Klagetråden

Svar
TheBaseline

Re: Klagetråden

Legg inn av TheBaseline »

Av 4 mulige gull i dag fikk vi kun 1. Jævelig dårlig.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

TheBaseline skrev: tir feb 08, 2022 2:47 pm Av 4 mulige gull i dag fikk vi kun 1. Jævelig dårlig.
Etter forventningene å regne er dette på vei mot å bli tidenes fiasko-OL. Den ene etter den andre flopper !

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Siden dette er en klagetråd, er det her jeg kan klage på folk som heller er negative fordi vi kanskje kunne hatt fler gull, enn å glede seg over at vi har vunnet ett.
Er slike folk for bortskjemte?
Eller er det feil å klage på slike?

😋

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Zanick skrev: tir feb 08, 2022 2:58 pm
TheBaseline skrev: tir feb 08, 2022 2:47 pm Av 4 mulige gull i dag fikk vi kun 1. Jævelig dårlig.
Etter forventningene å regne er dette på vei mot å bli tidenes fiasko-OL. Den ene etter den andre flopper !
Jepp. Har sagt det lenge nå. En etter en flopper.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Henningsen skrev: tir feb 08, 2022 3:07 pm Siden dette er en klagetråd, er det her jeg kan klage på folk som heller er negative fordi vi kanskje kunne hatt fler gull, enn å glede seg over at vi har vunnet ett.
Er slike folk for bortskjemte?
Eller er det feil å klage på slike?

😋
En klage er en klage. Så vil vel anta at det er fritt frem for å klage på det meste.

storpeder

Legg inn av storpeder »

TheBaseline skrev: tir feb 08, 2022 10:31 am
Jeg hadde liksom forventet 8-10 gull.
Da er det merkelig at det virker som om verden bryter sammen for deg hver gang en norsk gullkandidat ikke vinner.

Mehell

Legg inn av Mehell »

TheBaseline skrev: tir feb 08, 2022 2:47 pm Av 4 mulige gull i dag fikk vi kun 1. Jævelig dårlig.
Italia vant hver eneste kamp de spilte i mix-curling. En sølvmedalje er en god prestasjon der.
Klæbo tok gull. Innfridde 100%. Litt kjedelig at Golberg ble tacklet ut, men slikt kan dessverre skje i en så hektisk ting som frisprint.
Kilde tok sin aller første mesterskapsmedalje. Alpint er en idrett med små marginer, så man skal ikke klage på en bronsemedalje der.
Ingen forventet at en norsk kvinne skulle ta medalje på frisprinten. En medalje der hadde vel mer eller mindre vært et sjokk.
Skiskyting er også en idrett med små marginer. Selvfølgelig ønsker man seier hver gang disse går løp, men samtidig skal man ikke sutre over en bronsemedalje.

Alt i alt en dag man ikke skal klage over slik jeg ser det. Kunne selvfølgelig vært bedre, men 1 1 2 er bra på en tirsdag.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Jeg vil klage på at det er alt for lite klager. På generell basis, er alt for få, for et ja til nei til alt.

Ivaj

Legg inn av Ivaj »

Så dåligt går det väl inte?

storpeder

Legg inn av storpeder »

TheBaseline skrev: tir feb 08, 2022 10:31 am Jeg hadde liksom forventet 8-10 gull.
Du må jo være strålende fornøyd nå som 8 gull er sikret, når bare så vidt over halve mesterskapet er unnagjort! 8 av 17 medaljer er gull, tyder på sterk evne til å dra i land seieren fremfor å nøye seg med sølv eller bronse!

