Alpint 2022: Utfor, kvinner (15/2)

Svar
Number4

Re: Alpint 2022: Utfor, kvinner (15/2)

Legg inn av Number4 »

Nydelig kjørt av den smukke Suter, fullt fortjent seier.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

janesaj skrev: tir feb 15, 2022 5:18 am
Team Ingebrigtsen skrev: tir feb 15, 2022 5:15 am Vi alle syntes Goggia fortjente gullet, samtidig var hun veldig nært å ikke komme til OL i det hele tatt. Tross alt bedre med sølv enn ingen ting. Litt trøstetenking, men sølv er da noe selv for verdens beste utforkjører.
Når Goggia først ikke vinner, er jo ikke Corinne Suter akkurat fullstendig uverdig, hun heller. Regjerende verdensmester og har vært i toppen hele sesongen.
Er ikke ufortjent nei, og alle medaljer skal jo vinnes ut fra prestasjonene. Sånn sett er det jo alltid fortjent. Er nok bare meg som tenker at den reisen som Goggia har hatt denne sesongen, så ville det være spesielt artig om hun tok det.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Kenrojo skrev: tir feb 15, 2022 5:20 am Elsker at Goggia blir sur (og viser det) når Suter tar henne. Verste jeg ser er påtatthet. De beste hater å tape.
Hysj :)
Dette er ikke lov å skrive har jeg hørt…

For øvrig må dere slutte å ha på lyden til Discovery når dere ser på. NRK Radio eller til og med dansk TV er bedre. En ting er nå Fredheim, men jeg synes ikke Stiansen er noe bedre, så jeg byttet til andre lydspor tidlig i dette OL.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Team Ingebrigtsen skrev: tir feb 15, 2022 5:24 am
janesaj skrev: tir feb 15, 2022 5:18 am
Team Ingebrigtsen skrev: tir feb 15, 2022 5:15 am Vi alle syntes Goggia fortjente gullet, samtidig var hun veldig nært å ikke komme til OL i det hele tatt. Tross alt bedre med sølv enn ingen ting. Litt trøstetenking, men sølv er da noe selv for verdens beste utforkjører.
Når Goggia først ikke vinner, er jo ikke Corinne Suter akkurat fullstendig uverdig, hun heller. Regjerende verdensmester og har vært i toppen hele sesongen.
Er ikke ufortjent nei, og alle medaljer skal jo vinnes ut fra prestasjonene. Sånn sett er det jo alltid fortjent. Er nok bare meg som tenker at den reisen som Goggia har hatt denne sesongen, så ville det være spesielt artig om hun tok det.
Det er jeg selvfølgelig helt enig i. De aller fleste som følger med litt hadde nok helst sett Goggia på toppen, med den sesongen og oppladningen hun har hatt. Men når ikke hun tar det, er det greit at det er Suter.

Number4

Legg inn av Number4 »

Kenrojo skrev: tir feb 15, 2022 5:20 am Elsker at Goggia blir sur (og viser det) når Suter tar henne. Verste jeg ser er påtatthet. De beste hater å tape.
Jeg er enig den. Det er den jævla griningen på tv jeg ikke klarer når ting ikke lykkes for idrettsutøvere.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

janesaj skrev: tir feb 15, 2022 5:12 am Får håpe at Discovery snart skjønner at det å sette fotballkommenatorer inn i vinter-OL ikke alltid er like heldig, for å si det sånn.
Må sies at Tom Stiansen er ganske ubrukelig han også.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mehell skrev: tir feb 15, 2022 5:06 am Jeg er en dust.
Kjipt at Suter skulle komme og ødelegge dette.
Hvordan kan #1 babe ødelegge noe som helst? :)

Bilde

Mehell

Legg inn av Mehell »

Skraevadottir skrev: tir feb 15, 2022 7:39 am
Mehell skrev: tir feb 15, 2022 5:06 am Jeg er en dust.
Kjipt at Suter skulle komme og ødelegge dette.
Hvordan kan #1 babe ødelegge noe som helst? :)

Bilde
Det er ikke gull alt som glimrer, vet du :D

Goggia er en som jeg føler virkelig hadde fortjent gullmedalje, så derfor var det litt surt når Suter kom og slo henne. Men jeg skal klare å leve fint med det da.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

For ein dag for Italia. Goggia som har vært skadet i fleire veker tar ein fantastisk sølvmedalje. Litt kjedeleg at Suter øydela for gullet, men Sølv er fortsatt eit kjempebra resultat. Enda gøyere med Nadia Delago som har vært nær pallen fleire ganger i verdenscupen og som tar bronse.

Ellers har Sveits eit fantastisk OL med gull til Suter, gull til Gut og medalje til Gut i Storslalåm, Gisin i super G og Holdener i slalåm

janesaj

Legg inn av janesaj »

ms_8 skrev: tir feb 15, 2022 8:12 am Ellers har Sveits eit fantastisk OL med gull til Suter, gull til Gut og medalje til Gut i Storslalåm, Gisin i super G og Holdener i slalåm
For ikke å glemme gull til Feuz og Odermatt også i herreklassen.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

janesaj skrev: tir feb 15, 2022 8:33 am
ms_8 skrev: tir feb 15, 2022 8:12 am Ellers har Sveits eit fantastisk OL med gull til Suter, gull til Gut og medalje til Gut i Storslalåm, Gisin i super G og Holdener i slalåm
For ikke å glemme gull til Feuz og Odermatt også i herreklassen.
Ja helt rett. Det seier det meste over kor bra Sveits har vært

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Skuffende at Mowinckel ikke tar et OL til.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Sodajr skrev: tir feb 15, 2022 9:08 am Skuffende at Mowinckel ikke tar et OL til.
Er vel redd for flere skader. Har heller ikke vært nær medalje i dette mesterskapet, og føler kanskje at hun ikke blir så mye bedre.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

BioDex skrev: tir feb 15, 2022 9:15 am
Sodajr skrev: tir feb 15, 2022 9:08 am Skuffende at Mowinckel ikke tar et OL til.
Er vel redd for flere skader. Har heller ikke vært nær medalje i dette mesterskapet, og føler kanskje at hun ikke blir så mye bedre.
Vel, det er jo først nå hun begynner å komme skikkelig tilbake etter skadene. Håper hun tar i alle fall et par år til.

e-lectron

Legg inn av e-lectron »

Hun kunne jo i det minste prøvd seg i kombinasjonen. Kan James Crawford ta en medalje der, kan hun også det med maks klaff.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Litt overraskende om ho ikkje prøver i kombien. Veldig få sterke medaljekandidater og ikkje umulig at Shiffrin, Gisin eller Vlhova kan kjøre ut. Etter desse er det vel Siebenhofer og Brignone som er sterkast.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»