Oscar 2022

Svar
Chromeback

Re: Oscar 2022

Legg inn av Chromeback »

Morromann skrev: man mar 28, 2022 9:13 am
Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:11 am Tullete reaksjon av Smith.
Hele greia var "staged". Det er jeg overbevisst om.
Nei, det var det ikke.

steponit

Legg inn av steponit »

Morromann skrev: man mar 28, 2022 9:13 am
Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:11 am Tullete reaksjon av Smith.
Hele greia var "staged". Det er jeg overbevisst om.
I så fall er Chris Rock en mektig god skuespiller, jeg kunne sverget på at forvirringen hans så helt genuin ut.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Morromann skrev: man mar 28, 2022 9:13 am
Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:11 am Tullete reaksjon av Smith.
Hele greia var "staged". Det er jeg overbevisst om.
Nei det var det ikke. Smith tiltet helt og var rasende..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

steponit skrev: man mar 28, 2022 9:17 am
Morromann skrev: man mar 28, 2022 9:13 am
Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:11 am Tullete reaksjon av Smith.
Hele greia var "staged". Det er jeg overbevisst om.
I så fall er Chris Rock en mektig god skuespiller, jeg kunne sverget på at forvirringen hans så helt genuin ut.
Selvsagt er det ikke staget, da hadde det blitt sluppet for lengst. Nå får jo Will masse backlash i tillegg, noe som skygger totalt over hans første Oscar, samt at folk ønsker at denne prisen trekkes tilbake.

Så nei, dette er så reellt som man får det.

Mia

Legg inn av Mia »

Chris Rock tar det ekstremt bra. WOW, er imponert over hvordan han reagerte.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Anette Trettebergstuen sier at hele verden ser til norsk film. Håper hun har rett.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Morromann skrev: man mar 28, 2022 7:42 am Så ikke på. Var det så woke som det har vært de siste årene? Hvor de som skal dele ut står i sin glamor for å vise hvor "gode" de er med svulstige taler om klima rett etter å ha fløyet inn til Hollywood i privatjeter?
Basert på det media sier virker det som det var den sedvanlige oppvisningen i pervertert dekadens, politisk korrekthet og narsissisme. Det er heldigvis omtrent ingen som ser på det lengre.

Morromann
Innlegg: 3386

Legg inn av Morromann »

Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:18 am
Morromann skrev: man mar 28, 2022 9:13 am
Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:11 am Tullete reaksjon av Smith.
Hele greia var "staged". Det er jeg overbevisst om.
Nei det var det ikke. Smith tiltet helt og var rasende..
Eh....han er skuespiller. Hvis man ikke klarer å opverbevise om at en følelse er ekte er man en dårlig skuespiller og ihvertfall ikke Oscar-materiale.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Morromann skrev: man mar 28, 2022 9:37 am
Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:18 am
Morromann skrev: man mar 28, 2022 9:13 am

Hele greia var "staged". Det er jeg overbevisst om.
Nei det var det ikke. Smith tiltet helt og var rasende..
Eh....han er skuespiller. Hvis man ikke klarer å opverbevise om at en følelse er ekte er man en dårlig skuespiller og ihvertfall ikke Oscar-materiale.
Han mistet besinnelsen.

Hadde det vært staget ville det blitt offentliggjort for lengst, og når det ble for å nevne noe kollektivt fordømt av Akademiet og en horde med andre kjendiser så betyr det at det ikke var planlagt.
Sist redigert av Hetfield den man mar 28, 2022 9:52 am, redigert 2 ganger totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Skremmende å se denne typen sosiopatisk oppførsel av Will Smith. En helt uskyldig spøk som han først sitter og flirer av, før han tydeligvis bestemmer seg for at det ikke var artig likevel og at noen har tråkket på tærne hans. Så begynner han selvsagt å stormgrine like etterpå.

En fyr som åpenbart ikke er i mental balanse. Nærmest Kanye West-nivå over dette.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Folk_flesk skrev: man mar 28, 2022 9:51 am Skremmende å se denne typen sosiopatisk oppførsel av Will Smith. En helt uskyldig spøk som han først sitter og flirer av, før han tydeligvis bestemmer seg for at det ikke var artig likevel og at noen har tråkket på tærne hans. Så begynner han selvsagt å stormgrine like etterpå.

En fyr som åpenbart ikke er i mental balanse. Nærmest Kanye West-nivå over dette.
Han ba om unnskyldning til alle utenom Rock i den talen.

Snakk om å spille offer..

