Manchester United

Svar
Lezah

Re: Manchester United

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tir des 27, 2022 11:19 am
Kent skrev: tir des 27, 2022 12:20 am Faen, tragisk at Liverpool stikker av med Gapko.
Ja, ville vært fornuftig å prioritere en venstrekant nå.
Faen at vi ikke får trippel-dekning der. Ingenting i veien for at å svi av en haug penger på ham skal være i veien for at vi bruker masse også på posisjoner hvor vi faktisk trenger folk, jeg har alt glemt sommeren og gidder ikke å tenke så mye på økonomi og sånne kjedelige greier, kulere å kjøpe folk bare.

(Tror Gapko blir en bra spiller for Pool, dessverre, men jeg håper vi ser etter en spiss nå)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Nå skal det feires!


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:15 pm Nå skal det feires!

uflaks. boromir. heltemodig. alle krefter imot.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Jolla skrev: tir des 27, 2022 1:49 pm
Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:15 pm Nå skal det feires!

uflaks. boromir. heltemodig. alle krefter imot.
Lite med uflaks å gjøre gitt. I beste fall inkompetanse, alternativet er langt værre.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:01 pm
tbb skrev: tir des 27, 2022 11:19 am
Kent skrev: tir des 27, 2022 12:20 am Faen, tragisk at Liverpool stikker av med Gapko.
Ja, ville vært fornuftig å prioritere en venstrekant nå.
Faen at vi ikke får trippel-dekning der. Ingenting i veien for at å svi av en haug penger på ham skal være i veien for at vi bruker masse også på posisjoner hvor vi faktisk trenger folk, jeg har alt glemt sommeren og gidder ikke å tenke så mye på økonomi og sånne kjedelige greier, kulere å kjøpe folk bare.

(Tror Gapko blir en bra spiller for Pool, dessverre, men jeg håper vi ser etter en spiss nå)
Kjøp alle dæm råaste

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »




https://www.premierleague.com/clubs/12/ ... ited/squad


Alias for Greenwood?
Nei, det kan det ikke være - land er Portugal.

Jack

Legg inn av Jack »

Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:15 pm Nå skal det feires!

Jeg linket til flere hendelser i kamptråden den famøse kvelden.

Helt utrolig. Nok en gang ser vi dommerbias mot Manchester United.

Jack

Legg inn av Jack »

missChance skrev: tir des 27, 2022 3:53 pm


https://www.premierleague.com/clubs/12/ ... ited/squad


Alias for Greenwood?
Nei, det kan det ikke være - land er Portugal.
Edit: Jeg ble lurt av en idiot.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jack_Daniels skrev: tir des 27, 2022 4:00 pm
missChance skrev: tir des 27, 2022 3:53 pm


https://www.premierleague.com/clubs/12/ ... ited/squad


Alias for Greenwood?
Nei, det kan det ikke være - land er Portugal.
Sjekk mellomnavnet til Felix.
Det er ikke Betinho!

Så denne som et av svarene 😂

Jack

Legg inn av Jack »

missChance skrev: tir des 27, 2022 4:01 pm
Jack_Daniels skrev: tir des 27, 2022 4:00 pm
missChance skrev: tir des 27, 2022 3:53 pm


https://www.premierleague.com/clubs/12/ ... ited/squad


Alias for Greenwood?
Nei, det kan det ikke være - land er Portugal.
Sjekk mellomnavnet til Felix.
Det er ikke Betinho!

Så denne som et av svarene 😂
Jepp, jeg ble rett og slett lurt trill rundt. 😅

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jack_Daniels skrev: tir des 27, 2022 4:02 pm

Jepp, jeg ble rett og slett lurt trill rundt. 😅
Men litt merkelig at det står slik på PL-siden. Greenwood er ikke fjernet fra Uniteds tropp på Uniteds side.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Betinho

Ikke at jeg vet at det er han altså.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »


Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Jack_Daniels skrev: tir des 27, 2022 3:58 pm
Lezah skrev: tir des 27, 2022 12:15 pm Nå skal det feires!

Jeg linket til flere hendelser i kamptråden den famøse kvelden.

Helt utrolig. Nok en gang ser vi dommerbias mot Manchester United.
JUSTICE!!!!! Her må det trykkes opp t-skjorter!

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tir des 27, 2022 6:55 pm
Lukter Ighalo!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: tir des 27, 2022 7:19 pm
tbb skrev: tir des 27, 2022 6:55 pm
Lukter Ighalo!
Rasist!

