Playstationtråden

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Re: Playstationtråden

Legg inn av GiPazzini_85 »

Justice 97 skrev: tor okt 28, 2021 1:12 pm
GiPazzini_85 skrev: tor okt 28, 2021 1:10 pm
Justice 97 skrev: tor okt 28, 2021 1:06 pm Flott. Følelser er viktig.
Ja, for du har vel ikke tenkt å angripe følelselene mine?
Absolutt ikke. Blander meg ikke i hva folk føler!
Det burde du. Det heter å "inkluderes", ikke "blande".

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Justice 97 skrev: tor okt 28, 2021 1:25 pm
GiPazzini_85 skrev: tor okt 28, 2021 1:20 pm
Justice 97 skrev: tor okt 28, 2021 1:12 pm

Absolutt ikke. Blander meg ikke i hva folk føler!
Det burde du. Det heter å "inkluderes", ikke "blande".
Bruker du blandevann?
Ja, ellers blir rusbrusen veldig sterk.

Gringorilla

Legg inn av Gringorilla »

Justice 97 skrev: man okt 11, 2021 3:26 pm Glad jeg kjøper mine spill på disc når jeg leser slikt.
Du fikk ikke med deg denne delen altså?

"As long as these games are in your library then you'll be able to download and play them on your platform of choice even after they're delisted."

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Harduetforslag skrev: tor okt 28, 2021 1:14 pm Hva er det neste store spillet til PS5?
Håper det kommer et Uncharted spill, men tror egentlig at Naughty Dog jobber med noe nytt og at en annonsering kommer snart.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Forøvrig greie blackweek tilbud på PS-store. Kjøpte FarCry6 og AC: Valhalla der, en del billigere enn i butikkene hvor det ikke er noe tilbud.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Ny trekning hos Elkjøp nå. En påmelding,to runder med trekninger.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Hedning skrev: man des 06, 2021 10:18 pm Ny trekning hos Elkjøp nå. En påmelding,to runder med trekninger.
Disse greiene er bare tull. Deltatt tosifrede ganger, ikke vunnet en eneste gang.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Knaxern skrev: lør des 11, 2021 2:12 pm
Hedning skrev: man des 06, 2021 10:18 pm Ny trekning hos Elkjøp nå. En påmelding,to runder med trekninger.
Disse greiene er bare tull. Deltatt tosifrede ganger, ikke vunnet en eneste gang.
Jeg ble trukket ut i den som var denne uken

Hedning

Legg inn av Hedning »

Knaxern skrev: lør des 11, 2021 2:12 pm
Hedning skrev: man des 06, 2021 10:18 pm Ny trekning hos Elkjøp nå. En påmelding,to runder med trekninger.
Disse greiene er bare tull. Deltatt tosifrede ganger, ikke vunnet en eneste gang.
Kan bekrefte at det ikke er tull,siden den Playstation er på vei,og postenappen sier den kommer Onsdag.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Justice 97 skrev: lør des 11, 2021 3:51 pm
Hedning skrev: lør des 11, 2021 3:50 pm
Knaxern skrev: lør des 11, 2021 2:12 pm

Disse greiene er bare tull. Deltatt tosifrede ganger, ikke vunnet en eneste gang.
Kan bekrefte at det ikke er tull,siden den Playstation er på vei,og postenappen sier den kommer Onsdag.
Gratulerer og velkommen til den eksklusive PS5-klubben :)
Hehe,takk. Da venter jeg bare på Elden Ring litt utpå nyåret :D

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Justice 97 skrev: tor des 16, 2021 3:35 pm God nyhet. Snart kan man kvitte seg med de ultrastygge hvite platene på PS5.

De nye fargene kommer i form av plater du kan bytte ut de hvite originalplatene med, og er som følger:

Midnight Black
Cosmic Red
Nova Pink
Starlight Blue
Galactic Purple


Bilde
Syns ikke de fargene var noe spesielt pene egentlig, kunne spedd på med flere detaljer også.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Justice 97 skrev: fre des 17, 2021 10:13 am
Mjordan23 skrev: fre des 17, 2021 10:04 am
Justice 97 skrev: tor des 16, 2021 3:35 pm God nyhet. Snart kan man kvitte seg med de ultrastygge hvite platene på PS5.

