Mason Greenwood anklaget for vold og voldtekt

Svar
Jack

Re: Mason Greenwood anklaget for vold og voldtekt

Legg inn av Jack »

chelsea8 skrev: søn feb 05, 2023 11:03 pm
Jack_Daniels skrev: fre feb 03, 2023 10:20 am Det skulle vært en downvote-knapp her på forumet slik at man kunne stemt ned innlegg som åpenbart spekulerer i bestikkelser og diverse. Disse scumsa av noen folk bør tenke seg nøye om før man poster innlegg om denne saken da å uttale seg om saken kan minne om å trå rundt i et minefelt.
Men dere skriver jo hele tiden om at dommerne i Premier League er kjøpt og betalt for å dømme i mot Manchester United?
Jeg ser ikke hvilken relevans dette har til psykisk, fysisk og seksuell vold i nære relasjoner? Bevares.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Jack_Daniels skrev: man feb 06, 2023 10:39 am
chelsea8 skrev: søn feb 05, 2023 11:03 pm
Jack_Daniels skrev: fre feb 03, 2023 10:20 am Det skulle vært en downvote-knapp her på forumet slik at man kunne stemt ned innlegg som åpenbart spekulerer i bestikkelser og diverse.
Men dere skriver jo hele tiden om at dommerne i Premier League er kjøpt og betalt for å dømme i mot Manchester United?
Jeg ser ikke hvilken relevans dette har til psykisk, fysisk og seksuell vold i nære relasjoner? Bevares.
Jeg velger å tro at du tøyser.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Jack_Daniels skrev: man feb 06, 2023 10:39 am
chelsea8 skrev: søn feb 05, 2023 11:03 pm
Jack_Daniels skrev: fre feb 03, 2023 10:20 am Det skulle vært en downvote-knapp her på forumet slik at man kunne stemt ned innlegg som åpenbart spekulerer i bestikkelser og diverse. Disse scumsa av noen folk bør tenke seg nøye om før man poster innlegg om denne saken da å uttale seg om saken kan minne om å trå rundt i et minefelt.
Men dere skriver jo hele tiden om at dommerne i Premier League er kjøpt og betalt for å dømme i mot Manchester United?
Jeg ser ikke hvilken relevans dette har til psykisk, fysisk og seksuell vold i nære relasjoner? Bevares.
Relevansen han nok hinter til, er at spekulasjoner om bestikkelser skal stemmes ned over hele fjøla, da også om slike spekulasjoner når det gjelder dommerstanden i PL.

Jack

Legg inn av Jack »

chelsea8 skrev: man feb 06, 2023 12:10 pm
Jack_Daniels skrev: man feb 06, 2023 10:39 am
chelsea8 skrev: søn feb 05, 2023 11:03 pm

Men dere skriver jo hele tiden om at dommerne i Premier League er kjøpt og betalt for å dømme i mot Manchester United?
Jeg ser ikke hvilken relevans dette har til psykisk, fysisk og seksuell vold i nære relasjoner? Bevares.
Jeg velger å tro at du tøyser.
Jeg vet ikke helt hvor du vil med dette, Dumbo. Sidestiller du seksuelle overgrep med potensiell korrupsjon og dommerbias? Er du ekstra sur i dag siden ditt favorittlag nummer 2 blir etterforsket for over 100 brudd på FFP-regelverket, er det derfor du misforstår med vilje?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

DennisB skrev: man feb 06, 2023 7:11 am
Mehell skrev: man feb 06, 2023 2:39 am
taknina skrev: man feb 06, 2023 12:11 am

Nå setter jeg jo dette på kontoen for barnslighet, lite modenhet stor entusiasme ved fotballsupportere in general.

Å sette spørsmålstegn ved folks, vanlige mennesker integritet som dommere. Deres jobb som er vanskelig og som i ei sånn setting som en fotballkamp er er umulig å gjøre begge parter fornøyd.

Jeg synst jo selv at sånne uttalelser mot folks forsøk på å gjøre sin jobb er mildt talt fordummende i en fotballdiskusjon men sånn hører kanskje med.

Spessielt sett i lys av at absolutt alle som skriver her inne og på andre fotballreliterte fora uten dommrutdannelse hadde gjort en mye dårligere jobb.
Benekter Herren at det forekommer korrupsjon og kampfiksing innen fotballen?

Når det kommer til noen av våre seneste kamper så er det nok sleivete å skrive at vi mistenker korrupsjon, men det er da ingen tvil om at vi har fått en del hårreisende og latterlige avgjørelser mot oss og da er det også rett og rimelig at disse diskuteres. Både avgjørelsene, og grunnene til at de kommer.

