Man Utd - Southampton

Svar
taknina

Re: Man Utd - Southampton

Legg inn av taknina »

A topsy-turvy game incoming. 4-4.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Lukter ny floppforestilling av dette chokelaget.

0-3.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Soton er et lag som aldri figurerer på min oddskupong.

Tips: 3-1 eller 1-3

Saliph

Legg inn av Saliph »

9-0

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

lsklars skrev: ons feb 09, 2022 10:35 am Lukter ny floppforestilling av dette chokelaget.

0-3.
Negativt lars. Har du mista trua på Ralf Gegenpress . . . .

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Bilde

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Finale i Gegenpress dette

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Ny 1 - 1 kamp, fullstendig overkjøring i første, dabber av i 2 omg. Bruno putter og JWP limer inn ett frispark i 83 min. Du hørte det her først.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Saliph skrev: ons feb 09, 2022 10:57 am9-0
Her tror jeg du er inne på noe.

morrisey

Legg inn av morrisey »

11-0 er vel symbolsk fint?

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Tipper at det kommer få mål i kampen. Ett når United scorer først og ett til Southampton når de utligner i andre omgang. United har den svakheten at når de leder kampen, ja da virker de temmelig trygge og nærmest camper på banen.

Skal vi tippe uavgjort? Bortelaget ligger ikke trygt på tabellen og har mye å spille for. - Tror jeg spiller på under et visst antall mål

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Riktig! Jeg satte en tier på at det blir under 2.5 i kampen til 2.10 i odds. Tviler sterkt på at United gruser bortelaget. Ingen effekt av ketchup for tiden

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ale skrev: ons feb 09, 2022 7:14 pmEr dere ladd
Nei.
Batteriet er flatt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ale skrev: tor feb 10, 2022 3:48 am Woke up this morning feeling fine

Got Man Utd on my mind

Ralf is playing the way that United should

Oh yeah

Something tells me I'm into something good
Jeg tar to glass av det som du har drukket denne morgenen.

taknina

Legg inn av taknina »

Ale skrev: tor feb 10, 2022 3:48 am Woke up this morning feeling fine

Got Man Utd on my mind

Ralf is playing the way that United should

Oh yeah

Something tells me I'm into something good
So clap your hands and stomp your feet and shake those tambourines.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Oh, joy ...
Attwell, som var VAR-dommer i både Boro-kampen og Burnley-kampen, er dommer i lørdagens kamp ...

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Med den dommeren blir vel kampen en katastrofe tipper jeg. Kan ikke si at jeg gleder meg

lsklars

Legg inn av lsklars »

vadefugl skrev: tor feb 10, 2022 3:36 pm Med den dommeren blir vel kampen en katastrofe tipper jeg. Kan ikke si at jeg gleder meg
Har ikke gledet meg til en eneste kamp siden SAF ga seg.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Når man ser hvordan nøtteliten outsmarter Conte i går er det liten tvil om at Rolf får nok å henge fingrene i her.

taknina

Legg inn av taknina »

lsklars skrev: tor feb 10, 2022 3:36 pm
vadefugl skrev: tor feb 10, 2022 3:36 pm Med den dommeren blir vel kampen en katastrofe tipper jeg. Kan ikke si at jeg gleder meg
Har ikke gledet meg til en eneste kamp siden SAF ga seg.
Well we fired our guns and the British kept a-comin'
They wasn't as many as they was a while ago.
We fired once more and they began to runnin'
On down the Missisippi to the gulf of Mexico.
Sist redigert av taknina den tor feb 10, 2022 6:24 pm, redigert 1 gang totalt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

lsklars skrev: tor feb 10, 2022 3:46 pm Når man ser hvordan nøtteliten outsmarter Conte i går er det liten tvil om at Rolf får nok å henge fingrene i her.
Hasselnøtten er en luring