De nye fargene kommer i form av plater du kan bytte ut de hvite originalplatene med, og er som følger:

Midnight Black
Cosmic Red
Nova Pink
Starlight Blue
Galactic Purple

► Show Spoiler
Syns ikke de fargene var noe spesielt pene egentlig, kunne spedd på med flere detaljer også.
Jeg er enig, men så lenge det er svart der er det ikke så nøye for meg. Svart passer best til resten av utstyret i TV-benken.
Ser den, kunne vurdert det samme dersom disse var litt mer forseggjorte. Føler disse bare er lagd i full fart for å ut noe, så ser ikke helt appellen eller noe særlig verdi i å kjøpe de.
Får håpe Sony kommer med noe litt mer spenstig etterhvert.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Justice 97 skrev: fre des 17, 2021 10:37 am
Mjordan23 skrev: fre des 17, 2021 10:25 am
Justice 97 skrev: fre des 17, 2021 10:13 am

Jeg er enig, men så lenge det er svart der er det ikke så nøye for meg. Svart passer best til resten av utstyret i TV-benken.
Ser den, kunne vurdert det samme dersom disse var litt mer forseggjorte. Føler disse bare er lagd i full fart for å ut noe, så ser ikke helt appellen eller noe særlig verdi i å kjøpe de.
Får håpe Sony kommer med noe litt mer spenstig etterhvert.
Kjenner en som har denne, han er veldig fornøyd. De måtte endre design etter Sony sendte advokatene etter dem.

Darkplates
Hadde vært greit å kunne designe noe eget ja. Har sett at det finnes noen varianter ute på nett som er vesentlig bedre enn Sony sine.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Holy smokes, dette ser jævlig bra ut.


Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Ikke mange dagene igjen til Horizon : Forbidden West nå. Kan ikke huske sist jeg gledet meg så mye til et spill!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Justice 97 skrev: tir feb 15, 2022 2:32 pm Flere melder om litt skuffelse i varierende grad, men denne overdriver forhåpentligvis sterkt.

gamer.no med begredelige 6/10.Horizon Forbidden West er ikke i nærheten av å leve opp til forventningene.

«Horizon Forbidden West» er et storslagent science fiction-eventyr som både begeistrer og skuffer. NRK triller 5/6 på terningen.

Forventningene mine til oppfølger «Horizon Forbidden West» var derfor skyhøye. Og de er innfridd, heldigvis. Pressfire.no med 5/6
https://www.metacritic.com/game/playsta ... idden-west

Metacritic har gjennomsnittscore på 89/100. Av 100 reviews er kun 4 stk "mixed", og en av dem er Gamer.no, så tror dette er en overdrivelse fra deres part. Klink buy for min del.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Gleder meg til gran turismo 7.. Blir ps4 utgaven da.. Fant utrolig få spill som fristet til ps4 og har fortsatt ikke funnet ett eneste spill som frister til ps5

MentalM

Legg inn av MentalM »

Om man er i tvil kan man vente noen uker og se på user reviews på metacritic, de er ofte mer treffende enn medie reviews etter min erfaring. Stoler aldri helt på hva

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Justice 97 skrev: tir feb 15, 2022 3:50 pm
Nattevakt skrev: tir feb 15, 2022 3:49 pm .... og har fortsatt ikke funnet ett eneste spill som frister til ps5
Nei, det flyter ikke over av dem akkurat.
Desverre så har man over de siste generasjonene med spill sett at fokuset har blitt flyttet på grafikk istedenfor gameplay, si du kjøper oppfølgeren til et spill nå så må du igjenom en lang tutorial selvom du har spilt forgjengeren masse.

Så gameplay har blitt borte, spillene er ødelagt av microtransaksjoner/dlc. si man ikke har spilt på en stund så skal spillet oppdateres osv..

Det er en grunn til at nintendo (nes) solgte i bøtter og spann, jo de var tidlig ute men 95% spillene var spillbare. I dag så må man trykke på r2+X + dpad opp mens man står på ene beinet så kanskje man får til en enkel finte i fifa, litt satt på spissen

Neste generasjon konsoller bør gå tilbake til gameplay som hovedfokus

Og spill som konstant må være online kan dra til helvete

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Justice 97 skrev: tor feb 17, 2022 4:14 pm Noen som skal ha Horizon Forbidden West på disk? Elkjøp tar 699 for PS5-versonen, samtidig kan man kjøpe PS4-versjonen til 549, som inkluderer gratis oppdatering til PS5-versjonen.
lol

