Hurtigløp på skøyter under Vinter-OL 2022

Svar
Sankaa

Re: Hurtigløp på skøyter under Vinter-OL 2022

Legg inn av Sankaa »

ms_8 skrev: søn feb 06, 2022 10:12 am Helt ufatteleg at dei ikkje viser skøyter med norsk medaljehåp. Så respektløs mot norske utøvere.

Spesielt når Norge ikkje engang fekk medalje i langrenn. Då kunne man faktisk ha vist skøyter og sendt intervjuet etter rennet eller i vanningpausa.
Det er discovery vi snakker om. De skal tjene penger, thats it. Sandvolleyballgutta all over igjen.

storpeder

Legg inn av storpeder »

ms_8 skrev: søn feb 06, 2022 10:12 am Helt ufatteleg at dei ikkje viser skøyter med norsk medaljehåp. Så respektløs mot norske utøvere.

Spesielt når Norge ikkje engang fekk medalje i langrenn. Då kunne man faktisk ha vist skøyter og sendt intervjuet etter rennet eller i vanningpausa.
Hvem er «dei»?

Selv styrer jeg nøyaktig hva jeg ser via Discovery-appen, fungerer helt utmerket.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

storpeder skrev: søn feb 06, 2022 10:13 am
ms_8 skrev: søn feb 06, 2022 10:12 am Helt ufatteleg at dei ikkje viser skøyter med norsk medaljehåp. Så respektløs mot norske utøvere.

Spesielt når Norge ikkje engang fekk medalje i langrenn. Då kunne man faktisk ha vist skøyter og sendt intervjuet etter rennet eller i vanningpausa.
Hvem er «dei»?

Selv styrer jeg nøyaktig hva jeg ser via Discovery-appen, fungerer helt utmerket.
TV Norge

startelver

Legg inn av startelver »

Fint intervju med Engebråten på NRK nå.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Forventer dere å få servert alt fra OL på 1 kanal? Som TV-seer er det og lov å forberede seg til OL!

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Kenrojo skrev: søn feb 06, 2022 10:16 am Forventer dere å få servert alt fra OL på 1 kanal? Som TV-seer er det og lov å forberede seg til OL!
Skøyter var oppsatt på Tv Norge. I stedet driver de og viser intetsigende pjatt fra studio. Hårreisende prioritering.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

VFK1899 skrev: søn feb 06, 2022 9:58 am Vi lever i 2022, få dere Discovery+ og en Chromecast/Apple TV som alle andre som følger OL.

Det er verken dyrt eller særlig vanskelig.
Det stemmer, koster ikke all verden. Jeg kjøpte et månedsabonnement til 179 kroner og en Chromecast dings til 389 kroner hos Clas Ohlson i går.

Så nå er det bare å streame det jeg vil når jeg vil, reklamefritt og fritt valg av kommentatorer :D

startelver

Legg inn av startelver »

Eller bare få dere en VPN så kan dere se alt av OL gratis på dansk TV og til og med BBC.

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Kenrojo skrev: søn feb 06, 2022 10:16 am Forventer dere å få servert alt fra OL på 1 kanal? Som TV-seer er det og lov å forberede seg til OL!
Ikke det som er poenget . Selv ser jeg via NOS . TVN har satt opp 5000 m fra 09,30 , Da får de holde seg til det , istedenfor å drøvtygge på em 3 mil som ikke engang ga medalje

Cirrostratus

Legg inn av Cirrostratus »

Kenrojo skrev: søn feb 06, 2022 10:16 am Forventer dere å få servert alt fra OL på 1 kanal? Som TV-seer er det og lov å forberede seg til OL!
Neppe. Men man forventer nok at TV Norge holder seg til det oppsatte sendeskjemaet. Der stod det "5000 m skøyter" fra 09:30, ikke "tomprat om tremila".

