Snøbrett under Vinter-OL 2022

Svar
KongOlav2

Re: Snøbrett under Vinter-OL 2022

Legg inn av KongOlav2 »

Mehell skrev: tir feb 15, 2022 6:21 am Når flere gjør de samme triksene... Umulig for meg å skille dem i hvert fall.
Tenkte akkurat det samme. For meg er fall eller ikke omtrent eneste muligheten å se forskjell på disse prestasjonene. Er vel også en grunn til at jeg kun har begrenset sans for rene "dommeridretter". Alt fra flere typer kampsport via turn og stup til snowboard og freestyle. Det er for vanskelig å se hvem som er best.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Korgutt skrev: man feb 14, 2022 7:32 pm
MatsEn89 skrev: man feb 14, 2022 7:28 pm
Korgutt skrev: man feb 14, 2022 7:23 pm

Aner du hvor lang tid det tar å avvikle 3 run for 12 utøvere? Tenker da på muligheten for å få med meg resten av konkurransen når jeg kommer hjem etter nattskift.
Halvannen time max
Ferdig rundt halv åtte altså? Da kan det nok hende at jeg får med meg den øvelsen før jeg køyer. Er hjemme rundt kvart på syv om morgenen.
Kan jo ikke køye når skiskyting stafett, skøyter lagtempo, kombinert og curling står på dagens OL-meny.
Her må du bare manne/hunne/henne deg opp og bøtte nedpå med kaffe.
Tror jeg har ca 2 timer søvn pr døgn som gjennomsnitt under disse lekene. Går fint i en periode, så får jeg heller sove skikkelig senere. Skal innrømmes at jeg blir litt ør og tåkete innimellom da. Og litt glemsom, men det er jeg uansett.

Mehell

Legg inn av Mehell »

KongOlav2 skrev: tir feb 15, 2022 6:27 am
Mehell skrev: tir feb 15, 2022 6:21 am Når flere gjør de samme triksene... Umulig for meg å skille dem i hvert fall.
Tenkte akkurat det samme. For meg er fall eller ikke omtrent eneste muligheten å se forskjell på disse prestasjonene. Er vel også en grunn til at jeg kun har begrenset sans for rene "dommeridretter". Alt fra flere typer kampsport via turn og stup til snowboard og freestyle. Det er for vanskelig å se hvem som er best.
Ja, jeg er enig. Det er artigere med idretter som man skjønner bedre og som man ikke kan mistenke blir avgjort omtrent kun av dommeres skjønn. Men de som har full kontroll over dette er kanskje uenige og ser ting som vi ikke ser.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Skuffende andre run her etter den fine starten i første.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Der fikk vi nok vinneren dessverre…

MadBum

Legg inn av MadBum »

Maksimal Papegøye.

Min humor

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

6 stk kan vinne før siste run, deriblant begge de norske. Men oddsene kunne vært bedre for av disse 6 har de 2 norske minst gode besterun.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Canadieren må altså ha 88,5p for førsteplass, kommentatorene er usikre på om han klarer det eller ikke etter hoppet, og så ender han med 12p mindre enn han trenger. Sier litt om hvor vanskelig det er å vurdere dette.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Japaneren faller. Kom igjen nordmenn!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Mange phete highfives i snøbrettmiljøet

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Hva er egentlig reglene her? Trodde det var beste run som var tingen, men det er ikke det?

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Summen av to beste runs som gjelder.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Kun de 2 norske nå som kan true kineseren.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Kom igjen nå!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Helvetes

Mehell

Legg inn av Mehell »

It was not to be. Close, but no cigar, osv.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Huff. Som hun feilinformerer….

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Kleveland og OL er rett og slett en elendig match. Følger ikke nok med til at jeg kan si hvorfor, men om ikke nivået er veldig mye høyere i OL enn i XGames, så må det jo være nervene som tar han hver gang.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Team Ingebrigtsen skrev: tir feb 15, 2022 7:07 am Kleveland og OL er rett og slett en elendig match. Følger ikke nok med til at jeg kan si hvorfor, men om ikke nivået er veldig mye høyere i OL enn i XGames, så må det jo være nervene som tar han hver gang.
Han har jo gått ut og sagt at det er det psykiske det går på

MadBum

Legg inn av MadBum »

Er det håp?!

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Medalje! Men hvilken valør? Blir vel sølv?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Deilig!!! Mooooooooooooooooooooooooooooooooooons

MadBum

Legg inn av MadBum »

JADA! SØLV

janesaj

Legg inn av janesaj »

Sølv til Røisland :)

Mehell

Legg inn av Mehell »

Jadaaaaa. Sølv på Røisland. Den var digg.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Hooooohhh. Favorittutrykket til Buaas

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

For en deilig konkurranse. Spør du meg var det høyere toppnivå her enn i X.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Noen som tror kinesiske myndigheter har truet dommerene med 7 år i Tibet om de ikke gav kineseren gullen?

Mehell

Legg inn av Mehell »

KongOlav2 skrev: tir feb 15, 2022 7:12 am Noen som tror kinesiske myndigheter har truet dommerene med 7 år i Tibet om de ikke gav kineseren gullen?
På Iversen-hotellet?

janesaj

Legg inn av janesaj »

Deilig start på dagen. Måtte skiskytterne, skøyteløperne og kombinertgutta følge opp med flere flotte prestasjoner!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»