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

Godt å lese at jeg ikke er alene i spillverden om å slite med dagens spill. Jeg har hatt ps5 i ett år nå, spilt rundt 10 spill, har vel ikke fullført ett eneste. Jeg går lei. Det er stort sett kjedelige spill jeg føler at jeg har spilt før, med repeterende oppdrag eller uengasjerende historier. Koser meg mest ved å spille gamle spill som ihvertfall gir meg nostalgifølelsen. Fifa 22 har det gått med mest tid til, og det er for så vidt den gode gamle vinneroppskriften. Men det er jo bare det samme spillet som har vært de siste 10 årene med små endringer mellom hver versjon.
Faktisk vil jeg si at det beste spillet jeg har spilt hittil på ps5 er spillet som fulgte med gratis! :D

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ENDELIG er dagen her! Horizon : Forbidden West er her! Jeg har altfor store forventninger, men gleder meg noe enormt. Det første spillet er et av mine favorittspill noensinne, så dette blir stas!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Noe nytt om når de slipper flere PS5 i butikkene?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

5 timer uti Horizon : Forbidden West, og foreløpig leverer det til 6er på terningen. Spennende historie, kule karakterer, et ufattelig vakkert spill... og herlige kamper med robotdinosaurer. Kan man be om mer? I think not!

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Ratchet And Clank er gøy. Men ellers enig desverre.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Lilleborg skrev: søn feb 20, 2022 2:15 pm 5 timer uti Horizon : Forbidden West, og foreløpig leverer det til 6er på terningen. Spennende historie, kule karakterer, et ufattelig vakkert spill... og herlige kamper med robotdinosaurer. Kan man be om mer? I think not!
Virker veldig lovende av det lille jeg har spilt og! (akkurat fullført tutorialen og kommet meg til startpunktet)

MentalM

Legg inn av MentalM »

Justice 97 skrev: ons feb 23, 2022 1:29 pm Forbidden West er helt nydelig. Gjøken i gamer.no som ga dette spillet 6/10 må ha en agenda.
Gamer.no er generelt veldig dårlige på anmeldelser i mine øyne.

F.eks Age of Empires 4 fikk dårlig score for å ikke være et grand strategy, noe det ikke skal være.

Skjønner ikke denne vurderingen av Horizon Forbidden West heller.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Justice 97 skrev: ons feb 23, 2022 1:29 pm Forbidden West er helt nydelig. Gjøken i gamer.no som ga dette spillet 6/10 må ha en agenda.
Åpenbart clickbait. Hylla over hele verden. Men EN person i gamer.no tenker "neinei, dette var dårlige greier gitt."

Hedning

Legg inn av Hedning »

Justice 97 skrev: ons feb 23, 2022 5:40 pm Nådeløst og majestetisk «Elden Ring» er bedre enn jeg har våget å håpe på i mine villeste fantasier.

Men det er i alle fall tidenes klart beste i sjangeren åpen verden action-rollespill. Jeg beklager altså, jeg mener ikke noe vondt med det, men «Horizon: Forbidden West», «Assassin’s Creed: Valhalla» og «The Elder Scrolls: Skyrim» blir litt puslete når man setter dem opp mot dette mesterverket her. Terningen har ikke nok øyne til å gi «Elden Ring» den karakteren det fortjener. Det er så bra at det i praksis har knust alle forventningene man har til en hel sjanger, og setter en ny standard det skal bli vanskelig å leve opp til.

Hvor ofte kan man si det om et spill?
Hoppet nesten i taket i dag da Postenappen ga beskjed om at dette er underveis. Jeg utsatte å kjøpe,og spille Horizon Forbidden West for å være klar til dette.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Justice 97 skrev: ons feb 23, 2022 5:40 pm Nådeløst og majestetisk «Elden Ring» er bedre enn jeg har våget å håpe på i mine villeste fantasier.

Men det er i alle fall tidenes klart beste i sjangeren åpen verden action-rollespill. Jeg beklager altså, jeg mener ikke noe vondt med det, men «Horizon: Forbidden West», «Assassin’s Creed: Valhalla» og «The Elder Scrolls: Skyrim» blir litt puslete når man setter dem opp mot dette mesterverket her. Terningen har ikke nok øyne til å gi «Elden Ring» den karakteren det fortjener. Det er så bra at det i praksis har knust alle forventningene man har til en hel sjanger, og setter en ny standard det skal bli vanskelig å leve opp til.

Hvor ofte kan man si det om et spill?
Høres skremmende bra ut.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»