Godt om woke

Svar
SirJames

Re: Godt om woke

Legg inn av SirJames »

Tråden er åpenbart inne i et gigantisk blindspor.

Mod kan like gjerne finne frem hengelåsen.

Corvus

Legg inn av Corvus »

greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 7:46 pm
Solvgutt1 skrev: fre aug 05, 2022 7:12 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 5:35 pm

Sopm sagt, dere på ytterste høire flanke og de mørkeredde har masse til felles med radikale muslimer.
Dette er vel strengt tatt en konservativ muslim
Nei. Slike meninger er radikale. Jeg har samtalet med flere imamer, og man skal lete lenger for å finne mer tolerante og fromme folk.
Det tror jeg ikke et sekund på. Og en ting er hva disse imamene sier til vantro, og noe helt annet er hva de sier til muslimer.
Regner ikke med du er muslim? Hva er egentlig greia med at du har samtalet med flere imamer? Ikke helt normalt å gjøre.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 7:46 pm
Solvgutt1 skrev: fre aug 05, 2022 7:12 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 5:35 pm

Sopm sagt, dere på ytterste høire flanke og de mørkeredde har masse til felles med radikale muslimer.
Dette er vel strengt tatt en konservativ muslim
Nei. Slike meninger er radikale. Jeg har samtalet med flere imamer, og man skal lete lenger for å finne mer tolerante og fromme folk.
Det er derfor homofile vielser er veldig vanlig i norske moskeer blant annet?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Corvus skrev: fre aug 05, 2022 7:58 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 7:46 pm
Solvgutt1 skrev: fre aug 05, 2022 7:12 pm
Dette er vel strengt tatt en konservativ muslim
Nei. Slike meninger er radikale. Jeg har samtalet med flere imamer, og man skal lete lenger for å finne mer tolerante og fromme folk.
Det tror jeg ikke et sekund på. Og en ting er hva disse imamene sier til vantro, og noe helt annet er hva de sier til muslimer.
Regner ikke med du er muslim? Hva er egentlig greia med at du har samtalet med flere imamer? Ikke helt normalt å gjøre.
Jobbet som graver på Tune kirke. Muslimer skal gravlegges i retning Mekka, og da trenger man en imam for å kartlegge retning. Nei, det holder ikke å gravlegge dem ca likt med de ved siden av.
Til å begynne med kom disse flygenede inn fra UK faktisk. Vokste ikke imamer på trær da jeg startet som graver.

Nøyaktig gva du tror og ikke tror på er meg revnenede likegyldig, gitt.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Solvgutt1 skrev: fre aug 05, 2022 8:01 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 7:46 pm
Solvgutt1 skrev: fre aug 05, 2022 7:12 pm
Dette er vel strengt tatt en konservativ muslim
Nei. Slike meninger er radikale. Jeg har samtalet med flere imamer, og man skal lete lenger for å finne mer tolerante og fromme folk.
Det er derfor homofile vielser er veldig vanlig i norske moskeer blant annet?
Er vel ikke så forbanna lenge siden disse var svært uvanlige i norske kirker heller. Og jeg tør vedde 5 kroner på at det finnes prester som nekter å vie homofile.

Det sagt, Islam strenger en reformasjon snarest.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 8:10 pm
Jobbet som graver på Tune kirke. Muslimer skal gravlegges i retning Mekka, og da trenger man en imam for å kartlegge retning. Nei, det holder ikke å gravlegge dem ca likt med de ved siden av.
Til å begynne med kom disse flygenede inn fra UK faktisk. Vokste ikke imamer på trær da jeg startet som graver.
Lager styr selv fra grava disse muslimene!

