Lewandowski (in his prime).

Martial fortjener ikke flere sjanser. Men i mine øyne er oppsiden større enn nedsiden. Og skulle man få ut potensialet hans er det faktisk en brukbar spiller der!

Jack

Legg inn av Jack »

I denne videoen fra Bangkok kan man se at Sancho spiller til høyre.


KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

tbb skrev: man jul 11, 2022 1:27 pm Anthony Martial får helt sikkert sjansen i år. Bakgrunnen for det er at vi ikke har en eneste spiss dersom Ronaldo stikker. Og selv Ronaldo foretrekker trolig å spille sammen med en spiss. I tillegg er alternativkostnaden ved å beholde Martial i sommer lik null. Man blir ikke kvitt han. Og da tror jeg strengt tatt oppsiden er større enn nedsiden ved Martial.

Selv om jeg helt sikkert hadde tatt pengene å løpt ved mulighet er det absolutt en mulighet for å lykkes med Martial. Jeg ser at enkelte er litt redde for å se dumme ut, og velger å gardere seg ved å påpeke at treneren må få til noe helt eksepsjonelt for å lykkes med enkelte spillere. Faktisk magi. Det tror ikke jeg.

For fotballspillere generelt, og særlig spisser, er det ingen kraft i verden som er sterkere enn selvtillit og flyt. Anthony Martial har aldri opplevd noen av delene. På sitt mest produktive har han levert 0,79 (under Mourinho) og 0.71 (under OGS) spillemålpoeng per kamp for Man Utd. Kane under Mourinho lå på 0,63 i to av tre sesonger.

Hva kan utløse at Martial presterer på et vesentlig høyere nivå? En kombinasjon av dette;

- Veldig mye høyere kvalitet på grunnspillet som gjør at man har mer ball, og mer ball på siste tredjedel,
- Et bedre og mer koordinert presspill,
- En tydeligere rolle og litt justeringer på det taktiske hos Martial
- En trener som er enda flinkere til å motivere/pushe Martial. Evnt fange opp de dagene der han ikke er påskrudd nok å ta tak i det

En kombinasjon av dette? Suksess er selvforsterkende, og jeg tror Martial med litt flyt kunne levert bedre enn helt ok og vesentlig bedre enn på sitt beste under OGS/Mourinho. Litt flere mål/målgivende, mer stabil, mer motivert og dermed jevnt over bedre uten ball. Og faktisk, det må man nesten tro vil være naturlig i et bedre lag under en bedre trener?

Martial er ikke en intelligent fotballspiller. Hverken på eller utenfor banen. Han fremstår også tidvis lat. Men jeg har ikke inntrykk av at dette er en spiller med holdningsproblemer eller som ikke ønsker å lykkes. Men han er nok en spiller som er helt avhengig av god input.

I 19/20-sesongen hadde han faktisk tolv PL-kamper hvor han var involvert i 10 eller flere (helt opp til 18!) pressekvenser på siste tredjedel av banen. De mest aktive presspillerne (som Richarlison ol) snitter ca 10 per 90 min. Martial snittet 7,81 den sesongen. Det er helt ok for et lag som ikke hadde et spesielt bra presspill. Noe høyere enn Kane, noe lavere enn Lewandowski (in his prime).

Martial fortjener ikke flere sjanser. Men i mine øyne er oppsiden større enn nedsiden. Og skulle man få ut potensialet hans er det faktisk en brukbar spiller der!
Problemet er for mange spillere som har vert rævva i forrige sesong. Martial og Beek var dårlige på lån.

Får vi top 4 er dette på EtH. Nå som Maguire blir kaptein etter en rævva- sesong i fjor, så da er han fredet uansett kor dåelig han spiller desverre. Skuffet ovee ten Hag her. Hadde håpet han var lysten på en skikkelig rebuild. Og stokke om laget. Så får vi se om dei tar vare på sjansen denne gangen. Er det status Quo denne sesongen må endringer til ihvertfall.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

