Manchester United

Svar
Thecokeman

Re: Manchester United

Legg inn av Thecokeman »

Fryktelig synd med Varane, men fyren er jo dessverre en vandrende skade. Bør hente en ny stopper seinest til sommeren.

Ganske bra lenge i førsteomgangen i dag, andre er ikke noe å skryte av, men det er åpenbart at United tar steg hele veien nå. En kamp som den mot Tottenham har vi ikke sett på lenge og vi leverer ålreit totalt sett i dag også. Ikke overraskende at Ten Hag får mer skikk på United enn tidligere managere, tror det blir bare bedre og bedre jo eldre sesongen blir.

Og Casemiro, for en viktig spiller han blir.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Martinez er helt vanvittig. Jeg elsker han.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: lør okt 22, 2022 8:37 pm Martinez er helt vanvittig. Jeg elsker han.
Går rykter om at han vokste ut fra en liten stein en ung Nemanja Vidic ejakulerte på under en ferietur til Argentina.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Må si jeg begynner å bli enormt positiv til det prosjektet her. ETH har kun hatt ca. 2 måneder med hele troppen. Drar til SB, en marerittstadion for United, og kjører mer eller mindre hele førsteomgang. Og det skjer tre dager etter at man fullstendig maltrakterte et Tottenham med Conte ved roret.
5p mot Saudi, Spurs og Chelsea på en uke med en vanvittig tynn benk. Minst 7, og kanskje 9 med litt mer kvalitet i dommerstanden.

Når man husker hvordan det her så ut bare for 6 måneder siden....

qbah

Legg inn av qbah »

Casemiro ass. My man.

Så jævlig speller han.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ale skrev: lør okt 22, 2022 8:38 pm Viktig poeng. Casemiro er enorm.
Jepp og han går opp i boksen, gir alt og skaffer United 1 poeng på overtid ved en innvolvering som ikke først og fremst er han styrke....!
Digger Casemiro!!! :P

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Er nok en båndskade på Varane, så får vi håpe det er leddbånd, ikke korsbånd.

qbah

Legg inn av qbah »

Lezah skrev: lør okt 22, 2022 8:38 pm
F_Brandy skrev: lør okt 22, 2022 8:37 pm Martinez er helt vanvittig. Jeg elsker han.
Går rykter om at han vokste ut fra en liten stein en ung Nemanja Vidic ejakulerte på under en ferietur til Argentina.

Du drikker ikke i kveld sa du?

Lezah

Legg inn av Lezah »

qbah skrev: lør okt 22, 2022 8:46 pm
Lezah skrev: lør okt 22, 2022 8:38 pm
F_Brandy skrev: lør okt 22, 2022 8:37 pm Martinez er helt vanvittig. Jeg elsker han.
Går rykter om at han vokste ut fra en liten stein en ung Nemanja Vidic ejakulerte på under en ferietur til Argentina.

Du drikker ikke i kveld sa du?
Nei, så tenk hva jeg hadde skrevet dersom jeg var på flaska.

Jack

Legg inn av Jack »

Se hva chelseabermen skriver i klubbtråden sin. Pinlig gjeng som fortjener at klubben i deres hjerte blir visket bort fra historien.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jack_Daniels skrev: lør okt 22, 2022 8:48 pm Se hva chelseabermen skriver i klubbtråden sin. Pinlig gjeng som fortjener at klubben i deres hjerte blir visket bort fra historien.
En gjeng på to stykker.

De skikkelig ok folka er jo ikke "på" akkurat nå.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: lør okt 22, 2022 8:51 pm
Jack_Daniels skrev: lør okt 22, 2022 8:48 pm Se hva chelseabermen skriver i klubbtråden sin. Pinlig gjeng som fortjener at klubben i deres hjerte blir visket bort fra historien.
En gjeng på to stykker.

De skikkelig ok folka er jo ikke "på" akkurat nå.
Hvorfor forsvarer du dem?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Jack_Daniels skrev: lør okt 22, 2022 8:48 pm Se hva chelseabermen skriver i klubbtråden sin. Pinlig gjeng som fortjener at klubben i deres hjerte blir visket bort fra historien.
Hehe, har sett det. For en gjeng :lol:

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Prosjektet ser veldig bra og spennnende ut. Men laget trenger ein målskårer. Lurer på hvordan det hadde sett ut med ein skikkelig spiss på laget.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: lør okt 22, 2022 8:52 pm
Lezah skrev: lør okt 22, 2022 8:51 pm
Jack_Daniels skrev: lør okt 22, 2022 8:48 pm Se hva chelseabermen skriver i klubbtråden sin. Pinlig gjeng som fortjener at klubben i deres hjerte blir visket bort fra historien.
En gjeng på to stykker.

De skikkelig ok folka er jo ikke "på" akkurat nå.
Hvorfor forsvarer du dem?
Lolroflmao2kafk.