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er umulig å vite om dette er reellt eller ei. Plutselig er det en eller annen greie som blir avslørt senere eller så er det Smith som mista besinnelsen.

Vi husker jo alle da vi trodde Joaquin Phoenix hadde blitt sprø. Var ikke grenser for hvor koko han oppførte seg. Viste seg jo å være et prosjekt.

Jeg håper for hans del at dette har en bedre forklaring enn at han ble fornærmet på konas vegne. Hele konseptet med disse komikerne på scena er jo at de skal roaste. Vi vet jo hvor lett det er å bli kansellert i Hollywood. Heldigvis for han så er han mørk, den shitstormen som hadde kommet om det var Bruce Willis som gjorde dette hadde vært gigantisk.
Sist redigert av PapaSmurf den man mar 28, 2022 10:00 am, redigert 1 gang totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:52 am
Folk_flesk skrev: man mar 28, 2022 9:51 am Skremmende å se denne typen sosiopatisk oppførsel av Will Smith. En helt uskyldig spøk som han først sitter og flirer av, før han tydeligvis bestemmer seg for at det ikke var artig likevel og at noen har tråkket på tærne hans. Så begynner han selvsagt å stormgrine like etterpå.

En fyr som åpenbart ikke er i mental balanse. Nærmest Kanye West-nivå over dette.
Han ba om unnskyldning til alle utenom Rock i den talen.

Snakk om å spille offer..
Bekrefter bare inntrykket om at han seriøst tror Rock har fornærmet familien hans, ikke vist ham nok respekt eller noe lignende tøv. En del av disse folkene har bygget seg opp et ego som jeg tror er vanskelig å skjønne for vanlige folk.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hetfield skrev: man mar 28, 2022 9:52 am
Folk_flesk skrev: man mar 28, 2022 9:51 am Skremmende å se denne typen sosiopatisk oppførsel av Will Smith. En helt uskyldig spøk som han først sitter og flirer av, før han tydeligvis bestemmer seg for at det ikke var artig likevel og at noen har tråkket på tærne hans. Så begynner han selvsagt å stormgrine like etterpå.

En fyr som åpenbart ikke er i mental balanse. Nærmest Kanye West-nivå over dette.
Han ba om unnskyldning til alle utenom Rock i den talen.

Snakk om å spille offer..
Og folk sitter å forsvarer det.

«That’s the kind of man I want to marry».

Sjukt hvor mange som har levd ett liv hvor voldelige reaksjoner er såpass normalisert.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

PapaSmurf skrev: man mar 28, 2022 9:56 am Det er umulig å vite om dette er reellt eller ei. Plutselig er det en eller annen greie som blir avslørt senere eller så er det Smith som mista besinnelsen.

Vi husker jo alle da vi trodde Joaquin Phoenix hadde blitt sprø. Var ikke grenser for hvor koko han oppførte seg. Viste seg jo å være et prosjekt.
Akademiet gikk jo ikke ut å for å fordømme Pheonix sine handlinger i ettertid heller.

Hvis dette skulle vise seg å være ett PR-stunt så er det fort snakk om tidenes dårligste gjennomførte stunt, og det burde vært avklart for lenge siden.

Enn så lenge er det kun en person som kommer noenlunde greit ut av situasjonen, og det er Chris Rock.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Morromann skrev: man mar 28, 2022 9:13 am
Hele greia var "staged". Det er jeg overbevisst om.
Det kan jo hende du har rett. , og at han egentlig driter i om noen vitser med hårtapet til sin kone.

Hun har i hvert fall tatt dette veldig alvorlig:

Stjernen avslører at hun mister håret
- Det var ett av de øyeblikkene i mitt liv hvor jeg praktisk talt skalv av frykt.

https://www.seher.no/kjendis/stjernen-a ... t/69830359

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Kan forstå at folk plutselig får nok av alle disse «spøkene» (les: utdriting/nedrakking)

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Chromeback skrev: man mar 28, 2022 10:03 am
PapaSmurf skrev: man mar 28, 2022 9:56 am Det er umulig å vite om dette er reellt eller ei. Plutselig er det en eller annen greie som blir avslørt senere eller så er det Smith som mista besinnelsen.

Vi husker jo alle da vi trodde Joaquin Phoenix hadde blitt sprø. Var ikke grenser for hvor koko han oppførte seg. Viste seg jo å være et prosjekt.
Akademiet gikk jo ikke ut å for å fordømme Pheonix sine handlinger i ettertid heller.

