Alpint 2022: Storslalåm, menn (13/2)

Svar
sexxes
Innlegg: 1925

Re: Alpint 2022: Storslalåm, menn (13/2)

Legg inn av sexxes »

Puttemans skrev: søn feb 13, 2022 3:39 am
MadBum skrev: søn feb 13, 2022 3:37 am Odermatt har kjørt ekstremt fra andre til tredje mellomtid.
Noe nissene på TVN ikke er i stand til å begripe.
Men du fikk det med deg?

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Tom Stiansen må være den største skuffelsen i OL. Definisjon på lyset er på, men ingen er hjemme.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Puttemans skrev: søn feb 13, 2022 3:39 am
MadBum skrev: søn feb 13, 2022 3:37 am Odermatt har kjørt ekstremt fra andre til tredje mellomtid.
Noe nissene på TVN ikke er i stand til å begripe.
Det er ganske dårlig ja. De sitter jo bare og fjaser. Hva bidrar Tom Stiansen med? Morsomheter om at mellomtidene må være feil osv. "Hahaha"

Mulig de er trøtte de også.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

GoingKronos skrev: søn feb 13, 2022 3:42 am Tom Stiansen må være den største skuffelsen i OL. Definisjon på lyset er på, men ingen er hjemme.
Man kan lure på om Stiansen har sett på alpint etter at han la opp. Discovery ville vel ikke tråkke sin langvarige profil på tærne, så de tilbydde ham selvsagt oppdraget.
Sist redigert av Zanick den søn feb 13, 2022 3:45 am, redigert 2 ganger totalt.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

MadBum skrev: søn feb 13, 2022 3:42 am
Puttemans skrev: søn feb 13, 2022 3:39 am
MadBum skrev: søn feb 13, 2022 3:37 am Odermatt har kjørt ekstremt fra andre til tredje mellomtid.
Noe nissene på TVN ikke er i stand til å begripe.
Det er ganske dårlig ja. De sitter jo bare og fjaser. Hva bidrar Tom Stiansen med? Morsomheter om at mellomtidene må være feil osv. "Hahaha"

Mulig de er trøtte de også.
Er kanskje ikke så rart de er litt skeptiske til tidene når man så hva som dukket opp på Kranjec.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Nydelig kjørt av Favrot!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

En franskmann meldte seg på i medaljekampen!

Tullin_Thams

Legg inn av Tullin_Thams »

Favrot! Hvor kom det der fra!?

MadBum

Legg inn av MadBum »

Rasmus kjører ut umiddelbart

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Det var en kort opptreden.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Blir et bingorenn dette her. Når det blir urettferdige forhold så burde de utsatt det.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Atle kjører ut umiddelbart. Helvete ta

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Tom Stiansen tror fortsatt at det er noe feil med klokka…

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Den norske svingen har tatt turen fra Paris til Beijing

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det ser ut som flere av de norske bør ta et kurs i storslalåm hos Kristoffersen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Mehell skrev: søn feb 13, 2022 3:50 am Blir et bingorenn dette her. Når det blir urettferdige forhold så burde de utsatt det.
Er det så veldig bingo, da? Er ikke favorittene i tet, ganske tett?

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Zanick skrev: søn feb 13, 2022 3:52 am Tom Stiansen tror fortsatt at det er noe feil med klokka…
Fullt forståelig.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Zanick skrev: søn feb 13, 2022 3:52 am Tom Stiansen tror fortsatt at det er noe feil med klokka…
Høres han fortsatt ut som en irriterende versjon av Alex Rosen?

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

sexxes skrev: søn feb 13, 2022 3:53 am
Zanick skrev: søn feb 13, 2022 3:52 am Tom Stiansen tror fortsatt at det er noe feil med klokka…
Fullt forståelig.
Komplett uforståelig.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Det var en smule overtenning på de norske.

Hvordan er værmeldingen utover dagen i Kina? Blir det bedre eller verre til 2.omgang?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Tjaaah skrev: søn feb 13, 2022 3:53 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 3:50 am Blir et bingorenn dette her. Når det blir urettferdige forhold så burde de utsatt det.
Er det så veldig bingo, da? Er ikke favorittene i tet, ganske tett?
Fordi de kom ganske tett etter hverandre. I følge kommentarene på streamen jeg ser så er det vindkast på over 30 km/t, det er mye tåke som ligger og plager løperne i varierende grad, og de mener også at løypeforholdene endrer seg mye ettersom de første løperne (og da spesielt Kristoffersen) måtte flytte på mye nysnø.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Jeg må innrømme jeg er imponert hvordan så mange her tydeligvis klarer å irritere seg så mye over kommentatorene i de forskjellige øvelsene. Blir jo også litt komisk når man innimellom klager på at kommentator ikke kommer med (riktig) informasjon, som jeg ihvertfall får med seg at personen sier.