Artig at du har "6 feet under" jobben 8-)

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Ka9nen skrev: fre aug 05, 2022 8:18 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 8:10 pm
Jobbet som graver på Tune kirke. Muslimer skal gravlegges i retning Mekka, og da trenger man en imam for å kartlegge retning. Nei, det holder ikke å gravlegge dem ca likt med de ved siden av.
Til å begynne med kom disse flygenede inn fra UK faktisk. Vokste ikke imamer på trær da jeg startet som graver.
Lager styr selv fra grava disse muslimene!
:lol: :lol: :lol: :lol:

Stor humor.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 7:48 pm Om du ikke har huet tredd så langt opp i ræva at det begynner å lysne, så hadde du fått med deg at jeg aldri har sagt noe positivt om radikal islam.
Skrev du 2 min. etter å ha løyet om at man omtrent ikke finner mer fromme og tolerante mennesker enn imamer. Litt av en artigkar, du.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 8:11 pm
Er vel ikke så forbanna lenge siden disse var svært uvanlige i norske kirker heller. Og jeg tør vedde 5 kroner på at det finnes prester som nekter å vie homofile.
Og om noen skriver eller sier at man skal lete lenge for å finne noen mer tolerante og fromme folk enn prester som nekter å vie homofile, så vil det nok være mange som reagerer.

Reaksjonene ville vel vært at man har med en homohater å gjøre.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 7:48 pm
Knaberaps skrev: fre aug 05, 2022 6:30 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 5:35 pm Sopm sagt, dere på ytterste høire flanke og de mørkeredde har masse til felles med radikale muslimer.
Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd at du er negativt innstilt til radikal islam. For dette hørtes nesten ut som en slags kritikk.
Om du ikke har huet tredd så langt opp i ræva at det begynner å lysne, så hadde du fått med deg at jeg aldri har sagt noe positivt om radikal islam.
Lurer på hvordan livet er når man er så rasandes sint hele tiden?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Texas_John skrev: fre aug 05, 2022 6:12 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 5:35 pm
Texas_John skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm Instruksen kommer fra høyeste hold.

Uten å vite at han blir filmet sier imamen at muslimer ikke skal «smelte» inn i samfunnet.

Muslimer er i ferd med å «erobre» Europa, sier den ledende imamen i moskeen hos Det Islamske Forbund i Danmark til deres skjulte kamera, ifølge Dansk TV 2.

Akkurat nå er vi i en tid hvor vi er i ferd med å åpne disse landene, sier imam Mohammad Fouad al-Barazi, ifølge kanalen.

Da jeg kom til landet for 23 år siden, var vi kun 55.000 muslimer. Nå er vi 300.000.

https://www.nettavisen.no/nyheter/imam- ... 3423201139
Sopm sagt, dere på ytterste høire flanke og de mørkeredde har masse til felles med radikale muslimer.
Har du noe tilsvarende fra høytstående høyreradikale hvor de snakker om at der i ferd med å erobre Europa og at de har økt i antall med 500% på 20 år?
Evner du å svare på spørsmålet, tro? @greyserpent

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Texas_John skrev: fre aug 05, 2022 6:12 pm
Har du noe tilsvarende fra høytstående høyreradikale hvor de snakker om at der i ferd med å erobre Europa og at de har økt i antall med 500% på 20 år?
Av Arshad Jamil, styremedlem og dialogansvarlig i Muslimsk Dialognettverk og Faruk Terzic, leder for imam- og kunnskapskomiteen:

Vi skal ikke reagere slik gruppen som brenner koranen ønsker vi skal reagere.

Vi har forståelse for at mange ønsker en lovendring. Det er absolutt en rettighet man har som borger av dette landet, og bør benyttes. Men lovendringer tar tid, og man må trå forsiktig.

Lovendring tar tid ja. Og det er nok disse "moderate muslimene" klar over.... For en gjeng!!!!

https://www.oslodebatten.no/til-alle-mu ... 5-131-7889

fazz

Legg inn av fazz »

Guttorm123 skrev: fre aug 05, 2022 7:22 pm
fazz skrev: fre aug 05, 2022 6:05 pm

De tar kanskje avstand til dem i ordet, men de deler likevel usedvanlig mye av det samme tankegodset når det gjelder det meste.
Antirasistisk senter kategoriserte de ekstreme islamistene i profeten ummah som en høyreekstrem gruppe. ...en riktig betegnelse, synes du?
Muslimske ekstremister passer vel ikke helt inn på den tradisjonelle høyre - venstre aksen.

fazz

Legg inn av fazz »

Guttorm123 skrev: fre aug 05, 2022 7:09 pm
fazz skrev: fre aug 05, 2022 6:54 pm

Det er vel det lengste vi kommer i den politiske floraen har. Hvem tenker du på som er lenger ut på venstresiden? Har vi noen slike organisasjoner? Blitzere kanskje? Men de er det vel knapt nok noen igjen av?
Om det er slik at du mener man må være tilknyttet en organisasjon for å bli betegnet som høgre/venstreekstrem, så har du et poeng.

