Alpint 2022: Super-G, kvinner (11/2)

Svar
Tullin_Thams

Re: Alpint 2022: Super-G, kvinner (11/2)

Legg inn av Tullin_Thams »

Atom Vinter skrev: fre feb 11, 2022 6:38 am
Tullin_Thams skrev: fre feb 11, 2022 5:50 am
Ale skrev: fre feb 11, 2022 4:54 am Skuffende av Ragnhild Mowinckel.
Skuffende? Da har du for store forventninger. Med fullklaff kunne det selvsagt bli medalje, men hun har jo ikke vært på pallen i et eneste renn denne sesongen, og da kan ikke en sjetteplass, tre tideler fra bronse, være skuffende.
RagMo ble nr. 2 i super-g i Val d'Iere 19. desember. Bak Goggia.
Se der, ja. Det hadde jeg jo helt glemt. Takk for korreksjon.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Omtrent som forventet av Ragnhild, og katastrofalt av kommentatorparet - etter mennene sitt Super-G så har de altså ikke lært noe om betydning av avslutningen - selv om vi opplevde at Kilde tapte enormt. Og allerede etter to utøvere så var de overbevisst om at det ikke var mulig å kjøre fortere nede, det er ren udugelighet og et bevis på at de ikke gjør noen analyse etter sending på egen innsats.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Må si meg enig ift kommentatorene. Trist at sølvvinner Puchner blir «disset» nedover hele løypa over hvor mange feil hun gjør og at de åpenbart mente Ledecka på startnummeret før var så mye bedre. Ble pinlig berørt faktisk over hvor lite objektiv de klarte å være.

Ellers forventet favorittseier til Gut, men løpet minnet meg faktisk veldig om Kildes, da også Gut tapte halvsekundet til de beste nederst. Men her klarte ingen å komme senere å straffe henne slik Kilde ble utsatt for. Mowinckel hadde sjansen. Hun lå jo 2 tideler foran sølvvinner Puchner på siste mellomtid, men dessverre traff heller ikke Ragnhild i siste avgjørende sving ut på flata. Der røyk medaljen. Små marginer…

janesaj

Legg inn av janesaj »

Bra løp av Ragnhild. Beste norske super-G-plassering i OL gjennom tidene, det tar vi med oss :) Ellers som ventet ganske jevnt om medaljene. Moro for Puchner med sølv. Og moro for Shiffrin å komme i mål i dette OL ;) Litt skuffende av Brignone som har vunnet tre renn i år, men sånn blir det når det er et såpass jevnt felt og hva som helst kan skje.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan ikke forvente noe bedre av Mowinckel med tanke på hva hun har gått igjennom. Bare flott om hun fortsetter et par sesonger til, er jo en veteran og en stor inspirasjon for de yngre løperne.

Number4

Legg inn av Number4 »

Sehr Gut

Mehell

Legg inn av Mehell »

Number4 skrev: fre feb 11, 2022 3:14 pmSehr Gut
Eyy. Jeg ser hva du gjorde der :roll: 8-)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»