Mason Greenwood anklaget for vold og voldtekt

Svar
Jack

Mason Greenwood anklaget for vold og voldtekt

Legg inn av Jack »

Fortjener en egen tråd.

Ta diskusjonen her og ikke i klubbtråden til Manchester United.

Om alle beskyldningene skulle vise seg å stemme forventer jeg at klubben sparker ham og at han er ferdig som fotballspiller.

Noen som vet hva strafferammen er for slikt i England?

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Har fulgt med på det som skrives rundt om kring og på United-tråden, og må si at slike saker får frem det verste i enkelte folk. Håper diskusjonen blir mer saklig her, uten at folk har agenda mot klubb, Solskjær og alt som er.

Min mening om denne saken: Ekkelt. For en idiot Greenwood er. Tenk å kaste bort livet sitt og ødelegge andres på denne måten.

Jack

Legg inn av Jack »

For example, the sentencing guidance for sexual assault involving physical harm can be 3–8 years imprisonment, whereas the sentencing guidance on rape under section 1 of the Sexual Offences Act 2003 can be life imprisonment.

Karrieren er nok over - og det med rette!

Jack

Legg inn av Jack »

Folk kan velge selv om de vil se og høre dette.
► Show Spoiler
Sist redigert av Jack den søn jan 30, 2022 4:02 pm, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Kærlighed skrev: søn jan 30, 2022 3:49 pm Har fulgt med på det som skrives rundt om kring og på United-tråden, og må si at slike saker får frem det verste i enkelte folk. Håper diskusjonen blir mer saklig her, uten at folk har agenda mot klubb, Solskjær og alt som er.

Min mening om denne saken: Ekkelt. For en idiot Greenwood er. Tenk å kaste bort livet sitt og ødelegge andres på denne måten.
Støttes.

I tillegg håper jeg at det under etterforskningen kommer frem om, hvem og evt. hvor lenge andre i klubb og landslag som har visst om dette. Det er jo folk som har postet rimelig treffende beskrivelser av denne saken for svært lenge siden. Selv om jeg tviler på at man kommer til bunns i slikt, så burde også disse i det minste miste jobben.

Og så kan det selvfølgelig være at ingen i hverken klubb eller landslag har visst noe som helst.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Oh my fucking God.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det lydklippet er fryktelig sterkt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Yesil skrev: søn jan 30, 2022 4:01 pm

I tillegg håper jeg at det under etterforskningen kommer frem om, hvem og evt. hvor lenge andre i klubb og landslag som har visst om dette. Det er jo folk som har postet rimelig treffende beskrivelser av denne saken for svært lenge siden. Selv om jeg tviler på at man kommer til bunns i slikt, så burde også disse i det minste miste jobben.

Og så kan det selvfølgelig være at ingen i hverken klubb eller landslag har visst noe som helst.
Ok. Jeg skal gi det et forsøk, siden vi nå har fått en egen Greenwood-tråd.
Nøyaktig hva mener du at andre i klubb og landslag skal ha visst? Mener du at andre personer skal ha sittet på beviser som utpeker Greenwood som en voldsmann og voldtektsmann uten å ha gjort noe med dette? Eller mener du at eventuelle løse rykter og spekulasjoner skal være nok til at en spiller skal suspenderes?

Det er litt vanskelig å følge tankegangen din, så hvis du har oppriktige bekymringer rundt dette så hadde det vært greit hvis du kunne spesifisert litt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hvis det er Mason Greenwood vi hører på lydopptaket, så er han et grusomt menneske. Bevisene virker sterke, men vi får vel la politiet gjøre sin del av jobben.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Transcript av lydklippet:


Yesil

Legg inn av Yesil »

Mehell skrev: søn jan 30, 2022 4:07 pm
Yesil skrev: søn jan 30, 2022 4:01 pm

I tillegg håper jeg at det under etterforskningen kommer frem om, hvem og evt. hvor lenge andre i klubb og landslag som har visst om dette. Det er jo folk som har postet rimelig treffende beskrivelser av denne saken for svært lenge siden. Selv om jeg tviler på at man kommer til bunns i slikt, så burde også disse i det minste miste jobben.