Av en eller annen merkelig grunn så er det dog ikke mange fra andre supporterklubber som melder seg på i disse, men når vi en sjelden gang får marginale situasjoner i vår favør så kan det ta helt av i diskusjonen, selv om disse kanskje ikke er feilaktige engang.
Kan ikke skjønne hvorfor....
Vet ikke hvorfor denne diskusjonen har dukket opp i Greenwood-saken, menneh..

Synes det er en interessant diskusjon, dette med dommerne i PL. Korrupsjon og kampfiksing finnes naturligvis i fotballen. Noe annet er naivt å tro.

Men i PL? Nei, det har jeg ingen tro på. Ikke i idretter alles øyne er rettet mot. Det ser jeg på som utelukket. Vi er vel enige der.
Det er nok bare at dommerstanden i England rett og slett ligger på et lavt nivå. Jeg har sluttet å irritere meg, eller engasjere meg i det hele tatt mot dommerne angående Arsenal. I årevis synes jo vi at vi har vært ofre for mer feildømming enn nornalt i PL, men det er jo også slik at supporterøyne ofte kan være bakgrunnen for flere av tilfellene. Jeg er av den oppfatning av at over tid, så jevner dømmingen seg ut. Men det vil såklart bli tilfeller hvor ett og annet lag blir mer bortdømt enn andre en sesong, også over litt tid. Tror det er en umulig oppgave å gjøre alle fornøyd.

United har flere ganger fått avgjørelser mot seg denne sesongen. Mange 50/50-avgjørelser har gått feil vei. Det gjelder Arsenal også (bl.a. fått tildelt kun èn straffe på 20 kamper..), og noen andre lag, men jeg tror bare vi får akseptere det. Kompetansen er for dårlig i England, det går litt på lykke og fromme, det tror jeg vi alle er enige om.

Helt greit å skrike litt i kamptråder og slikt dog, i kampens hete. Fotball engasjerer. Det kalles å være supporter ;)
Og det med teknologi på parti. Det sier litt om nivået til dommerne per i dag.

DennisB

Legg inn av DennisB »

greyserpent skrev: man feb 06, 2023 12:25 pm
DennisB skrev: man feb 06, 2023 7:11 am
Mehell skrev: man feb 06, 2023 2:39 am

Benekter Herren at det forekommer korrupsjon og kampfiksing innen fotballen?

Når det kommer til noen av våre seneste kamper så er det nok sleivete å skrive at vi mistenker korrupsjon, men det er da ingen tvil om at vi har fått en del hårreisende og latterlige avgjørelser mot oss og da er det også rett og rimelig at disse diskuteres. Både avgjørelsene, og grunnene til at de kommer.

Av en eller annen merkelig grunn så er det dog ikke mange fra andre supporterklubber som melder seg på i disse, men når vi en sjelden gang får marginale situasjoner i vår favør så kan det ta helt av i diskusjonen, selv om disse kanskje ikke er feilaktige engang.
Kan ikke skjønne hvorfor....
Vet ikke hvorfor denne diskusjonen har dukket opp i Greenwood-saken, menneh..

Synes det er en interessant diskusjon, dette med dommerne i PL. Korrupsjon og kampfiksing finnes naturligvis i fotballen. Noe annet er naivt å tro.

Men i PL? Nei, det har jeg ingen tro på. Ikke i idretter alles øyne er rettet mot. Det ser jeg på som utelukket. Vi er vel enige der.
Det er nok bare at dommerstanden i England rett og slett ligger på et lavt nivå. Jeg har sluttet å irritere meg, eller engasjere meg i det hele tatt mot dommerne angående Arsenal. I årevis synes jo vi at vi har vært ofre for mer feildømming enn nornalt i PL, men det er jo også slik at supporterøyne ofte kan være bakgrunnen for flere av tilfellene. Jeg er av den oppfatning av at over tid, så jevner dømmingen seg ut. Men det vil såklart bli tilfeller hvor ett og annet lag blir mer bortdømt enn andre en sesong, også over litt tid. Tror det er en umulig oppgave å gjøre alle fornøyd.

United har flere ganger fått avgjørelser mot seg denne sesongen. Mange 50/50-avgjørelser har gått feil vei. Det gjelder Arsenal også (bl.a. fått tildelt kun èn straffe på 20 kamper..), og noen andre lag, men jeg tror bare vi får akseptere det. Kompetansen er for dårlig i England, det går litt på lykke og fromme, det tror jeg vi alle er enige om.

