2022 ATP Tour

Svar
Skraevadottir

Re: 2022 ATP Tour

Legg inn av Skraevadottir »

Alltid et sjokk når man går fra grus til gress i tennisen. Ser nesten ut som en annen idrett. Gleder meg!

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Skraevadottir skrev: man jun 06, 2022 8:17 am Alltid et sjokk når man går fra grus til gress i tennisen. Ser nesten ut som en annen idrett. Gleder meg!
Gress er så kjedelig og forutsigbart.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

GoingKronos skrev: tir jun 07, 2022 12:38 pm
Skraevadottir skrev: man jun 06, 2022 8:17 am Alltid et sjokk når man går fra grus til gress i tennisen. Ser nesten ut som en annen idrett. Gleder meg!
Gress er så kjedelig og forutsigbart.
Gresstennis eller gress generelt?

BioDex

Legg inn av BioDex »

GoingKronos skrev: tir jun 07, 2022 12:38 pm
Skraevadottir skrev: man jun 06, 2022 8:17 am Alltid et sjokk når man går fra grus til gress i tennisen. Ser nesten ut som en annen idrett. Gleder meg!
Gress er så kjedelig og forutsigbart.
Helt enig! Det vokser, så må man klippe, så vokser det igjen, så må man klippe igjen osv. Gørr kjedelig :cry:

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Skraevadottir skrev: tir jun 07, 2022 3:40 pm
GoingKronos skrev: tir jun 07, 2022 12:38 pm
Skraevadottir skrev: man jun 06, 2022 8:17 am Alltid et sjokk når man går fra grus til gress i tennisen. Ser nesten ut som en annen idrett. Gleder meg!
Gress er så kjedelig og forutsigbart.
Gresstennis eller gress generelt?
Begge deler, kan sette pris på lukten av gress - men der stopper det positive.

Caputo

Legg inn av Caputo »

GoingKronos skrev: tir jun 07, 2022 4:17 pm
Skraevadottir skrev: tir jun 07, 2022 3:40 pm
GoingKronos skrev: tir jun 07, 2022 12:38 pm

Gress er så kjedelig og forutsigbart.
Gresstennis eller gress generelt?
Begge deler, kan sette pris på lukten av gress - men der stopper det positive.
GRESS! Du sier det ikke høyt nok, du burde sagt GRESS!!! Ellers meget bra fremføring.

gamblerjon

Legg inn av gamblerjon »

GoingKronos skrev: tir jun 07, 2022 4:17 pm
Skraevadottir skrev: tir jun 07, 2022 3:40 pm
GoingKronos skrev: tir jun 07, 2022 12:38 pm

Gress er så kjedelig og forutsigbart.
Gresstennis eller gress generelt?
Begge deler, kan sette pris på lukten av gress - men der stopper det positive.
Hva med å røyke gress? Fremdeles kjedelig og forutsigbart?

gamblerjon

Legg inn av gamblerjon »

Forresten noe som er kjedeligere enn gress er regn.

Rain delay....

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

gamblerjon skrev: tir jun 07, 2022 8:01 pm
Hva med å røyke gress? Fremdeles kjedelig og forutsigbart?
Har aldri prøvd, men hørt at enkelte blir sløv og trøtt - så da hadde jeg vel blitt en av dem.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Murray ga Tsitsipas en gressleksjon. Kan bli oppgjør mot "verdens beste gress-spiller" Kyrgios i semifinalen.

CFN

Legg inn av CFN »

Moro med «den ekle skotte», må være noen år siden han slo en topp fem spiller. Ikke like ekkel heller lengre, tiden leger alle sår

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Zanick skrev: fre jun 10, 2022 5:12 pm Murray ga Tsitsipas en gressleksjon. Kan bli oppgjør mot "verdens beste gress-spiller" Kyrgios i semifinalen.
--- Det fikset han jo greit også. Kan Andy ta Wimbledon i år,da?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

CFN skrev: fre jun 10, 2022 7:05 pm Moro med «den ekle skotte», må være noen år siden han slo en topp fem spiller. Ikke like ekkel heller lengre, tiden leger alle sår
Ah, det er jo mitt gamle kallenavn på ham. :-) For øvrig helt enig. Lenge siden jeg ikke likte ham.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Kan ellers nevne at Murray møter Berrettini i finalen, så ingen walkover. Han er vel til og med kaaanskje underdog.

I Nederland møtes Medvedev og hjemmehåpet Van Rijthofen, som slo Auger-Aliassime i semien. Sterkt, kan ikke huske å ha sett nederlenderen i aksjon før.

CFN

Legg inn av CFN »

Vinnar han i dag så begynner vi å nærme oss at han kan bli seedet i Wimbledon.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ganske grei skrell med Van Rijthoven som seierherre i s'Hertogenbosch. Medvedev ikke helt i form ennå, men kan komme farlig inn mot US Open.

