Playstationtråden

Svar
LANISTA

Re: Playstationtråden

Legg inn av LANISTA »

Hedning skrev: tir des 13, 2022 9:27 pm
LANISTA skrev: tir des 13, 2022 8:51 pm
Hedning skrev: tir des 13, 2022 6:33 pm

Hva er lignende spill da? Må de være samme konsept på det meste? Altså open world cowboy opplegg?
Og det er vel to RDR spill,så da har du vel 20 runder med det andre til gode også? :D
Spilte det første mye en gang i tiden også:)
Nei, jeg mener vel om det er andre åpne verdener hvor spillutviklerne har tatt kvalitetskravene alvorlig alla Rockstar Games.
Nå blir Elden Ring noe helt annet enn ville vesten,men der er om ikke annet verden man befinner seg i gjennomtenkt hvertfall. Det er jo fantasy,så det blir kanskje litt for far out sånn i sammenlikning med RDR,men det meste man møter på,og ser der har en opprinnelse man kan få vite mer om,enten det er en drage,et slott,folkegrupper,riddere,eller hva det nå enn skulle være. Det fine er at man enten kan tenke "Jøss,for en raring",og bare ri videre,eller stoppe opp,og finne ut mer om det man har støtt på/drept gjennom spor man får i beskrivelser av våpen,rustninger,og annet man måtte finne som er tilknyttet vedkommende.
Elden Ring Lore er vel en fin greie å søke på på Youtube hvis man vil vite mer om dette.
Takk for tipset. Jeg likte Skyrim. Skal sjekke ut dette og gi det en sjanse!

MentalM

Legg inn av MentalM »

rosmebraad skrev: tir des 13, 2022 6:39 pm Er PS5 på lager ennu?
https://www.komplett.no/product/1220599 ... roductinfo

Nå har i hvert fall Komplett fått inn noen

Lezah

Legg inn av Lezah »

PS+ har Mass Effect 1-3 med DLC-er som gratisspill nå. jeg har aldri testet dem men lastet ned her nylig.

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

MentalM skrev: tir des 20, 2022 10:11 am
rosmebraad skrev: tir des 13, 2022 6:39 pm Er PS5 på lager ennu?
https://www.komplett.no/product/1220599 ... roductinfo

Nå har i hvert fall Komplett fått inn noen
Takk.
'Varen finnes ikke' står der nå. PS5 er noe jeg hadde forestilt meg skulle stå på paller på tilbud på Elkjøp by now.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hva har dere i tilkoblingshastighet på internett til PS5? (nedlasting og opplasting)

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Rundt denne tiden i fjor begynte jeg å slite med stick drift. Endte med at jeg måtte levere inn kontrollen og får ny på garantien. Nå i underkant av et år sliter den nye kontrollen min med det samme. Er dette et problem mange sliter med?

Bongis

Legg inn av Bongis »

Hallow skrev: man jun 19, 2023 12:34 am Rundt denne tiden i fjor begynte jeg å slite med stick drift. Endte med at jeg måtte levere inn kontrollen og får ny på garantien. Nå i underkant av et år sliter den nye kontrollen min med det samme. Er dette et problem mange sliter med?
Ja, dessverre. Har til og med vært et så stort problem at jeg kjøpte dualsense edge kontrollen til slutt. Pro kontrolleren som er mulig å bytte ut kun joystick. Tror jeg har byttet ut tre kontrollere før det.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Cannabis Connoisseur skrev: man jun 19, 2023 10:52 am Sony og håndkontroller er en dårlig match. Har vel vært diverse problemer i de fleste generasjoner etter PS2.
njaah, ikke bare sony. Switch har minst like mange driftproblemer. Vil heller kalle det et bransjeproblem.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Har bytta ut kontroller på tidligere kontroller pga slitasje. Heldigvis gikk det igjen på garantien på kontrollen fra sist sommer.

EliseBakken

Legg inn av EliseBakken »

PS5 Alltid beste fra PS4

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»