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Disco! Lang pause da, ikke ser jeg noen vanningsmaskiner heller.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Dårlig dag for Norge. Masse stang ut. Først Kleveland som ikke klarte å kvalifisere seg, så beste nordmann på fjerdeplass i langrenn og nå et skøyteløp som sannsynligvis blir fjerde eller femteplass. Typisk. Eneste positive så langt i dag var curlingkampen. Det er en curlingkamp til i dag og så skihopp. Får håpe på en opptur der etter masse nedturer.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Tullekoppen skrev: søn feb 06, 2022 10:26 am Disco! Lang pause da, ikke ser jeg noen vanningsmaskiner heller.
De kjørte akkurat noen runder. 2 røde. Nyinnkjøpte for anledningen så det ut til.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Kenrojo skrev: søn feb 06, 2022 10:16 am Forventer dere å få servert alt fra OL på 1 kanal? Som TV-seer er det og lov å forberede seg til OL!
Nei, men eg forventer at dei viser norske medaljekandidater og ikkje intervjuet frå eit løp som gjekk. Spesielt når dei har sagt at dei skal vise alle norske medaljehåp. Alternativ at dei viser det på eurosport og ikkje curlingkamp som gjekk før i dag eller intervjuer på Eurosport 2.

Og ja eg har Discovery + sjølv og kan sjå det på pcen, men det blir ikkje det samme

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Blir vel Bloemen, Bergsma og Ghiotto som blir de største truslene for medalje til Engebråten. Og svenskene bør vel få sitt første gull nå.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Skjønner ikke hvorfor dere gnåler sånn. Seff gidder de ikke sende skøyter, vi får en fjerde eller femteplass. Hvem ønsker å se det? Hadde vi hatt medaljekandidater hadde de seff sendt, men det har vi ikke.

Rocambole

Legg inn av Rocambole »

Toppløp av Hallgeir! Men som ventet slo Roest til med toppform og klarte biffen. VdPoel bør ha kontroll på dette i siste par. Vii har fortsatt håp om bronse, men Bergsma og Bloemen blir farlige. Ichinohe og Ghiotto må også regnes med hvis de skulle "overprestere".

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

KongOlav2 skrev: søn feb 06, 2022 10:32 am Blir vel Bloemen, Bergsma og Ghiotto som blir de største truslene for medalje til Engebråten. Og svenskene bør vel få sitt første gull nå.
Første gull på skøyter mener du? De har allerede et gull fra kulekjøring menn. Favoritten der innfridde, i motsetning til Kleveland som ikke engang klarte å kvalifisere seg.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Jøss, de sender skøyter på TvNorge nå ja. Fint at de prioriterte drittprat i studio da nordmannen gikk før i dag. Trodde egentlig det var med vilje for å dytte folk over på abonnement på discovery+, men lurer faen meg på om det bare er ren og skjær inkompetanse.

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Bergsma åpner dårlig.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Frykter Ghiotto

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Bergsma flopper

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Cirrostratus skrev: søn feb 06, 2022 9:57 am Heldigvis sendes det på radio. Gledelig gjenhør med Wetten.
For fremtidige løp. DR 1 og DR 2 sendte/sender

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Nå er jeg mer optimistisk mtp medalje . Frykter likevel Ted Jan Blomster ved siden av Poel

MadBum

Legg inn av MadBum »

Jorrit flopper

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TheBaseline skrev: søn feb 06, 2022 10:34 am
KongOlav2 skrev: søn feb 06, 2022 10:32 am Blir vel Bloemen, Bergsma og Ghiotto som blir de største truslene for medalje til Engebråten. Og svenskene bør vel få sitt første gull nå.
Første gull på skøyter mener du? De har allerede et gull fra kulekjøring menn. Favoritten der innfridde, i motsetning til Kleveland som ikke engang klarte å kvalifisere seg.
Ah, det har jeg ikke fått med meg.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

CrazyHorse skrev: søn feb 06, 2022 10:38 am Nå er jeg mer optimistisk mtp medalje . Frykter likevel Ted Jan Blomster ved siden av Poel
Van der Poel er jo storfavoritt. Det er primært Bloemen og Ghiotto som nå er trusler for bronse til Engebråten.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Bergsma går vel som forventet.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Ghiotto går nå. Ligger ganske likt med vår mann.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Ghiotto er da for langt bak?!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»