ejor

Legg inn av ejor »

sexxes skrev: søn feb 13, 2022 3:58 am Jeg må innrømme jeg er imponert hvordan så mange her tydeligvis klarer å irritere seg så mye over kommentatorene i de forskjellige øvelsene. Blir jo også litt komisk når man innimellom klager på at kommentator ikke kommer med (riktig) informasjon, som jeg ihvertfall får med seg at personen sier.
Det er fordi de bruker så mye tid til å skrive i stedet for å følge med på rennet.

meldestokk

Legg inn av meldestokk »

Ble nødt til å skru av lyden. Hvordan kunne begge to glemme at Odermatt først gjorde en feil og så kjørte glitrende. Og så mase om mellomtidene resten av omgangen. Flott renn, men dessverre tidenes svakeste kommentering.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Mehell skrev: søn feb 13, 2022 3:56 am
Tjaaah skrev: søn feb 13, 2022 3:53 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 3:50 am Blir et bingorenn dette her. Når det blir urettferdige forhold så burde de utsatt det.
Er det så veldig bingo, da? Er ikke favorittene i tet, ganske tett?
Fordi de kom ganske tett etter hverandre. I følge kommentarene på streamen jeg ser så er det vindkast på over 30 km/t, det er mye tåke som ligger og plager løperne i varierende grad, og de mener også at løypeforholdene endrer seg mye ettersom de første løperne (og da spesielt Kristoffersen) måtte flytte på mye nysnø.
Hvem er disse kommentarene? Ser jo ikke ut som det blåser spesielt mye, selv om sikten selvsagt ikke er bra. Mulig de overdriver noe.

Mehell

Legg inn av Mehell »

sexxes skrev: søn feb 13, 2022 4:04 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 3:56 am
Tjaaah skrev: søn feb 13, 2022 3:53 am

Er det så veldig bingo, da? Er ikke favorittene i tet, ganske tett?
Fordi de kom ganske tett etter hverandre. I følge kommentarene på streamen jeg ser så er det vindkast på over 30 km/t, det er mye tåke som ligger og plager løperne i varierende grad, og de mener også at løypeforholdene endrer seg mye ettersom de første løperne (og da spesielt Kristoffersen) måtte flytte på mye nysnø.
Hvem er disse kommentarene? Ser jo ikke ut som det blåser spesielt mye, selv om sikten selvsagt ikke er bra. Mulig de overdriver noe.
Amerikansk stream. Vet ikke hvem det er, men høres absolutt ut som de har peiling.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Synd at produsenten misset Verdu.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Mehell skrev: søn feb 13, 2022 4:10 am
sexxes skrev: søn feb 13, 2022 4:04 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 3:56 am

Fordi de kom ganske tett etter hverandre. I følge kommentarene på streamen jeg ser så er det vindkast på over 30 km/t, det er mye tåke som ligger og plager løperne i varierende grad, og de mener også at løypeforholdene endrer seg mye ettersom de første løperne (og da spesielt Kristoffersen) måtte flytte på mye nysnø.
Hvem er disse kommentarene? Ser jo ikke ut som det blåser spesielt mye, selv om sikten selvsagt ikke er bra. Mulig de overdriver noe.
Amerikansk stream. Vet ikke hvem det er, men høres absolutt ut som de har peiling.
Ok. Jeg er dog litt skeptisk for at de snakker utenlandsk betyr ikke alltid at de har peiling.

Number4

Legg inn av Number4 »

sexxes skrev: søn feb 13, 2022 4:04 am Ser jo ikke ut som det blåser spesielt mye
Det samme sa Gunnar Grimstad i Sapporo.

Kristoffersen fortalte at det var mye vind, og man har kunnet se det selv mot litt mørk bakgrunn.

Mehell

Legg inn av Mehell »

sexxes skrev: søn feb 13, 2022 4:15 am
Mehell skrev: søn feb 13, 2022 4:10 am
sexxes skrev: søn feb 13, 2022 4:04 am Hvem er disse kommentarene? Ser jo ikke ut som det blåser spesielt mye, selv om sikten selvsagt ikke er bra. Mulig de overdriver noe.
Amerikansk stream. Vet ikke hvem det er, men høres absolutt ut som de har peiling.
Ok. Jeg er dog litt skeptisk for at de snakker utenlandsk betyr ikke alltid at de har peiling.
Tror ikke de sitter på tv og lyver. I hvert fall ikke om noe som så lett kan sjekkes opp av de som virkelig bryr seg.
De sa for øvrig også at vinden tiltok i styrke. Bare i tilfelle jeg ikke hadde nevnt det tidligere.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»