Helt greit å skrike litt i kamptråder og slikt dog, i kampens hete. Fotball engasjerer. Det kalles å være supporter ;)
Og det med teknologi på parti. Det sier litt om nivået til dommerne per i dag.
Ja, og det gjør det enda verre. Innføringen av VAR har vært en katastrofe. VAR vil aldri bli bedre enn de som styrer rommet, og avgjørelsene der. Når de er like ille, er man like langt.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

DennisB skrev: man feb 06, 2023 1:15 pm
greyserpent skrev: man feb 06, 2023 12:25 pm
DennisB skrev: man feb 06, 2023 7:11 am
Vet ikke hvorfor denne diskusjonen har dukket opp i Greenwood-saken, menneh..

Synes det er en interessant diskusjon, dette med dommerne i PL. Korrupsjon og kampfiksing finnes naturligvis i fotballen. Noe annet er naivt å tro.

Men i PL? Nei, det har jeg ingen tro på. Ikke i idretter alles øyne er rettet mot. Det ser jeg på som utelukket. Vi er vel enige der.
Det er nok bare at dommerstanden i England rett og slett ligger på et lavt nivå. Jeg har sluttet å irritere meg, eller engasjere meg i det hele tatt mot dommerne angående Arsenal. I årevis synes jo vi at vi har vært ofre for mer feildømming enn nornalt i PL, men det er jo også slik at supporterøyne ofte kan være bakgrunnen for flere av tilfellene. Jeg er av den oppfatning av at over tid, så jevner dømmingen seg ut. Men det vil såklart bli tilfeller hvor ett og annet lag blir mer bortdømt enn andre en sesong, også over litt tid. Tror det er en umulig oppgave å gjøre alle fornøyd.

United har flere ganger fått avgjørelser mot seg denne sesongen. Mange 50/50-avgjørelser har gått feil vei. Det gjelder Arsenal også (bl.a. fått tildelt kun èn straffe på 20 kamper..), og noen andre lag, men jeg tror bare vi får akseptere det. Kompetansen er for dårlig i England, det går litt på lykke og fromme, det tror jeg vi alle er enige om.

Helt greit å skrike litt i kamptråder og slikt dog, i kampens hete. Fotball engasjerer. Det kalles å være supporter ;)
Og det med teknologi på parti. Det sier litt om nivået til dommerne per i dag.
Ja, og det gjør det enda verre. Innføringen av VAR har vært en katastrofe. VAR vil aldri bli bedre enn de som styrer rommet, og avgjørelsene. Når de er like ille, er man like langt.
VAR, huh, yeah
What is it good for?
Absolutely nothing
Say it again, y'all

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Brezjnev skrev: søn feb 05, 2023 4:01 pm
InsVerderben skrev: lør feb 04, 2023 10:33 pm
Brezjnev skrev: lør feb 04, 2023 1:17 pm

Det er aktoratet som skal bevise skyld ut over enhver rimelig tvil, og om det er rimelig tvil så skal han ikke dømmes. Det er den juridiske tilnærmingen til dette, og der tror jeg ikke noen egentlig er uenige her.

Resten av samfunnet forholder seg mer løst til dette, vi alle gjør oss opp meninger om dette og hint uten å få "bevist ut over enhver rimelig tvil" hva som er riktig. Skal du leie ut kjellerleiligheten, og du får vite at hen som er i ferd med å skrive under som leietaker var siktet for å ha tent på den siste leiligheten hen leide - men saken ble droppet - så finner du noen andre å leie ut til. Til og med om du ikke har hørt lydopptak av vedkommende som sier han står der med en lighter og jerrykanne, og at nå skal hen tenne på.

Det er ikke noe uvanlig eller galt i det, jeg tror ingen ville vært så prinsippfaste at overså dette. Derfor fremstår det for meg som resultat av diverse bekvemmelighetssyn når noen i saker som dette sier at fordi vedkommende ikke ble dømt så skal man opptre som om intet har skjedd.

Til sist, ad hvem som har ødelagt for Mason Greenwood - det er det først og fremst Mason Greenwood som har gjort.
Det første uthevede av ditt innlegg framstår som bare en søkt problemstillng og ser den vanskelig som relevant!
Godt poeng i det andre jeg uthevet men hvorfor ble da tiltalen droppet? Av bekvemlighetshensyn og/eller for at "intet har skjedd?" Han vil jo ikke enegang bli stilt for retten!

Avslutningsvis så VET vi ikke "hvem som har ødelagt for Mason Greenwood...!"
Det er en illustrasjon på forskjellig tilnærming til konseptet "skyld" i rettsvesenet og ellers i livet. Som sådan var den ikke så verst, om jeg må si det selv.

