Pro Evolution Soccer

Svar
SuperChargers

Pro Evolution Soccer

Legg inn av SuperChargers »

Et spill jeg elsket som ungdom ser ut til å forsvinne helt. Pro Evolution Soccer is no more, det skal nå bli «eFootball». Gratisvariant med 9(?) lag og resten må kjøpes gjennom mikrotransaksjoner. Master League ser ut til å være dødt og alt fokus er nå på online-spill med mobil som viktigste «konsoll». Bare ræl.

https://www.google.com/amp/s/www.pcgame ... efootball/

Har ikke spilt det på et par år da det har gått nedover med kvaliteten på spillet samtidig som de aldri gadd å utvikle Master League og offline-modusene. Spilte det etter skolen med bestekompisen min i 6-7 år. Det var de beste årene.

Kjipt at Fifa mister en konkurrent også.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SuperChargers skrev: fre jul 23, 2021 5:50 pm Et spill jeg elsket som ungdom ser ut til å forsvinne helt. Pro Evolution Soccer is no more, det skal nå bli «eFootball». Gratisvariant med 9(?) lag og resten må kjøpes gjennom mikrotransaksjoner. Master League ser ut til å være dødt og alt fokus er nå på online-spill med mobil som viktigste «konsoll». Bare ræl.

https://www.google.com/amp/s/www.pcgame ... efootball/

Har ikke spilt det på et par år da det har gått nedover med kvaliteten på spillet samtidig som de aldri gadd å utvikle Master League og offline-modusene. Spilte det etter skolen med bestekompisen min i 6-7 år. Det var de beste årene.

Kjipt at Fifa mister en konkurrent også.
Huff, dette høres jo helt krise ut.

Tenkte kanskje å teste ut årets PES, har ikke kjøpt noen fotballspill siden FIFA19, men det gjorde jo valget veldig enkelt. Ingen fotballspill i år heller.

SuperChargers

Legg inn av SuperChargers »

De ga jo ikke ut noe spill i fjor. Kun en slags oppdatering slik jeg har skjønt det. For to år siden sa de at de skulle publisere det neste PES i år slik at de skippa et år og fikk laget et skikkelig kvalitetsspill i stedet for ett ny spill hvert år med minimale forandringer.

Det hørtes spennende ut da.

Ser ut som om det aldri var planen deres og at de kun vil ha disse FUT(?) pengene og kjøre i samme om ikke en enda verre stil enn FIFA.

Skal visst være «cross-play», noe som betyr at om du sitter på PS5 kan du risikere å matche mot en mobilspiller og spille online-kamp med forferdelig grafikk.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SuperChargers skrev: fre jul 23, 2021 9:33 pm
Skal visst være «cross-play», noe som betyr at om du sitter på PS5 kan du risikere å matche mot en mobilspiller og spille online-kamp med forferdelig grafikk.
lol, høres jo helt håpløst ut.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

SuperChargers skrev: fre jul 23, 2021 9:33 pm De ga jo ikke ut noe spill i fjor. Kun en slags oppdatering slik jeg har skjønt det. For to år siden sa de at de skulle publisere det neste PES i år slik at de skippa et år og fikk laget et skikkelig kvalitetsspill i stedet for ett ny spill hvert år med minimale forandringer.

Det hørtes spennende ut da.

Ser ut som om det aldri var planen deres og at de kun vil ha disse FUT(?) pengene og kjøre i samme om ikke en enda verre stil enn FIFA.

Skal visst være «cross-play», noe som betyr at om du sitter på PS5 kan du risikere å matche mot en mobilspiller og spille online-kamp med forferdelig grafikk.
Det siste du sier der tror jeg ikke stemmer. Mener dette ble tatt opp i en Q and A med Konami. Tror de sa at du ville få den beste grafikken tilgjengelig på den platformen du spiller på.

Jeg vet ikke hvorfor Konami har lagt sånn om på formatet. Men jeg antar det er for å gjøre spillet så lett tilgjengelig som mulig. Da håper de nok på at flere vil gi det en sjanse. Jeg spilte PES21 mye, og det var et veldig bra spill. Jeg vil ikke dømme spillet nord og ned før jeg har prøvd det.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Før folk krisemaksimerer helt her, så anbefaler jeg i alle fall å få faktaen riktig. Se "Spoony Pizzas" reagere på Konami sin Q and A:


Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Får man ikke kjøpt efootball22 altså den nyeste "pro evolution" i butikk med cd og cover som i gamledager?

Må kjøpes på nett?

Gratis?

Bør vel vente til den nyeste versjonen kommer 11. november.

Til playstation 4

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Efootball22 har en score på Steam på 18.12% og "overwhelmingly negative" på review. Gled deg. Du får nok ingen cd og cover men kommer på PS4. Og gled deg

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Salihovic91 skrev: tir nov 09, 2021 5:57 pm Efootball22 har en score på Steam på 18.12% og "overwhelmingly negative" på review. Gled deg. Du får nok ingen cd og cover men kommer på PS4. Og gled deg
Har det ikke kommet en update?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Lumanza skrev: tir nov 09, 2021 7:37 pm
Salihovic91 skrev: tir nov 09, 2021 5:57 pm Efootball22 har en score på Steam på 18.12% og "overwhelmingly negative" på review. Gled deg. Du får nok ingen cd og cover men kommer på PS4. Og gled deg
Har det ikke kommet en update?
Det er jo mildt sagt påfallende at man i dag har bare ett ordinært fotballspill, mens det var vanlig med minst 2-3 hvert år "før i tiden" . Er det dyre lisenser som knekker dette, et forbedret FIFA, ungdommer som ikke er interessert i fotball mer eller en kombinasjon som gjør dette? Henger jo egentlig ikke på greip med tanke på hvor mange som sitter klistra med videospill i dag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»