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

storpeder skrev: lør feb 12, 2022 3:49 pm
TheBaseline skrev: tir feb 08, 2022 10:31 am Jeg hadde liksom forventet 8-10 gull.
Du må jo være strålende fornøyd nå som 8 gull er sikret, når bare så vidt over halve mesterskapet er unnagjort! 8 av 17 medaljer er gull, tyder på sterk evne til å dra i land seieren fremfor å nøye seg med sølv eller bronse!
Ja, er bra det. Innrømmer at jeg mistet litt håpet etter en litt dårlig start (fikk gull første dag men så var det gulltørke de neste 3 dagene), og med så mange av våre utøvere som er covid positive. Heldigvis har det snudd.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Jeg vil gjerne komme med en klage.

Klagetråden blir ikke brukt nok. Nå som noen utøvere fra andre nasjoner endelig har klart å vinne et par øvelser hvor nordmenn er involvert igjen så burde det jo vært litt klaging her inne.

Skjerpings.
Make klagetråden great again!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ser ut til å ta seg kraftig opp ja men tror ikke vi greier så mye mer enn 30 medaljer. For all del det er meget bra men langt til Pyeongchang nivå.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Fullstendig krise. En hel dag uten norske medaljer, og denne var på side to.
Hva skjer?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Jeg vil klage på denne tråden. Sutring er noe unger driver med.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

oddvar_kjempebra skrev: tir feb 15, 2022 12:59 pm Jeg vil klage på denne tråden. Sutring er noe unger driver med.
Selv velger jeg å beklage min klaging og negativitet til tider, og klager over egen klaging som har gått over alle støvelskaft med pessimisme tidevis.

Tendy

Legg inn av Tendy »

Ikke mye å klage på i dag gitt.Men noe er det.Johaug ville gå lagsprinten i morgen, men ble vraket.Det tror jeg er en tabbe.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Tendy skrev: tir feb 15, 2022 1:30 pm Ikke mye å klage på i dag gitt.Men noe er det.
Vi kan klage på curlinggutta som nå blir rundspilt av Kina :cry:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tendy skrev: tir feb 15, 2022 1:30 pm Ikke mye å klage på i dag gitt.

Jo jo, det er en helt svart dag for norsk idrett. Skuffelse! Krise! Alle må gå!
Riiber som en selvskreven gullkandidat tok ikke gull.
Han gikk feil! Kan ikke glede oss over noe pga dette...





Advarsel : innlegget kan inneholde en viss mengde ironi!

Mia

Legg inn av Mia »

Henningsen skrev: tir feb 15, 2022 2:21 pm
Tendy skrev: tir feb 15, 2022 1:30 pm Ikke mye å klage på i dag gitt.

Jo jo, det er en helt svart dag for norsk idrett. Skuffelse! Krise! Alle må gå!
Riiber som en selvskreven gullkandidat tok ikke gull.
Han gikk feil! Kan ikke glede oss over noe pga dette...





Advarsel : innlegget kan inneholde en viss mengde ironi!
Nå må du gi deg. Riiber gikk feil, alle kan gjøre en feil. Men vi tok gull og sølv.

Advarsel: Jeg forstår ikke ironi!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Mia skrev: tir feb 15, 2022 2:24 pm
Henningsen skrev: tir feb 15, 2022 2:21 pm
Tendy skrev: tir feb 15, 2022 1:30 pm Ikke mye å klage på i dag gitt.

Jo jo, det er en helt svart dag for norsk idrett. Skuffelse! Krise! Alle må gå!
Riiber som en selvskreven gullkandidat tok ikke gull.
Han gikk feil! Kan ikke glede oss over noe pga dette...





Advarsel : innlegget kan inneholde en viss mengde ironi!
Nå må du gi deg. Riiber gikk feil, alle kan gjøre en feil. Men vi tok gull og sølv.

Advarsel: Jeg forstår ikke ironi!

Sånne feil kan ikke tilgis i et ol. Helt utigivelig.
Vi ble snytt for en trippelseier. Krise og amatørskap!


