Godt om woke

Svar
Texas_John

Re: Godt om woke

Legg inn av Texas_John »

Sulfat skrev: søn sep 04, 2022 2:57 pm Norsk virkelighet 2022:
https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/ ... jonshemmet
Lurer på hva de som sitter i rullestol fordi de faktisk er lamme og hadde gitt alt i verden for å kunne gå igjen tenker om slike folk.

guru

Legg inn av guru »

Tipper det blir en drøss med folk som mister jobber og venner i etterkant av dødsfallet til dronningen. Tydelig at det ikke aksepteres at det rettes kritiske blikk mot kolonimakten......

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Vil ha slutt på kjønnsdelte toaletter
– Kjønnsdelte doer er en unødvendig oppdeling, spesielt i 2022. Det burde være mulig for alle å gå på do, uansett hvilket kjønnsuttrykk du har.

https://www.nrk.no/osloogviken/humanist ... 1.16143510

Jeg begynner å bli lei idiotien.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 10:38 am Vil ha slutt på kjønnsdelte toaletter
– Kjønnsdelte doer er en unødvendig oppdeling, spesielt i 2022. Det burde være mulig for alle å gå på do, uansett hvilket kjønnsuttrykk du har.

https://www.nrk.no/osloogviken/humanist ... 1.16143510

Jeg begynner å bli lei idiotien.
Kvinner eksisterer ikke lenger. Utenom når det er snakk om abort og hvor fæle menn er, da klarer man lett å definere kvinner.
Men ellers så er det "personer med livmorhals" Eller "juridiske menn"

https://www.facebook.com/helseutvalget/ ... KK2Ff4CVdl

https://www.helseutvalget.no/kunnskap/f ... fQTJinScEQ

"Juridiske menn med livmorhals
Personer med livmorhals som har mann som juridisk kjønn får ikke en automatisk påminnelse av Kreftregisteret.
Juridiske menn med livmorhals må derfor selv følge opp Livmorhalsprogrammet, gjerne i samråd med fastlegen."

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

guru skrev: lør sep 10, 2022 11:23 am Tipper det blir en drøss med folk som mister jobber og venner i etterkant av dødsfallet til dronningen. Tydelig at det ikke aksepteres at det rettes kritiske blikk mot kolonimakten......
Det har blitt rettet kritiske blikk mot kolonimakten i hundrevis av år. Siden oppløsningen av det britiske imperiet har det blitt en daglig greie å være kritisk til kolonifortiden. Og nå 60 år senere er kritikken større enn noen gang. I samme periode har storbritannia tatt inn millioner på millioner fra tidligere kolonier og brukt astronomiske summer på disse , uten at det har ført til annet enn enda mer kritisk syn på Storbritannia i fortid og nåtid . Så når Dronningen dør så kanskje endel følte at akkurat her under et dødsfall og en sorg så kunne man vente en dag eller to før man fortsatt med nok en ny kreativ vinkling på hvor fæl Storbritannia er.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 10:38 am Vil ha slutt på kjønnsdelte toaletter
– Kjønnsdelte doer er en unødvendig oppdeling, spesielt i 2022. Det burde være mulig for alle å gå på do, uansett hvilket kjønnsuttrykk du har.

https://www.nrk.no/osloogviken/humanist ... 1.16143510

Jeg begynner å bli lei idiotien.
Har du kjønndelt toalett heime?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

MRSA skrev: fre okt 21, 2022 1:24 pm
Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 10:38 am Vil ha slutt på kjønnsdelte toaletter
– Kjønnsdelte doer er en unødvendig oppdeling, spesielt i 2022. Det burde være mulig for alle å gå på do, uansett hvilket kjønnsuttrykk du har.

https://www.nrk.no/osloogviken/humanist ... 1.16143510

Jeg begynner å bli lei idiotien.
Har du kjønndelt toalett heime?
Jeg vet at skillet mellom privat og ikke-privat eiendom er et vanskelig konsept å forstå for dere leftister, men hadde du et poeng du ville frem til?

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 1:38 pm
MRSA skrev: fre okt 21, 2022 1:24 pm
Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 10:38 am Vil ha slutt på kjønnsdelte toaletter
– Kjønnsdelte doer er en unødvendig oppdeling, spesielt i 2022. Det burde være mulig for alle å gå på do, uansett hvilket kjønnsuttrykk du har.

https://www.nrk.no/osloogviken/humanist ... 1.16143510

Jeg begynner å bli lei idiotien.
Har du kjønndelt toalett heime?
Jeg vet at skillet mellom privat og ikke-privat eiendom er et vanskelig konsept å forstå for dere leftister, men hadde du et poeng du ville frem til?
Kvifor vil du tvinge folk til kjønnsdelte toalett når du ikkje har det sjølv?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