Og så kan det selvfølgelig være at ingen i hverken klubb eller landslag har visst noe som helst.
Ok. Jeg skal gi det et forsøk, siden vi nå har fått en egen Greenwood-tråd.
Nøyaktig hva mener du at andre i klubb og landslag skal ha visst? Mener du at andre personer skal ha sittet på beviser som utpeker Greenwood som en voldsmann og voldtektsmann uten å ha gjort noe med dette? Eller mener du at eventuelle løse rykter og spekulasjoner skal være nok til at en spiller skal suspenderes?

Det er litt vanskelig å følge tankegangen din, så hvis du har oppriktige bekymringer rundt dette så hadde det vært greit hvis du kunne spesifisert litt.
For det første: Jeg skriver DERSOM. Siden du konsekvent enten ikke forstår ordet eller ikke gidder å bry deg om det, så betyr det altså ikke at jeg mener noen i klubben har visst.

Det er dog ikke utenkelig at offeret eller venner har forsøkt å ta det med klubben før det går ut til offentligheten. Det kan ha vært beskjeder, samtaler, bilder, lydopptak, video etc...det er ikke vanskelig å kommunisere dette til klubben, dersom hun eller venner/familie har ønsket det.

Grunnen til at jeg skriver dette er for at folk har postet rimelig treffende beskrivelser av dette på et nettforum for rundt et halvt år siden. Når jeg fanger det opp, er det ikke utenkelig at folk i klubben også har fanget det opp og evt. forhørt seg med de involverte.

Men som sagt, og uten at du har brydd deg før: Jeg vet ikke, og jeg tror/håper ikke at noen i klubb eller landslag har visst nøyaktig hvor ille dette har vært. Men dersom...

Uansett, vi får se hva etterforskningen resulterer i. Jeg tror ikke noen andre enn Greenwood i klubben har visst, og han er en ekkel, ekkel mann som jeg håper bures inne i lang tid.
Sist redigert av Yesil den søn jan 30, 2022 4:17 pm, redigert 3 ganger totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Dessverre har jeg bokmerket denne tråden.
Man kan jo håpe noe av det er falske beskyldninger, men det lydklippet var jo ikke lovende.

Husker han inviterte noen islandske damer under landslagssamlingen i Island, var vel sammen med Foden, men disse nyrike guttene ser ikke ut til å eie skrupler eller dårlig samvittighet.

Hva slags oppdragelse er det som gjør at en såpass ung gutt bruker vold på dama si ? Ikke bare slår henne til blods, men bruker henne som en slags sex-dukke skal man tolke lydopptaket.

Mehell

Legg inn av Mehell »

chelsea8 skrev: søn jan 30, 2022 4:08 pm Hvis det er Mason Greenwood vi hører på lydopptaket, så er han et grusomt menneske. Bevisene virker sterke, men vi får vel la politiet gjøre sin del av jobben.
Skal selvfølgelig ikke si noe med 100% sikkerhet, men det høres i hvert fall veldig ut som ham.
Og ellers kan jeg bare si meg helt enig i din bedømmelse av fyren.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Visstnok flere Man Utd-spillere som har fjernet han på SoMe.

lund

Legg inn av lund »

Knaxern skrev: søn jan 30, 2022 4:17 pm Visstnok flere Man Utd-spillere som har fjernet han på SoMe.
De Gea i alle fall ja. Det er jo et ganske så sterkt signal.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: søn jan 30, 2022 4:17 pm Visstnok flere Man Utd-spillere som har fjernet han på SoMe.
Skulle bare mangle. Kjenner man stemmen godt nok, så er det jo ingen tvil.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Knaxern skrev: søn jan 30, 2022 4:17 pm Visstnok flere Man Utd-spillere som har fjernet han på SoMe.
Tror dere han kan suspenderes av klubben nå? Og kan man i så tilfelle også holde igjen lønnen hans?

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Hadde elsket å se hvordan Ferguson ville ha behandlet denne guttungen.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Mehell skrev: søn jan 30, 2022 4:21 pm
Knaxern skrev: søn jan 30, 2022 4:17 pm Visstnok flere Man Utd-spillere som har fjernet han på SoMe.
Tror dere han kan suspenderes av klubben nå? Og kan man i så tilfelle også holde igjen lønnen hans?
Jeg vil tro alle klubber har noen skriftlige punkt i kontrakten som de skriver under med spillerne. Ting som det Mendy, Sigurdsson, Johnson og nå Greenwood har gjort er 100% kontraktsbrudd som gir klubben rett til terminering og null betaling av lønn.