Ellers ble Berrettini for sterk for Murray i finalen i Stuttgart, litt som venta.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Skraevadottir skrev: søn jun 12, 2022 7:15 pm Ganske grei skrell med Van Rijthoven som seierherre i s'Hertogenbosch. Medvedev ikke helt i form ennå, men kan komme farlig inn mot US Open.

Ellers ble Berrettini for sterk for Murray i finalen i Stuttgart, litt som venta.
Artig med Van Rijthoven som seierherre. Hadde aldri vunnet en eneste kamp på ATP-tour før denne turneringen, så går han like godt og vinner hele turneringen på hjemmebane.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Litt spesiell situasjon man er inne i nå. Medvedev tar over som #1 uten å ha noe særlig å vise til etter Australian Open, Zverev er #2, men er ute med skade på ubestemt tid, og #3 Djokovic fikk nesten ikke spilt tennis før grussesongen.

En kan jo tenke at #1 ved årsslutt står mellom disse, og det ville det vel kanskje vanligvis gjort, men faktum er at disse er #5, #7 og #9 i ATP-racet. Nadal leder faktisk ganske klart. Hvis han greier å levere inn mot US Open og i selve US Open, har han en veldig god sjanse til å bli #1 ved årsslutt.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Basilashvili på gress 👀👀

Verdensklasse på sitt beste, vinner sikkert ikke Wimbledon pga manglende stabilitet. Men heftige saker..

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Gresset i Queens er et syn for guder.

Unge Draper feier Fritz av banen. Kan gå langt i Queens med bl.a Casper på på samme side.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Zanick skrev: man jun 13, 2022 3:55 pm Gresset i Queens er et syn for guder.

Unge Draper feier Fritz av banen. Kan gå langt i Queens med bl.a Casper på på samme side.
Skikkelig favorittfall denne uka. WTA-tilstander!

Number4

Legg inn av Number4 »

Bra tennis nå i Queens. Meget severdig, går til tredje sett til glede for alle nøytrale.

Number4

Legg inn av Number4 »

For en kamp, håper ikke det bare var meg her inne på forumet som fikk se den. Wawrinka kan fremdeles.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Number4 skrev: tir jun 14, 2022 9:46 pm For en kamp, håper ikke det bare var meg her inne på forumet som fikk se den. Wawrinka kan fremdeles.
jeg ser Folk og røvere i Kardemomme by, så jeg har ikke sett den.

Number4

Legg inn av Number4 »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 9:53 pm
Number4 skrev: tir jun 14, 2022 9:46 pm For en kamp, håper ikke det bare var meg her inne på forumet som fikk se den. Wawrinka kan fremdeles.
jeg ser Folk og røvere i Kardemomme by, så jeg har ikke sett den.
Sånn er det å være gift :lol:

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Berrettini vinner Queens også, han. Da forsvarer han tittelen fra i fjor og vinner sin fjerde tittel på det dekket. Spiller veldig bra for tida, må jeg si. Håper han leverer i Wimbledon igjen.

Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap, da mot marerittmotstanderen Hurkacz. Det er hans femte finaletap på rad.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Skraevadottir skrev: søn jun 19, 2022 4:19 pm Berrettini vinner Queens også, han. Da forsvarer han tittelen fra i fjor og vinner sin fjerde tittel på det dekket. Spiller veldig bra for tida, må jeg si. Håper han leverer i Wimbledon igjen.

Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap, da mot marerittmotstanderen Hurkacz. Det er hans femte finaletap på rad.
Nesten plagsomt at Hurkacz vant. En irriterende spiller, men det er selvfølgelig forventet at han gjør det bra på gressdekket.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mehell skrev: søn jun 19, 2022 4:22 pm
Skraevadottir skrev: søn jun 19, 2022 4:19 pm Berrettini vinner Queens også, han. Da forsvarer han tittelen fra i fjor og vinner sin fjerde tittel på det dekket. Spiller veldig bra for tida, må jeg si. Håper han leverer i Wimbledon igjen.

Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap, da mot marerittmotstanderen Hurkacz. Det er hans femte finaletap på rad.
Nesten plagsomt at Hurkacz vant. En irriterende spiller, men det er selvfølgelig forventet at han gjør det bra på gressdekket.
Helt enig. Hurkacz er en av mine anti-favoritter. Slow motion på alt bortsett fra serve.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Skraevadottir skrev: søn jun 19, 2022 4:19 pm Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap
På sett og vis greit mtp Wimbledons «kredibilitet». Hadde vært litt verre om han hadde vunnet tre gressturneringer på rad før Wimbledon i suveren stil.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

storpeder skrev: søn jun 19, 2022 10:54 pm
Skraevadottir skrev: søn jun 19, 2022 4:19 pm Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap
På sett og vis greit mtp Wimbledons «kredibilitet». Hadde vært litt verre om han hadde vunnet tre gressturneringer på rad før Wimbledon i suveren stil.
Hehe, ja.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»