MRSA skrev: fre okt 21, 2022 1:52 pm Kvifor vil du tvinge folk til kjønnsdelte toalett når du ikkje har det sjølv?
Jeg har ikke kjønnsdelt dusj heller. Er det relevant for hvorvidt dusjer i feks. svømmehaller bør være kjønnsdelt tenker du?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Det er ingen problem med kjønnsnøytrale toaletter, det har jeg hatt på jobben i mange tiår. Men det er begrunnelsene som er på trynet og så woke som man får det. Eneste steder man ikke burde ha det, er steder der det er flest menn. Rett og slett av plasshensyn for da er det praktisk med urinal.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

ehall skrev: fre okt 21, 2022 4:40 pm Det er ingen problem med kjønnsnøytrale toaletter, det har jeg hatt på jobben i mange tiår. Men det er begrunnelsene som er på trynet og så woke som man får det. Eneste steder man ikke burde ha det, er steder der det er flest menn. Rett og slett av plasshensyn for da er det praktisk med urinal.
Funker fint på en arbeidsplass, men de kvinnene som nå slår et slag for kjønnsnøytrale toalett, kommer til å angre bitter den dagen de skal på dassen etter småfulle Kåre, på puben klokken 01.34.

Vi slipper jo stort sett å sette oss ned på disse nedpissa dassene. Verre for kvinnene.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Sulfat skrev: fre okt 21, 2022 4:52 pm
ehall skrev: fre okt 21, 2022 4:40 pm Det er ingen problem med kjønnsnøytrale toaletter, det har jeg hatt på jobben i mange tiår. Men det er begrunnelsene som er på trynet og så woke som man får det. Eneste steder man ikke burde ha det, er steder der det er flest menn. Rett og slett av plasshensyn for da er det praktisk med urinal.
Funker fint på en arbeidsplass, men de kvinnene som nå slår et slag for kjønnsnøytrale toalett, kommer til å angre bitter den dagen de skal på dassen etter småfulle Kåre, på puben klokken 01.34.

Vi slipper jo stort sett å sette oss ned på disse nedpissa dassene. Verre for kvinnene.
Ja, er slutt på folkeskikk og oppførsel. Om det noen har vært det.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 2:06 pm
MRSA skrev: fre okt 21, 2022 1:52 pm Kvifor vil du tvinge folk til kjønnsdelte toalett når du ikkje har det sjølv?
Jeg har ikke kjønnsdelt dusj heller. Er det relevant for hvorvidt dusjer i feks. svømmehaller bør være kjønnsdelt tenker du?
Interessant hvordan @MRSA forsvant fra samtalen i det øyeblikket han ble eksponert for dumskapen i det han trodde var et gotcha-argument.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 10:38 am Vil ha slutt på kjønnsdelte toaletter
– Kjønnsdelte doer er en unødvendig oppdeling, spesielt i 2022. Det burde være mulig for alle å gå på do, uansett hvilket kjønnsuttrykk du har.

https://www.nrk.no/osloogviken/humanist ... 1.16143510

Jeg begynner å bli lei idiotien.
Jack Chen med gode poeng i det minste, dette ville definitivt gått utover kvinnene selv. Egentlig av veldig liten betydning for meg personlig dette, så dem får bare holde på med tøvet sitt.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Texas_John skrev: lør okt 22, 2022 8:15 am
Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 2:06 pm
MRSA skrev: fre okt 21, 2022 1:52 pm Kvifor vil du tvinge folk til kjønnsdelte toalett når du ikkje har det sjølv?
Jeg har ikke kjønnsdelt dusj heller. Er det relevant for hvorvidt dusjer i feks. svømmehaller bør være kjønnsdelt tenker du?
Interessant hvordan @MRSA forsvant fra samtalen i det øyeblikket han ble eksponert for dumskapen i det han trodde var et gotcha-argument.
Ikkje alle kan sitte heime å heve trygd, enkelte må jobbe for at samfunnet skal gå rundt.
Må sei eg ikkje forstår kva som er poenget med å sloss mot unisex toalett, det er meir og meir vanleg på arbeidsplassar og kjøpesenter.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

MRSA skrev: lør okt 22, 2022 2:59 pm
Texas_John skrev: lør okt 22, 2022 8:15 am
Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 2:06 pm
Jeg har ikke kjønnsdelt dusj heller. Er det relevant for hvorvidt dusjer i feks. svømmehaller bør være kjønnsdelt tenker du?
Interessant hvordan @MRSA forsvant fra samtalen i det øyeblikket han ble eksponert for dumskapen i det han trodde var et gotcha-argument.
Ikkje alle kan sitte heime å heve trygd, enkelte må jobbe for at samfunnet skal gå rundt.
Må sei eg ikkje forstår kva som er poenget med å sloss mot unisex toalett, det er meir og meir vanleg på arbeidsplassar og kjøpesenter.
Har enda ikke sett et eneste argument fra deg, at det blir mer og mer vanlig (noe jeg tviler på) er ikke et argument.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Ka9nen skrev: lør okt 22, 2022 8:38 am

Jack Chen med gode poeng i det minste
Det kan man vel ikke si om Sina Arnesen Inngjerdingen..., men hun kan jo ha blitt konfrontert så mye med etternavnet sitt at det har ført til forvirringer...