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tir des 27, 2022 7:22 pm
Lezah skrev: tir des 27, 2022 7:19 pm
tbb skrev: tir des 27, 2022 6:55 pm
Lukter Ighalo!
Rasist!
Noe så inni hælvete også!! 88!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Tough talk Liverpool style. Jude til sommern og resten nå. Her har vi noe å lære av bærmen. Eller ikke.
Sist redigert av Folk_flesk den tir des 27, 2022 8:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 8:13 pm Tough talk Liverpool style. Jude til sommern og resten nå. Har vi noe å lære av bærmen.
Er vel Enzo Fernandes i januar og Bellingham til sommeren. Eller begge til sommeren. We're fucked.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Glycinello skrev: tir des 27, 2022 8:21 pm
Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 8:13 pm Tough talk Liverpool style. Jude til sommern og resten nå. Har vi noe å lære av bærmen.
Er vel Enzo Fernandes i januar og Bellingham til sommeren. Eller begge til sommeren. We're fucked.
Ja, gruset på retorikk, hype og overdreven selvtillit akkurat nå.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 8:26 pm
Glycinello skrev: tir des 27, 2022 8:21 pm
Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 8:13 pm Tough talk Liverpool style. Jude til sommern og resten nå. Har vi noe å lære av bærmen.
Er vel Enzo Fernandes i januar og Bellingham til sommeren. Eller begge til sommeren. We're fucked.
Ja, gruset på retorikk, hype og overdreven selvtillit akkurat nå.
It's a hard knock life

Lezah

Legg inn av Lezah »

CR7-chanten er alt arvet av Garnacho, det liker jeg. Selv med Licha har jeg fremdeles litt vrient for å stole på argentinere i klubben, men det hadde jo vært ganske kult om vi får til en fremtidig 7-er her. Det som er rart er hvor vanskelig det tilsynelatende er å få oversikt over kontrakten hans. Enten er det 24 med 1 års opsjon, eller så er det 25, virker det som. 25 er ikke så galt, bare å fortsette å gi ham tillit, håper jeg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Whitwell er vel ganske troverdig? Athletic-fyr. Han skriver at vi ikke gikk for Gapko pga penger, og at kun en låne-deal er aktuell i januar.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Jeg tror (tipper?) at Garnachos kontrakt går ut i 24? Kan signere som profesjonell som 17 åring, og maks lengde er 3 år. Aner ikke om det finnes smutthull i forhold til opsjoner med forlengelse osv.

Bra for hans utvikling at det ikke ble Gakpo i sommer. Har sagt hele veien at jeg ikke skjønner hvordan United skal ha penger å bruke nå i januar. Det ble brukt mye i sommer. Memphis virker som det eneste brukbare alternativet.

Håper Sancho snur hva enn det er han går gjennom...

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Det er sikkert bare tilfeldigheter eller confirmation bias fra min side, men jeg synes laget ser mye bedre ut uten Ronaldo hverken på banen, på benken eller i nærheten.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: ons des 28, 2022 10:23 am Jeg tror (tipper?) at Garnachos kontrakt går ut i 24? Kan signere som profesjonell som 17 åring, og maks lengde er 3 år. Aner ikke om det finnes smutthull i forhold til opsjoner med forlengelse osv.

Bra for hans utvikling at det ikke ble Gakpo i sommer. Har sagt hele veien at jeg ikke skjønner hvordan United skal ha penger å bruke nå i januar. Det ble brukt mye i sommer. Memphis virker som det eneste brukbare alternativet.
Men det er det som er så rart, hvorfor skal det være så vanskelig akkurat i hans tilfelle? MEN, Express, AS, TFM etc har lengde til 24 (med opsjon) eller 25, men så har du Eurosport som påstår kontrakten går ut allerede i sommer.

Ja, det er jo også snakket om Felix men da er det en solid slump penger inni bildet. Å lønne noen ut sesongen er jo ikke et problem post-CR men det var vel 8£ mill AM skulle ha.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Ale skrev: ons des 28, 2022 1:08 pm Får prøve å låne Joao Felix ut sesongen da om man er skint.
Det snakkes vel om en totalpakke på rundt 16 mill for å låne fyren... Så da spørs det om en har råd til det.

Jack

Legg inn av Jack »

Ved siden av Casemiros opptreden i går må jeg si at det Luke Shaw gjorde som midtstopper var utrolig morsomt å se på.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jack_Daniels skrev: ons des 28, 2022 5:00 pm Ved siden av Casemiros opptreden i går må jeg si at det Luke Shaw gjorde som midtstopper var utrolig morsomt å se på.
Kombinasjonen av det og en ok kamp fra Malacia er noe man kan like, ja.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Jack_Daniels skrev: ons des 28, 2022 5:00 pm Ved siden av Casemiros opptreden i går må jeg si at det Luke Shaw gjorde som midtstopper var utrolig morsomt å se på.
Han har fysikken og duellstyrken til det, sier også litt at han nå blir foretrukket der fremfor Arry..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»