Ps! Vet ikke om dette kan kalles ironi, men det gjør ikke no' siden du ikke forstår ironi allikevel :lol:

Mia

Legg inn av Mia »

Henningsen skrev: tir feb 15, 2022 2:30 pm
Mia skrev: tir feb 15, 2022 2:24 pm
Henningsen skrev: tir feb 15, 2022 2:21 pm


Jo jo, det er en helt svart dag for norsk idrett. Skuffelse! Krise! Alle må gå!
Riiber som en selvskreven gullkandidat tok ikke gull.
Han gikk feil! Kan ikke glede oss over noe pga dette...





Advarsel : innlegget kan inneholde en viss mengde ironi!
Nå må du gi deg. Riiber gikk feil, alle kan gjøre en feil. Men vi tok gull og sølv.

Advarsel: Jeg forstår ikke ironi!

Sånne feil kan ikke tilgis i et ol. Helt utigivelig.
Vi ble snytt for en trippelseier. Krise og amatørskap!


Ps! Vet ikke om dette kan kalles ironi, men det gjør ikke no' siden du ikke forstår ironi allikevel :lol:
Jeg gir meg. Går jo ikke ann å diskutere med sånne mennesker som deg!

PS: Er det nå jeg skal si det er ironi?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mehell skrev: man feb 07, 2022 7:23 am Dette bare for å si at litt negativitet ikke trenger å definere et menneske, eller gjøre et menneske dårligere enn andre.
Nei, det er bare forbanna irriterende når det blir for mye av det. De verste er folkene som alltid er negative til utfall uansett hvordan man har levert, klassisk illustrert av studievenner som etter hver eksamen sa det gikk til helvete og fikk A eller B.

Registrerer for øvrig at trådstarter har vært merkelig stille de siste dagene. Slipp inn sola!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Mia skrev: tir feb 15, 2022 2:33 pm
Henningsen skrev: tir feb 15, 2022 2:30 pm
Mia skrev: tir feb 15, 2022 2:24 pm

Nå må du gi deg. Riiber gikk feil, alle kan gjøre en feil. Men vi tok gull og sølv.

Advarsel: Jeg forstår ikke ironi!

Sånne feil kan ikke tilgis i et ol. Helt utigivelig.
Vi ble snytt for en trippelseier. Krise og amatørskap!


Ps! Vet ikke om dette kan kalles ironi, men det gjør ikke no' siden du ikke forstår ironi allikevel :lol:
Jeg gir meg. Går jo ikke ann å diskutere med sånne mennesker som deg!

PS: Er det nå jeg skal si det er ironi?
Ha ha ja det er tryggest å bare gi opp med en gang.
Du skal lete vel og lenge før du finner en som er i nærheten like håpløs som meg.
Ligger mye hardt arbeid bak det skjønner du. Øvelse gjør mester :D

Hmmm, er dette selvironi

BioDex

Legg inn av BioDex »

Faen altså, er bare 5 dager igjen av OL!!

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Lew_Ashby skrev: tir feb 15, 2022 2:38 pm
Mehell skrev: man feb 07, 2022 7:23 am Dette bare for å si at litt negativitet ikke trenger å definere et menneske, eller gjøre et menneske dårligere enn andre.
Nei, det er bare forbanna irriterende når det blir for mye av det. De verste er folkene som alltid er negative til utfall uansett hvordan man har levert, klassisk illustrert av studievenner som etter hver eksamen sa det gikk til helvete og fikk A eller B.

Registrerer for øvrig at trådstarter har vært merkelig stille de siste dagene. Slipp inn sola!
Selvfølgelig er negativitet med på å definere et menneske. Det trekker ned. Men det er jo også andre egenskaper som trekke opp eller ned, så det er ikke alene om å definere et menneske.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Jeg vil gjerne klage på den som skrev dette rett før OL:

-Jeg spår fiasko. Kommer til å bli et av våre dårligste vinter-OL noensinne. Jansrud er skadet. Skiskytterne våre er i dårlig form. Vi er ikke så dominerende lenger i langrenn.