Hvis dette skulle vise seg å være ett PR-stunt så er det fort snakk om tidenes dårligste gjennomførte stunt, og det burde vært avklart for lenge siden.

Enn så lenge er det kun en person som kommer noenlunde greit ut av situasjonen, og det er Chris Rock.
Han tok det beundringsverdig bra.

Hadde Smith tatt han til siden i pausen etterpå og sagt at han ikke likte vitsen ville ingen reagert.

Men istedet gjør han seg selv til en uprofessjonell idiot.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Men så kan man se for seg en situasjon der man har en kone med en sykdom som hun sliter med og man er på byen og en tilfeldig fyr kommer en en slik slengkommentar.

Jeg hadde glatt smekka til han. Og det hadde vært helt på sin plass.

Men her er det konseptet og det Rock er betalt for å gjøre som gjør at reaksjonen blir helt feil. Alle vet at han er der for å slenge med leppa. Og det skal være litt drøye vitser.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Rent Trav skrev: man mar 28, 2022 10:13 am Kan forstå at folk plutselig får nok av alle disse «spøkene» (les: utdriting/nedrakking)
Dette er ett argument som går igjen flere steder, og det er fair det. Chris Rock bommer helt her.

Men det gjør ikke reaksjonen til Will noe bedre. En dreit seg ut, den andre dreit seg ut enda mer.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Folk_flesk skrev: man mar 28, 2022 9:51 am Skremmende å se denne typen sosiopatisk oppførsel av Will Smith. En helt uskyldig spøk som han først sitter og flirer av, før han tydeligvis bestemmer seg for at det ikke var artig likevel og at noen har tråkket på tærne hans. Så begynner han selvsagt å stormgrine like etterpå.

En fyr som åpenbart ikke er i mental balanse. Nærmest Kanye West-nivå over dette.
Eller amerikansk oppførsel, vil jeg kalle det. Kanskje noe karikert.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Folk_flesk skrev: man mar 28, 2022 9:51 am Skremmende å se denne typen sosiopatisk oppførsel av Will Smith. En helt uskyldig spøk som han først sitter og flirer av, før han tydeligvis bestemmer seg for at det ikke var artig likevel og at noen har tråkket på tærne hans. Så begynner han selvsagt å stormgrine like etterpå.

En fyr som åpenbart ikke er i mental balanse. Nærmest Kanye West-nivå over dette.
Fyren er nok betafisert til det aller nedrigste. Kona hans har greid å overbevise han om at hun aldri har vært utro, selv om hun har hatt en rekke affærer med andre menn. Dette slaget var nok et forsøk på å føle seg som litt mann igjen.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Chromeback skrev: man mar 28, 2022 10:20 am
Rent Trav skrev: man mar 28, 2022 10:13 am Kan forstå at folk plutselig får nok av alle disse «spøkene» (les: utdriting/nedrakking)
Dette er ett argument som går igjen flere steder, og det er fair det. Chris Rock bommer helt her.

Men det gjør ikke reaksjonen til Will noe bedre. En dreit seg ut, den andre dreit seg ut enda mer.
Ja, slaget var en dårlig reaksjon.
«Ideellt» om han hadde gått opp og konfrontert kun verbalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Han burde ikke gått opp i det hele tatt. Vitsen er nok litt ufin og over streken, men det kunne han gitt uttrykk for der han satt. Og/eller han kunne tatt det opp i talen sin.

Fullstendig hodemist og idiotoppførsel. Og alle som forsvarer det er korka.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Tiffany Haddish forsvarer Will Smith: − Vakreste jeg har sett:

– Det betydde all verden for meg. Kanskje ikke resten av verden liker måten det skjedde på, men for meg var det det vakreste jeg noensinne har sett.

– Da jeg så en svart mann stå opp for kona si – det betydde så mye, legger skuespilleren til. Derfor altså-

Andre tar sterk avstand fra Smiths reaksjon.:

«Vi må aldri komme dit at vi sitter stille og ser en filmstjerne slå til noen på globalt TV, for så å gi han stående applaus minutter senere mens han snakker om kjærlighet. #willsmith», sier Maria Shriver (66)

https://www.vg.no/rampelys/film/i/1Ob4y ... g-har-sett

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Hahahaha, fuck off Will Smith!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Knaxern skrev: man mar 28, 2022 11:20 am
"Planlagt"

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Helt innafor, men jævla Harry da
Sist redigert av MatsEn89 den man mar 28, 2022 12:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Når man ser hele greia i sin helhet så blir den også bare enda merkeligere.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»