KjetilHelle skrev: man jul 11, 2022 2:30 pm Nå som Maguire blir kaptein etter en rævva- sesong i fjor, så da er han fredet uansett kor dåelig han spiller desverre. Skuffet over ten Hag her.
Lever vel helt greit med at du er skuffet. Vurderer det slik at EtH trolig har bedre kontroll på dette enn deg.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: man jul 11, 2022 10:34 am
tbb skrev: søn jul 10, 2022 8:40 pm Jeg tror ikke det er like lett å utvikle en spiller på 25-26 år som en på 20-21 år (Rashford/Martial/Shaw). Det mener jeg var noe av forklaringen LvG hadde for at han foretrakk mange unge spillere.
Også en av flere grunner til at jeg ikke heller er imot å la noen (ev alle 3) dra videre. Ikke bare har de vært med å hatt veldig mange forskjellige managere (og alt hva det innebærer), men er også ganske greit overbetalte og kjenner sikkert at de har nådd/ligget på "toppen" en stund, og kan neppe ha samme lysten/mindsettet som en yngre spiller som vil fremover/utvikle seg til å bli best mulig. Så jeg ville aller helst sett en yngre mer "formbar" hånplukket spiller med ønskede kvaliterer få den treningen istedet for, så kunne man startet på en ny kule der man får fikset lønnenivået i klubben i samme slengen.

Men gitt den situasjonen vi er i og der klubb heller ikke er best i klassen på spillerlogistikk, så er jeg enig i at alle kan ta steg om de selv et mottaglig for det Ten Hag har å komme med, men det henger på de selv. Løfte opp spillerne kvalitetsmessig også kanskje få en bedre pris neste sommer, eller i det minste gjøre de selgbare.

Rashford og Shaw kunne blitt greie troppspillere om lønn og innstilling (dvs ikke ha et problem med å se andre foran seg i køen) til det er ok. Martial må vise noe helt nytt som vi ikke har sett noen gang om han skal kunne bli værende og etter at kontrakten har gått ut, så han er nok et lost case. Hans låneperiode i Sevilla der han kom som en slags konge og dro med halen mellom beina var vel nesten gitt på forhånd. Jeg var inne på det føre lånet ble aktivert, jeg nektet å tro at en så fanatisk og engasjert publikum ville ta en så lazy spiller til seg som en av sine. Heller motsatt. Mulig Ten Hag kan trylle i hans tilfelle, kan håpe.

Jeg ser frem imot hva Ten Hag kan gjøre med de yngre spillerne.
Jeg også, óg; klarer han å pushe nevnte etablerte spillere til å nå det potensialet de har vist tidligere?! Klarer han det, vil de fort bli meget viktige og det i en sesong der vi i forkant har kvittet oss med "daukjøtt", men samtidig beholdt noe av den rutinen jeg tror United trenger.
Lite tyder på at det blir et svært aktivt overgangsvindu og det er kanskje heller ikke tvingende nødvendig...?!
Liker uttalelsene til Lindeløf ang ETH sin tilnærming til spillerne og kvaliteten på treningene og ser ikke bort i fra at visse kan få "en ny vår" under ham.

https://www.united.no/nyhetsarkiv/forno ... ndret-mye/

tbb i sitt ovenstående innlegg gjengir noe av ETH sin filosofi/arbeidsmetoder og må si jeg liker det jeg leser. Han bevisstgjør spillerne, stiller de nærmest personlig ansvarlig for å nå eget potensiale og samtidig støtter/hjelper han og implementerer de i laget og det kollektivet som er avgjørende for at de skal prestere og oppnå suksess! Med bortfallet i troppen så langt håper jeg at de som er igjen og vises tillit, bør ta det meget positivt, booste selvtilliten og heve både eget&lagets nivå!

Som du nevner har flere av spillerne nå vært med på regimer under 3-4 managere og ikke enkelt dét, men må si jeg selv har større tro på den nåværende og ut i fra hva man plukker opp her inne og i mediene, ser jeg stadig "små drypp" (Martial smiler på trening, AWB legger inn ekstra arbeid på treningene, etc) som peker i retning av at vi endelig har rett mann på plass!