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Arsenal, Tottenham og United kommer til å ha en enorm fight om hvem som kommer til å prestere dårligst fra uke til uke. Ser for meg at West Ham stikker av med fjerdeplassen.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Ohlaien skrev: tor feb 10, 2022 6:29 pm Arsenal, Tottenham og United kommer til å ha en enorm fight om hvem som kommer til å prestere dårligst fra uke til uke. Ser for meg at West Ham stikker av med fjerdeplassen.
Høres ut som om siste omgangens resultat hjelper deg å spå. Det er sånn folk generelt finner løsningen på hvem som vinner fra uke til uke.
Når vi holdt samme West Ham helt unna mål for noen runder siden tipper jeg at United stod høyt i kurs osv.

Klarer dessverre ikke å legge stor vekt på slikt tull.
Sist redigert av TrueTopRed den tor feb 10, 2022 7:50 pm, redigert 1 gang totalt.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

West Ham ja. Det er laget som overrasker denne sesongen. Burnley gjorde det for noen sesonger siden

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

TrueTopRed skrev: tor feb 10, 2022 7:44 pm
Ohlaien skrev: tor feb 10, 2022 6:29 pm Arsenal, Tottenham og United kommer til å ha en enorm fight om hvem som kommer til å prestere dårligst fra uke til uke. Ser for meg at West Ham stikker av med fjerdeplassen.
Høres ut som om siste omgangens resultat hjelper deg å spå. Det er sånn folk generelt finner løsningen på hvem som vinner fra uke til uke.
Når vi holdt samme West Ham helt unna mål for noen runder siden tipper jeg at United stod høyt i kurs osv.

Klarer dessverre ikke å legge stor vekt på slikt tull.
Det er fint at du ikke legger vekt på folk sin subjektive mening, kjempefint. Arsenal og Tottenham viser ikke akkurat strålende form, så jeg tenker det basert på hva jeg har sett i noen kamper over tid. Spesielt Tottenham synes jeg ikke har vært spillemessig imponerende over en viss tid. Dette til tross for at det har vært plukket greit med poeng, men jeg tror man ryker på noen flere smeller som i går fremover. Arsenal ikke imponert voldsomt heller selv om det er lenge siden dem har spilt. Blir noen blundere der også fremover, og et overgangsvindu der man ikke styrket seg voldsomt, kan fort ha mye å si denne sesongen. United også ganske variable en stund, men mulig tyskeren klarer å snu det utover i sesongen. Du kan ta det helt med ro. Må mer enn en seier mot West Ham før man skal bli overbevist.

qbah

Legg inn av qbah »

0-1

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Ohlaien skrev: tor feb 10, 2022 8:02 pm Du kan ta det helt med ro.
Tar det ganske med ro ja.

Må huske at min klubb ikke har gjort mye rett de siste 8 årene, det er sånne ting vi fans snapper opp. Skal da godt gjøres å leke nullstilt gang på gang. som klubben håper på for å vinne seg litt mer tid, mens de surrer rundt og dekker opp med noen possitive meldinger uten rot i virkelighet....det er også lite som tyder på at man har lært veldig av tidligere feil, og vi så det senest med signerningen av Ronaldo.

Men vi får se om de evner å forstå klubben beste, og la Ralf få rydde opp. Tar det med ro uansett resultat, og det er klubbens egen feil pga brist på proffesjonalitet.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ale skrev: fre feb 11, 2022 1:07 amOpp

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

1-0 etter selvmål, evig sjanser og et par tvilsomme VAR-avgjørelser i 1.omgang. Tidlig utligning i 2.omgang hvor Moi spiller gjennom Broja som løper rundt Maguire to ganger før han setter ballen mellom bena på De Gea. Resten av kampen blir midtbanekrig hvor vi venter på en sluttspurt som aldri kommer.

1-1 slutt, finn på noe annet og spar 2 timer av livene deres.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Immense aktivitet i thread. På side to, allerede dagen før dagen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»