Du fremstår som såpass oppegående at du forstår at det finnes andre alternativer enn at CPS orker ikke/gidder ikke/er fans/mv, eller at intet har skjedd. Som at han mest sannsynlig er skyldig, men at det ikke kan bevises så bombesikkert som det kreves i en domstol. For øvrig har han jo faktisk blitt stilt for retten, og sendt i varetekt.

Jo, det vet vi. Om ikke Mason Greenwood hadde oppført seg som et kvalifisert rasshøl og sagt han skulle voldta, på teip, så ville i hvert fall ikke jeg ansett ham som et kvalifisert rasshøl, og mest sannsynlig en voldtektsforbryter som slapp unna.
Forskjell er det, og hvordan den enkelte borger resonnerer og konkluderer står jo selvfølgelig fritt.
I denne saken synes jeg imidlertid at GMP&CPS blander personlig mening/følelser inn i deres uttalelser, der de som representanter for en statsmakt skal forholde seg NØYTRALE og FORMELLE og intet mer!
Står samtlige ansatte i disse institusjonene bak "synsingen" om at MG er skyldig men allikevel slipper unna...?!

Utelukker det ikke men kanskje ikke helt sannsynlig akkurat dét, så hvorfor går de da ut på denne måten og fyrer oppunder en fordømmelse av MG som har foregått i offentligheten/sosiale medier siden "saken" ble kjent...?!
Uhørt, stigmatiserende og ubegrunnet!

fazz

Legg inn av fazz »

Brezjnev skrev: fre feb 03, 2023 4:30 pm
InsVerderben skrev: fre feb 03, 2023 1:56 pm
Brezjnev skrev: tor feb 02, 2023 8:49 pm

Ganske riktig. Rettssikkerhet, ja, verken mer eller mindre. Påtalemakten hadde ikke tilstrekkelige beviser til å få ham dømt, og da er det selvsagt at han ikke idømmes noen fengselsstraff.

Det denne avgjørelsen ikke gjør er å trylle bort de bevisene som vi har sett og hørt, og den fratar ingen retten til å gjøre en selvstendig bedømmelse av hva de viser. Jeg har derfor nøyaktig den samme oppfatning av saken og "mannen" nå som jeg hadde tidligere, sponsorene hans vil heller ikke komme tilbake, og klubbens melding tyder på at heller ikke den har glemt de bevisene vi har sett. Hadde den det så ville den vært at de ønsket Greenwood tilbake til treningsfeltet i morgen.

Hadde etterforskningen vist at han var uskyldig, altså at han ikke har gjort noe galt, ikke "uskyldig" fordi bevisene holder bare nesten, så ville også politi og påtalemakt understreket dette. Som jeg påpekte så gjør de ikke det, så langt derifra. De lar det skinne veldig tydelig gjennom at de mener at her slipper en kriminell unna. Ut fra det vi vet nå er jeg enig med dem.
De "bevisene" er vel i beste fall indisier?! De holdt ikke til å opprettholde tiltalen eller føre til noen rettsak, vil aldri bli forelagt retten som bevis så hvilken verdi har de da?

Folk må gjerne dømme og gjør selvfølgelig dét, men politiet og CPS burde her ha holdt seg nøytrale, gitt formelle grunner for avgjørelsen og IKKE oppptrådt tendensiøst ved å hinte i sine uttalelser slik de gjorde.
De sitter på ALL relevant informasjon, det holdt ikke til å opprettholde siktelsen og grunnga det med vitner som hadde trukket seg og ny informasjon.

Dét velger de ikke å kommentere videre og siler da informasjonen "folket" skal få, men går allikevel ut og kommenterer hvor "tungt" det var å droppe saken og med selvfølgeligheter som at vold mot kvinner er uakseptabelt.
Med det så kommenterer de allikevel, bidrar til dømmingen av MG blant "folket" og vet det godt!

Det er uakseptabelt at myndighetspersoner/etater som er satt til å ivareta befolkningens rettssikkerhet gjør slikt og det ligger ikke i deres mandat!
Bilder, lydopptak, video - det er beviser, ja. Beviser som gjør det helt klart hva han har gjort, grunnen til at saken nå er lagt bort er at det tydeligvis finnes litt tvil om det er mulig å få ham dømt for det han gjorde. Hva denne tvilen skyldes vet vi ganske riktig ikke. At CPS og politiet indikerer at det er snakk om litt tvil, og ikke at de nå tror han ikke har gjort noe galt, er vi enige om.