JM uttalte i en dokumentar: "I don't coach players, I coach teams." Mene hva man vil om dét, men tror ETH vet bedre og ser verdien av å gjøre begge deler....!
Sist redigert av InsVerderben den man jul 11, 2022 3:04 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: man jul 11, 2022 1:27 pm Jeg ser at enkelte er litt redde for å se dumme ut, og velger å gardere seg ved å påpeke at treneren må få til noe helt eksepsjonelt for å lykkes med enkelte spillere. Faktisk magi.
Hvem tenker du på? Den eneste som garderer seg er vel den som legger frem oppskriften (fasit, bør den sendes til ten hag?!) på å få han igang , men samtidig skriver at han ikke fortjener flere sjanser og at han ville tatt pengene om sjansen byr seg. Det er vel en sollid helgardering. Da feiler man ikke selv om Ten Hag ikke skulle følge "brukermanuelen" for å få han igang. Må være såpass ærlig. Er nok få som er redde for å dumme seg ut, da ville man vel ikke skrevet noe i utgangspunktet.
Det er helt ok for et lag som ikke hadde et spesielt bra presspill.
Det er det, samtidig er det litt det argumentet som blir brukt om Ronaldo, Han gjør så så mange mål i et lag som ikke har et spesielt godt spill. Men på samme måte overser man at han er endel av problemet i den delen man mener kunne vært bedre. Hvordan skal man kunne få satt et kollektivt bra pressspill med spillere som Rashford, Bruno og Martial selv? Alle 3 er litt sånn at man kjører sitt race og at det blir en mellomting som motstander i stort sett har null problemet med å spille bort presset med et par enkle pasninger. Martial har vært litt sånn i hele karrieren hos United, og det er den delen jeg sliter med å se at Ten Hag skal kunne forandre på uansett hvormye han måte ønske det. Martial er ikke aktiv nok, han er på når han føler for det.

Martial har noe skills som gjør at han vil kunne gjøre som Ronaldo denne sesongen, der han sanker inn en hel del mål. Det er det ikke noe tvil om. Og det er vel dette Ten Hag håper på med ryktene om Ronaldo og en klubb som har sitt å stri med når det kommer til å signe noen.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: man jul 11, 2022 2:52 pm Lite tyder på at det blir et svært aktivt overgangsvindu og det er kanskje heller ikke tvingende nødvendig...?!
Kommer sikkert an på hvem du spørr. Spørr du Ten Hag på tour i asia eller de gutta som prøver å få noe inn, så er sikkert svarene veldig diplomatiske og i rettning av at man er fornøyd med det man har, men kommer det noe er det en bonus. Spør du Ten Hag og rett fra levra, så ville han sikkert ønsket seg i det minste 3 spillere som De Jong + et par Ajax-spillere.

Ten Hag har nok høye krav på seg selv i jakten på å få United tilbake, og da inngår det sikkert endel forandringer i denne troppen. Det er ytterst få managere som ikke vil ha sine egne spillere men som bare kjører på med det tidligere sparkede managere har skrapt sammen. Ser at også Conte begynner å gjøre endel shopping, selv om han til synes kan gjøre gull av gråstein.

Men enig i at lite tyder på svært aktivt overgangsvindu. Venter bare på at Eriksen kan bli sett i drakt og en tweet fra klubb om at det er klart, nei selvsagt gjør jeg ikke det. Jeg vil se neste signing istedet for, Eriksen har vært klar en stund i min bok ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

I det hele tatt, det at man er på tour er vel for å promotere klubben og gjerne med noen signinger som holder opp drakta for fansen. Per idag uten verken Ronaldo eller signinger så ville man sikkert kunne hatt like godt av å bli hjemme uten overdrevet mas fra hysteriske asiatere.

Får håpe at det blir en spiller eller 3 til når de drar til Australia om et par dager.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

TrueTopRed skrev: man jul 11, 2022 3:28 pm I det hele tatt, det at man er på tour er vel for å promotere klubben og gjerne med noen signinger som holder opp drakta for fansen. Per idag uten verken Ronaldo eller signinger så ville man sikkert kunne hatt like godt av å bli hjemme uten overdrevet mas fra hysteriske asiatere.

Får håpe at det blir en spiller eller 3 til når de drar til Australia om et par dager.
Det er jo ikke bare det. Det er for å skape bånd innad i laget når de er sammen så mye, uten å dra hver til sitt etter trening, osv.
Og uansett om det ikke er mer enn 1 ny spiller, er det god reklame for laget i de asiatiske markedene.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

missChance skrev: man jul 11, 2022 3:36 pm Det er for å skape bånd innad i laget når de er sammen så mye, uten å dra hver til sitt etter trening, osv.
Da legger jeg til forbud om å dra hjem i mellom øktene :) Å bli hjemme var mer satt på spissen, men det finnes sikkert andre bedre plasser for den bånding/treningsdelen enn på et sted der det kryr av gale fans. Det er kanskje også grunnen til at de drar såpass kjapt videre til Australia (onsdag), litt mer laidback stemning der tenker jeg.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: man jul 11, 2022 3:12 pm
InsVerderben skrev: man jul 11, 2022 2:52 pm Lite tyder på at det blir et svært aktivt overgangsvindu og det er kanskje heller ikke tvingende nødvendig...?!
Kommer sikkert an på hvem du spørr. Spørr du Ten Hag på tour i asia eller de gutta som prøver å få noe inn, så er sikkert svarene veldig diplomatiske og i rettning av at man er fornøyd med det man har, men kommer det noe er det en bonus. Spør du Ten Hag og rett fra levra, så ville han sikkert ønsket seg i det minste 3 spillere som De Jong + et par Ajax-spillere.