peraleks

Legg inn av peraleks »

lund skrev: søn jan 30, 2022 4:19 pm
Knaxern skrev: søn jan 30, 2022 4:17 pm Visstnok flere Man Utd-spillere som har fjernet han på SoMe.
De Gea i alle fall ja. Det er jo et ganske så sterkt signal.
Pogba og CR og, rakner nok helt nå.
Tipper en suspendering snart er nok høyst forestående.

lund

Legg inn av lund »

Kærlighed skrev: søn jan 30, 2022 4:21 pm Hadde elsket å se hvordan Ferguson ville ha behandlet denne guttungen.
Han nådde tydeligvis ikke gjennom til Ryan Giggs (ikke at jeg tror Ferguson visste om at han var så fæl som han var).

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Yesil skrev: søn jan 30, 2022 4:01 pm I tillegg håper jeg at det under etterforskningen kommer frem om, hvem og evt. hvor lenge andre i klubb og landslag som har visst om dette. Det er jo folk som har postet rimelig treffende beskrivelser av denne saken for svært lenge siden. Selv om jeg tviler på at man kommer til bunns i slikt, så burde også disse i det minste miste jobben.
Nå har du jo postet stort sett det samme innlegget 10 ganger, i flere tråder. Ingen skal iallfall kunne påstå at du ikke forsøker. Jeg kan jo godt forstå at det er viktig for deg at klubben United i størst mulig grad blir skadelidende. Uavhengig av hva som måtte ha inntruffet.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


DuncanE

Legg inn av DuncanE »

peraleks skrev: søn jan 30, 2022 4:23 pm
lund skrev: søn jan 30, 2022 4:19 pm
Knaxern skrev: søn jan 30, 2022 4:17 pm Visstnok flere Man Utd-spillere som har fjernet han på SoMe.
De Gea i alle fall ja. Det er jo et ganske så sterkt signal.
Pogba og CR og, rakner nok helt nå.
Tipper en suspendering snart er nok høyst forestående.
Skulle da bare mangle.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Er dette virkelig noe som stemmer, så er det ikke tilfeldig OleG nevnes igjen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Sjarmerende type
Kastrering med nøtteknekker..?

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Ønsker å støtte Yesil i denne diskusjonen her. Han har ikke påstått eller ment noen ting, men spekulert på et diskusjonsforum.

Det virker for meg rimelig åpenbart at det har vært mye rykter omkring dette før dagens bombe smalt i offentligheten. Dersom lagkompiser som De Gea umiddelbart sletter ham fra Instagram, er jo dette et klinkende klart tegn på at spillerne og klubben har hørt om dette før. Man har antakelig stolt på Greenwood, men etter bildene og lydopptaket som kom ut i dag har man fått bekreftet at han er et svin.

Det går an å mene at Greenwood er et svin, og samtidig stille spørsmålstegn ved klubbens potensielt dårlige håndtering. Og så blir jo dette enda mer spesielt med tanke på at Solskjær har vært i søkelyset rundt en nokså identisk situasjon tidligere, jf. Sarr-saken. Det er jo litt spesielt.

Med dette sagt, så verken mener eller påstår jeg noen verdens ting om faktum i saken.

Slakten av Greenwood er for øvrig selvfølgelig på sin plass. Samtidig er det også tale om en ung mann med åpenbare sinnemestringsproblemer. Jeg støtter Minus i klubbtråden:

Han må sone, og ta sin straff. Men dersom han virkelig blir rehabilitert, og orker å ta all støyen, så bør man ikke ilegge mannen yrkesforbud. Jeg tror selvfølgelig ikke at det er noen vei tilbake, men han må få muligheten som alle andre.

lund

Legg inn av lund »

Fernandovonarb skrev: søn jan 30, 2022 4:29 pm Er dette virkelig noe som stemmer, så er det ikke tilfeldig OleG nevnes igjen.
Velger å ta sånt med en klype salt inntil videre.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Sunny ass

DennisB

Legg inn av DennisB »

Dersom dette stemmer, så ser jeg denne idioten for meg om 15 år slik:

En alkis og narkoman, som tenker tilbake på alt han en gang hadde, og helt fortjent mistet. Og samtidig fikk en samlet verden til å fordømme.

Man kan ikke gjøre slikt ugjort. Her har Greenwood virkelig fucked up. Jeg håper for hans egen og for andre damers skyld at han en dag skjønner hva som er riktig og galt her i livet. Han må jo ha levd i sin egen boble.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»