Men er det slik?
Når man forventer at det skal tas avstand i media eller offentlig så er det vanskelig om en skal forholde seg til enkeltindivider som ikke dekkes i alle fall.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

kytec skrev: fre aug 05, 2022 10:02 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 7:48 pm Om du ikke har huet tredd så langt opp i ræva at det begynner å lysne, så hadde du fått med deg at jeg aldri har sagt noe positivt om radikal islam.
Lurer på hvordan livet er når man er så rasandes sint hele tiden?
Skremmende

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Utrolig at NRK sender fra BLINKstevnet. Her er det ensfarget.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 5:35 pm
Texas_John skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm
Neptun skrev: fre aug 05, 2022 1:23 pm Disse folkene tviholder på sin religion og kultur fra 3. verden.
Instruksen kommer fra høyeste hold.

Uten å vite at han blir filmet sier imamen at muslimer ikke skal «smelte» inn i samfunnet.

Muslimer er i ferd med å «erobre» Europa, sier den ledende imamen i moskeen hos Det Islamske Forbund i Danmark til deres skjulte kamera, ifølge Dansk TV 2.

Akkurat nå er vi i en tid hvor vi er i ferd med å åpne disse landene, sier imam Mohammad Fouad al-Barazi, ifølge kanalen.

Da jeg kom til landet for 23 år siden, var vi kun 55.000 muslimer. Nå er vi 300.000.

https://www.nettavisen.no/nyheter/imam- ... 3423201139
Sopm sagt, dere på ytterste høire flanke og de mørkeredde har masse til felles med radikale muslimer.
Kan tenke meg at Brody fra serien Homeland er din favorittkarakter. Hvordan ser bønneteppet ut?

Pernille

Legg inn av Pernille »

Guttorm123 skrev: fre aug 05, 2022 7:22 pm
fazz skrev: fre aug 05, 2022 6:05 pm

De tar kanskje avstand til dem i ordet, men de deler likevel usedvanlig mye av det samme tankegodset når det gjelder det meste.
Antirasistisk senter kategoriserte de ekstreme islamistene i profeten ummah som en høyreekstrem gruppe. ...en riktig betegnelse, synes du?
Isåfall er det rart at det typisk er venstresiden som ivrer mest for å importere dette tankegodset til Norge og Europa.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Svenske medier advarte på forhånd mot høyreekstreme, i stedet var det mobber av innvandrere som angrep transpersonen rett foran politiet.

Hadde norsk fake news-media vært like stille dersom det var noen andre som utøvde denne volden?


Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Texas_John skrev: fre aug 12, 2022 4:02 pm Svenske medier advarte på forhånd mot høyreekstreme, i stedet var det mobber av innvandrere som angrep transpersonen rett foran politiet.

Hadde norsk fake news-media vært like stille dersom det var noen andre som utøvde denne volden?
De hadde selvsagt vært i harnisk og raljert over den endeløse hatkriminaliteten hos hvite - rettet mot høyresiden.
Nå er de tause som østers. Å utøve hatkriminalitet som mediene dysser ned er brune privilegier.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »


Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Neptun skrev: fre aug 12, 2022 7:51 pm

De hadde selvsagt vært i harnisk og raljert over den endeløse hatkriminaliteten hos hvite - rettet mot høyresiden.
Nå er de tause som østers. Å utøve hatkriminalitet som mediene dysser ned er brune privilegier.
De store svenske mediene har faktisk ikke skrevet noe om dette.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

GoingKronos skrev: lør aug 13, 2022 2:15 pm
"Jewface" var nytt for meg. Et raskt twittersøk bekrefter at dette faktisk er en greie.
https://www.timesofisrael.com/show-crea ... e-patient/

Går dette begge veier? Var det feil at Joaquin Phoenix (Ja, han er jødisk) spilte Johnny Cash?

Er så mye tull de finner på..