Ten Hag har nok høye krav på seg selv i jakten på å få United tilbake, og da inngår det sikkert endel forandringer i denne troppen. Det er ytterst få managere som ikke vil ha sine egne spillere men som bare kjører på med det tidligere sparkede managere har skrapt sammen.
Godt poeng, og tar man ordet "manager" bokstavelig og vedkommende sin oppgave er det gitt at det handler om mye mer enn bare å skifte ut den eksisterende stallen eller å velge spillere ut ifra en á la carte meny!
Synes forøvrig nok managere i United siden 2013 mer/mindre har fått den muligheten uten å innfri i særlig grad..!

Vil mene at ETH må å ta hensyn til noe logistikk, eksisterende gruppe&potensiale, løpende kontrakter, etc og samtidig svare for sine valg oppad/nedad i klubbens hierarki! Så langt synes jeg han viser seg som en "manager", grundig, seriøs, prinsippfast, hardtarbeidende og kravstor og de "endringene i troppen" du etterspør kan kanskje dreie seg om uforløst potensiale i eksisterende gruppe og ikke nødvendigvis i form av nye spillere inn..?

Han slenger ikke rundt seg med ønsker/store ord men er fokusert, noe ordknapp og forholder seg situasjonen, spillergruppa og jobber med den dag for dag.
Hva han ønsker seg mest av alt er kanskje ikke realistisk/gjennomførbart i ett overgangsvindu og så langt er kanskje "tilfellet FdJ" et godt eksempel på det..?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: man jul 11, 2022 3:50 pm Godt poeng, og tar man ordet "manager" bokstavelig og vedkommende sin oppgave er det gitt at det handler om mye mer enn bare å skifte ut den eksisterende stallen eller å velge spillere ut ifra en á la carte meny!
Synes forøvrig nok managere i United siden 2013 mer/mindre har fått den muligheten uten å innfri i særlig grad..!
Det united har drevet med under denne tiden er oppsummert helt hårreisende. En manager skal ikke sitte med ansvaret for et overgangsvindu, men samtidig må det være noen duglige folk over igjen som både har oversikten, forståelsen og er fotballsmart nok til å skjønne hva man driver med og prøver å få til både på kort og lang sikt. Det er vel her det fort stokker seg gang på gang og man håpet at denne sommeren ville gi oss noe nytt som gir tro på at utskfitninger av personell betyr noe, og at det ikke bare blir en fortsettelse under styret av Ed Woodwards gamle og håndplukkede venn.

Tidligere så føler jeg at det er så mye feil når det kommer til valg av enten type av manager, spillere eller begge deler samtidig. I det hele tatt har det virket som om omtale og klikk har betyd mer enn å lykkes påbanen. Selv når man fikk signet opp Ole lenge føre det var nødvendig (halvvveis inn i interimperioden) fordi man falt for trykket og stemingen som var på sociale medier, så lyser det jo klart og tydelig at den som sitter med avgjørelsene ikke er styrt av en fotballsmartness, men av en helt annen agenda.
Vil mene at ETH må å ta hensyn til noe logistikk, eksisterende gruppe&potensiale, løpende kontrakter, etc og samtidig svare for sine valg oppad/nedad i klubbens hierarki! Så langt synes jeg han viser seg som en "manager", grundig, seriøs, prinsippfast, hardtarbeidende og kravstor og de "endringene i troppen" du etterspør kan kanskje dreie seg om uforløst potensiale i eksisterende gruppe og ikke nødvendigvis i form av nye spillere inn..?
Det føler jeg også at Ten Hag gjør når han holder alle dører åpne i forhold til hvordan troppen vil se ut til kommende sesong. Han vil garantert gjøre det beste av situasjonen uansett hvem som stiller.
Hva han ønsker seg mest av alt er kanskje ikke realistisk/gjennomførbart i ett overgangsvindu og så langt er kanskje "tilfellet FdJ" et godt eksempel på det..?
Jeg vet ikke hva hans ønsker er. Men det jeg håper har skjedd her er at man har kartlagt hvordan man skal angripe vinduet når man hadde mye tid sammen tidligere. Hva er prio, hva er plan b osv. Hvilke spillere som er innafor og på hans liste osv. Forståelse for hvilke lagdeler som absolutt må forsterkes før vinduet stenger osv.