Ja, de vet nok godt at de bidrar til at folks avsky mot Greenwood fortsetter. Prinsipielt sett er ikke det bra, men det er enkelt å forstå det menneskelige i det å ville gjøre sitt syn kjent. De har nok også i tankene hvordan henleggelsen vil påvirke andre offer, som fort kan ta den lærdommen av dette at ikke engang video-dokumentasjon er godt nok - og konkluderer med at de uansett er sjanseløse, og lar være å anmelde.

Om systemet fungerer i UK som det gjør i Norge så er det for øvrig ikke bare CPS som sitter på alt materialet her, Greenwoods team gjør det samme. Var det meg, og det materialet inneholdt noe som ville frikjent meg i opinionen, at det ikke bare skapte den lille tvil som domstolene må frikjenne på, så ville jeg fått det lekket. Prompte.
Greenwood er selsavgt akkurat like uskydig som Babara Sarr, og en fyr som de som sitter å forsvarerer for harde livet aldri i livet ville latt deres døtre date noen av dem.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

InsVerderben skrev: man feb 06, 2023 2:42 pm
Brezjnev skrev: søn feb 05, 2023 4:01 pm
InsVerderben skrev: lør feb 04, 2023 10:33 pm

Det første uthevede av ditt innlegg framstår som bare en søkt problemstillng og ser den vanskelig som relevant!
Godt poeng i det andre jeg uthevet men hvorfor ble da tiltalen droppet? Av bekvemlighetshensyn og/eller for at "intet har skjedd?" Han vil jo ikke enegang bli stilt for retten!

Avslutningsvis så VET vi ikke "hvem som har ødelagt for Mason Greenwood...!"
Det er en illustrasjon på forskjellig tilnærming til konseptet "skyld" i rettsvesenet og ellers i livet. Som sådan var den ikke så verst, om jeg må si det selv.

Du fremstår som såpass oppegående at du forstår at det finnes andre alternativer enn at CPS orker ikke/gidder ikke/er fans/mv, eller at intet har skjedd. Som at han mest sannsynlig er skyldig, men at det ikke kan bevises så bombesikkert som det kreves i en domstol. For øvrig har han jo faktisk blitt stilt for retten, og sendt i varetekt.

Jo, det vet vi. Om ikke Mason Greenwood hadde oppført seg som et kvalifisert rasshøl og sagt han skulle voldta, på teip, så ville i hvert fall ikke jeg ansett ham som et kvalifisert rasshøl, og mest sannsynlig en voldtektsforbryter som slapp unna.
Forskjell er det, og hvordan den enkelte borger resonnerer og konkluderer står jo selvfølgelig fritt.
I denne saken synes jeg imidlertid at GMP&CPS blander personlig mening/følelser inn i deres uttalelser, der de som representanter for en statsmakt skal forholde seg NØYTRALE og FORMELLE og intet mer!
Står samtlige ansatte i disse institusjonene bak "synsingen" om at MG er skyldig men allikevel slipper unna...?!

Utelukker det ikke men kanskje ikke helt sannsynlig akkurat dét, så hvorfor går de da ut på denne måten og fyrer oppunder en fordømmelse av MG som har foregått i offentligheten/sosiale medier siden "saken" ble kjent...?!
Uhørt, stigmatiserende og ubegrunnet!
Jeg lurer på om vi har snakket forbi hverandre, for jeg er ikke uenig i at de uttalelsene er prinsipielt gale.

Samtidig så er de nå altså publisert. Vi har den informasjonen de gir, i likhet med at vi har den informasjonen lydopptakene og bildene gir, da blir det for enkelt at vi, basert på at vi egentlig ikke burde ha fått informasjonen, skal late som den ikke eksisterer.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Brezjnev skrev: tir feb 07, 2023 10:18 am
InsVerderben skrev: man feb 06, 2023 2:42 pm
Brezjnev skrev: søn feb 05, 2023 4:01 pm

Det er en illustrasjon på forskjellig tilnærming til konseptet "skyld" i rettsvesenet og ellers i livet. Som sådan var den ikke så verst, om jeg må si det selv.

Du fremstår som såpass oppegående at du forstår at det finnes andre alternativer enn at CPS orker ikke/gidder ikke/er fans/mv, eller at intet har skjedd. Som at han mest sannsynlig er skyldig, men at det ikke kan bevises så bombesikkert som det kreves i en domstol. For øvrig har han jo faktisk blitt stilt for retten, og sendt i varetekt.