Truth be told er jo folk som Lew etc blant forumets bedre brukere, at to gærninger serverer hverandre ramblings er jo ikke en forside-nyhet.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Bilde

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: lør okt 22, 2022 8:56 pm Bilde
Det å ha menn som det der og Martinez har gitt meg livsgnisten og ereksjonen tilbake.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lezah skrev: lør okt 22, 2022 8:38 pm
F_Brandy skrev: lør okt 22, 2022 8:37 pm Martinez er helt vanvittig. Jeg elsker han.
Går rykter om at han vokste ut fra en liten stein en ung Nemanja Vidic ejakulerte på under en ferietur til Argentina.
Det gir mening. En smule synd at han ikke fikk med seg høydegenene, men pytt pytt.
Fantastisk mann. Grøss om Arsenal hadde fått han.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Vi havner nok mest sannsynlig aldri i noe gullkamp denne sesongen, men i kampen om topp 4 så er poengdeling gull borte mot en rival. Så kvitteringen kan bety gull til slutt når man gjør opp regnskapet for CL detagelse 23/24. Greit at ikke Chelse dro fra med 3.
Sist redigert av TrueTopRed den lør okt 22, 2022 9:15 pm, redigert 1 gang totalt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Sancho er igjen frustrerende og ødeleggende dessverre. Bare for å ikke bli for positiv her.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Megapixsel skrev: lør okt 22, 2022 9:14 pm Sancho er igjen frustrerende og ødeleggende dessverre. Bare for å ikke bli for positiv her.
Urovekkende og blir ikke helt klok på ham...!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Pinlig å lese hva Chelsea-bermen her inne klarer å lire av seg etter kampen. For en gjeng. Trodde kanskje Roman-exiten hadde hjulpet litt, men tydeligvis ikke. Flaut.

Kent

Legg inn av Kent »

Lezah skrev: lør okt 22, 2022 8:51 pm
Jack_Daniels skrev: lør okt 22, 2022 8:48 pm Se hva chelseabermen skriver i klubbtråden sin. Pinlig gjeng som fortjener at klubben i deres hjerte blir visket bort fra historien.
En gjeng på to stykker.

De skikkelig ok folka er jo ikke "på" akkurat nå.
Lloyd og Harry som er på jobb ikveld. Lew stakkars forsvant da de entret scenen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lezah skrev: lør okt 22, 2022 8:58 pm
Saliph skrev: lør okt 22, 2022 8:56 pm Bilde
Det å ha menn som det der og Martinez har gitt meg livsgnisten og ereksjonen tilbake.
Sanne kvalitetsspillere og krigere begge to, noe vi har savnet og nå fått!
Flott å se...!!!!

Kent

Legg inn av Kent »

Nesten ikke til å tro at dette er samme laget som startet sesongen mot Brighton og Brentford.

Har skjedd mye på kort tid.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Ser virkelig konturene av et ordentlig godt fotballag nå. Veldig solide defensivt (Newcastle, Tottenham og Chelsea har skapt minimalt av store sjanser på de siste tre kampene) og i stand til å styre kamper gjennom godt press- og pasningsspill.

Bare så synd Martial er en kjeks, med han på banen den siste uka ville vi nok hatt minst 7 poeng og meget mulig 9 poeng.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

TheTreble skrev: lør okt 22, 2022 10:07 pm Ser virkelig konturene av et ordentlig godt fotballag nå. Veldig solide defensivt (Newcastle, Tottenham og Chelsea har skapt minimalt av store sjanser på de siste tre kampene) og i stand til å styre kamper gjennom godt press- og pasningsspill.

Bare så synd Martial er en kjeks, med han på banen den siste uka ville vi nok hatt minst 7 poeng og meget mulig 9 poeng.
Finnes det ein sånn type spiller i markedet, helst med litt bedre arbeidsmoral? Spillertypen virker å passe ETH ypperlig, bare synd han er definisjonen på kjeks.

startelver

Legg inn av startelver »

At noen tvilte på Casemiro er merkelig, en av de mest trofaste Real Madrid-spillerne og med rutine som få andre. Har vunnet det meste som kan vinnes.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Martinez, Casemiro og Antony ser veldig bra ut.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

startelver skrev: lør okt 22, 2022 10:22 pm At noen tvilte på Casemiro er merkelig, en av de mest trofaste Real Madrid-spillerne og med rutine som få andre. Har vunnet det meste som kan vinnes.
Vel, så langt og i ettertid har du selvfølgelig rett men det tok litt tid, og vi sitter ikke på fasit i lys av hvor tøff PL er for ham og utslaget av det og hans prestasjon!
For all del og tvilte du ikke så gjorde jeg det, og så langt er jeg henrykt over Casemiro og hva han presterer og tilfører laget under en kyndig EtH!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»