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Sulfat skrev: lør aug 13, 2022 2:53 pm
Er så mye tull de finner på..
Vet ikke om jeg vil kalle det tull, det er jo rett og slett ganske jævlig. Jeg tenker mange hvit i Sør-Afrika for 50 år siden hadde nikket anerkjennende til mye av tankesettet til woke-bevegelsen. Det er litt alle grupper skal ha sin egen seksjon på bussen, du er din etnisitet - og kun det.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

GoingKronos skrev: lør aug 13, 2022 2:56 pm
Sulfat skrev: lør aug 13, 2022 2:53 pm
Er så mye tull de finner på..
Vet ikke om jeg vil kalle det tull, det er jo rett og slett ganske jævlig. Jeg tenker mange hvit i Sør-Afrika for 50 år siden hadde nikket anerkjennende til mye av tankesettet til woke-bevegelsen. Det er litt alle grupper skal ha sin egen seksjon på bussen, du er din etnisitet - og kun det.
En fin betegnelse på denne "woke-bevegelsen" er rasemarxisme.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

BiggusD skrev: man aug 15, 2022 1:40 pm
GoingKronos skrev: lør aug 13, 2022 2:56 pm
Sulfat skrev: lør aug 13, 2022 2:53 pm
Er så mye tull de finner på..
Vet ikke om jeg vil kalle det tull, det er jo rett og slett ganske jævlig. Jeg tenker mange hvit i Sør-Afrika for 50 år siden hadde nikket anerkjennende til mye av tankesettet til woke-bevegelsen. Det er litt alle grupper skal ha sin egen seksjon på bussen, du er din etnisitet - og kun det.
En fin betegnelse på denne "woke-bevegelsen" er rasemarxisme.
En god betegnelse, det stammer jo fra ytre venstre i California og BLM er stiftet og drevet av marxister. Tilhengerne, som de engelske fotballspillerne, er noen nyttige naive idioter.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

Kathy Hochul gjør wokeness om til lov i New York; i stedet for å gjøre noe med den bestialske kriminaliteten som dominerer i NYC, gjør hun altså deler av språket forbudt, noe som vel er et klart brudd på 1. grunnlovstillegget.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... e-law.html


Corvus

Legg inn av Corvus »

greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 8:11 pm
Solvgutt1 skrev: fre aug 05, 2022 8:01 pm
greyserpent skrev: fre aug 05, 2022 7:46 pm

Nei. Slike meninger er radikale. Jeg har samtalet med flere imamer, og man skal lete lenger for å finne mer tolerante og fromme folk.
Det er derfor homofile vielser er veldig vanlig i norske moskeer blant annet?
Er vel ikke så forbanna lenge siden disse var svært uvanlige i norske kirker heller. Og jeg tør vedde 5 kroner på at det finnes prester som nekter å vie homofile.

Det sagt, Islam strenger en reformasjon snarest.
At konservative prester ikke er tolerante og fromme er sikkert sant. Ingen som har nektet på det. Men nå var det du som sa at "man skal lete lenger for å finne mer tolerante og fromme folk enn imamer". Noe som alle vet bare er renspikka løgn.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

bundetrente skrev: søn aug 21, 2022 10:26 am Kathy Hochul gjør wokeness om til lov i New York; i stedet for å gjøre noe med den bestialske kriminaliteten som dominerer i NYC, gjør hun altså deler av språket forbudt, noe som vel er et klart brudd på 1. grunnlovstillegget.
Theyhattan 😂🤣😂. Ler så jeg griner :lol:

Men egentlig er det tragisk, stakkars normale folk som bor i helvete som ikke har råd til å flytte. Demokratene ødelegger samfunnet hvor enn de styrer.

SirJames

Legg inn av SirJames »

bundetrente skrev: søn aug 21, 2022 10:26 am Kathy Hochul gjør wokeness om til lov i New York; i stedet for å gjøre noe med den bestialske kriminaliteten som dominerer i NYC, gjør hun altså deler av språket forbudt, noe som vel er et klart brudd på 1. grunnlovstillegget.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... e-law.html

"Theyhattan" 😂🤣😂🤣

Bilde


Made my day! Ufattelig morsomt, selv om det også er ufattelig insane.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»