Hurtigløp på skøyter under Vinter-OL 2022

Svar
villanoss

Re: Hurtigløp på skøyter under Vinter-OL 2022

Legg inn av villanoss »

Bra!!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Bestetid :)

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Yes ! Det gikk . Overbevisende av både Norge og ikke minst USA

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Jadda! Veldig solid. De 3 hundedelene der kan vise seg å bli veldig viktig!

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Puttemans skrev: søn feb 13, 2022 1:58 pm
KongOlav2 skrev: søn feb 13, 2022 1:54 pm
Real-_- skrev: søn feb 13, 2022 1:52 pm Har vel sagt at det ikke blir han som kommer under 12.30 og 6 min grensene og når han nå har lagt ut treningsplanen så er det vel ingenting som tyder på at han fortsetter etter OL.
Vet du om det mesterskap i SLC eller Calgary de neste par sesongene? Burde jo definitivt fortsette til etter et slikt mesterskap.
15-18 februari 2024: WK Afstanden (Calgary, CAN)
Danke. Hva er for øvrig praksis for VM nå? For EM er det jo annethvert år allround/enkeltdistanser. Hva med VM? Enkeltdistanser hvert år utenom OL-år og allround i partallsår?

villanoss

Legg inn av villanoss »

Er det de to beste tidene videre i semifinalen, eller er det vinneren av hver duell?

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

villanoss skrev: søn feb 13, 2022 2:17 pm Er det de to beste tidene videre i semifinalen, eller er det vinneren av hver duell?
4 beste tider til semi

villanoss

Legg inn av villanoss »

CrazyHorse skrev: søn feb 13, 2022 2:18 pm
villanoss skrev: søn feb 13, 2022 2:17 pm Er det de to beste tidene videre i semifinalen, eller er det vinneren av hver duell?
4 beste tider til semi
Ja, det vet jeg, men nå lurte jeg på semifinalene.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

1 møter 4. 2 møter 3. vinnerne av hver semi til finale.
Sist redigert av Kenrojo den søn feb 13, 2022 2:20 pm, redigert 1 gang totalt.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

villanoss skrev: søn feb 13, 2022 2:19 pm
CrazyHorse skrev: søn feb 13, 2022 2:18 pm
villanoss skrev: søn feb 13, 2022 2:17 pm Er det de to beste tidene videre i semifinalen, eller er det vinneren av hver duell?
4 beste tider til semi
Ja, det vet jeg, men nå lurte jeg på semifinalene.
Beklager , i semifinalen er det ren duell

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Håper ikke ROC slår Nederland

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Da blir det NOR -NED i semifinalen som i 2018

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Men f… da. Så ble det Nederland likevel.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Fuck maks uflaks

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Sodajr skrev: søn feb 13, 2022 2:21 pm Håper ikke ROC slår Nederland
Tror vi skal ha en helt OK sjanse til å ta Nederland i en semifinale

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

NOR-NED i semien. Brukbar sjanse til å nå finalen.

Puttemans  
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

KongOlav2 skrev: søn feb 13, 2022 2:17 pm
Puttemans skrev: søn feb 13, 2022 1:58 pm
KongOlav2 skrev: søn feb 13, 2022 1:54 pm
Vet du om det mesterskap i SLC eller Calgary de neste par sesongene? Burde jo definitivt fortsette til etter et slikt mesterskap.
15-18 februari 2024: WK Afstanden (Calgary, CAN)
Danke. Hva er for øvrig praksis for VM nå? For EM er det jo annethvert år allround/enkeltdistanser. Hva med VM? Enkeltdistanser hvert år utenom OL-år og allround i partallsår?
Riktig.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Sodajr skrev: søn feb 13, 2022 2:22 pm Fuck maks uflaks
Nederland er oppskrytt. De var mye bedre for 4 år siden, og da banka Norge de ut i semien.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Har forøvrig noen hørt noen nyheter om hvem ellers som vil legge opp etter sesongen utover Kramer? Bergsma og Bloemen er jo samme årgang. Nuis er noe yngre, men i en slik alder og med så mye suksess at det ikke ville vært noen overraskelse om han la opp. Jeg synes det ser tynt ut bak de 3-4 virkelig toppene til Nederland på distanser fra 1500m og oppover.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Fantastisk flott kvartfinale av Norge. Ledet nærmest fra start til mål, og tiden er jo strålende! Litt redd for at Nederland har en del mer inne, men uansett skal vi være strålende fornøyd med at vi faktisk går inn i semi som favoritt mot Nederland. Utrolig om vi faktisk skulle klare å forsvare gullet fra PC.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

KongOlav2 skrev: søn feb 13, 2022 2:26 pm Har forøvrig noen hørt noen nyheter om hvem ellers som vil legge opp etter sesongen utover Kramer? Bergsma og Bloemen er jo samme årgang. Nuis er noe yngre, men i en slik alder og med så mye suksess at det ikke ville vært noen overraskelse om han la opp. Jeg synes det ser tynt ut bak de 3-4 virkelig toppene til Nederland på distanser fra 1500m og oppover.
Bergsma og Bloemen synger sannsynligvis på siste verset . Nuis skal gå til neste OL etter det jeg har lest .

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

CrazyHorse skrev: søn feb 13, 2022 2:28 pm Bergsma og Bloemen synger sannsynligvis på siste verset . Nuis skal gå til neste OL etter det jeg har lest .
Såpass. Da blir det vel fortsatt bra på mellomdistansene i årene fremover med Krol og Nuis. Tredjemann på 1500m vil sikkert være Roest, Dijs eller noe sånt, og det er også bra.

Tynnere på langdistansene bak Roest. Det er vel Bosker, Marwin Talsma og for meg den relativt ukjent Beau Snellink som er de beste bak Roest. Greit nok, men har skal nordmenn og andre absolutt være konkurransedyktige.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Ellers har Nederland et rekrutteringsgrunnlag andre land bare kan drømme om . Under OL har NOS hatt siit studio ved en utendørsbane i Amsterdam med hundrevis av løpere rundt ovalen , på lengdeløpsskøyter. På Slåtthaug kan antall på lengdeløpsskøyter ofte telles på en hånd , selv på (de få) solskinnsdager da det kan være ganske folksomt på isen

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Er det sikkert at SLP fortsetter?

Sjaksjakbajev

Legg inn av Sjaksjakbajev »

Sodajr skrev: søn feb 13, 2022 2:39 pm Er det sikkert at SLP fortsetter?
Han har tidligere sagt han ihvertfall vil holde på til VM allround i Inzell i 2024.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

USA med Mantia favoritter til OL-gullet?

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Dobbelt norsk på 500 . Da kan vi blåse av resten av parene

Puttemans  
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Der smalt det! 37,12 på Takagi er voldsomt.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Bra løp av Takagi . Kan det holde til topp 6 ?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Hot!!!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»