Så blir det opp til folka over han og få det til og passe inn med de middlene man har til rådighet. Da kreves det litt skills i possisjonen.

Så med tidligere vinduer i friskt minne og med utskiftningene av personell, så vil jeg se at dette sommervinduet ender i 4+ 5- som et tegn på at man både har plukket opp hva som har gått feil tidligere (de samme folka er jo der ennå), og viser nye grep som et tegn på at man har lært av dette. I det hele tatt ha peiling på hva man driver med å komme forbredt til vinduet, i det minste så godt som overhodet mulig, forutsettningene tatt i betraktning.
Sist redigert av TrueTopRed den man jul 11, 2022 4:46 pm, redigert 5 ganger totalt.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Anbefaler å se denne fra treningen i dag.


startelver

Legg inn av startelver »

Regner med ETH trenger noen måneder på seg for å skjønne at enkelte spillere ikke duger. Men blir spennende å se om Maguire faktisk blomstrer opp.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

startelver skrev: man jul 11, 2022 4:34 pm Regner med ETH trenger noen måneder på seg for å skjønne at enkelte spillere ikke duger. Men blir spennende å se om Maguire faktisk blomstrer opp.
Kan du selvfølgelig få rett i, men ut i fra hvilke valg han har gjort (spillergruppa) og innføringen av et hardere treningsregime/rutiner&krav som er innført så langt, kan det tegne et bilde av en grundighet/målinger/evaluering som vil avsløre slikt langt tidligere.
Tror samtlige, inkl. "gamlisene", må vise til noe rimelig raskt for ETH virker ikke å være typen til å "glatte over", være kompis eller å dele ut klippekort.

Som trener virker han å være sulten, dyktig, kravstor, gir 100%, mener han har "satt skigard'n" og det må nok spillerne følge opp....

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

TrueTopRed skrev: man jul 11, 2022 3:47 pm
missChance skrev: man jul 11, 2022 3:36 pm Det er for å skape bånd innad i laget når de er sammen så mye, uten å dra hver til sitt etter trening, osv.
Da legger jeg til forbud om å dra hjem i mellom øktene :) Å bli hjemme var mer satt på spissen, men det finnes sikkert andre bedre plasser for den bånding/treningsdelen enn på et sted der det kryr av gale fans. Det er kanskje også grunnen til at de drar såpass kjapt videre til Australia (onsdag), litt mer laidback stemning der tenker jeg.
United lever av å ha kunder i Asia, så de er veldig glad for de gale fansene.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Akkurat det er det ikke noe tvil om. Kikk på klippet ca 49 sekunder inn
Jeg trodde først at emblet var feil vei fordi han hadde kjøpt noe billig feilprodusert skit der borte, men så viser det seg at den tilskueren har 2 drakter. 1 på seg og en i hånden.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: man jul 11, 2022 5:21 pm
TrueTopRed skrev: man jul 11, 2022 3:47 pm
missChance skrev: man jul 11, 2022 3:36 pm Det er for å skape bånd innad i laget når de er sammen så mye, uten å dra hver til sitt etter trening, osv.
Da legger jeg til forbud om å dra hjem i mellom øktene :) Å bli hjemme var mer satt på spissen, men det finnes sikkert andre bedre plasser for den bånding/treningsdelen enn på et sted der det kryr av gale fans. Det er kanskje også grunnen til at de drar såpass kjapt videre til Australia (onsdag), litt mer laidback stemning der tenker jeg.
United lever av å ha kunder i Asia, så de er veldig glad for de gale fansene.
Som bare poengterer at det å være profesjonell spiller i en storklubb (konsern) er så mye mer enn det rent sportslige, å stille til oppkjøringen før sesongstart og være klar når PL starter!
Tough life.....! :roll:

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Ser litt mer av treningen her. Fokus mot etablert forsvar. Sancho høyre Rashford venstre. Donny virket litt off. Ten Hag er tydelig

Yesil

Legg inn av Yesil »

rommegrot skrev: man jul 11, 2022 8:49 pm

Ser litt mer av treningen her. Fokus mot etablert forsvar. Sancho høyre Rashford venstre. Donny virket litt off. Ten Hag er tydelig
Kjenner jeg gleder meg litt til kampen i morgen. Ubetydelig og med sterkt reduserte lag, men jeg mistenker at det er en del nytt og spennende ved begge lag. Nunez muligens skadet, men mye snakk om ny formasjon. Man Utd åpenbart mye nytt. Jeg har troen på at Rashford slår tilbake denne sesongen. I mine øyne potensielt lagets beste spiller.