Jo, det vet vi. Om ikke Mason Greenwood hadde oppført seg som et kvalifisert rasshøl og sagt han skulle voldta, på teip, så ville i hvert fall ikke jeg ansett ham som et kvalifisert rasshøl, og mest sannsynlig en voldtektsforbryter som slapp unna.
Forskjell er det, og hvordan den enkelte borger resonnerer og konkluderer står jo selvfølgelig fritt.
I denne saken synes jeg imidlertid at GMP&CPS blander personlig mening/følelser inn i deres uttalelser, der de som representanter for en statsmakt skal forholde seg NØYTRALE og FORMELLE og intet mer!
Står samtlige ansatte i disse institusjonene bak "synsingen" om at MG er skyldig men allikevel slipper unna...?!

Utelukker det ikke men kanskje ikke helt sannsynlig akkurat dét, så hvorfor går de da ut på denne måten og fyrer oppunder en fordømmelse av MG som har foregått i offentligheten/sosiale medier siden "saken" ble kjent...?!
Uhørt, stigmatiserende og ubegrunnet!
Jeg lurer på om vi har snakket forbi hverandre, for jeg er ikke uenig i at de uttalelsene er prinsipielt gale.

Samtidig så er de nå altså publisert. Vi har den informasjonen de gir, i likhet med at vi har den informasjonen lydopptakene og bildene gir, da blir det for enkelt at vi, basert på at vi egentlig ikke burde ha fått informasjonen, skal late som den ikke eksisterer.
Har du nok et poeng i. Har selv vært fokusert på rettsvesenets uttalelser og en forhåndsdømming, som jeg forøvrig forstår at skjer og det er som du sier; med den informasjonen som er/har vært offentlig tilgjengelig blir det vel umulig å 0-stille eller å late som den ikke exsisterer..!

Det er vel "sånn vi fungerer", folkemeningen trumfer vel det meste, politi&rettsvesenet føler presset og legger man til klubbens frykt for et negativt omdømme, eventuell sponsorflukt, "uro" i spillergruppa og en smule P.K. er nok MG ferdig i klubben.

Siden så mye annen info ble lekket i denne saken skulle jeg likt å vite hva "andre/nye opplysninger" består i, men mistenker at det ikke er noe som blankt ville frikjenne MG men kun at de ikke tok sjansen på at det formelle/"bevisene" ikke ville holde i en event rettssak.

Skal ikke dra sammenligningen for langt, men i rettssaken mot Mendy kollapset aktoratets påstand/tiltale fullstendig i 7 av 9 punkter, så de har vel kanskje gjort noen erfaringer..?!
De siste 2 pkt. tas opp i en ny runde kommende sommer og gjenstår å se hva utfallet blir.

https://www.nettavisen.no/sport/city-sp ... 3424347857

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Greenwood og HR venter barn, ifølge Sun Sport.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

missChance skrev: lør feb 25, 2023 9:36 am Greenwood og HR venter barn, ifølge Sun Sport.
For en nydelig kjærlighetshistorie.

Kent

Legg inn av Kent »

Så morsomt 😊

FriDiskusjon gratulerer!

taknina

Legg inn av taknina »

Kent skrev: lør feb 25, 2023 10:00 am Så morsomt 😊

FriDiskusjon gratulerer!
Gratulasjonskort med alles underskrifter burde vel sendes.

Hvem samler inn?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2481

Legg inn av BrannLFC »

Hva skjer med Greenwood nå? Finner seg en ny klubb til sommeren? Eller vil de nye eierne ta han inn i varmen?

Kent

Legg inn av Kent »

BrannLFC skrev: lør feb 25, 2023 11:13 am Hva skjer med Greenwood nå? Finner seg en ny klubb til sommeren? Eller vil de nye eierne ta han inn i varmen?
Tviler på at koranen har noe i mot misbruk av kvinner.

Mehell

Legg inn av Mehell »

BrannLFC skrev: lør feb 25, 2023 11:13 am Hva skjer med Greenwood nå? Finner seg en ny klubb til sommeren? Eller vil de nye eierne ta han inn i varmen?
Helt umulig å svare på.
Og hva er det rette?
Ryktet blir han ikke kvitt, men nå er jo alle anklager mot ham lagt bort. Bør han få en ny mulighet da?

Og hva var det egentlig som skjedde? Har vi her et eksempel på en bortskjemt drittunge som har dummet seg ut, og som nå ble tvunget til å ta et oppgjør med seg selv, eller snakker vi om en syk faen som kommer til å være en konemishandler hele livet? Eller er han et offer som har blitt lurt? (Ok, jeg skal innrømme at ikke jeg heller tror på den siste der...)

