OL oddsen

Svar
Hoppidioten

OL oddsen

Legg inn av Hoppidioten »

Her kan man dele gode oddstips under årets mesterskap.

På Lørdag må man vel gå all in på Johaug @1.40 hos NT?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Spennende

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Vant på Johaug men liten innsats. Fikk forøvrig ikke mer enn 1.35. Tapte så det sang på en duell mellom Kraft og P Prevc i kvalikken. Nå spørs det om jeg må sette inn noen løk på aking for å vinne igjen det tapte. Problemet er bare det at jeg ikke kjenner til en eneste aker.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Høres ut som en vinneroppskrift.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Litt usikker nå. Frister å prøve Aamodt Kilde til 2.80 men er vel litt lavt? Har aldri levert i mesterskap så vet ikke helt.

Ellers kan man jo prøve seg på Bolsjunov til 3.40 på 3 mila i morgen? Klæbo til 1.65 er tullete. Her har NT røyka nisselue.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Fikk 3 60 på Bolsjunov idag morges! Ser jo bra ut dette.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Prøver en liten slant på at Lindvik leder etter første omgang @3.70. Virker til å være stinn av selvtillit og leverte bra i treningsomgangen. Men vinden er ustabil så langt ifra noe sikkert bet.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ble en middels dag dette til slutt. Ny dag i morgen. Da prøver vi på Olsbu Røiseland @ 4.00 på normaldistansen. Tror hun er i god form ut ifra det vi fikk se i går.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Må prøve østerrikeren Lamparter@3.00 i morgen. Favoritt nå som Riiber er ute. Graabak også blant favorittene men mtp de andre nordmennenes prestasjoner i mesterskapet så langt lukter det ikke akkurat gull.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Vært en liten pause nå men vi prøver oss igjen i morgen. Kommer snart med tips.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Blir to spill i morgen.

Bolsjunov seier på 15 km @ 2.05. Eneste reelle utfordrer er i mine øyne Ivo Niskanen men der er oddsen satt altfor lavt. Bolsjunov er klar favoritt i mine øyne etter hva han leverte på søndag.

Olsbu Røiseland seier på sprinten @ 4.50. I mine øyne den største favoritten men her kan alt skje så lav innsats.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hoppidioten skrev: tor feb 10, 2022 7:47 pm Blir to spill i morgen.

Bolsjunov seier på 15 km @ 2.05. Eneste reelle utfordrer er i mine øyne Ivo Niskanen men der er oddsen satt altfor lavt. Bolsjunov er klar favoritt i mine øyne etter hva han leverte på søndag.

Olsbu Røiseland seier på sprinten @ 4.50. I mine øyne den største favoritten men her kan alt skje så lav innsats.
Høres ikke så dumt ut det der, herr Hopp!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ale skrev: fre feb 11, 2022 7:12 am Bolsjunov-tipset er interessant.

Viste seg at Røiseland var mer interessant!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Vi prøver oss på Thingnes Bø @3.00. Verdt en liten slant. Kunne også prøvd Fillon Mallet@3.75 men har stor tro på Bø.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Bra start på dagen!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Vi prøver oss på Lindvik også. Har hatt troa på han i stor bakke under OL gjennom hele vinteren og ettersom han leverte meget bra hopping igår må vi bare prøve @3.25. Så får vi håpe vi endelig blir kvitt storbakke-spøkelset vi har hatt over siden 64. I mine øyne har vi ikke større muligheter enn nå. Eneste reelle utforderer er den ustoppelige Kobayashi.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Deilig!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Leverte inn en slant på Odermatt i går til 2.20. Fornøyd med det nå! Ellers tror jeg jeg gir meg med det i dag. Vurderte Russland på stafetten men 1.70 ble for lavt. Angrer litt nå. Både Olsbu og Thingnes Bøe tar nok seieren på jaktstarten men der blir oddsen for lav. Å sette spill på noen av de andre blir for stort sjansespill så står nok over.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Blir en spennende lagkonk i morgen men det er vel liten tvil om at Slovenia må regnes som en favoritt. Ellers står det nok mellom Østerrike, Norge og Tyskland. Japan og Russland som outsidere.

Favoritt nr 2 i mine øyne er Norge og jeg ser ikke helt hvordan vi skal klare å levere 4 gode nok hopp til å tukte Slovenia så derfor prøver vi Slovenia@2.50.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Østerrike tok en knepen seier etter en høydramatisk lagkonk, så ble en dårlig oddsdag…



I morgen prøver vi oss på Rieber til 3.25. Ja han hat hatt covid men det trenger ikke bety så alt for mye vel?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Prøve igjen i morgen. Olsbu til 2.50 blir for liten gevinst men føler Fillon Maillet @3.75 er verdt en god slant. Thingnes Bø er alt for ustabil og skyter som en villmann. Her lukter det fransk seier.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Går trått om dagen. Går all in på Bolsjunov i morgen til 2.50.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Sto ikke han til 3.75 tidligere i dag?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

lsklars skrev: fre feb 18, 2022 11:46 pm Sto ikke han til 3.75 tidligere i dag?
Jo. Skjønner ikke hva som har skjedd. Gjør meg aldeles rasandas.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ale skrev: fre feb 18, 2022 11:46 pm Altfor lav odds. Tipper en av de norske vinner.
Det har jeg virkelig ingen tro på. Ingen av de norske på herresiden som har prestert noenting som helst i OL bortsett fra Klæbo i sprint. Bare tullete å tro at de plutselig skal kunne hamle opp med store russiske bjørner. Eneste reelle utfordrer til Bolsjunov er landsmannen Spitsov@9.00.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

NT kansellerer spillet siden 5 mila ble noe avkortet! Dette er så hinsides all fornuft at jeg blir aldeles rasandas.
Men det er greit. Da tar jeg tilbake med samme mynt og kansellerer NT selv.

Denne tråd er herved død og begravet. Takk for alt

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»