Edit: Nunez skal være klar etter en smell på trening i dag, men spørs uansett hvor mange minutter det blir etter 1 trening.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Yesil skrev: man jul 11, 2022 9:08 pm
rommegrot skrev: man jul 11, 2022 8:49 pm

Ser litt mer av treningen her. Fokus mot etablert forsvar. Sancho høyre Rashford venstre. Donny virket litt off. Ten Hag er tydelig
Kjenner jeg gleder meg litt til kampen i morgen. Ubetydelig og med sterkt reduserte lag, men jeg mistenker at det er en del nytt og spennende ved begge lag. Nunez muligens skadet, men mye snakk om ny formasjon. Man Utd åpenbart mye nytt. Jeg har troen på at Rashford slår tilbake denne sesongen. I mine øyne potensielt lagets beste spiller.

Edit: Nunez skal være klar etter en smell på trening i dag, men spørs uansett hvor mange minutter det blir etter 1 trening.
Deler i grunn den, Rash i slaget er mye verdt, lite hadde gledet mer og tør knapt være så optimistisk.
Skal ikke legge all vekt på dette oppgjøret, håper å se en positiv utvikling/innsats og at vi i allefall har nærmet oss noe!
Mannskapet som helhet har nok erfaring, viste etter min mening et uforløst potensiale i foregående sesong, vet hva som gjelder og må vise seg tillitten verdig fra en manager som jeg mener er den beste lederen vi kunne håpet på.
Kjør! :D

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Jeg har sitti å sett på en del eldre kamper i det siste, og har kommet til sommern 2020. Fy faen å gode vi var da. Martial, Rashford og Greenwood på topp der. Bruno på sitt beste. Masse bra kombinasjonspill, hurtig tempo, trøkk. Morsomt å se på.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

rommegrot skrev: man jul 11, 2022 10:36 pm Jeg har sitti å sett på en del eldre kamper i det siste, og har kommet til sommern 2020. Fy faen å gode vi var da. Martial, Rashford og Greenwood på topp der. Bruno på sitt beste. Masse bra kombinasjonspill, hurtig tempo, trøkk. Morsomt å se på.
...Martial, Rashford og Bruno, samt talentløse OGS som manager. Du må ikke skrive slikt. Kan risikere at enkelte her inne setter Grandiosaen i halsen og vil behøve legehjelp ;)

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

DuncanE skrev: man jul 11, 2022 11:35 pm
rommegrot skrev: man jul 11, 2022 10:36 pm Jeg har sitti å sett på en del eldre kamper i det siste, og har kommet til sommern 2020. Fy faen å gode vi var da. Martial, Rashford og Greenwood på topp der. Bruno på sitt beste. Masse bra kombinasjonspill, hurtig tempo, trøkk. Morsomt å se på.
...Martial, Rashford og Bruno, samt talentløse OGS som manager. Du må ikke skrive slikt. Kan risikere at enkelte her inne setter Grandiosaen i halsen og vil behøve legehjelp ;)
Hehe! Ja livsfarlig å si. Jeg mener på ingen måte at laget var perfekt. Men laget var i fin utvikling og spilte fin fotball. Martial og Rashford bøtta inn mål. Greenwood var helt vill i tillegg, men vi trenger ikke å snakke om han.

arknath

Legg inn av arknath »

Får vi se et United senere i dag som likner på det norske kvinnelandslaget(vs England)? Noe av innsatsen/håpløsheten minte meg litt om enkelte av kampene tidligere i år. Er litt redd for at ETH undervurderer tafattheten som bor i disse spillerne. Sånn sett er det kanskje bra om de får seg en vekker.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Yesil skrev: man jul 11, 2022 9:08 pm Jeg har troen på at Rashford slår tilbake denne sesongen. I mine øyne potensielt lagets beste spiller.
Potensielt en av de beste, men langt fra den potensielt beste. Hva i all verden begrunner du det med?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»