Yellowstone

Svar
chelsea8

Yellowstone

Legg inn av chelsea8 »

Starter på sesong 1 på TV2 Play. Virker veldig lovende. Jeg vil tro det er en kjent serie for de fleste, men jeg fant ingen tråd.

8.9 på IMDB.


DennisB

Legg inn av DennisB »

chelsea8 skrev: lør feb 05, 2022 10:50 pm Starter på sesong 1 på TV2 Play. Virker veldig lovende. Jeg vil tro det er en kjent serie for de fleste, men jeg fant ingen tråd.

8.9 på IMDB.
Yellowstone er en meget bra serie, kommer litt opp på 9-tallet for meg.

Jeg vil anbefale alle som har sett Yellowstone, til å se 1883 også. Den omhandler forfedrene til dagens Duttons, og er en herlig serie om Duttons og andres utvandring og reise til Amerikas vest rundt 1883.

Skal jeg rate de to seriene innbyrdes, går min stemme hårfint til 1883.

qbah

Legg inn av qbah »

Er denne kun på Tv2, eller? Ser bra ut.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Tilhører Paramount+,så der kan hele serien sees.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Opptak til sesong 5 starter i mai. Da er det nok enda en god stund til vi kan se det på Paramount.


kevin-costner-yellowstone-season-5.jpg

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

DennisB skrev: søn feb 06, 2022 12:55 am
chelsea8 skrev: lør feb 05, 2022 10:50 pm Starter på sesong 1 på TV2 Play. Virker veldig lovende. Jeg vil tro det er en kjent serie for de fleste, men jeg fant ingen tråd.

8.9 på IMDB.
Yellowstone er en meget bra serie, kommer litt opp på 9-tallet for meg.

Jeg vil anbefale alle som har sett Yellowstone, til å se 1883 også. Den omhandler forfedrene til dagens Duttons, og er en herlig serie om Duttons og andres utvandring og reise til Amerikas vest rundt 1883.

Skal jeg rate de to seriene innbyrdes, går min stemme hårfint til 1883.
Solid serie, jeg gir nesten aldri noe lengre over 6/7 (har sett alt for mye og blitt veldig kravstor) denne kommer akkurat inn på 6/10. 1883 har jeg også sett men den likte jeg ikke i det hele tatt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Yellowstone will return to Paramount Network for Season 5 on Sunday, Nov. 13 with a special two-hour event, with subsequent episodes airing weekly. Season 5 will consist of 14 episodes, divided up into two chunks of seven episodes each.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3105

Legg inn av MacanT »

Kan anbefale folk som liker Yellowstone at tegne abonnement på SkyShowtime til 39,50 kr/måned, et tilbud som gjelder frem til 01/11

Denne nye strømmetjenesten har filmer og serier fra bl.a. Paramount, Paramount+, Universal og Showtime.

https://www.skyshowtime.com/no?lid=wyco ... lsrc=aw.ds

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Da er sesong 5 ute! 🤠 Kan ses på Sky Showtime.


thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Har sett de 3 første episodene, ser ut som det blir kamper å kjempe for Dutton og co for å bevare ranchen og Montana denne sesongen også.

EDIT: Av sesong 5 altså.
Sist redigert av thewaterfall den tir nov 22, 2022 3:25 pm, redigert 1 gang totalt.

SkravleKaspar

Legg inn av SkravleKaspar »

Noen som vet når S5E6 blir tilgjengelig hos Allente?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det kommer nye episoder hver mandag i Norge (søndag i USA).

Det begynner å snøre seg sammen for John Dutton 🐃🐂🐄 Det er ikke rart dette er USAs største TV-serie for tiden.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Episode 8 ute i kveld kl. 19.00 på SkyShowtime!

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Vurderer å kjøpe de to første sesongene på bluray. Abb på en strømmetjeneste jeg sjelden kommer til å bruke er uaktuelt.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Alle sesongene minus den nyeste tror jeg ligger på TV2 Play

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Episode 9 of Yellowstone season 5 is not airing on January 8 as the series has gone on a mid-season break.

While the current installment of Yellowstone may be the biggest in the show’s history, season 5 has been split into two parts.

Episode 8 signaled the end of part 1, leaving fans with an agonizing wait for part 2 which is expected to arrive later in 2023, although no release date for episode 9 has been announced just yet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

https://www.dagbladet.no/kjendis/varsle ... k/78431255

For tida filmes den andre delen av sesong fem, som skal sendes til sommeren, men nå kan det virke som at en intern konflikt setter en stopper for seersuksessen raskere enn forventet. I alle fall slik fansen kjenner konseptet.

Rykteflommen oppsto etter at nettstedet Deadline rapporterte om at det skal være en uenighet rundt Costners timeplan.

Ifølge rapporten skal Costner angivelig ha bedt om å bare bruke ei uke til å filme de resterende åtte episodene i den andre halvdelen av sesong fem. Forespørselen skal ha blitt avvist av Paramount Network, som står bak serien.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

https://www.dagbladet.no/kjendis/ny-sme ... 1683191311

Kevin Costner er ferdig i Yellowstone.

Nyheten om at han er ferdig i serien kom under ett døgn etter at det ble kjent at kona hans, Christine Baumgartner, søkte om skilsmisse.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Paramount bekrefter at serien skrotes etter sesong 5. Siste del av sesong 5 sendes i oktober/november.

Det vil trolig komme en spin-off til denne serien. Matthew McConaughey skal være aktuell til hovedrollen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»