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

MRSA skrev: lør okt 22, 2022 2:59 pm
Må sei eg ikkje forstår kva som er poenget med å sloss mot unisex toalett
Forstår ikke helt hva som er poenget med å slåss for unisex-toalett.

Damene må forholde seg til nedpissa, ekle dass. Noen vil føle seg utrygge, andre vil være flaue over å gå på do i samme rom som det motsatte kjønn.
For oss menn vil det føre til lenger kø når praktiske og plassbesparende urinal forsvinner.

Det handler om å gjøre tilbudet dårligere for veldig mange, for at en bitteliten gruppe på promillenivå skal slippe å velge mellom dame- og herretoalett.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Guttorm123 skrev: lør okt 22, 2022 5:08 pm
Det kan man vel ikke si om Sina Arnesen Inngjerdingen..., men hun kan jo ha blitt konfrontert så mye med etternavnet sitt at det har ført til forvirringer...
Hun driver mye med oppkonstruerte problemstillinger ihvertfall.

"– Kjønnsdelte doer er en unødvendig oppdeling, spesielt i 2022. Det burde være mulig for alle å gå på do, uansett hvilket kjønnsuttrykk du har."

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Sulfat skrev: lør okt 22, 2022 5:10 pm
MRSA skrev: lør okt 22, 2022 2:59 pm
Må sei eg ikkje forstår kva som er poenget med å sloss mot unisex toalett
Forstår ikke helt hva som er poenget med å slåss for unisex-toalett.

Damene må forholde seg til nedpissa, ekle dass. Noen vil føle seg utrygge, andre vil være flaue over å gå på do i samme rom som det motsatte kjønn.
For oss menn vil det føre til lenger kø når praktiske og plassbesparende urinal forsvinner.

Det handler om å gjøre tilbudet dårligere for veldig mange, for at en bitteliten gruppe på promillenivå skal slippe å velge mellom dame- og herretoalett.
Så du meinar at menn ikkje er i stand til å skjerpe seg?
I forsvaret søv kvinner og menn på same rom, Alle dei arbeidsplassane eg har vore på dei siste 20 åra har hatt unisex toalett for ansatte. Enkelte har til og med hatt felles garderobe. Einaste plassen det er behov for kjønnsdelte toalett er på resturant og barar.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Texas_John skrev: lør okt 22, 2022 4:38 pm
MRSA skrev: lør okt 22, 2022 2:59 pm
Texas_John skrev: lør okt 22, 2022 8:15 am
Interessant hvordan @MRSA forsvant fra samtalen i det øyeblikket han ble eksponert for dumskapen i det han trodde var et gotcha-argument.
Ikkje alle kan sitte heime å heve trygd, enkelte må jobbe for at samfunnet skal gå rundt.
Må sei eg ikkje forstår kva som er poenget med å sloss mot unisex toalett, det er meir og meir vanleg på arbeidsplassar og kjøpesenter.
Har enda ikke sett et eneste argument fra deg, at det blir mer og mer vanlig (noe jeg tviler på) er ikke et argument.
Spare pengar

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

MRSA skrev: lør okt 22, 2022 8:09 pm

Så du meinar at menn ikkje er i stand til å skjerpe seg?
I forsvaret søv kvinner og menn på same rom, Alle dei arbeidsplassane eg har vore på dei siste 20 åra har hatt unisex toalett for ansatte. Enkelte har til og med hatt felles garderobe. Einaste plassen det er behov for kjønnsdelte toalett er på resturant og barar.
Menn er i stand til å skjerpe seg, men de gidder det neppe på et offentlig toalett.
Det er annerledes når du snakker om do på arbeidsplassen. Der er det flaut å gå fra doen i skitten tilstand.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

En ufattelig hvit konkurranse.

“Barne- ungdoms og familiedirektoratet (Bufdir) inviterer til nasjonal barnevernskonferanse uten en eneste innleder med flerkulturell bakgrunn. Det går faktisk ikke an.“

Dette gjør Shazia Majid “forbannet”.
Vel, den dagen jeg blir kommentator skal jeg bruke spalten min på å forklare hvorfor kjerringer som dette, som bruker tid og ressurser på slikt piss, gjør meg forbanna.