-Gratulerer til Sverige med OL-gull i skiskyting for herrer. Den norske fiaskoen fortsetter. Norske skiskyttere blir dårligere for hver dag som går mens svenskene blir bedre. Norge har ikke sjans så dårlig som norske skiskyttere presterer nå. Dette kan ikke ende bra. På herresiden er det nå kun realistisk med medalje i stafett. Minner også om at Jansrud har fått ødelagt sin sesong, inkludert OL. Ser dermed mørkt ut med medaljer også i alpint. Og vi er heller ikke så dominerende lenger i langrenn. Dermed kan vi få ett av våre dårligste OL noensinne. Jeg spår få medaljer i Kina.

Det kan ikke være lov å være så dårlig oppdatert på OL-historie (dårligste OL i 1988 med 0 gull, så sent som i 2006 vant vi bare to gull) og så dårlig til å vurdere norske OL-sjanser.

BioDex

Legg inn av BioDex »

oddvar_kjempebra skrev: ons feb 16, 2022 12:22 pm Jeg vil gjerne klage på den som skrev dette rett før OL:

-Jeg spår fiasko. Kommer til å bli et av våre dårligste vinter-OL noensinne. Jansrud er skadet. Skiskytterne våre er i dårlig form. Vi er ikke så dominerende lenger i langrenn.

-Gratulerer til Sverige med OL-gull i skiskyting for herrer. Den norske fiaskoen fortsetter. Norske skiskyttere blir dårligere for hver dag som går mens svenskene blir bedre. Norge har ikke sjans så dårlig som norske skiskyttere presterer nå. Dette kan ikke ende bra. På herresiden er det nå kun realistisk med medalje i stafett. Minner også om at Jansrud har fått ødelagt sin sesong, inkludert OL. Ser dermed mørkt ut med medaljer også i alpint. Og vi er heller ikke så dominerende lenger i langrenn. Dermed kan vi få ett av våre dårligste OL noensinne. Jeg spår få medaljer i Kina.

Det kan ikke være lov å være så dårlig oppdatert på OL-historie (dårligste OL i 1988 med 0 gull, så sent som i 2006 vant vi bare to gull) og så dårlig til å vurdere norske OL-sjanser.
Nesten litt morsomt dette. Og klage på at Jansrud var skadet viser bare hvor lite peiling denne personen har/hadde :lol:

janesaj

Legg inn av janesaj »

oddvar_kjempebra skrev: ons feb 16, 2022 12:22 pm Jeg vil gjerne klage på den som skrev dette rett før OL:

-Jeg spår fiasko. Kommer til å bli et av våre dårligste vinter-OL noensinne. Jansrud er skadet. Skiskytterne våre er i dårlig form. Vi er ikke så dominerende lenger i langrenn.

-Gratulerer til Sverige med OL-gull i skiskyting for herrer. Den norske fiaskoen fortsetter. Norske skiskyttere blir dårligere for hver dag som går mens svenskene blir bedre. Norge har ikke sjans så dårlig som norske skiskyttere presterer nå. Dette kan ikke ende bra. På herresiden er det nå kun realistisk med medalje i stafett. Minner også om at Jansrud har fått ødelagt sin sesong, inkludert OL. Ser dermed mørkt ut med medaljer også i alpint. Og vi er heller ikke så dominerende lenger i langrenn. Dermed kan vi få ett av våre dårligste OL noensinne. Jeg spår få medaljer i Kina.

Det kan ikke være lov å være så dårlig oppdatert på OL-historie (dårligste OL i 1988 med 0 gull, så sent som i 2006 vant vi bare to gull) og så dårlig til å vurdere norske OL-sjanser.
Brukeren som har skrevet dette får jo tydeligvis helt noia av OL, så kan jo være greit for vedkommende at det er to og et halvt år til neste gang...

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Grufullt OL.

Godt vi får nye sjanser til suksess om i Italia 2026.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»