Everenga

Legg inn av Everenga »

BrannLFC skrev: lør feb 25, 2023 11:13 am Hva skjer med Greenwood nå? Finner seg en ny klubb til sommeren? Eller vil de nye eierne ta han inn i varmen?
Ikke sjans at noen i England kommer til å tørre å ta den sjansen. Serie A kan være en mulighet, italienerne har ganske høy takhøyde, ellers er vel midt østen det åpenbare valget.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Setter penger på Tyrkia. Kanskje den klubben som chanta "Vladimir Putin" til Dynamo Kiev, Fenebache? Bra klubb

taknina

Legg inn av taknina »

Mehell skrev: lør feb 25, 2023 11:42 am
BrannLFC skrev: lør feb 25, 2023 11:13 am Hva skjer med Greenwood nå? Finner seg en ny klubb til sommeren? Eller vil de nye eierne ta han inn i varmen?
Helt umulig å svare på.
Og hva er det rette?
Ryktet blir han ikke kvitt, men nå er jo alle anklager mot ham lagt bort. Bør han få en ny mulighet da?

Og hva var det egentlig som skjedde? Har vi her et eksempel på en bortskjemt drittunge som har dummet seg ut, og som nå ble tvunget til å ta et oppgjør med seg selv, eller snakker vi om en syk faen som kommer til å være en konemishandler hele livet? Eller er han et offer som har blitt lurt? (Ok, jeg skal innrømme at ikke jeg heller tror på den siste der...)
Er det ikke sånn at alle er uskyldige til det motsatte er bevist lenger?

Er vi ikke kommet dit i det herrens år 2023 ja da går det jaggu tregere enn eg trodde med tankegangen en ønsker skal være altoverskyggende i ett demokratisk levesett sånn som jeg håper folk vil ha det.

Spekulasjoner og konspirasjonsteorier har faktisk ingen plass der.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

taknina skrev: lør feb 25, 2023 2:38 pm
Mehell skrev: lør feb 25, 2023 11:42 am
BrannLFC skrev: lør feb 25, 2023 11:13 am Hva skjer med Greenwood nå? Finner seg en ny klubb til sommeren? Eller vil de nye eierne ta han inn i varmen?
Helt umulig å svare på.
Og hva er det rette?
Ryktet blir han ikke kvitt, men nå er jo alle anklager mot ham lagt bort. Bør han få en ny mulighet da?

Og hva var det egentlig som skjedde? Har vi her et eksempel på en bortskjemt drittunge som har dummet seg ut, og som nå ble tvunget til å ta et oppgjør med seg selv, eller snakker vi om en syk faen som kommer til å være en konemishandler hele livet? Eller er han et offer som har blitt lurt? (Ok, jeg skal innrømme at ikke jeg heller tror på den siste der...)
Er det ikke sånn at alle er uskyldige til det motsatte er bevist lenger?

Er vi ikke kommet dit i det herrens år 2023 ja da går det jaggu tregere enn eg trodde med tankegangen en ønsker skal være altoverskyggende i ett demokratisk levesett sånn som jeg håper folk vil ha det.

Spekulasjoner og konspirasjonsteorier har faktisk ingen plass der.
Dette blir for dumt. Men behøver slett ikke være konspirasjonsteoretiker for å mene noe i denne saken. Videoen satte "dessverre" en grei stopper for det. Spørsmålet er heller hvordan man (les: han og klubben) går videre.

Mehell

Legg inn av Mehell »

taknina skrev: lør feb 25, 2023 2:38 pm
Mehell skrev: lør feb 25, 2023 11:42 am
BrannLFC skrev: lør feb 25, 2023 11:13 am Hva skjer med Greenwood nå? Finner seg en ny klubb til sommeren? Eller vil de nye eierne ta han inn i varmen?
Helt umulig å svare på.
Og hva er det rette?
Ryktet blir han ikke kvitt, men nå er jo alle anklager mot ham lagt bort. Bør han få en ny mulighet da?

Og hva var det egentlig som skjedde? Har vi her et eksempel på en bortskjemt drittunge som har dummet seg ut, og som nå ble tvunget til å ta et oppgjør med seg selv, eller snakker vi om en syk faen som kommer til å være en konemishandler hele livet? Eller er han et offer som har blitt lurt? (Ok, jeg skal innrømme at ikke jeg heller tror på den siste der...)
Er det ikke sånn at alle er uskyldige til det motsatte er bevist lenger?

Er vi ikke kommet dit i det herrens år 2023 ja da går det jaggu tregere enn eg trodde med tankegangen en ønsker skal være altoverskyggende i ett demokratisk levesett sånn som jeg håper folk vil ha det.