VG har beskyttet henne for kritikk med å ikke ha noe kommentarfelt åpent heller, som de pleier å ha i slike saker.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/GM ... konferanse

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

bundetrente skrev: tir nov 08, 2022 10:36 pm Vel, den dagen jeg blir kommentator skal jeg bruke spalten min på å forklare hvorfor kjerringer som dette, som bruker tid og ressurser på slikt piss, gjør meg forbanna.
Jeg blir ikke forbannet på henne, men de som står bak forandringen av Norge. Denne utviklingen er ønsket og planlagt. Nå har det kommet så mange innvandrere til Norge, at nå er det slutt på å be om noe, nå krever de å delta overalt. Nå begynner de å klage på at det for hvitt. Men vi bor fortsatt i Norge, eller?

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Sulfat skrev: tor feb 03, 2022 8:33 pm I denne bevegelsens verden er mobbing galt, med mindre man mobber de riktige menneskene. Da er det godt.
Ikke bare mobbing. Også fysisk vold og drap syns de at er helt greit og det heies fram når det er de "riktige" menneskene som rammes.

fazz

Legg inn av fazz »

StormEagle skrev: ons nov 09, 2022 12:17 am
Sulfat skrev: tor feb 03, 2022 8:33 pm I denne bevegelsens verden er mobbing galt, med mindre man mobber de riktige menneskene. Da er det godt.
Ikke bare mobbing. Også fysisk vold og drap syns de at er helt greit og det heies fram når det er de "riktige" menneskene som rammes.
Litt spesielt utsagn når det i amerikansk høyrevridd media den siste uka har vært unison hylling og forsvar av ett angrep på en en mann i 80-årene, gift med en politikker.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

MRSA skrev: lør okt 22, 2022 2:59 pm
Texas_John skrev: lør okt 22, 2022 8:15 am
Texas_John skrev: fre okt 21, 2022 2:06 pm
Jeg har ikke kjønnsdelt dusj heller. Er det relevant for hvorvidt dusjer i feks. svømmehaller bør være kjønnsdelt tenker du?
Interessant hvordan @MRSA forsvant fra samtalen i det øyeblikket han ble eksponert for dumskapen i det han trodde var et gotcha-argument.
Ikkje alle kan sitte heime å heve trygd, enkelte må jobbe for at samfunnet skal gå rundt.
Må sei eg ikkje forstår kva som er poenget med å sloss mot unisex toalett, det er meir og meir vanleg på arbeidsplassar og kjøpesenter.
Hvilke arbeidsplasser er dette ? Etter 29 år i arbeidslivet har jeg tilgode å se dette, for ikke å si de kjøpesentrene jeg har vært i.
Texas lurte forresten på hva du tenker om kjønnsdelte dusjer i svømmehaller.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

fazz skrev: ons nov 09, 2022 6:10 am
StormEagle skrev: ons nov 09, 2022 12:17 am
Sulfat skrev: tor feb 03, 2022 8:33 pm I denne bevegelsens verden er mobbing galt, med mindre man mobber de riktige menneskene. Da er det godt.
Ikke bare mobbing. Også fysisk vold og drap syns de at er helt greit og det heies fram når det er de "riktige" menneskene som rammes.
Litt spesielt utsagn når det i amerikansk høyrevridd media den siste uka har vært unison hylling og forsvar av ett angrep på en en mann i 80-årene, gift med en politikker.
Det må du nesten underbygge.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

TrondLFC skrev: ons nov 09, 2022 6:20 am
MRSA skrev: lør okt 22, 2022 2:59 pm
Texas_John skrev: lør okt 22, 2022 8:15 am
Interessant hvordan @MRSA forsvant fra samtalen i det øyeblikket han ble eksponert for dumskapen i det han trodde var et gotcha-argument.
Ikkje alle kan sitte heime å heve trygd, enkelte må jobbe for at samfunnet skal gå rundt.
Må sei eg ikkje forstår kva som er poenget med å sloss mot unisex toalett, det er meir og meir vanleg på arbeidsplassar og kjøpesenter.
Hvilke arbeidsplasser er dette ? Etter 29 år i arbeidslivet har jeg tilgode å se dette, for ikke å si de kjøpesentrene jeg har vært i.
Texas lurte forresten på hva du tenker om kjønnsdelte dusjer i svømmehaller.
No jobbar eg stort sett innan helse og det er veldig sjeldan at personaltoalett er kjønnsdelt. Når eg for 25 år sidan jobba innan byggbransjen var det og sjeldan med kjønnsdelte personaltoalett.
Texas sine fantasiar om svømmehallar vil eg ikkje dragast inn i.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Ka9nen skrev: søn sep 04, 2022 9:20 pm
Sulfat skrev: søn sep 04, 2022 2:57 pm Norsk humor 2003:


Norsk virkelighet 2022:
https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/ ... jonshemmet
Faen meg skremmende.
"Jeg føler ikke for å være Svein idag!"

Fy faen så geniale Bård og Harald var sammen, nær profetiske de gutta der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»