Spekulasjoner og konspirasjonsteorier har faktisk ingen plass der.
Dette er jo helt feil.
La oss si at din datter treffer en mann som hun faller for. Denne fyren har vært mistenkt for et bestialsk dobbeldrap på sin forrige samboer og hennes unge fra tidligere forhold, men pga en god advokat og det faktum at politiet har ødelagt noen beviser så kunne de ikke dømme ham.

Hadde du vært okei med dette forholdet? Mannen er jo ikke dømt skyldig..

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: lør feb 25, 2023 9:36 am Greenwood og HR venter barn, ifølge Sun Sport.
Ut ifra initialene til moren er det vel da samme kvinne han var mistenkt/tiltalt for å ha truet og angrepet..?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 5:13 pm
missChance skrev: lør feb 25, 2023 9:36 am Greenwood og HR venter barn, ifølge Sun Sport.
Ut ifra initialene til moren er det vel da samme kvinne han var mistenkt/tiltalt for å ha truet og angrepet..?
Ja.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

missChance skrev: lør feb 25, 2023 5:26 pm
InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 5:13 pm
missChance skrev: lør feb 25, 2023 9:36 am Greenwood og HR venter barn, ifølge Sun Sport.
Ut ifra initialene til moren er det vel da samme kvinne han var mistenkt/tiltalt for å ha truet og angrepet..?
Ja.
"Kiss&make up" fikk en ny betydning, og en riktig "idyll" dette forholdet...!


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 5:35 pm
missChance skrev: lør feb 25, 2023 5:26 pm
InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 5:13 pm

Ut ifra initialene til moren er det vel da samme kvinne han var mistenkt/tiltalt for å ha truet og angrepet..?
Ja.
"Kiss&make up" fikk en ny betydning, og en riktig "idyll" dette forholdet...!


De har vel vært sammen igjen ganske lenge - det er jo en grunn til at han ble arrest for brudd på besøksforbudet. Og at han ble sluppet fri igjen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Kan bare ønske det beste og lykke til!

taknina

Legg inn av taknina »

Mehell skrev: lør feb 25, 2023 4:35 pm
taknina skrev: lør feb 25, 2023 2:38 pm
Mehell skrev: lør feb 25, 2023 11:42 am

Helt umulig å svare på.
Og hva er det rette?
Ryktet blir han ikke kvitt, men nå er jo alle anklager mot ham lagt bort. Bør han få en ny mulighet da?

Og hva var det egentlig som skjedde? Har vi her et eksempel på en bortskjemt drittunge som har dummet seg ut, og som nå ble tvunget til å ta et oppgjør med seg selv, eller snakker vi om en syk faen som kommer til å være en konemishandler hele livet? Eller er han et offer som har blitt lurt? (Ok, jeg skal innrømme at ikke jeg heller tror på den siste der...)
Er det ikke sånn at alle er uskyldige til det motsatte er bevist lenger?

Er vi ikke kommet dit i det herrens år 2023 ja da går det jaggu tregere enn eg trodde med tankegangen en ønsker skal være altoverskyggende i ett demokratisk levesett sånn som jeg håper folk vil ha det.

Spekulasjoner og konspirasjonsteorier har faktisk ingen plass der.
Dette er jo helt feil.
La oss si at din datter treffer en mann som hun faller for. Denne fyren har vært mistenkt for et bestialsk dobbeldrap på sin forrige samboer og hennes unge fra tidligere forhold, men pga en god advokat og det faktum at politiet har ødelagt noen beviser så kunne de ikke dømme ham.

Hadde du vært okei med dette forholdet? Mannen er jo ikke dømt skyldig..


Jeg har faktisk ei datter i tyveårene og hvilke valg hun gjør i alle walks of life er noe av det siste jeg villet vurdert å legge meg borti.
Ikke da ho var barn eller. Alle valg hun har tatt har vært på eget initiativ- Sett ho bare dann og vann etter videregående Ho har vært lærling på en helt annen kant av landet enn vi bor og jobber nå med samboer langt fra oss med renovering av egen kåk utenom så har ikke tid til annet :-) Kjenner omtrent ikke til hans bakgrunni det hele tatt for det er uansett ikke min business.

Jeg vil faktisk heller bli kalt naiv og begå endel tabber å bli kanskje litt latterliggort along the way enn å ha ei kynisk og mistensksom tilnærming til livet og verden å kanskje spare meg og mine for noen skrubbsår.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ser ut som pengene betyr mest tross alt det var jo faren til HR klar på fra dag 1.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»